Krijg je iets van 5 tot 10 keer meer voor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:53 schreef Reneuh het volgende:
[..]
True ik heb gemerkt dat het handiger is dat spul via een AH te verkopen dan bij een merchant
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:40 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Uhmm.. Die dagger is nieuw en die geeft hogere damage dan de Blackfang? Als een item blauw is, is die automatisch beter? Vanwege agility, strenght enzo?
Nou in ieder geval snap je er al meer van dan ik op dat level dus dat is al goedquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:48 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nou, ik ben erg nieuw met WoW. Speel het pas een maandje eigenlijk. Maar ik denk dat ik het wel weet. Ik kijk bij de categorie, in dit geval daggers, daar kijk ik naar de buyout en highest bid. Dan kijk ik wat het meest interessant is. Als ik win dan krijg ik het item als attachment in de mailbox. Maar echt een strategie voor AH heb ik niet
Ik gebruik btw cartographer voor ingame info over instances enzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:54 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Ja, witte items wil je eigenlijk alleen maar van lvl 1 tot 5 of 10, totdat je greenies krijgt. Je moet ff wat dungeons doen voor nieuwe dagger anders
. op http://www.kaldorei.com/worldmap kan je wel zien welke instance voor jou level is ongeveer.
Thanksquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:34 schreef Baret het volgende:
[..]
Volgens mij in interface of video options kon je de max zoom instellen.
Deadminesquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:55 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik gebruik btw cartographer voor ingame info over instances enzo.
Ach gewoon gezeik.quote:
Ok thanks. AH it is dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou in ieder geval snap je er al meer van dan ik op dat level dus dat is al goed. Als ik jou was zou ik je witte daggers echt echt echt vervangen met een mace zwaard of dagger met tenminste wat stats (Alle kleine beetjes helpen) je kunt invullen in Auction House in welke level range je zoekt dus dan typ jij daar in 28-32 en dan doe je Uncommon dat is dus alles van groen en hoger. Meestal vind je hier dan wel iets leuks voor jouw level. Ook je schouders "Faeri Mantle" Deze hebben +intellect hier heb jij niets aan ik zou deze op dezelfde manier vervangen als de dagger. Ook kan je op jouw level prima items voor je hoofd vinden dus loop niet rond met een grey item
. Verder ja gewoon een beetje kijken voor upgrades en een beetje kijken voor questrewards als je wat aan je gear vervangt gaat al het questen sowieso makkelijker.
//EDIT
Nog iets, ik zie dat je niet in een guild zit. Dit maakt het spel vaak ook wat makkelijker (Samen questen/instances en dat soort dingen) Ook zag ik dat je skinning als profession hebt. Misschien kan je iets regelen met een leatherworker (of zelf leatherworking nemen) dan kan hij of jij je eigen gear maken.
Op jou lvl moet je ook niet in een lvl 70 guild zitten ofzo, of je wil de hele tijd geboost worden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:00 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Ok thanks. AH it is dusEn hopen dat ik misschien nog wat meepik met grinden.
Ik zit idd niet in een guild. Ben wel een paar keer gevraagd, maar volgens mij waren dat van die ruk guilds.
Ik zal checken wat ik kan doen met die leatherworker.
inderdaad.quote:
Ik vind dat dat soort mensen gewoon eruit gekickt moeten worden, irrtant is dat zeg als iemand alle rare's gaat needen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
inderdaad.
Was ooit een goed en strak geregeld guild. Maar sinds TBC gaat het allemaal heel erg moeilijk.
We raiden wel maar het zijn de hele tijd dezelfde mensen die dat doen. Dus een kleine groep mensen heeft goede gear en de rest hangt er maar een beetje bij. Lopen gewoon mee op de kracht van de mensen die wél hun best doen om er nog iets van te maken.
Wat ook erg leuk is, is dat er 1 van die priests die dus weg is gegaan niet kijkt naar andere mensen, wat voor gear ze hebben. Die needde gewoon alles wat ie leuk vond. Genoeg dkp te besteden namelijk.
Ik kijk tenminste naar anderen en laat dus ook items aan anderen ook al zijn ze beter voor mij. Maar als ze veel beter zijn voor de ander, mag hij het hebben.
rare's?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:09 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik vind dat dat soort mensen gewoon eruit gekickt moeten worden, irrtant is dat zeg als iemand alle rare's gaat needen.
Ja weet ik wel, ik ben nog maar 26 he. dus het was gewoon een voorbeeld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
rare's?
het gaat hier om epics
Die staan nog een eind boven de rare's.![]()
Dat is ook raar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:08 schreef tonks het volgende:
DKP systems vind ik sowieso niks. Zit nu in deze guild en ik denk dat ik er wel in blijf. Wat ik wel altijd raar vind in een guild zonder DKP kijken ze wie geen goede gear heeft. Roll voor tier 4 head was tussen mij en een lock en omdat hij niet zo goede gear had kreeg hij em (Netherweave bracers had hij bijvoorbeeld) Ligt het dan aan mij of is dat niet helemaal eerlijk? Ik bedoel in mijn gear zit veel farm/instance moeite en hij heeft een paar quest drops en 2 greens en krijgt tier 4 head.
Nee, die natuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:14 schreef tonks het volgende:
Geld dat ook voor tailoring epics bij jullie Mauro? En Boe epics?
Maatje en tevens guildie van mij is daar mee bezig, heeft hele spellfire set compleet dacht ik. Gister crafte hij het laatste beetjequote:Op woensdag 6 juni 2007 10:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, die natuurlijk niet.
De spellfire set daar moet je namelijk enorm voor grinden om die bij elkaar te krijgen. Daaruit blijkt dat je dus veel tijd en moeite in je karakter steekt om hem te gearen.
Het gaat echt om normale world-drops (blue) en de 'normale' tailoring/blacksmitthing/leatherworking/etc items.
Die dus normaal op AH te koop zijn.
De Whitemend en Spellstrikeset is epic en goed. Daarvoor heb je op z'n minst al eens een Heroic moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |