tis vrijdag .quote:
Slecht jaquote:
Puick vdv!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:46 schreef vdvorst het volgende:
Yeah, engels essay gehaalt, met een 6,
Ik dacht echt dat ik dat niet zou gaan halen [afbeelding] [afbeelding]
Maar, ik heb het gehaalt, Rondje van mij!!!!![]()
Nee...quote:
Ik verafschuw bier niet vanwege het feit dat dit een koffiesc is, maar gewoon omdat ik het echt smerig vind...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tis vrijdag .als je snel doorpost pleurt het er zoweer uit.
ik snap je verafschuwing maar, Koffie kan niet altijd nr 1 blijven.
OK in dit topic is dat soort praat godsverlastering..
Nee, hard aan het werk hier! Ik ben me in de psychopaten aan het verdiepen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kijkt er nog iemand naar die saaie donor-show?
Nee, CSI hier!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kijkt er nog iemand naar die saaie donor-show?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Aliens op RTL7
quote:
Delkoquote:
Dat is in ONZ cross.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:57 schreef crossover het volgende:
[BIER SC #230] Tijd voor koffie en een feestje
Hij leeft nog!quote:
Whehe!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:34 schreef Kuukske het volgende:
Verdulle OA.
Dat wel...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik vond Delko wel zielig hoor.
Jij ook?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef Kuukske het volgende:
Oh jij ook al..
JD. Daarom zit ik nu hier.quote:
Ik kijk met de laptop op schoot!quote:
Ik kan ook boven zitten !quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:41 schreef Kuukske het volgende:
Oh dat is aardig. Dat kan JD dan weer niet.
Hebben jullie ook 2 computers ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:46 schreef Kuukske het volgende:
Dat kan JD ook.
Lastig..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:51 schreef Kuukske het volgende:
Nee. De mijne staat nog bij mijn ouders. We hebben ook maar 1 wifi internet dingetje en dan moeten we dat weer uitbreiden enzo.
Ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:52 schreef crossover het volgende:
Ik ga nog een nieuwe Palm halen, is dat goed??
Wij kijken gewoon voor een nieuw huis.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:53 schreef OA het volgende:
Lastig..
Ik ga binnenkort even kijken voor een wireless router. [afbeelding]
Een palm.. die dingen kan je beter in de tuin ztten !!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:52 schreef crossover het volgende:
Ik ga nog een nieuwe Palm halen, is dat goed??
Top!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij kijken gewoon voor een nieuw huis.
Nah, dan worden ze warm.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:54 schreef OA het volgende:
[..]
Een palm.. die dingen kan je beter in de tuin ztten !!
Ja, ben benieuwd. Dan kan ik ook eindelijk m'n kamer bij m'n ouders legen.quote:
Wel in Breda neem ik aan!?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd. Dan kan ik ook eindelijk m'n kamer bij m'n ouders legen.
Ohquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:02 schreef Kuukske het volgende:
Dan ben ik jarig!
Ja, das idd niet zo groot..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:00 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Studiootje. Badkamer apart.. halletje apart. Rest is 1 ruimte. Maar het is wel knus en gezellig. We hoeven hier niet morgen weg ofzo. We kunnen hier nog wel een jaar zitten.
Gratis koffie, bier en taart!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:02 schreef Kuukske het volgende:
Dan ben ik jarig!
Whehequote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:05 schreef crossover het volgende:
Trouwens, ben jij ook op dezelfde dag geboren als je dat je je verjaardag viert? Ik wel, en mijn moeder ook!! Ik snap er niks van, zo toevallig!!![]()
[afbeelding]
Nah een groter flatje. Of een eensgezinswoninkje inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:06 schreef OA het volgende:
Ja, das idd niet zo groot..
Maar je hbt iig iets, dus je zit niet dirext op een schopstoel.![]()
Zoek je nu een huis met tuin ofzo?
Jupquote:Gratis koffie, bier en taart!!!![]()
Die Palm hakt er goed in heh?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:05 schreef crossover het volgende:
Trouwens, ben jij ook op dezelfde dag geboren als je dat je je verjaardag viert? Ik wel, en mijn moeder ook!! Ik snap er niks van, zo toevallig!!![]()
[afbeelding]
Uhhuh..quote:
Oh, ik geloof je echt wel hoor!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:14 schreef Kuukske het volgende:
Ja echt!
Zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoop dat JD het ook gelooft.
Whehequote:
Daaaaaaag!quote:
Heyquote:
Ik dacht al dat ze goed bevielen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:36 schreef crossover het volgende:
Whehe
Hij's wel lekker
Ik ben the beach aan het kijken, gave filmMaar het is wel een film om samen met iemand anders te zien denk ik.. Eens kijken wat ik nog meer heb.
Stilte voor de stormquote:
Jij hebt nog veel energie voor dit tijdstipquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stilte voor de storm![]()
Jalalaaaa
Tadaaa
Jippieyeeee
ooooo!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |