Have fun!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
Lieverdjes.....ik ga naar Pirates #3...
![]()
![]()
![]()
...dus veel plezier vanavond en misschien tot strakjes...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh crossie...waar denk jij dan aan....????![]()
![]()
Niet doorvertellen hequote:
nope....met mijn zoontje...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:00 schreef Kuukske het volgende:
Ga jij niet mee Papier?
Ze zal d'r wel zijn binnen nu en een uur, hoop ik. Maarja, je weet hoe dat gaat he, zelfst de meest simpele dingen kosten uren bij sommige mensenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
Hoelaat is ze d'r Cross?
Daar ga ik niet op inquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik wilde eigenlijk vragen.. "Hoelaat komt ze Cross". Maar dat leek me zo dubbelzinnig.
Je laat haar alleen naar een Johnny film gaan? Jij durft.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nope
Ja, ze is zich vast nu pas aan het douchen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:04 schreef crossover het volgende:
Ze zal d'r wel zijn binnen nu en een uur, hoop ik. Maarja, je weet hoe dat gaat he, zelfst de meest simpele dingen kosten uren bij sommige mensen
Verstandig.quote:Daar ga ik niet op in![]()
Ik vertrouw erop dat JJ niet door het bioscoop scherm springt om er met Johnny vandoor te gaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je laat haar alleen naar een Johnny film gaan? Jij durft.
Ja, ik vond het toch stiekem een lame grapquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:38 schreef Kuukske het volgende:
Hé. Nou heb je je foto opmerking wegge-edit.
Have fun!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:02 schreef eer-ik het volgende:
nou, ik peer 'm weer, er moet bier gedronken worden in utreg
Fijne avond allen
Fris!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 00:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
omg...omg...OMG...OMG...OMG!!!!!!!!!!!!!!..PIRATES #3 IS ECHT SUPER MEGA VET...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zekers...echt de moeite waard...quote:
En ik vraag niks. Ik moet eerst de andere delen nog s rustig bekijken.quote:Op zondag 3 juni 2007 01:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers...echt de moeite waard.....en er zitten 2 verassingen inde film...
..maar ik zeg niks...
![]()
![]()
Hoiquote:
welkomquote:Op zondag 3 juni 2007 01:52 schreef plumbum het volgende:
ik ben hier anders nooit ! ohh.![]()
is t hier leuk?
jamaar jamaar, dattis t nu niet he.quote:Op zondag 3 juni 2007 02:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
welkom![]()
![]()
Ja hoor, over het algemeen wel![]()
vooral overdag, dan gaat het veels te snel
Fruts!quote:
JJquote:Op zondag 3 juni 2007 02:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
frutseltje...![]()
![]()
...tuurlijk is het hier altijd gezellie...
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |