Ohquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:02 schreef Kuukske het volgende:
Dan ben ik jarig!
Ja, das idd niet zo groot..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:00 schreef Kuukske het volgende:
Ja. Studiootje. Badkamer apart.. halletje apart. Rest is 1 ruimte. Maar het is wel knus en gezellig. We hoeven hier niet morgen weg ofzo. We kunnen hier nog wel een jaar zitten.
Gratis koffie, bier en taart!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:02 schreef Kuukske het volgende:
Dan ben ik jarig!
Whehequote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:05 schreef crossover het volgende:
Trouwens, ben jij ook op dezelfde dag geboren als je dat je je verjaardag viert? Ik wel, en mijn moeder ook!! Ik snap er niks van, zo toevallig!!![]()
[afbeelding]
Nah een groter flatje. Of een eensgezinswoninkje inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:06 schreef OA het volgende:
Ja, das idd niet zo groot..
Maar je hbt iig iets, dus je zit niet dirext op een schopstoel.![]()
Zoek je nu een huis met tuin ofzo?
Jupquote:Gratis koffie, bier en taart!!!![]()
Die Palm hakt er goed in heh?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:05 schreef crossover het volgende:
Trouwens, ben jij ook op dezelfde dag geboren als je dat je je verjaardag viert? Ik wel, en mijn moeder ook!! Ik snap er niks van, zo toevallig!!![]()
[afbeelding]
Uhhuh..quote:
Oh, ik geloof je echt wel hoor!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:14 schreef Kuukske het volgende:
Ja echt!
Zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoop dat JD het ook gelooft.
Whehequote:
Daaaaaaag!quote:
Heyquote:
Ik dacht al dat ze goed bevielen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:36 schreef crossover het volgende:
Whehe
Hij's wel lekker
Ik ben the beach aan het kijken, gave filmMaar het is wel een film om samen met iemand anders te zien denk ik.. Eens kijken wat ik nog meer heb.
Stilte voor de stormquote:
Jij hebt nog veel energie voor dit tijdstipquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stilte voor de storm![]()
Jalalaaaa
Tadaaa
Jippieyeeee
ooooo!
![]()
Dat dus, maar ipv morgen, tot zondagavond!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:31 schreef crossover het volgende:
Nou, welteruste mensen! en tot morgen:):z
cool Brandx...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat dus, maar ipv morgen, tot zondagavond!![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Thanks! Gaat zeker lukken!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool Brandx...^O^...heel veel plezier in Paris...:W:*:*
trusten, ik ga nu ook!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
welterusten iedereen...:W:O:z..tot morgen vroeg...^O^*)
het zonnetje schijnt....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:47 schreef Pheno het volgende:
Wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |