Call Me JJ....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hellow Juon![]()
idd lang niet gezien
ben er niet zo vaak meer
![]()
Ik meende al iets voorbij zien gaanquote:
Een stuiterende pinguin?quote:
quote:
Bij ICT hier hangt een grote opblaasbare pinguin van Linux.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:07 schreef Pheno het volgende:
Een stuiterende pinguin?
Die staat hier constant aan, net als 3fmquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:07 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen.
Heb je het pinquin-lied te hard aan staan, stuiter-Pheno??
![]()
Het ging zo snel, dat ik het niet kon zien wat het nou echt wasquote:
Ze hebben van die kleine,quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:10 schreef Kuukske het volgende:
Crash Test Dummies.
mmmm mmm mmmm mmmmquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:10 schreef Kuukske het volgende:
Crash Test Dummies.
Die zou het niet begrijpenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:12 schreef Kuukske het volgende:
Mail het naar Giel.
Ik wilde het eigenlijk niet opperen. Maar inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:15 schreef Pheno het volgende:
Misschien iets voor Veenstra, al is hij niet naar de zuidpool geweest
Redelijk thxquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Frutseltje....![]()
![]()
..lekker geslapen....
????
Iets afmaken. Dat ga ik nu ook doen.. Tot over een uur of 4quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ben in dubio: of iets af maken, of gaan fokken.
Nou ja, eerst maar eens lunch regelen
ja..mijn inet-verbinding lag ineens plat.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Redelijk thx
Waar was je nou gister ineens?![]()
Ik meende jou vandaag al eens voorbij zien komenquote:
Ook niet meer computeren?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja..mijn inet-verbinding lag ineens plat.......kon helemaal niks meer...
![]()
![]()
ja vannacht ergensquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik meende jou vandaag al eens voorbij zien komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |