Met verrekijker zeker hé.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hahahaha ja idd...
zo via de grond, een ketsend schot
goed mikken hoor
ja, het ergste is nog, ze hadden een fles wijn van ons gejat (dat is niet het ergste) dus iemand van ons ging 'm terughalen, toen kwam een van die gasten met zo'n stroomdinges, wat de ME ok wel eens heeft, op ons afgelopen en wilde daar echt iemand mee aanvallenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik haat dat soort gasten....![]()
Zoals Wilders zegt: schieten met scherp..
Wat een klootzakkenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, het ergste is nog, ze hadden een fles wijn van ons gejat (dat is niet het ergste) dus iemand van ons ging 'm terughalen, toen kwam een van die gasten met zo'n stroomdinges, wat de ME ok wel eens heeft, op ons afgelopen en wilde daar echt iemand mee aanvallen
't is toch te triest voor woorden..
Zulks een mensen.
nee, ze kwamen uit kamerik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat een klootzakken
Hoe heten die gasten ook weer? Explorers?
Heel sneu!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ze kwamen uit kamerik.
die kwamen even speciaal naar ter aar om te matten.
Tuks!quote:
Snel met wat?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:38 schreef kless het volgende:
Ik probeer het savonds nog es... maar dan zonder koffie... hoe snel gaat het nu?
Trusten maat!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:37 schreef Frutsel het volgende:
ja ik ga d'r maar van tussen dan
tot ongeveer 8.15-8.30 uur![]()
![]()
Jou heb ik nog niet eerder gezien!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:38 schreef kless het volgende:
Ik probeer het savonds nog es... maar dan zonder koffie... hoe snel gaat het nu?
Wat is er mee dat hij al bijna 20 minuten weg is ????quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Trusten maat!
edit: hij is al bijna 20 minuten weg
Ik heb hem ook nog niet terug zien reageren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jou heb ik nog niet eerder gezien!![]()
Dat ik hem gedag zegt terwijl hij al 20 minuten weg isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat is er mee dat hij al bijna 20 minuten weg is ????
Maar trusten.
Haha ja klopt je was een beetje laat, kan gebeuren hé.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat ik hem gedag zegt terwijl hij al 20 minuten weg is
Dat is zeker waar!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:01 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha ja klopt je was een beetje laat, kan gebeuren hé.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:51 schreef kless het volgende:
koffie date? wat nieuws? is dat net zoiets als rondbellen wie tijd heeft om te lunche? (10 min heen 10 min terug en een uur broodje kanen (met koffie er bij)
Koffie date van 15 minutjes leek me niks. Tenminste.. dat duren de koffie pauze bij mij meestal.
Of is dat "even op de koffie" van 16:00 tot 17:30 of 19:00 tot 21:00
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:55 schreef kless het volgende:
[..]
JAJA!!!
Maar niet met de cafeeine. Dat wonderspul is nodig voor colleges (maar voor smiddags college is het kut, omdat je de ochtend al volop heb zitte lurken.
En met verkoudheid is het ook erg prettig..
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef kless het volgende:
[..]
soms als het "niet mag" (ook de nietrokers steken een heerlijke sigaar op, en ik kan dat dan niet proberen)
En soms wil ik spannening en stress wegwerken die met fysieke inspanning niet weg wil. (als het drukkend weer is ben ik pumped en blijf ik pumped tot het gaat onweren of afkoelt in de avond, en wat ik dat scheit irritant)
Verder heb ik dat "even op de koffie" dus steeds verkeerd begrepen...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:05 schreef kless het volgende:
[..]
Ach caffenie is enkel en alleen geaccepteerd omdat het de productie veelal verhoogt.
Bedankt voor het lezen van deze korte beschrijving van kless in een vorig KSC topic.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:10 schreef kless het volgende:
M'N eigen pizza broodje inelkaar flansen (kapjes!!!) dat ga ik maar es doen.
Mogen wij dan aub ook een beetje duidelijkheid?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:14 schreef kless het volgende:
erik weet wat ik bedoel, JJ ook geloof ik. uptempo zegmoar..
Gaat over nietroken denk ik?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Mogen wij dan aub ook een beetje duidelijkheid?
Trusten, dag.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Je houdt jezelf lekker mysterieus!
Ik ga in ieder geval de mand op zoeken. Ik moet er over 4 1/2 uur weer uit
Tot morgen allen!
Trusten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 01:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Je houdt jezelf lekker mysterieus!
Ik ga in ieder geval de mand op zoeken. Ik moet er over 4 1/2 uur weer uit
Tot morgen allen!
Call Me JJ....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hellow Juon![]()
idd lang niet gezien
ben er niet zo vaak meer
![]()
Ik meende al iets voorbij zien gaanquote:
Een stuiterende pinguin?quote:
quote:
Bij ICT hier hangt een grote opblaasbare pinguin van Linux.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:07 schreef Pheno het volgende:
Een stuiterende pinguin?
Die staat hier constant aan, net als 3fmquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:07 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen.
Heb je het pinquin-lied te hard aan staan, stuiter-Pheno??
![]()
Het ging zo snel, dat ik het niet kon zien wat het nou echt wasquote:
Ze hebben van die kleine,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:10 schreef Kuukske het volgende:
Crash Test Dummies.
mmmm mmm mmmm mmmmquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:10 schreef Kuukske het volgende:
Crash Test Dummies.
Die zou het niet begrijpenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:12 schreef Kuukske het volgende:
Mail het naar Giel.
Ik wilde het eigenlijk niet opperen. Maar inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:15 schreef Pheno het volgende:
Misschien iets voor Veenstra, al is hij niet naar de zuidpool geweest
Redelijk thxquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Frutseltje....![]()
![]()
..lekker geslapen....
????
Iets afmaken. Dat ga ik nu ook doen.. Tot over een uur of 4quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ben in dubio: of iets af maken, of gaan fokken.
Nou ja, eerst maar eens lunch regelen
ja..mijn inet-verbinding lag ineens plat.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Redelijk thx
Waar was je nou gister ineens?![]()
Ik meende jou vandaag al eens voorbij zien komenquote:
Ook niet meer computeren?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja..mijn inet-verbinding lag ineens plat.......kon helemaal niks meer...
![]()
![]()
ja vannacht ergensquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik meende jou vandaag al eens voorbij zien komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |