Ja, dat is denk ik de enige oplossing. Misschien dat ik die elite alleen nog wel aankan. Maar er rennen de hele tijd caster of gladiators (lvl. 30) mee. En ze spawnen te snel om die eerst uit te schakelen. Ik denk dat ik later nog maar es terugga. Nu eerst even Alterac Mountainsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:06 schreef vogelkooi het volgende:
looking for group doen. is best moelijk die q, omdat er best veel casters in de buurt rondlopen.
welk level was je? (armory doet het hier niet).
Waar woon jij eigenlijk, zie dat je tukker bent.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je sig is trouwens geweldig, reneuh
Kloppend lidquote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je sig is trouwens geweldig, reneuh
ja zou je denken, toch gebeurde hetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:09 schreef viezerdt het volgende:
Lol, dat kan echt nie. 9 levels hoger dan resist die rogue toch bijna alles?
Is het je al opgevallen dat je in een gebied staat waar er sneeuw ligt? gefeliciteerd overigens met je winst op een AFK rogue.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:12 schreef Vampz het volgende:
dus als ik gewoon stil sta komt er ijs uit mn mond![]()
Reroll je ook priest dan? Want 60 int gaat je geen tijd besparen aangezien je drankjes maar een bepaald aantal mana restoren waardoor je er dus 2 moet nemenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:05 schreef Vampz het volgende:
Nou ik ben maar gestopt met mn warrior, ging echt vervelen. Heb inmiddels een 29 mage, en dat gaat echt triest goed allemaal.
Net van een lvl 38 rogue gewonnen in een duel. Op lvl 35 krijg ik van een vriend 30 of 60 intellect enchant op mn wapens erbij en dan gaat het feest echt beginnen
![]()
als je zon onder ijs verstaat dan was het daar wel jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:52 schreef Furby het volgende:
[..]
Is het je al opgevallen dat je in een gebied staat waar er sneeuw ligt? gefeliciteerd overigens met je winst op een AFK rogue.
boeie, dan neem je er toch 2? Liever te veel mana dan te weinig. En als het goedkoop kan komt het gewoon goed uitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Reroll je ook priest dan? Want 60 int gaat je geen tijd besparen aangezien je drankjes maar een bepaald aantal mana restoren waardoor je er dus 2 moet nemen
zomg u teh pwnz0r!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:56 schreef Vampz het volgende:
[..]
als je zon onder ijs verstaat dan was het daar wel ja![]()
AFK rogue, hijs goed.
De reden dat ik het neerkwak is niet omdat ik het stoer vind maar omdat ik zelf ook met mn bek vol tanden stond. Verder moet je maar lekker zelf weten wat je er van vindt, tis maar goed dat het einde der tijden niet naderd na deze omfg leetz0rs actie
*jaloers is*quote:

Ben op lvl 60 nog gestunned door een lvl 20 palaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:09 schreef viezerdt het volgende:
Lol, dat kan echt nie. 9 levels hoger dan resist die rogue toch bijna alles?
Ik zou zeggen check de dps en dan weet je of die dat doet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:41 schreef Reneuh het volgende:
Hmm vandaag maar eens 2 daggers proberen met mijn rogue in plaats van de combi dagger/mace. Waarschijnlijk brengt dat sneller schade toe. Die mace is retetraag.
De dps?quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:42 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik zou zeggen check de dps en dan weet je of die dat doet.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:44 schreef tonks het volgende:
Gister met mijn nieuwe guild wezen raiden, Eerst gingen we naar Gruul en toen die down was. Shade,Chess event en prince. De andere gingen nog naar netherspite maar ik was vet moe
Hij heeft toch nieuwe daggers, check de dps zeg ik omdat hij zei dat die andere veel slomer was.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar Baret het over heeft maar dps is damage per second
Hoe heet de mod waarmee je al die icoontjes onderaan krijgt? Ik heb titanbar geprobeerd, maar daar kreeg ik direct 8 balken door het hele scherm die ik wel kon verplaatsen maar niet verwijderenquote:
Denk dat als ik twee daggers heb het sneller zal gaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:00 schreef Baret het volgende:
[..]
Hij heeft toch nieuwe daggers, check de dps zeg ik omdat hij zei dat die andere veel slomer was.
Volgens mij in interface of video options kon je de max zoom instellen.quote:
Level 30 zei je? Mis ik hier iets of is dit abnormaal laag.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:34 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Denk dat als ik twee daggers heb het sneller zal gaan.
Dagger die ik nu heb: 1.6 sec en dmg 18-35.
Mace die ik nu heb: 2.7 sec en dmg 24-45 maar wel met +2 stamina en +2 strenght.
Bongos!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:32 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Hoe heet de mod waarmee je al die icoontjes onderaan krijgt? Ik heb titanbar geprobeerd, maar daar kreeg ik direct 8 balken door het hele scherm die ik wel kon verplaatsen maar niet verwijderen
Is ook, de laatste keer dat ik checkte had hij een witte dagger in de MH. Dat terwijl hij Blackfang (blauwe dagger) in de inventory heeft. Paar keer al een opmerking over gemaakt, maar hij doet er niks aan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef Baret het volgende:
[..]
Level 30 zei je? Mis ik hier iets of is dit abnormaal laag.
Uhmm.. Die dagger is nieuw en die geeft hogere damage dan de Blackfang? Als een item blauw is, is die automatisch beter? Vanwege agility, strenght enzo?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Is ook, de laatste keer dat ik checkte had hij een witte dagger in de MH. Dat terwijl hij Blackfang (blauwe dagger) in de inventory heeft. Paar keer al een opmerking over gemaakt, maar hij doet er niks aan.![]()
hmm, nu snap ik wel waarom die problemen heeft met zoveel quests.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Is ook, de laatste keer dat ik checkte had hij een witte dagger in de MH. Dat terwijl hij Blackfang (blauwe dagger) in de inventory heeft. Paar keer al een opmerking over gemaakt, maar hij doet er niks aan.![]()
Helemaal nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:42 schreef Baret het volgende:
[..]
hmm, nu snap ik wel waarom die problemen heeft met zoveel quests.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:44 schreef tonks het volgende:
Weet je wel hoe het Auction House werkt Reneuh? (Niet flauw bedoeld ofzo, maar ik kwam er ook pas op level 30 achter dat het uberhaupt bestond)
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:44 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Helemaal nietAlleen met Nekh'rosh gambit. De rest gaat makkelijk.
Nou, ik ben erg nieuw met WoW. Speel het pas een maandje eigenlijk. Maar ik denk dat ik het wel weet. Ik kijk bij de categorie, in dit geval daggers, daar kijk ik naar de buyout en highest bid. Dan kijk ik wat het meest interessant is. Als ik win dan krijg ik het item als attachment in de mailbox. Maar echt een strategie voor AH heb ik nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:44 schreef tonks het volgende:
Weet je wel hoe het Auction House werkt Reneuh? (Niet flauw bedoeld ofzo, maar ik kwam er ook pas op level 30 achter dat het uberhaupt bestond)
Ik zou het trouwens een beetje op level zetten, dat die dus alleen items van lvl 27 tot 32 laat zien. Anders zie je al de bagger ook tussendoor. En dan maar een beetje rond kijken wat je goed kunt gebruiken qua stats en attack. En als het te duur is, tja dan moet je maar gaan farmen. Dat is niet zo moeilijk want op lvl 10 zit ik meestal al op 15 g dus dat moet niet echt een prob zijn op lvl 32. Misschien wat silk cloth verzamelen ofzo, die dingen gaan voor een hoge prijs weg op de ah.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:48 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nou, ik ben erg nieuw met WoW. Speel het pas een maandje eigenlijk. Maar ik denk dat ik het wel weet. Ik kijk bij de categorie, in dit geval daggers, daar kijk ik naar de buyout en highest bid. Dan kijk ik wat het meest interessant is. Als ik win dan krijg ik het item als attachment in de mailbox. Maar echt een strategie voor AH heb ik niet
True ik heb gemerkt dat het handiger is dat spul via een AH te verkopen dan bij een merchantquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:51 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik zou het trouwens een beetje op level zetten, dat die dus alleen items van lvl 27 tot 32 laat zien. Anders zie je al de bagger ook tussendoor. En dan maar een beetje rond kijken wat je goed kunt gebruiken qua stats en attack. En als het te duur is, tja dan moet je maar gaan farmen. Dat is niet zo moeilijk want op lvl 10 zit ik meestal al op 15 g dus dat moet niet echt een prob zijn op lvl 32. Misschien wat silk cloth verzamelen ofzo, die dingen gaan voor een hoge prijs weg op de ah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |