Hmmm, Jesse, ik weet niet of je wel eens in de McFIber geweest bent?quote:
McFiber ken ik niet, maar zag simsalabim staan en die ken ik welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, Jesse, ik weet niet of je wel eens in de McFIber geweest bent?
Ik ging juist altijd naar de McFiber, omdat ze daar de wat normalere altokleding hadden. Dus een normale broek, met iets wijdere pijpen, of gewoon een truitje. Simsalabim en Londen vind ik voor mezelf wat te extreem.
Ik deed zojuist een poging om je het verschil uit te leggenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:12 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
McFiber ken ik niet, maar zag simsalabim staan en die ken ik wel
Is ook gelukt hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik deed zojuist een poging om je het verschil uit te leggen
Hoendiepflat? Waar is die danquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:55 schreef Posdnous het volgende:
Wonen er nog Fokkers in de Hoendiepflat?.
bekende studentenflats zijn Selwerd I, II en III. De Aquamarijnstraat, maar dat ding aan het Hoendiep, ik wist niet eens wie daar woondenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:03 schreef Posdnous het volgende:
Ja, vrij bekende studentenflat dacht ik, aan de van Heemskerkstraat.
Volgens mij is de hoendiepflat wel bekender dan die aan de aquamarijnstraat (daar heb ik nog nooit van gehoord namelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
bekende studentenflats zijn Selwerd I, II en III. De Aquamarijnstraat, maar dat ding aan het Hoendiep, ik wist niet eens wie daar woonden
Welnee! Ik heb een hele gemiddelde maat in de McFiber, dus dan pas jij er helemaal makkelijk in! Er is minder Teigan dan Freecell!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:54 schreef teigan het volgende:
Daar was ik weer..
Ik had altijd het idee dat ik te dik was voor kleding bij de McFiber..
Maar ik loop er tegenwoordig sowieso meer doorsnee bij dan een paar jaar geleden..
Valt best mee!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:37 schreef du_ke het volgende:
Het vorige bericht heeft volgens mij niet zoveel zin tegen de tijd dat ik weer op fok ben zijn we weer 2 topics verder ben ik bang.
Alleen je broekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:05 schreef freecell het volgende:
Show je nieuwe kleding #36
Tadaa @ kleertjes. Zo alto is dat toch ook weer niet?
Dacht ik al. Maar weet nooit hoe winkels heten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:14 schreef Jesse-- het volgende:
simsalabim zit in de folkingestraat.
Ik ben nu geslaagd bij de Londen, die zit naast de HEMA, maar dan niet in de Herestraat (wel die HEMA), maar om het hoekje, de carolieweg in.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:16 schreef Aryon het volgende:
[..]
Dacht ik al. Maar weet nooit hoe winkels heten.![]()
Simsalabim kom ik altijd !quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:16 schreef Aryon het volgende:
[..]
Dacht ik al. Maar weet nooit hoe winkels heten.![]()
Bedank de administratie maarquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:47 schreef Grulez het volgende:
Wat een ontzettend goede tt.
Wellicht zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:45 schreef S-Two het volgende:
Hoe kom ik van het hoofdstation zo snel mogelijk bij Kardinge (op de fiets)?
Hmmsz.. ik ga wel met de busquote:
Welke was dat. Van wat ik dacht was die er was niet van jou.quote:
Nooit eisen.quote:
Ha, lekker voor hem.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Jesse is een beetje vergeetachtig.
Ik denk dat iedereen het daarmee eens is.quote:
Neen, ik zal ff een TR maken voor een naamtopic.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik had verzocht om een naamtopic. Of moet ik die eerst verdienen?
Moet je eerst nr.1 poster worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef Viking84 het volgende:
Wat stom zeg.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet je eerst nr.1 poster worden.
Jij verzoekt tenminste, Jesse eist.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:36 schreef Viking84 het volgende:
lipje! Jij hier!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:24 schreef lipje het volgende:
Hebben jullie Alexxxxx aan een vrouw geholpen? hij is niet hier
hoe hoog sta ik nu?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet je eerst nr.1 poster worden.
och, jij bent binnenkort vast wel een keer ziek of op vakantiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je hebt nog een lange weg te gaan...
Dan stel ik als TT voor: 'Viking84 aan 't werk voor DaD.'quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
och, jij bent binnenkort vast wel een keer ziek of op vakantie. Dan post ik stug door!
Oh en trouwens voor mijn hulp aan jou heb ik wel een naamtopic verdiend, of niet soms?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |