Doh dat zijn ranged classes en rogues zijn close combat classesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:04 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Idd, maar met mijn lock of met mijn shammy houdt ik het toch langer uit als ik eerlijk ben.
En dat is in het geval van nek'rosh het geval, veel agro in ene kleine ruimte en een hoop ''trash''quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:48 schreef glremme het volgende:
Om even te reageren op degene die stunlock zei, dat is dan wel zo, maar als het meer dan 1 mob, zeg 1 elite + 2 trash, dan heb ik toch liever een hunter of lock hoor
Unbanned![]()
![]()
Mee eens. Rogues zijn voor 1v1 niet 1vX (X = aantal mobs).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:48 schreef glremme het volgende:
Om even te reageren op degene die stunlock zei, dat is dan wel zo, maar als het meer dan 1 mob, zeg 1 elite + 2 trash, dan heb ik toch liever een hunter of lock hoor
Unbanned![]()
![]()
Nou ik kan met Verdonk toch redelijk 2-3 man aan, blade flurry FTWquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mee eens. Rogues zijn voor 1v1 niet 1vX (X = aantal mobs).
Gratz!
Leuke strip btw.
Zoals ik dus al zei, de situatie werd geschetst tegen 1 elite dus dan is rogue wel goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Mee eens. Rogues zijn voor 1v1 niet 1vX (X = aantal mobs).
Gratz!
Leuke strip btw.
Aye het is ook wel te doen daar niet vanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Nou ik kan met Verdonk toch redelijk 2-3 man aan, blade flurry FTW![]()
1 Elite + 2 adds is wel te doen maar kost moeit en meestal overleef je het nog maar net + dat al je cooldowns weg toch wel erg handig isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:36 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zoals ik dus al zei, de situatie werd geschetst tegen 1 elite dus dan is rogue wel goed.
Nee niet echtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:55 schreef Ge4ce het volgende:
Hebben mensen zich wel eens afgevragen hoe het zou zijn geweest als Blood High/Light Elves toch nog bij de Alliance waren gekomen. En dat de Draenei toch voor de Horde zouden kiezen.
Iemand, of is dit al 100x voorbij gekomen?
(Inclusief verhaal aanpassingen etc.)
Nou als ik jou was zou ik gaan pvpen voor die epic pvp neck. Hij heeft 1 socket en is vrij goed vooral als je niet mag looten in karaquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:46 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Nee niet echt
Weet iemand een beetje goeie spelldamage necklace?![]()
http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Darksorrow&n=Diinia
Mijn gear, wil zo hoog mogelijke spelldamage...maar blijkt lastiger te zijn dan gedacht.
Enige upgrade voor mijn belt = http://www.wowhead.com/?item=27843
Heb ook nog een nieuwe ring nodig...
(Spellstrike pants komen eraan)
Mocht iemand wat items weten wat mjin gear kan verbeteren, graag.
Buiten Karazhan wel, kan atm geem items krijgen daar.
Tevens tvp :3
het is ook best uitgebreid die wow fictie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:36 schreef Necrodeath het volgende:
Afaik waren Draenei helemaal geen deel van de horde.
The Broken en Lost Ones waren vijanden van de alliance, maar dat maakt ze niet niet deel van de horde.
Als je alles wilt lezen, kijk dan hier
http://www.wowwiki.com/Draenei
http://www.wowwiki.com/Blood_Elves
Owja, die pvp neck is wel nice ja!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou als ik jou was zou ik gaan pvpen voor die epic pvp neck. Hij heeft 1 socket en is vrij goed vooral als je niet mag looten in kara
Verder vind ik dat je zeker wel goede gear hebt, 1 ding die ik je kan aanraden wat wel veel geld gaat kosten enzo. Roll tailoring.
Ik heb eerst ook herb/alchemy naar 375 gehaald en toen herbs gedropped voor tailoring, dat shadoweave setje is wel nice, en voor die belt kun je voor girdle of ruination gaan http://www.wowhead.com/?item=24256quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:03 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Kheb ook wel nagedacht om tailoring te halen, maar vind ik zo zonde om alchemy weg te doen. Ben elixir master met alle flasks discovered, en als ik herbalism weg flikker dan hou ik 2 professions over die alleen maar geld kostenWerkt natuurlijk ook niet voor arme ik
dat is eigenlijk ook mijn plan voor mijn magequote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:20 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ik heb eerst ook herb/alchemy naar 375 gehaald en toen herbs gedropped voor tailoring, dat shadoweave setje is wel nice, en voor die belt kun je voor girdle of ruination gaan http://www.wowhead.com/?item=24256
In de vakantie 340 fishing gehaald, samen met cooking naar 360.....nooit meer!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:56 schreef Fratz het volgende:
wow bijna 300 fishing... dat kan ik dus echt niet volhouden... is zooo saai..
0 fishing 0 cooking 225 first aidquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
240 herb, 228 mining, 267 first aid.
edit: jeuh, fipo op de 2e pagina![]()
Ik grind liever 250-300g / uur op de normale manier dan dat saaie vissen. Ik heb met grinden ook nog kans op bop blue's en epics, dus het is maar wat je liever doet.quote:
Ja dat wil ik eingelijk ook wel ff weten hoe je dat doet, ik ben al blij met de helft.quote:
idd bij ons op de server gaan die golden fishsticks voor 2 a 3 gold de stuk op de AH.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:16 schreef tonks het volgende:
Fishing = Moneymaker
super marioquote:Op zondag 3 juni 2007 01:01 schreef Necrodeath het volgende:
Als ik alleen ben in het noorden van Blade's Edge Mountains, daaro bij die lvl 67-ish fire elementals, dan lukt het mij denk ik ook wel om 300g/uur te krijgen met een beetje mazzel.
Het ligt er ook een beetje aan wat voor class je bent natuurlijk, ik grind 95% van de tijd met mijn priest, omdat ik daar gewoon geen downtime heb.
Elke 5 minuten mijn Shadowfiend, elke keer Inner Focus, ik heb Spirit Tap (heeeel handig om te grinden), en http://www.wowhead.com/?item=26055.
Steeds 4-5 elementals tegelijk (Vampiric Touch > SW:P > Vampiric Embrace, volgende mob). Zodra er 3-4 op mij in aan het slaan zijn ff lekker fear, en de laatste mob dotten.
Ik heb precies genoeg spelldamage om ze net dood te laten gaan van mijn dots
dus ik loop een beetje doelloos rond, wand een beetje, activeer mijn trinket, en loot vrolijk terwijl mijn mana netjes volloopt.
/rinse
/repeat
Op mijn rogue is het gewoon veel lastiger. Je moet overal naartoe lopen, en wat je ook doet, je zult geraakt worden. Na een bepaald aantal mobs zul je dus of moeten eten, of moeten bandagen, dus downtime
Enige class die het denk ik makkelijker heeft dan een Shadowpriest is een Affliction Warlock.
Maargoed, het ligt grotendeels aan waar je farmed, en of je alleen bent of niet.
En deze niet vergeten! : http://www.wowhead.com/?item=28108
niet handig.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:58 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
super mario.
470 g op lvl 55 nu nog naar 630.
ennuh.. sparen voor een tier set, is dat hanidg of niet in verband met outland items?
Elementals farmen is gewoon voor simpele figuren, er zijn 10x makkelijkere manieren om aan geld te komen.quote:
Totdat de quests op zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Maruna het volgende:
beste moneymaker? gewoon questen! veel leuker om te doen dan uren dezelfde mobs grinden, en als je het goed doet haal je ook gewoon 200g/uur
Nou 200g per uur voor questen is echt niet zo makkelijk te halen volgens mij hoor, meeste questen moet je erg veel doen en dat kost best wel wat tijd. Denk dat je met 100g al erg blij kan zijn (per uur)quote:Op zondag 3 juni 2007 18:05 schreef Maruna het volgende:
beste moneymaker? gewoon questen! veel leuker om te doen dan uren dezelfde mobs grinden, en als je het goed doet haal je ook gewoon 200g/uur
Heb je ook een manier voor lvl 61 ?quote:Op zondag 3 juni 2007 16:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Elementals farmen is gewoon voor simpele figuren, er zijn 10x makkelijkere manieren om aan geld te komen.
Ik heb wel meerdere manieren maar wat voor mij goed werkt is spinnetjes killen in Terokkar Forest. Die netherweb silk dropt supervaak en je hebt ook veel green drops en af en toe een bop blue.
Daar heb je gegarandeerd 300g per uur. Het is trouwens jammer dat bij mij op de server de prijzen zo laag liggen anders had ik zo 500g/uur.
Ja maar dan moet ik 10 lvls wachten op mijn epic mountquote:Op zondag 3 juni 2007 19:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Grinden moet je op geen enkele andere level doen dan 70, totaal nutteloos.
Wij zaten hetzelfde met Gruul. Alleen net niet down.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:01 schreef DjNivek het volgende:
Hydross was gelinkt aan onze raid-servers zo te zien. We vermoorden hem, 5 seconden erna, net na het looten, crashen de instance-servers
M'n 4de try om hem te tanken ging ie dood o/
Oh, mag alleen Wyri die beantwoordenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:32 schreef ramon1984 het volgende:
Wyri!!?!?
wat was die URL om zo een avatar te maken? alle info van je char erop?
thnx!
Ahhh jij speelt ook op Shattered Halls!quote:
Valt wel mee toch, alleen mijn pc heeft het wel eens moielijk als ie blizzard castquote:
Moeilijk ?quote:
yes klopt nicequote:Op maandag 4 juni 2007 11:04 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ahhh jij speelt ook op Shattered Halls!
Ik speel een Tauren Druid genaamd Mothman in de guild Mythic
idd.. hij is wat genurfdquote:Op maandag 4 juni 2007 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Moeilijk ?
Pre-patch was ie inderdaad lastig, maar wel te doen, nu is het een eitje.
shade moet je gewoon ff doorhebben.. lekker bewegen.. en niet wanneer niet ;Dquote:Op maandag 4 juni 2007 11:07 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, alleen mijn pc heeft het wel eens moielijk als ie blizzard cast
Haha ik zit wel perfect in mijn guildquote:Op maandag 4 juni 2007 11:15 schreef ramon1984 het volgende:
[..]
shade moet je gewoon ff doorhebben.. lekker bewegen.. en niet wanneer niet ;D
dps hooghouden.. elementals beheersen en dan easy
weetje er zijn best wat leuke Nederlandse mensen op Shatteredhalls server..
zou wel leuk zijn om een full NL guild te hebben maarja... voordat je dat voor elkaar krijgt
Maulgar is makkelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Wij hebben moeite met High King Maulgar, gisteravond pas voor de tweede keer daar geweest, maar verder dan de Priest en Lock down komen we nog niet.
Dat we een maand tussen de vorige try en die van gisteren hadden, zal er wel mee te maken hebben.
ya gief me ssc.... nog een priest nodig? HEHEquote:Op maandag 4 juni 2007 11:23 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Haha ik zit wel perfect in mijn guildGeen forced speccs, 4 x per week raiden en dan maar 3 uurtjes en toch al 4 server firsts gemaakt en nu in ssc!
![]()
loladins zijn belachelijk goeie healers deze dagen, enorm mana efficient, efficienter dan mijn druid heb ik wel eens het idee...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:24 schreef Bootje84 het volgende:
paladin is main healer en die zijn altijd wel in trek.
Welke server speel je dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:23 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Haha ik zit wel perfect in mijn guildGeen forced speccs, 4 x per week raiden en dan maar 3 uurtjes en toch al 4 server firsts gemaakt en nu in ssc!
![]()
met een shadowpriest die vampiric touch heeft, is het een lachertje..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:08 schreef Maruna het volgende:
[..]
loladins zijn belachelijk goeie healers deze dagen, enorm mana efficient, efficienter dan mijn druid heb ik wel eens het idee...
Wij spelen beide op de server Shattered Halls... deze server ging open op de dag dat TBC uitkwam..quote:
leuke equip, maar 50 punten in holy? wtf. waarom haal je BoK niet?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:54 schreef Stranger het volgende:
Eindelijk met mijn alt de outlands in..
Eigenlijk best saai daar, stop maar met levellen denk ik..
Tevens TVP en een link naar mijn armory sheet
Ik heb BoK, die haal je namelijk met 11 punten, het enige wat ik niet heb, is de kortere cooldown van BoP, maar het gebeurt ook niet vaak dat er twee aoe groepen wel 3, maar geen 5 minuten uit elkaar zitten.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
leuke equip, maar 50 punten in holy? wtf. waarom haal je BoK niet?
Mage saai?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:30 schreef Baret het volgende:
Ligt het nou aan mij of word een mage na lvl 25 een beetje saai, ben nu lvl 26 en elke keer hetzelfde doen begint me te irriteren.
mijne heb ik ook opgegeven op 36.. stomme kutmage.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mage saai?
![]()
Nee, misschien raak je eraan gewnd ofzo. Te weinig spells nog etc. En idd, ik had dat ook zo rond dat level. Gewoon doorquesten en het wordt weer erg leuk
Locks zijn saaier dan mages vind ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mijne heb ik ook opgegeven op 36.. stomme kutmage.
pew pew. drinken..
pew pew pew, drinken.. blegh
locks FTW..
heb je beide op 70? ik heb iig 69 lock en dat is een grindmachine die redelijk makkelijk dingen kan solo-en. heerlijk. mages misschien ook, maar ik weet niet. vind ze niet tofquote:Op maandag 4 juni 2007 14:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Locks zijn saaier dan mages vind ik.
Ik geef je gelijk, zelf een mage toch 27 gebracht.. toen gestopt. Mage lijkt me pas leuk op level 50+quote:Op maandag 4 juni 2007 14:30 schreef Baret het volgende:
Ligt het nou aan mij of word een mage na lvl 25 een beetje saai, ben nu lvl 26 en elke keer hetzelfde doen begint me te irriteren.
Nee, niet beide op 70 maar wel locks in actie gezien bij anderen en ik vind ze niet zo schokkend. Ik geef wel toe dat een mage levelen een hel is, pas bij 40-45 word het een beetje leuk.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heb je beide op 70? ik heb iig 69 lock en dat is een grindmachine die redelijk makkelijk dingen kan solo-en. heerlijk. mages misschien ook, maar ik weet niet. vind ze niet tof
locks hebben 3 specs natuurlijk.. de DoT spec, is gewoon grindspec en raidspec.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee, niet beide op 70 maar wel locks in actie gezien bij anderen en ik vind ze niet zo schokkend. Ik geef wel toe dat een mage levelen een hel is, pas bij 40-45 word het een beetje leuk.
Spec dan 17/0/44 met je Lock.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:24 schreef Mauro het volgende:
Ik heb beide.
Een mage en een Lock. Beide 70.
En ben gestopt met de lock omdat het dodelijk saai was. Alleen maar een beetje draintanken :/
Die is wel leukquote:Op maandag 4 juni 2007 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spec dan 17/0/44 met je Lock.
http://www.wowhead.com/?talent=AAMbbobZZxx0trhtVuVo
Kun je Draintanken vergeten...
Ik had ook een mage op 36, ook opgegeven, werd gek dat ik na 2 battles zonder mana zat en weer kon gaan drinken. Daarna met een hunter begonnen, die heb ik nu op lvl 52, ook nog een rogue op lvl 43, een priest op 32 en me druid zit nu op 57, zo snel mogelijk 58 dingen om naar outlands te gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 14:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mijne heb ik ook opgegeven op 36.. stomme kutmage.
pew pew. drinken..
pew pew pew, drinken.. blegh
locks FTW..
Dat irriteerd mij dus mateloos, 1 monster aanvallen en dan probeer je de 2de te pakken maar heb je te weinig mana. Je wordt echt helemaal gek van die mana shit.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:56 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Ik had ook een mage op 36, ook opgegeven, werd gek dat ik na 2 battles zonder mana zat en weer kon gaan drinken. Daarna met een hunter begonnen, die heb ik nu op lvl 52, ook nog een rogue op lvl 43, een priest op 32 en me druid zit nu op 57, zo snel mogelijk 58 dingen om naar outlands te gaan
Als ik me eens geconcentreerd had op 1 char![]()
![]()
Ik weet niet hoe jij je mage speelt maar dan doe je toch echt iets verkeerd :/quote:Op maandag 4 juni 2007 16:05 schreef Baret het volgende:
[..]
Dat irriteerd mij dus mateloos, 1 monster aanvallen en dan probeer je de 2de te pakken maar heb je te weinig mana. Je wordt echt helemaal gek van die mana shit.
Ja een beetje wel ja want dat heb ik toch echt nietquote:Op maandag 4 juni 2007 17:28 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij je mage speelt maar dan doe je toch echt iets verkeerd :/
ik heb er ook 1 aleen jammer dat je iedere keer wispers krijgt of je wil komen tanken.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
fury warrior ftw ^^
Heldquote:Op maandag 4 juni 2007 18:05 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus heeft iemand van geenstijl gekilled
[[url=http://crossroads.wyrihaximus.net/06.04.07.14.10.33.jpg]afbeelding][/URL]
Ach, zolang ze me healen vind ik t bestquote:Op maandag 4 juni 2007 17:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 aleen jammer dat je iedere keer wispers krijgt of je wil komen tanken.![]()
Ik heb 1.4 k mana, meestal doe ik 2 keer firebolt tot die dicht bij komt. Dan frost nova en 2 keer scorch en dan instant fireball voor de kill. Dat doet het em meestal. Heb ik wel 900 mana ofzo gebruikt.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja een beetje wel ja want dat heb ik toch echt niet
Dan moet je OF niet zulke hoge mobs aanvallen of je moet je talents anders indelen.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:34 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik heb 1.4 k mana, meestal doe ik 2 keer firebolt tot die dicht bij komt. Dan frost nova en 2 keer scorch en dan instant fireball voor de kill. Dat doet het em meestal. Heb ik wel 900 mana ofzo gebruikt.
Welk level ben je en wat voor build? Ik ben frost en vind dit beter dan fire, hoewel fire meer dmg output heeft kun je met de juiste frost build crits forceren en toch mana efficient zijn. Als je een target frostbolt dan heb je 15 % kans dat ie ge-nova'ed wordt en met een talent (shatter) forceer je dat de volgende frostbolt een 50 % kans van crit heeft. En die crits proccen heel erg vaak en doen veel dmg. Je kunt zo makkelijk 5 a 6 mobs killen zonder te drinken.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:34 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik heb 1.4 k mana, meestal doe ik 2 keer firebolt tot die dicht bij komt. Dan frost nova en 2 keer scorch en dan instant fireball voor de kill. Dat doet het em meestal. Heb ik wel 900 mana ofzo gebruikt.
fire specced, mana gaat snel op en ik crit nu ong 230 met frost bolt.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:09 schreef Borreke het volgende:
[..]
Welk level ben je en wat voor build? Ik ben frost en vind dit beter dan fire, hoewel fire meer dmg output heeft kun je met de juiste frost build crits forceren en toch mana efficient zijn. Als je een target frostbolt dan heb je 15 % kans dat ie ge-nova'ed wordt en met een talent (shatter) forceer je dat de volgende frostbolt een 50 % kans van crit heeft. En die crits proccen heel erg vaak en doen veel dmg. Je kunt zo makkelijk 5 a 6 mobs killen zonder te drinken.
Ik hoor regelmatig dat Enhancment spec het beste is om te levellen, dus vanaf lvl 10. Heb zelf nl. ook net een shammy gemaakt, dus ik ga t iig proberenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:47 schreef TheGHunter het volgende:
Ben weer begonnen, ditmaal met een Dranei Shammy, lvl 36 op t moment
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Hellscream&n=Elabriel
Wat vinden jullie drvan?
Ik wilde eerst gaan voor elemental, maar t blijkt dat na level 40 enhancement de beste keus is?
Ik ga voor de 70 en t liefst zo snel mogelijk.
Staff vind ik lekkerder, ik heb de Icicle Rod uit Wetlands en samen met frostbrand doet dat erg veel damagequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig dat Enhancment spec het beste is om te levellen, dus vanaf lvl 10. Heb zelf nl. ook net een shammy gemaakt, dus ik ga t iig proberen
Oh, en wat vinden jullie beter voor een shammy, 1h wep + shield of staff?
Tof mauro, was ik al een poosje naar op zoekquote:Op maandag 4 juni 2007 10:46 schreef Mauro het volgende:
![]()
ik gebruik deze voor op de guildsite:
dkp sigs
1h wep + shield als je enhancement bent. Alhoewel je nog beter een 2h mace/2h axe kan nemen vind ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig dat Enhancment spec het beste is om te levellen, dus vanaf lvl 10. Heb zelf nl. ook net een shammy gemaakt, dus ik ga t iig proberen
Oh, en
wat vinden jullie beter voor een shammy, 1h wep + shield of staff?
Ik heb mijn shammy van 1-50 resto gespeeld, 50-60 elemental en nu van 61-70 (ben nu 69) doe ik weer resto. Heerlijk knokken, kost veel mana, maar ik ben niet dood te krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, en wat vinden jullie beter voor een shammy, 1h wep + shield of staff?
I'll stick to one class.... Mage ftw ^^quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:27 schreef tonks het volgende:
Baret de man van 100 classes
Tududud i'm lovin it.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:27 schreef tonks het volgende:
Baret de man van 100 classes
Was jij niet de anti twinkerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:37 schreef Mauro het volgende:
Ik denk dat ik met mijn priest naar 39 ga en dan helemaal mega twinken.
Beste verkrijgbare items, volledig enchanten etc...
En dan BG's pwnen met mijn imba damage
quote:
Maar juist tussen de lvl 35 en 39 kun je de beste enchants krijgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:43 schreef tonks het volgende:
Alleen er zijn niet heel veel 39 twinks want iedereen die 39 is levelt door voor een mount ofzo. Verleiding is veel te groot.
twinks verneuken het speelplezier voor de anderen.. maarja, als je dat graag doet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Maar juist tussen de lvl 35 en 39 kun je de beste enchants krijgen.
requires lvl 35 or higher items
Dan daar met 200 + damage rondlopen en alles een beetje dood dotten
Kan iemand mij vertellen wat de nut van een twink precies is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
twinks verneuken het speelplezier voor de anderen.. maarja, als je dat graag doet...
Een twink is een karakter wat je alleen maar hebt om in battlegrounds mee te kunnen doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:55 schreef Baret het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wat de nut van een twink precies is.![]()
Donder op..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
twinks verneuken het speelplezier voor de anderen.. maarja, als je dat graag doet...
Dank u.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
Een twink is een karakter wat je alleen maar hebt om in battlegrounds mee te kunnen doen.
Een twink kan zijn een karakter op lvl 19, 29, 39, 49, 59 en misschien zelfs wel op 69 maar dat denk ik niet.
Een twink wordt uitgerust met de allerbeste items die er maar te krijgen zijn voor die klasse en dat level.
Een twink wordt helemaal vol enchant met de beste enchants.
Een twink is DUUR. Heel duur. Items die er voor nodig zijn kosten een klein vermogen en de enchants natuurlijk ook.
Het doel dus van een twink is om voor een bepaald level een battleground in te gaan en daar, doordat zijn/haar gear zo imba is, de hele zaak daar een beetje gaat lopen pwnen. 1337 skillzzz.
uh, een holy twink? wil je een vijand dood smiten?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:08 schreef tonks het volgende:
Mijn twink holy priest heeft ongeveer tot nu toe 400g aan Gear en 300g aan enchants.
Om te healen in WSGquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
uh, een holy twink? wil je een vijand dood smiten?![]()
waarom niet shadow?
Zou opzich wel goed zijn. Al wil je nou zonodig dmg doen pak dan een dmg class en geen healing classquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:44 schreef Mauro het volgende:
Een priest?
En dan healen?
Waar haal je het lef vandaan?
ja ok, begrijp ik, maar dan moet je een twink team hebben.. solo heb je er geen fuck aan als je beetje goed kan healen en de rest rondloopt als een kip zonder kop..quote:
Precies we hebben een guild op deze realm met ongeveer 100 twinksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ja ok, begrijp ik, maar dan moet je een twink team hebben.. solo heb je er geen fuck aan als je beetje goed kan healen en de rest rondloopt als een kip zonder kop..
Als je groene/blauwe/paarse/oranje items vernietigd door disenchanting.quote:
ow ok, dan begrijp ik het..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Precies we hebben een guild op deze realm met ongeveer 100 twinks
Welkom in de onverklaarbare wereld die Blizzard heetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:30 schreef Baret het volgende:
ik word helemaal gek hier, na een tijdje spelen zakt de ms naar ongeveer 2000 tot 5000. Kan dit aan de server liggen want dit is echt irritant. Mijn char kan dan niet aanvallen maar de enemy valt nog wel aan.
Is dit echt realm specifiek of gebeurt dit bij alle realms. Als het specifiek is dan ga ik in een low-populated server.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Welkom in de onverklaarbare wereld die Blizzard heet
Meestal gebeurt dat na patchday ofzo.
Maar ja.. gisteren om half 9 zouden we beginnen met de raid... Server down vanweg onvoorziene omstandigheden.
Op de website stond dat ie rond 20.45 weer online zou komen. 21.15 kwan de server online.
Inloggen duurde 10 minuten.
Sommigen werden weer ge-dc'd tijdens het casten van een buff wat al langer dan 10 minuten duurde
Uiteindelijk rond 10 uur was alles normaal (op een paar uitzonderingen na) en konden we met een beetje vertraging aan Gruul beginnen.
Ik zit op een low populated serverquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:36 schreef Baret het volgende:
[..]
Is dit echt realm specifiek of gebeurt dit bij alle realms. Als het specifiek is dan ga ik in een low-populated server.
Helaas kan je leather niet disenchantenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:09 schreef Mauro het volgende:
[..]
Als je groene/blauwe/paarse/oranje items vernietigd door disenchanting.
IPV dat je enchanting items eraan toevoegt door een enchant erop te zetten, haal je nu de items uit elkaar. Hierdoor krijg je de enchanting items die je nodig hebt.
Duhquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helaas kan je leather niet disenchanten
Het kan met alle soorten armor waar een enchant op zit hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helaas kan je leather niet disenchanten
Je bedoelt toch niet gewoon leather ofwelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:52 schreef Baret het volgende:
[..]
Het kan met alle soorten armor waar een enchant op zit hoor.
nou......quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:52 schreef Baret het volgende:
[..]
Ja oke maar zo ver ben ik nog niet, zo te zien is hij een nieuwe enchanter dus alles wat hij nu krijgt is wel enchantbaar dacht ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:55 schreef Mauro het volgende:
[..]
nou......
niet alles.
Sommige questrewards zijn niet te disenchanten. Zelfs niet als ze epic zijn.
Neem nou bijvoorbeeld de Zul'Gurub set. Die is niet te dissen of te vendoren.
Het kan met alle soorten armor met een kleurtje... Denk aan groen, blauw etc. Grijs en wit niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:52 schreef Baret het volgende:
[..]
In de grote steden lopen NPC's rond of staan ze ergens. Daarmee praten en je kunt de BG in.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:03 schreef Baret het volgende:
By the by, waar kun je wat lower level battlegrounds doen, of is het allemaal lvl 60-70?
Vanaf welke lvl is dit te doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 12:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
In de grote steden lopen NPC's rond of staan ze ergens. Daarmee praten en je kunt de BG in.
In IF staan ze in het warrior kwartier (dacht dat het zo heette) en in SW bij de koning.
Horde weet ik niet en wil ik ook niet weten
Wij wilden Fathom-Lord nou eindelijk eens doodmaken (2de dag nu dat Blizz verneukt heeft om te raiden), hele raid vol, stonden klaar, en toen begon het weer...><quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Welkom in de onverklaarbare wereld die Blizzard heet
Meestal gebeurt dat na patchday ofzo.
Maar ja.. gisteren om half 9 zouden we beginnen met de raid... Server down vanweg onvoorziene omstandigheden.
Op de website stond dat ie rond 20.45 weer online zou komen. 21.15 kwan de server online.
Inloggen duurde 10 minuten.
Sommigen werden weer ge-dc'd tijdens het casten van een buff wat al langer dan 10 minuten duurde
Uiteindelijk rond 10 uur was alles normaal (op een paar uitzonderingen na) en konden we met een beetje vertraging aan Gruul beginnen.
Ja, dat is denk ik de enige oplossing. Misschien dat ik die elite alleen nog wel aankan. Maar er rennen de hele tijd caster of gladiators (lvl. 30) mee. En ze spawnen te snel om die eerst uit te schakelen. Ik denk dat ik later nog maar es terugga. Nu eerst even Alterac Mountainsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:06 schreef vogelkooi het volgende:
looking for group doen. is best moelijk die q, omdat er best veel casters in de buurt rondlopen.
welk level was je? (armory doet het hier niet).
Waar woon jij eigenlijk, zie dat je tukker bent.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je sig is trouwens geweldig, reneuh
Kloppend lidquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je sig is trouwens geweldig, reneuh
ja zou je denken, toch gebeurde hetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:09 schreef viezerdt het volgende:
Lol, dat kan echt nie. 9 levels hoger dan resist die rogue toch bijna alles?
Is het je al opgevallen dat je in een gebied staat waar er sneeuw ligt? gefeliciteerd overigens met je winst op een AFK rogue.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Vampz het volgende:
dus als ik gewoon stil sta komt er ijs uit mn mond![]()
Reroll je ook priest dan? Want 60 int gaat je geen tijd besparen aangezien je drankjes maar een bepaald aantal mana restoren waardoor je er dus 2 moet nemenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:05 schreef Vampz het volgende:
Nou ik ben maar gestopt met mn warrior, ging echt vervelen. Heb inmiddels een 29 mage, en dat gaat echt triest goed allemaal.
Net van een lvl 38 rogue gewonnen in een duel. Op lvl 35 krijg ik van een vriend 30 of 60 intellect enchant op mn wapens erbij en dan gaat het feest echt beginnen
![]()
als je zon onder ijs verstaat dan was het daar wel jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef Furby het volgende:
[..]
Is het je al opgevallen dat je in een gebied staat waar er sneeuw ligt? gefeliciteerd overigens met je winst op een AFK rogue.
boeie, dan neem je er toch 2? Liever te veel mana dan te weinig. En als het goedkoop kan komt het gewoon goed uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Reroll je ook priest dan? Want 60 int gaat je geen tijd besparen aangezien je drankjes maar een bepaald aantal mana restoren waardoor je er dus 2 moet nemen
zomg u teh pwnz0r!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:56 schreef Vampz het volgende:
[..]
als je zon onder ijs verstaat dan was het daar wel ja![]()
AFK rogue, hijs goed.
De reden dat ik het neerkwak is niet omdat ik het stoer vind maar omdat ik zelf ook met mn bek vol tanden stond. Verder moet je maar lekker zelf weten wat je er van vindt, tis maar goed dat het einde der tijden niet naderd na deze omfg leetz0rs actie
*jaloers is*quote:
Ben op lvl 60 nog gestunned door een lvl 20 palaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:09 schreef viezerdt het volgende:
Lol, dat kan echt nie. 9 levels hoger dan resist die rogue toch bijna alles?
Ik zou zeggen check de dps en dan weet je of die dat doet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:41 schreef Reneuh het volgende:
Hmm vandaag maar eens 2 daggers proberen met mijn rogue in plaats van de combi dagger/mace. Waarschijnlijk brengt dat sneller schade toe. Die mace is retetraag.
De dps?quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:42 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik zou zeggen check de dps en dan weet je of die dat doet.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:44 schreef tonks het volgende:
Gister met mijn nieuwe guild wezen raiden, Eerst gingen we naar Gruul en toen die down was. Shade,Chess event en prince. De andere gingen nog naar netherspite maar ik was vet moe
Hij heeft toch nieuwe daggers, check de dps zeg ik omdat hij zei dat die andere veel slomer was.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar Baret het over heeft maar dps is damage per second
Hoe heet de mod waarmee je al die icoontjes onderaan krijgt? Ik heb titanbar geprobeerd, maar daar kreeg ik direct 8 balken door het hele scherm die ik wel kon verplaatsen maar niet verwijderenquote:
Denk dat als ik twee daggers heb het sneller zal gaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:00 schreef Baret het volgende:
[..]
Hij heeft toch nieuwe daggers, check de dps zeg ik omdat hij zei dat die andere veel slomer was.
Volgens mij in interface of video options kon je de max zoom instellen.quote:
Level 30 zei je? Mis ik hier iets of is dit abnormaal laag.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:34 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Denk dat als ik twee daggers heb het sneller zal gaan.
Dagger die ik nu heb: 1.6 sec en dmg 18-35.
Mace die ik nu heb: 2.7 sec en dmg 24-45 maar wel met +2 stamina en +2 strenght.
Bongos!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:32 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Hoe heet de mod waarmee je al die icoontjes onderaan krijgt? Ik heb titanbar geprobeerd, maar daar kreeg ik direct 8 balken door het hele scherm die ik wel kon verplaatsen maar niet verwijderen
Is ook, de laatste keer dat ik checkte had hij een witte dagger in de MH. Dat terwijl hij Blackfang (blauwe dagger) in de inventory heeft. Paar keer al een opmerking over gemaakt, maar hij doet er niks aan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef Baret het volgende:
[..]
Level 30 zei je? Mis ik hier iets of is dit abnormaal laag.
Uhmm.. Die dagger is nieuw en die geeft hogere damage dan de Blackfang? Als een item blauw is, is die automatisch beter? Vanwege agility, strenght enzo?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Is ook, de laatste keer dat ik checkte had hij een witte dagger in de MH. Dat terwijl hij Blackfang (blauwe dagger) in de inventory heeft. Paar keer al een opmerking over gemaakt, maar hij doet er niks aan.![]()
hmm, nu snap ik wel waarom die problemen heeft met zoveel quests.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Is ook, de laatste keer dat ik checkte had hij een witte dagger in de MH. Dat terwijl hij Blackfang (blauwe dagger) in de inventory heeft. Paar keer al een opmerking over gemaakt, maar hij doet er niks aan.![]()
Helemaal nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:42 schreef Baret het volgende:
[..]
hmm, nu snap ik wel waarom die problemen heeft met zoveel quests.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:44 schreef tonks het volgende:
Weet je wel hoe het Auction House werkt Reneuh? (Niet flauw bedoeld ofzo, maar ik kwam er ook pas op level 30 achter dat het uberhaupt bestond)
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:44 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Helemaal nietAlleen met Nekh'rosh gambit. De rest gaat makkelijk.
Nou, ik ben erg nieuw met WoW. Speel het pas een maandje eigenlijk. Maar ik denk dat ik het wel weet. Ik kijk bij de categorie, in dit geval daggers, daar kijk ik naar de buyout en highest bid. Dan kijk ik wat het meest interessant is. Als ik win dan krijg ik het item als attachment in de mailbox. Maar echt een strategie voor AH heb ik nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:44 schreef tonks het volgende:
Weet je wel hoe het Auction House werkt Reneuh? (Niet flauw bedoeld ofzo, maar ik kwam er ook pas op level 30 achter dat het uberhaupt bestond)
Ik zou het trouwens een beetje op level zetten, dat die dus alleen items van lvl 27 tot 32 laat zien. Anders zie je al de bagger ook tussendoor. En dan maar een beetje rond kijken wat je goed kunt gebruiken qua stats en attack. En als het te duur is, tja dan moet je maar gaan farmen. Dat is niet zo moeilijk want op lvl 10 zit ik meestal al op 15 g dus dat moet niet echt een prob zijn op lvl 32. Misschien wat silk cloth verzamelen ofzo, die dingen gaan voor een hoge prijs weg op de ah.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:48 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nou, ik ben erg nieuw met WoW. Speel het pas een maandje eigenlijk. Maar ik denk dat ik het wel weet. Ik kijk bij de categorie, in dit geval daggers, daar kijk ik naar de buyout en highest bid. Dan kijk ik wat het meest interessant is. Als ik win dan krijg ik het item als attachment in de mailbox. Maar echt een strategie voor AH heb ik niet
True ik heb gemerkt dat het handiger is dat spul via een AH te verkopen dan bij een merchantquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:51 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik zou het trouwens een beetje op level zetten, dat die dus alleen items van lvl 27 tot 32 laat zien. Anders zie je al de bagger ook tussendoor. En dan maar een beetje rond kijken wat je goed kunt gebruiken qua stats en attack. En als het te duur is, tja dan moet je maar gaan farmen. Dat is niet zo moeilijk want op lvl 10 zit ik meestal al op 15 g dus dat moet niet echt een prob zijn op lvl 32. Misschien wat silk cloth verzamelen ofzo, die dingen gaan voor een hoge prijs weg op de ah.
Krijg je iets van 5 tot 10 keer meer voor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:53 schreef Reneuh het volgende:
[..]
True ik heb gemerkt dat het handiger is dat spul via een AH te verkopen dan bij een merchant
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:40 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Uhmm.. Die dagger is nieuw en die geeft hogere damage dan de Blackfang? Als een item blauw is, is die automatisch beter? Vanwege agility, strenght enzo?
Nou in ieder geval snap je er al meer van dan ik op dat level dus dat is al goedquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:48 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nou, ik ben erg nieuw met WoW. Speel het pas een maandje eigenlijk. Maar ik denk dat ik het wel weet. Ik kijk bij de categorie, in dit geval daggers, daar kijk ik naar de buyout en highest bid. Dan kijk ik wat het meest interessant is. Als ik win dan krijg ik het item als attachment in de mailbox. Maar echt een strategie voor AH heb ik niet
Ik gebruik btw cartographer voor ingame info over instances enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:54 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Ja, witte items wil je eigenlijk alleen maar van lvl 1 tot 5 of 10, totdat je greenies krijgt. Je moet ff wat dungeons doen voor nieuwe dagger anders
. op http://www.kaldorei.com/worldmap kan je wel zien welke instance voor jou level is ongeveer.
Thanksquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:34 schreef Baret het volgende:
[..]
Volgens mij in interface of video options kon je de max zoom instellen.
Deadminesquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:55 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik gebruik btw cartographer voor ingame info over instances enzo.
Ach gewoon gezeik.quote:
Ok thanks. AH it is dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou in ieder geval snap je er al meer van dan ik op dat level dus dat is al goed. Als ik jou was zou ik je witte daggers echt echt echt vervangen met een mace zwaard of dagger met tenminste wat stats (Alle kleine beetjes helpen) je kunt invullen in Auction House in welke level range je zoekt dus dan typ jij daar in 28-32 en dan doe je Uncommon dat is dus alles van groen en hoger. Meestal vind je hier dan wel iets leuks voor jouw level. Ook je schouders "Faeri Mantle" Deze hebben +intellect hier heb jij niets aan ik zou deze op dezelfde manier vervangen als de dagger. Ook kan je op jouw level prima items voor je hoofd vinden dus loop niet rond met een grey item
. Verder ja gewoon een beetje kijken voor upgrades en een beetje kijken voor questrewards als je wat aan je gear vervangt gaat al het questen sowieso makkelijker.
//EDIT
Nog iets, ik zie dat je niet in een guild zit. Dit maakt het spel vaak ook wat makkelijker (Samen questen/instances en dat soort dingen) Ook zag ik dat je skinning als profession hebt. Misschien kan je iets regelen met een leatherworker (of zelf leatherworking nemen) dan kan hij of jij je eigen gear maken.
Op jou lvl moet je ook niet in een lvl 70 guild zitten ofzo, of je wil de hele tijd geboost worden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:00 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ok thanks. AH it is dusEn hopen dat ik misschien nog wat meepik met grinden.
Ik zit idd niet in een guild. Ben wel een paar keer gevraagd, maar volgens mij waren dat van die ruk guilds.
Ik zal checken wat ik kan doen met die leatherworker.
inderdaad.quote:
Ik vind dat dat soort mensen gewoon eruit gekickt moeten worden, irrtant is dat zeg als iemand alle rare's gaat needen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
inderdaad.
Was ooit een goed en strak geregeld guild. Maar sinds TBC gaat het allemaal heel erg moeilijk.
We raiden wel maar het zijn de hele tijd dezelfde mensen die dat doen. Dus een kleine groep mensen heeft goede gear en de rest hangt er maar een beetje bij. Lopen gewoon mee op de kracht van de mensen die wél hun best doen om er nog iets van te maken.
Wat ook erg leuk is, is dat er 1 van die priests die dus weg is gegaan niet kijkt naar andere mensen, wat voor gear ze hebben. Die needde gewoon alles wat ie leuk vond. Genoeg dkp te besteden namelijk.
Ik kijk tenminste naar anderen en laat dus ook items aan anderen ook al zijn ze beter voor mij. Maar als ze veel beter zijn voor de ander, mag hij het hebben.
rare's?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:09 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik vind dat dat soort mensen gewoon eruit gekickt moeten worden, irrtant is dat zeg als iemand alle rare's gaat needen.
Ja weet ik wel, ik ben nog maar 26 he. dus het was gewoon een voorbeeld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
rare's?
het gaat hier om epics
Die staan nog een eind boven de rare's.![]()
Dat is ook raar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:08 schreef tonks het volgende:
DKP systems vind ik sowieso niks. Zit nu in deze guild en ik denk dat ik er wel in blijf. Wat ik wel altijd raar vind in een guild zonder DKP kijken ze wie geen goede gear heeft. Roll voor tier 4 head was tussen mij en een lock en omdat hij niet zo goede gear had kreeg hij em (Netherweave bracers had hij bijvoorbeeld) Ligt het dan aan mij of is dat niet helemaal eerlijk? Ik bedoel in mijn gear zit veel farm/instance moeite en hij heeft een paar quest drops en 2 greens en krijgt tier 4 head.
Nee, die natuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:14 schreef tonks het volgende:
Geld dat ook voor tailoring epics bij jullie Mauro? En Boe epics?
Maatje en tevens guildie van mij is daar mee bezig, heeft hele spellfire set compleet dacht ik. Gister crafte hij het laatste beetjequote:Op woensdag 6 juni 2007 10:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, die natuurlijk niet.
De spellfire set daar moet je namelijk enorm voor grinden om die bij elkaar te krijgen. Daaruit blijkt dat je dus veel tijd en moeite in je karakter steekt om hem te gearen.
Het gaat echt om normale world-drops (blue) en de 'normale' tailoring/blacksmitthing/leatherworking/etc items.
Die dus normaal op AH te koop zijn.
De Whitemend en Spellstrikeset is epic en goed. Daarvoor heb je op z'n minst al eens een Heroic moeten doen
En die Amerikanen maar zeuren dat Nihilum gold koopt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:14 schreef denB het volgende:
Daar waar Nihilum Black temple gecleared heeft...
Damn die gasten gaan als een speer -_-
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:19 schreef tonks het volgende:
http://www.mmo-champion.c(...)une/illidan_down.jpg
Die staff![]()
Ik las dat ze 78 uur ofzo achter elkaar hebben geraid, en er om de zoveel uur een paar switches waren zodat er ook mensen konden slapen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:39 schreef viezerdt het volgende:
Ik snap het nut niet eens van alles zo tering snel clearen, afgezien van dat je op een geek lijstje met world first komt. Die gasten kunnen nu dus tot de volgende patch / expansion pack uit hun reet gaan vreten. Daarnaast vraag k me af of dat allemaal millionairs zijn zonder baan (en leven
), want die gasten doen echt niks anders dan raiden, of pots farmen voor de raid
.
... als dat echt waar is hequote:Op woensdag 6 juni 2007 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik las dat ze 78 uur ofzo achter elkaar hebben geraid, en er om de zoveel uur een paar switches waren zodat er ook mensen konden slapen.![]()
Dat was niet bij NIhilum... Hun raiden pas om 5/6uur, maar soms stoppen ze ook pas weer om 5uur s;ochtendsquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik las dat ze 78 uur ofzo achter elkaar hebben geraid, en er om de zoveel uur een paar switches waren zodat er ook mensen konden slapen.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ziet er ook nog eens goed uit
http://www.wowhead.com/?item=32374#00z
Geef mij dat shield van Kungen maarquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ziet er ook nog eens goed uit
http://www.wowhead.com/?item=32374#00z
Dan is het geen shield meerquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:49 schreef denB het volgende:
[..]
Geef mij dat shield van Kungen maar![]()
Speel zelf warrior en wel te verstaan een gneum!
Erm nee, dat ging over de Illidan kill van Nihilum.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:49 schreef denB het volgende:
[..]
Dat was niet bij NIhilum... Hun raiden pas om 5/6uur, maar soms stoppen ze ook pas weer om 5uur s;ochtends
Het geen wat jij las ging over een fransman is binne 78uur lvl70 was
Zeker een kabouter met roze haar?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:49 schreef denB het volgende:
[..]
Geef mij dat shield van Kungen maar![]()
Speel zelf warrior en wel te verstaan een gneum!
quote:This staff is only used in the fight against Kael'thas Sunstrider in the 25 man raid The Eye. The boss is aperently so hard that they needed to give u OP weapons to kill him.
Nou gisteren waren ze toen ik uit school kwam al in The Black Temple hoor, dacht rond zo'n 3 uur (ik speel op dezelfde server) om Black Temple te clearen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:49 schreef denB het volgende:
[..]
Dat was niet bij NIhilum... Hun raiden pas om 5/6uur, maar soms stoppen ze ook pas weer om 5uur s;ochtends
Het geen wat jij las ging over een fransman is binne 78uur lvl70 was
Success http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.phpquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:29 schreef Ge4ce het volgende:
Op welke server bevinden zich eigenlijk de meeste Fok! spelers?
Nee ben kleiner dan een dwarfquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zeker een kabouter met roze haar?![]()
Ooit een MT gehad die er zo uitzag![]()
Dwarf = dwergquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:39 schreef denB het volgende:
[..]
Nee ben kleiner dan een dwarf
En heb groen haar!!!!![]()
--
Dat kan nihilum niet geweest zijn
Want die dag daarvoor hadden ze pas de 1 na laatste boss down
Forum Opties | |
---|---|