Jij moest een nieuwe openenquote:
quote:
Geen RealDoll dus?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:36 schreef crossover het volgende:
Omdat ik nog echt veel moet gaan doenIk moet nog een werkstuk maken binnen een week waarvan ik nog geen onderwerp heb
En ik houd niet zo van poppenVleesch en bloed ftw
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ letterlijk nemen?
quote:waarom nie, geile brunette toch???
*Jaloersquote:
Ik verlaag me niet tot dat niveau en het is gelukkig ook niet nodigquote:
EEeejjjquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:38 schreef Sander170 het volgende:
Goedenavond Fokkers! & Foksters!.![]()
Hebben we alweer zin in de komende nacht??
Jij bent er telkens maar laat bij hequote:
Heb wel eens een docu daarover gezien...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:49 schreef crossover het volgende:
[..]
*Jaloers
[..]
Ik verlaag me niet tot dat niveau en het is gelukkig ook niet nodig
trusten crossie....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij bent er telkens maar laat bij he
Ik ga slapen trouwens! tot morgen![]()
trustequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef crossover het volgende:
[..]
ben 80 dingen tegelijk aan het doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef crossover het volgende:
[..]
whehe....quote:
Oww, gaan we weer meppen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JA FRUTS.......CROSS HEEFT HELEMAAL GELIJK...
![]()
![]()
!!!!
Ik heb toch altijd gelijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JA FRUTS.......CROSS HEEFT HELEMAAL GELIJK...
![]()
![]()
!!!!
How sadquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb wel eens een docu daarover gezien...![]()
![]()
Sommige gasten hadden er vijf tot tien joh... die gingen er helemaal in op![]()
tot over 8 minutenquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd gelijk![]()
[..]
How sad
Ik meld me morgen weer
DAS DAN NOG VEEL ERGER...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Oww, gaan we weer meppen?![]()
![]()
![]()
Nee hoor, ik gooide hem nie op slot
ik poste gewoon door het slotje heen
in slapen dan hequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geen idee...
heb een enorm slaaptekort
maar heb nog geen zin![]()
tis nooit te laat voor koffie....quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tis al veel te laat voor koffie![]()
tis nooit te laat voor koffiequote:Op donderdag 31 mei 2007 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tis al veel te laat voor koffie![]()
geef het maar toe dat je het hier heel gezellie vindt...quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geen idee...
heb een enorm slaaptekort
maar heb nog geen zin![]()
kan ik er wat aan doen dat Sander te snel zijn muisknopje vindt waardoor mijn post te laat kwamquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tis nooit te laat voor koffie....![]()
![]()
Ik ben een ketterquote:
dat dan weer welquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geef het maar toe dat je het hier heel gezellie vindt...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaja.. je hebt gewoon oofdpijn.. geef maar toequote:
iedereen doet mee in de schunnigheidquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
jaja.. je hebt gewoon oofdpijn.. geef maar toe![]()
Nee ik heb Frustel een dients bewezen, daarom wilde ik ook geen nieuwe openen !quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat Sander te snel zijn muisknopje vindt waardoor mijn post te laat kwam
anders had ik een nieuwe geopend en Sander een melding gehad dat ie geen rechten had om daar te posten![]()
Ik heb hem gewoon een dienst bewezen![]()
dat heb ik eigenlijk al een jaarquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
jaja.. je hebt gewoon oofdpijn.. geef maar toe![]()
GMTAquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
fruts......je zegt hetzelfde als ik...
![]()
![]()
![]()
![]()
Frustel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee ik heb Frustel een dients bewezen, daarom wilde ik ook geen nieuwe openen !
Bekijk mijn laatste reactie maar, ik gun het iemand anders !
Dus Frustel of Crossover mocht er een nieuwe van maken.![]()
Beter, ik spreek altijd de waarheid namelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Oke Frutselientje.
Ik geloof jou op deze manier ook.![]()
Gelukkig voor mij, ik spreek namelijk ook altijd de waarheid, zo ben ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beter, ik spreek altijd de waarheid namelijk
Fysiek is het mogelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:03 schreef Frutsel het volgende:
Kan dat nog? om 00.03 uur, keihard Delain opzetten?
Mijn katers vinden het in elk geval mooie muziekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Fysiek is het mogelijk
Of je er anderen blij mee maakt
is ze bij mij nooitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ze is ook niet meer online bij mij
En je hebt geen idee waarom of waardoor?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ze is ook niet meer online bij mij
Nee ik was ff bezig dus al een tijdje niets meer gezegd. En net keek ik en toen was ze wegquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En je hebt geen idee waarom of waardoor?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:09 schreef Frutsel het volgende:
Had vandaag deze geopend
Supermarkt aangeklaagd na glijpartij in kots
lees even de OP en dan reactie nr 3![]()
Misschien heeft Papier de stekker eruit getrokken omdat ik we te ver gingenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee ik was ff bezig dus al een tijdje niets meer gezegd. En net keek ik en toen was ze weg
Gelukkig want wij liegen nooit hé.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
scheelt dat we beide altijd de waarheid vertellen
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:17 schreef Sander170 het volgende:
Haha ja inderdaad alleen wij 2en zijn lekker bezig Frutsel.![]()
Jij ook een hele goedenacht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:02 schreef MPG het volgende:
goedenacht NachtWacht
ja, het blijft een tyfusdag.quote:
Komt omdat ze onze discussie aan het volgen waren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:20 schreef Frutsel het volgende:
Wel gemeen hoor, dat ze niet eens goeienacht zeggen... en maar gewoon wegblijven
![]()
![]()
![]()
Ik haat dat soort gasten....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, het blijft een tyfusdag.
We zaten lekker te chillen @ de club, komen er 6 gaten aan, zogenaamt om iemand te feliciteren (die was gister jarig) maar ze kwamen uiteindelijk alleen om te vechten.
Echt een grafdag vandaag dus.
d'r is uiteindelijk niet gevochten, waarschijnlijk omdat wij stiekem in de meerderheid waren ofzo...
Maar die gasten waren moeilijk weg te krijgen,
of ze waren allemaal zo geil van het gesprek daarvoor dat ze ineens "zomaar naar bed moesten"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:22 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Komt omdat ze onze discussie aan het volgen waren.
En wel in het been inderaad haha.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik haat dat soort gasten....![]()
Zoals Wilders zegt: schieten met scherp..
Wat viel er geil aan te worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of ze waren allemaal zo geil van het gesprek daarvoor dat ze ineens "zomaar naar bed moesten"![]()
slaap lekker Peer-Ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
ik peer 'm ook.
Effe lekker slapen.
tijd niet gedaan, lekker slapen,
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
ik peer 'm ook.
Effe lekker slapen.
tijd niet gedaan, lekker slapen,
Met verrekijker zeker hé.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahahaha ja idd...
zo via de grond, een ketsend schot
goed mikken hoor
ja, het ergste is nog, ze hadden een fles wijn van ons gejat (dat is niet het ergste) dus iemand van ons ging 'm terughalen, toen kwam een van die gasten met zo'n stroomdinges, wat de ME ok wel eens heeft, op ons afgelopen en wilde daar echt iemand mee aanvallenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik haat dat soort gasten....![]()
Zoals Wilders zegt: schieten met scherp..
Wat een klootzakkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, het ergste is nog, ze hadden een fles wijn van ons gejat (dat is niet het ergste) dus iemand van ons ging 'm terughalen, toen kwam een van die gasten met zo'n stroomdinges, wat de ME ok wel eens heeft, op ons afgelopen en wilde daar echt iemand mee aanvallen
't is toch te triest voor woorden..
Zulks een mensen.
nee, ze kwamen uit kamerik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat een klootzakken
Hoe heten die gasten ook weer? Explorers?
Heel sneu!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ze kwamen uit kamerik.
die kwamen even speciaal naar ter aar om te matten.
Tuks!quote:
Snel met wat?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:38 schreef kless het volgende:
Ik probeer het savonds nog es... maar dan zonder koffie... hoe snel gaat het nu?
Trusten maat!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:37 schreef Frutsel het volgende:
ja ik ga d'r maar van tussen dan
tot ongeveer 8.15-8.30 uur![]()
![]()
Jou heb ik nog niet eerder gezien!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:38 schreef kless het volgende:
Ik probeer het savonds nog es... maar dan zonder koffie... hoe snel gaat het nu?
Wat is er mee dat hij al bijna 20 minuten weg is ????quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Trusten maat!
edit: hij is al bijna 20 minuten weg
Ik heb hem ook nog niet terug zien reageren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jou heb ik nog niet eerder gezien!![]()
Dat ik hem gedag zegt terwijl hij al 20 minuten weg isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat is er mee dat hij al bijna 20 minuten weg is ????
Maar trusten.
Haha ja klopt je was een beetje laat, kan gebeuren hé.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat ik hem gedag zegt terwijl hij al 20 minuten weg is
Dat is zeker waar!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha ja klopt je was een beetje laat, kan gebeuren hé.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:51 schreef kless het volgende:
koffie date? wat nieuws? is dat net zoiets als rondbellen wie tijd heeft om te lunche? (10 min heen 10 min terug en een uur broodje kanen (met koffie er bij)
Koffie date van 15 minutjes leek me niks. Tenminste.. dat duren de koffie pauze bij mij meestal.
Of is dat "even op de koffie" van 16:00 tot 17:30 of 19:00 tot 21:00
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:55 schreef kless het volgende:
[..]
JAJA!!!
Maar niet met de cafeeine. Dat wonderspul is nodig voor colleges (maar voor smiddags college is het kut, omdat je de ochtend al volop heb zitte lurken.
En met verkoudheid is het ook erg prettig..
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef kless het volgende:
[..]
soms als het "niet mag" (ook de nietrokers steken een heerlijke sigaar op, en ik kan dat dan niet proberen)
En soms wil ik spannening en stress wegwerken die met fysieke inspanning niet weg wil. (als het drukkend weer is ben ik pumped en blijf ik pumped tot het gaat onweren of afkoelt in de avond, en wat ik dat scheit irritant)
Verder heb ik dat "even op de koffie" dus steeds verkeerd begrepen...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:05 schreef kless het volgende:
[..]
Ach caffenie is enkel en alleen geaccepteerd omdat het de productie veelal verhoogt.
Bedankt voor het lezen van deze korte beschrijving van kless in een vorig KSC topic.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:10 schreef kless het volgende:
M'N eigen pizza broodje inelkaar flansen (kapjes!!!) dat ga ik maar es doen.
Mogen wij dan aub ook een beetje duidelijkheid?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:14 schreef kless het volgende:
erik weet wat ik bedoel, JJ ook geloof ik. uptempo zegmoar..
Gaat over nietroken denk ik?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Mogen wij dan aub ook een beetje duidelijkheid?
Trusten, dag.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Je houdt jezelf lekker mysterieus!
Ik ga in ieder geval de mand op zoeken. Ik moet er over 4 1/2 uur weer uit
Tot morgen allen!
Trusten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Je houdt jezelf lekker mysterieus!
Ik ga in ieder geval de mand op zoeken. Ik moet er over 4 1/2 uur weer uit
Tot morgen allen!
Call Me JJ....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hellow Juon![]()
idd lang niet gezien
ben er niet zo vaak meer
![]()
Ik meende al iets voorbij zien gaanquote:
Een stuiterende pinguin?quote:
quote:
Bij ICT hier hangt een grote opblaasbare pinguin van Linux.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:07 schreef Pheno het volgende:
Een stuiterende pinguin?
Die staat hier constant aan, net als 3fmquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:07 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen.
Heb je het pinquin-lied te hard aan staan, stuiter-Pheno??
![]()
Het ging zo snel, dat ik het niet kon zien wat het nou echt wasquote:
Ze hebben van die kleine,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:10 schreef Kuukske het volgende:
Crash Test Dummies.
mmmm mmm mmmm mmmmquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:10 schreef Kuukske het volgende:
Crash Test Dummies.
Die zou het niet begrijpenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:12 schreef Kuukske het volgende:
Mail het naar Giel.
Ik wilde het eigenlijk niet opperen. Maar inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:15 schreef Pheno het volgende:
Misschien iets voor Veenstra, al is hij niet naar de zuidpool geweest
Redelijk thxquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Frutseltje....![]()
![]()
..lekker geslapen....
????
Iets afmaken. Dat ga ik nu ook doen.. Tot over een uur of 4quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ben in dubio: of iets af maken, of gaan fokken.
Nou ja, eerst maar eens lunch regelen
ja..mijn inet-verbinding lag ineens plat.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Redelijk thx
Waar was je nou gister ineens?![]()
Ik meende jou vandaag al eens voorbij zien komenquote:
Ook niet meer computeren?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja..mijn inet-verbinding lag ineens plat.......kon helemaal niks meer...
![]()
![]()
ja vannacht ergensquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik meende jou vandaag al eens voorbij zien komen
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja..mijn inet-verbinding lag ineens plat.......kon helemaal niks meer...
![]()
![]()
Nee zonetquote:
Nee net nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:22 schreef Frutsel het volgende:
nu al kwartet?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee.......ben toen maar naar bed gegaan...
![]()
![]()
aww....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en ons in vertwijfeling, verwarring, spanning, angst en ongerustheid achterlatend![]()
Ook op msnquote:
WAKKER WORDEN!!!!!!quote:
owwwwwww daarquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
owwwwwww daar![]()
dat heb ik aan ja, maar er staat niemand in
ik wacht altijd tot iemand wat zegt
Nee joh, ideaal voor als je 'moet' werken...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Fruts zegt:
Automatisch Bericht: Ik gebruik een web messenger: http://www.ebuddy.comgelijk nog spammen ook he
![]()
Aha okequote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee joh, ideaal voor als je 'moet' werken...
geen irritante popup schermpjes, geen geluidjes en geen rode flikkerende balkjes
erg handig als er iemand meekijkt en dus niet ziet dat je aan het msn'en bent
heerlijk geslapen...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel lekker geslapen dan?
of ook nog gedroomd?![]()
ik ben er wel...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
owwwwwww daar![]()
dat heb ik aan ja, maar er staat niemand in
ik wacht altijd tot iemand wat zegt
ik ook, beetje kort alleenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heerlijk geslapen...![]()
...eneuhhh...ik droom altijd...
![]()
![]()
niet?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben er wel.......maar jij niet...
![]()
Offline praten doe ik al nooitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:39 schreef Frutsel het volgende:
nadeel is wel dat als iemand in offline modus tegen je praat je nix terug kan sturen
maar hey, dan moet je maar online komen
Ja hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben er wel.......maar jij niet...
![]()
niet? Goh..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb niet eens z'n msn-adres....![]()
Dan doe je toch iets niet goedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb niet eens z'n msn-adres....![]()
Juistquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niet? Goh..
waar zou dat msn-tekentje voor zijn, onder mijn avatar
![]()
Oh! Ik ook?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Juist![]()
Iedereen met een [afbeelding] teken heeft zijn/haar msn in profiel staan
quote:
ik ga toch niet zomaar jou toevoegen zonder toestemming.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niet? Goh..
waar zou dat msn-tekentje voor zijn, onder mijn avatar
![]()
Waarom nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga toch niet zomaar jou toevoegen zonder toestemming........ben netjes opgevoed...
![]()
mja...idd...ff checken dan...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom nietals je je msn in je profiel zet dan geef je automatisch toestemming
![]()
Ik heb nauwelijks vrienden op MSN dus ik denk niet dat mn adres hier bekend is?quote:
Goedzoquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:52 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks vrienden op MSN dus ik denk niet dat mn adres hier bekend is?![]()
![]()
Zo denk ik eigenlijk zelf ook hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga toch niet zomaar jou toevoegen zonder toestemming........ben netjes opgevoed...
![]()
HIJ DOET HET.......quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goedzo
[..]
Geen ideeof jij doet het fout
ik wordt amper toegevoegt door FOK!kers
ik heb de ijne dus niet zichtbaar gemaakt...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo denk ik eigenlijk zelf ook hoor![]()
Maar als ik er problemen mee zou hebben, moet ik het niet zo open en bloot geven denk ik![]()
Das dan me eigen 'fout' ... Heb het pas sinds een maandje ofzo openbaar staan
eindelijk...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Volgende week 25 graden luitjes.
Mooi zoquote:
ik heb denk ik 8 fokkers nuquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goedzo
[..]
Geen ideeof jij doet het fout
ik wordt amper toegevoegt door FOK!kers
Dan dan dan, wordt het nog meer feest?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:57 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Die e-buddie werkt!Nou kan ik op mn werk ook msnnnen
![]()
Als mn baas daar achter komt....
Netjesquote:
heerlijk weerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Volgende week 25 graden luitjes.
tuulk, dat doe ik altijdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb de ijne dus niet zichtbaar gemaakt......als je em wilt, eerst netjes vragen...
![]()
![]()
Haha. Ja toevallig hé. Denk kom weer eens binnenvallen !quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen Boem....![]()
![]()
![]()
wat toevallig...jij hier...![]()
Leverd altijd pracht van plaatjes opquote:
zo'n spontane actie....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha. Ja toevallig hé. Denk kom weer eens binnenvallen !haha.
Er is nog een andere, e-messenger.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die e-buddie werkt!Nou kan ik op mn werk ook msnnnen
![]()
Als mn baas daar achter komt....
Als je dat maar niet tijdens spits doet, genoeg n00bs al op de wegquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh iedereen!
vandaag weer autorijden met mijn verse rijbewijs
ik doe het normaal met mijn laguna... maar ja, ieder zijn gebrekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh iedereen!
Ik ben geen n00b op de wegquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je dat maar niet tijdens spits doet, genoeg n00bs al op de weg
auto rijden kan ook verslavend zijn...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh iedereen!
Mooiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh iedereen!
Weer te laatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is al 4 dagen geleden......taart is al lang op...
![]()
quote:
Je begint nu pas met het leren hoe het echt moetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben geen n00b op de weg. Promoe in de cd speler en rijden !!
Oh congratz Boem.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh iedereen!
Gister al anderhalf uur rondgecrosst. Ook meteen maar voor de eerste keer de McDrive getestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je begint nu pas met het leren hoe het echt moet
Stond je dicht genoeg langs het raampje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister al anderhalf uur rondgecrosst. Ook meteen maar voor de eerste keer de McDrive getest!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stond je dicht genoeg langs het raampje?
Dat vond ik de eerste keer wel een kunstquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat vond ik de eerste keer wel een kunst.
quote:
Wij gingen altijd halverwege de buitenrit met onze paarden door de macdrivequote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stond je dicht genoeg langs het raampje?
"Er staat een paard in de McDrive"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:36 schreef BrandX het volgende:
Wij gingen altijd halverwege de buitenrit met onze paarden door de macdriveff een macflurry M&M halen
![]()
Die koppen van die lui in die auto's waren altijd briljant!
Oh, dan ben ik dat ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef Pheno het volgende:
En weer een heerlijk nummer op 3fm. "Stand by me". Ik ben oud
Jonkie!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het ook een leuk nummer en ik ben 18![]()
Stoute pinguin.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:45 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik heb weer wat geflikt waar bepaalde mensen niet blij gaan zijn
Ik heb hem een paar weken geleden gespeeld op mn gitaar met een halve band.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef Pheno het volgende:
En weer een heerlijk nummer op 3fm. "Stand by me". Ik ben oud
De wc roze geschildert?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:45 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik heb weer wat geflikt waar bepaalde mensen niet blij gaan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |