Welke server speel je dan?quote:Op maandag 4 juni 2007 11:23 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Haha ik zit wel perfect in mijn guildGeen forced speccs, 4 x per week raiden en dan maar 3 uurtjes en toch al 4 server firsts gemaakt en nu in ssc!
![]()
met een shadowpriest die vampiric touch heeft, is het een lachertje..quote:Op maandag 4 juni 2007 12:08 schreef Maruna het volgende:
[..]
loladins zijn belachelijk goeie healers deze dagen, enorm mana efficient, efficienter dan mijn druid heb ik wel eens het idee...
Wij spelen beide op de server Shattered Halls... deze server ging open op de dag dat TBC uitkwam..quote:
leuke equip, maar 50 punten in holy? wtf. waarom haal je BoK niet?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:54 schreef Stranger het volgende:
Eindelijk met mijn alt de outlands in..
Eigenlijk best saai daar, stop maar met levellen denk ik..
Tevens TVP en een link naar mijn armory sheet
Ik heb BoK, die haal je namelijk met 11 punten, het enige wat ik niet heb, is de kortere cooldown van BoP, maar het gebeurt ook niet vaak dat er twee aoe groepen wel 3, maar geen 5 minuten uit elkaar zitten.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
leuke equip, maar 50 punten in holy? wtf. waarom haal je BoK niet?
Mage saai?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:30 schreef Baret het volgende:
Ligt het nou aan mij of word een mage na lvl 25 een beetje saai, ben nu lvl 26 en elke keer hetzelfde doen begint me te irriteren.
mijne heb ik ook opgegeven op 36.. stomme kutmage.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mage saai?
![]()
Nee, misschien raak je eraan gewnd ofzo. Te weinig spells nog etc. En idd, ik had dat ook zo rond dat level. Gewoon doorquesten en het wordt weer erg leuk
Locks zijn saaier dan mages vind ik.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mijne heb ik ook opgegeven op 36.. stomme kutmage.
pew pew. drinken..
pew pew pew, drinken.. blegh
locks FTW..
heb je beide op 70? ik heb iig 69 lock en dat is een grindmachine die redelijk makkelijk dingen kan solo-en. heerlijk. mages misschien ook, maar ik weet niet. vind ze niet tofquote:Op maandag 4 juni 2007 14:56 schreef McGilles het volgende:
[..]
Locks zijn saaier dan mages vind ik.
Ik geef je gelijk, zelf een mage toch 27 gebracht.. toen gestopt. Mage lijkt me pas leuk op level 50+quote:Op maandag 4 juni 2007 14:30 schreef Baret het volgende:
Ligt het nou aan mij of word een mage na lvl 25 een beetje saai, ben nu lvl 26 en elke keer hetzelfde doen begint me te irriteren.
Nee, niet beide op 70 maar wel locks in actie gezien bij anderen en ik vind ze niet zo schokkend. Ik geef wel toe dat een mage levelen een hel is, pas bij 40-45 word het een beetje leuk.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heb je beide op 70? ik heb iig 69 lock en dat is een grindmachine die redelijk makkelijk dingen kan solo-en. heerlijk. mages misschien ook, maar ik weet niet. vind ze niet tof
locks hebben 3 specs natuurlijk.. de DoT spec, is gewoon grindspec en raidspec.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nee, niet beide op 70 maar wel locks in actie gezien bij anderen en ik vind ze niet zo schokkend. Ik geef wel toe dat een mage levelen een hel is, pas bij 40-45 word het een beetje leuk.
Spec dan 17/0/44 met je Lock.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:24 schreef Mauro het volgende:
Ik heb beide.
Een mage en een Lock. Beide 70.
En ben gestopt met de lock omdat het dodelijk saai was. Alleen maar een beetje draintanken :/
Die is wel leukquote:Op maandag 4 juni 2007 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spec dan 17/0/44 met je Lock.
http://www.wowhead.com/?talent=AAMbbobZZxx0trhtVuVo
Kun je Draintanken vergeten...
Ik had ook een mage op 36, ook opgegeven, werd gek dat ik na 2 battles zonder mana zat en weer kon gaan drinken. Daarna met een hunter begonnen, die heb ik nu op lvl 52, ook nog een rogue op lvl 43, een priest op 32 en me druid zit nu op 57, zo snel mogelijk 58 dingen om naar outlands te gaanquote:Op maandag 4 juni 2007 14:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
mijne heb ik ook opgegeven op 36.. stomme kutmage.
pew pew. drinken..
pew pew pew, drinken.. blegh
locks FTW..
Dat irriteerd mij dus mateloos, 1 monster aanvallen en dan probeer je de 2de te pakken maar heb je te weinig mana. Je wordt echt helemaal gek van die mana shit.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:56 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
Ik had ook een mage op 36, ook opgegeven, werd gek dat ik na 2 battles zonder mana zat en weer kon gaan drinken. Daarna met een hunter begonnen, die heb ik nu op lvl 52, ook nog een rogue op lvl 43, een priest op 32 en me druid zit nu op 57, zo snel mogelijk 58 dingen om naar outlands te gaan
Als ik me eens geconcentreerd had op 1 char![]()
![]()
Ik weet niet hoe jij je mage speelt maar dan doe je toch echt iets verkeerd :/quote:Op maandag 4 juni 2007 16:05 schreef Baret het volgende:
[..]
Dat irriteerd mij dus mateloos, 1 monster aanvallen en dan probeer je de 2de te pakken maar heb je te weinig mana. Je wordt echt helemaal gek van die mana shit.
Ja een beetje wel ja want dat heb ik toch echt nietquote:Op maandag 4 juni 2007 17:28 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij je mage speelt maar dan doe je toch echt iets verkeerd :/
ik heb er ook 1 aleen jammer dat je iedere keer wispers krijgt of je wil komen tanken.quote:Op maandag 4 juni 2007 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
fury warrior ftw ^^
Heldquote:Op maandag 4 juni 2007 18:05 schreef WyriHaximus het volgende:
* WyriHaximus heeft iemand van geenstijl gekilled
[[url=http://crossroads.wyrihaximus.net/06.04.07.14.10.33.jpg]afbeelding][/URL]
Ach, zolang ze me healen vind ik t bestquote:Op maandag 4 juni 2007 17:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb er ook 1 aleen jammer dat je iedere keer wispers krijgt of je wil komen tanken.![]()
Ik heb 1.4 k mana, meestal doe ik 2 keer firebolt tot die dicht bij komt. Dan frost nova en 2 keer scorch en dan instant fireball voor de kill. Dat doet het em meestal. Heb ik wel 900 mana ofzo gebruikt.quote:Op maandag 4 juni 2007 17:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja een beetje wel ja want dat heb ik toch echt niet
Dan moet je OF niet zulke hoge mobs aanvallen of je moet je talents anders indelen.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:34 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik heb 1.4 k mana, meestal doe ik 2 keer firebolt tot die dicht bij komt. Dan frost nova en 2 keer scorch en dan instant fireball voor de kill. Dat doet het em meestal. Heb ik wel 900 mana ofzo gebruikt.
Welk level ben je en wat voor build? Ik ben frost en vind dit beter dan fire, hoewel fire meer dmg output heeft kun je met de juiste frost build crits forceren en toch mana efficient zijn. Als je een target frostbolt dan heb je 15 % kans dat ie ge-nova'ed wordt en met een talent (shatter) forceer je dat de volgende frostbolt een 50 % kans van crit heeft. En die crits proccen heel erg vaak en doen veel dmg. Je kunt zo makkelijk 5 a 6 mobs killen zonder te drinken.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:34 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik heb 1.4 k mana, meestal doe ik 2 keer firebolt tot die dicht bij komt. Dan frost nova en 2 keer scorch en dan instant fireball voor de kill. Dat doet het em meestal. Heb ik wel 900 mana ofzo gebruikt.
fire specced, mana gaat snel op en ik crit nu ong 230 met frost bolt.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:09 schreef Borreke het volgende:
[..]
Welk level ben je en wat voor build? Ik ben frost en vind dit beter dan fire, hoewel fire meer dmg output heeft kun je met de juiste frost build crits forceren en toch mana efficient zijn. Als je een target frostbolt dan heb je 15 % kans dat ie ge-nova'ed wordt en met een talent (shatter) forceer je dat de volgende frostbolt een 50 % kans van crit heeft. En die crits proccen heel erg vaak en doen veel dmg. Je kunt zo makkelijk 5 a 6 mobs killen zonder te drinken.
Ik hoor regelmatig dat Enhancment spec het beste is om te levellen, dus vanaf lvl 10. Heb zelf nl. ook net een shammy gemaakt, dus ik ga t iig proberenquote:Op maandag 4 juni 2007 22:47 schreef TheGHunter het volgende:
Ben weer begonnen, ditmaal met een Dranei Shammy, lvl 36 op t moment
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Hellscream&n=Elabriel
Wat vinden jullie drvan?
Ik wilde eerst gaan voor elemental, maar t blijkt dat na level 40 enhancement de beste keus is?
Ik ga voor de 70 en t liefst zo snel mogelijk.
Staff vind ik lekkerder, ik heb de Icicle Rod uit Wetlands en samen met frostbrand doet dat erg veel damagequote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig dat Enhancment spec het beste is om te levellen, dus vanaf lvl 10. Heb zelf nl. ook net een shammy gemaakt, dus ik ga t iig proberen
Oh, en wat vinden jullie beter voor een shammy, 1h wep + shield of staff?
Tof mauro, was ik al een poosje naar op zoekquote:Op maandag 4 juni 2007 10:46 schreef Mauro het volgende:
![]()
ik gebruik deze voor op de guildsite:
dkp sigs
1h wep + shield als je enhancement bent. Alhoewel je nog beter een 2h mace/2h axe kan nemen vind ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig dat Enhancment spec het beste is om te levellen, dus vanaf lvl 10. Heb zelf nl. ook net een shammy gemaakt, dus ik ga t iig proberen
Oh, en
wat vinden jullie beter voor een shammy, 1h wep + shield of staff?
Ik heb mijn shammy van 1-50 resto gespeeld, 50-60 elemental en nu van 61-70 (ben nu 69) doe ik weer resto. Heerlijk knokken, kost veel mana, maar ik ben niet dood te krijgenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, en wat vinden jullie beter voor een shammy, 1h wep + shield of staff?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |