Ja maar dan moet ik 10 lvls wachten op mijn epic mountquote:Op zondag 3 juni 2007 19:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Grinden moet je op geen enkele andere level doen dan 70, totaal nutteloos.
Wij zaten hetzelfde met Gruul. Alleen net niet down.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:01 schreef DjNivek het volgende:
Hydross was gelinkt aan onze raid-servers zo te zien. We vermoorden hem, 5 seconden erna, net na het looten, crashen de instance-servers
M'n 4de try om hem te tanken ging ie dood o/
Oh, mag alleen Wyri die beantwoordenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:32 schreef ramon1984 het volgende:
Wyri!!?!?
wat was die URL om zo een avatar te maken? alle info van je char erop?
thnx!
Ahhh jij speelt ook op Shattered Halls!quote:
Valt wel mee toch, alleen mijn pc heeft het wel eens moielijk als ie blizzard castquote:
Moeilijk ?quote:
yes klopt nicequote:Op maandag 4 juni 2007 11:04 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ahhh jij speelt ook op Shattered Halls!
Ik speel een Tauren Druid genaamd Mothman in de guild Mythic
idd.. hij is wat genurfdquote:Op maandag 4 juni 2007 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Moeilijk ?
Pre-patch was ie inderdaad lastig, maar wel te doen, nu is het een eitje.
shade moet je gewoon ff doorhebben.. lekker bewegen.. en niet wanneer niet ;Dquote:Op maandag 4 juni 2007 11:07 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, alleen mijn pc heeft het wel eens moielijk als ie blizzard cast
Haha ik zit wel perfect in mijn guildquote:Op maandag 4 juni 2007 11:15 schreef ramon1984 het volgende:
[..]
shade moet je gewoon ff doorhebben.. lekker bewegen.. en niet wanneer niet ;D
dps hooghouden.. elementals beheersen en dan easy
weetje er zijn best wat leuke Nederlandse mensen op Shatteredhalls server..
zou wel leuk zijn om een full NL guild te hebben maarja... voordat je dat voor elkaar krijgt
Maulgar is makkelijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Wij hebben moeite met High King Maulgar, gisteravond pas voor de tweede keer daar geweest, maar verder dan de Priest en Lock down komen we nog niet.
Dat we een maand tussen de vorige try en die van gisteren hadden, zal er wel mee te maken hebben.
ya gief me ssc.... nog een priest nodig? HEHEquote:Op maandag 4 juni 2007 11:23 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Haha ik zit wel perfect in mijn guildGeen forced speccs, 4 x per week raiden en dan maar 3 uurtjes en toch al 4 server firsts gemaakt en nu in ssc!
![]()
loladins zijn belachelijk goeie healers deze dagen, enorm mana efficient, efficienter dan mijn druid heb ik wel eens het idee...quote:Op maandag 4 juni 2007 11:24 schreef Bootje84 het volgende:
paladin is main healer en die zijn altijd wel in trek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |