Gelukkig voor mij, ik spreek namelijk ook altijd de waarheid, zo ben ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beter, ik spreek altijd de waarheid namelijk
Fysiek is het mogelijkquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:03 schreef Frutsel het volgende:
Kan dat nog? om 00.03 uur, keihard Delain opzetten?
Mijn katers vinden het in elk geval mooie muziekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Fysiek is het mogelijk
Of je er anderen blij mee maakt
is ze bij mij nooitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ze is ook niet meer online bij mij
En je hebt geen idee waarom of waardoor?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ze is ook niet meer online bij mij
Nee ik was ff bezig dus al een tijdje niets meer gezegd. En net keek ik en toen was ze wegquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:08 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En je hebt geen idee waarom of waardoor?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:09 schreef Frutsel het volgende:
Had vandaag deze geopend
Supermarkt aangeklaagd na glijpartij in kots
lees even de OP en dan reactie nr 3![]()
Misschien heeft Papier de stekker eruit getrokken omdat ik we te ver gingenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee ik was ff bezig dus al een tijdje niets meer gezegd. En net keek ik en toen was ze weg
Gelukkig want wij liegen nooit hé.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
scheelt dat we beide altijd de waarheid vertellen
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:17 schreef Sander170 het volgende:
Haha ja inderdaad alleen wij 2en zijn lekker bezig Frutsel.![]()
Jij ook een hele goedenacht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:02 schreef MPG het volgende:
goedenacht NachtWacht
ja, het blijft een tyfusdag.quote:
Komt omdat ze onze discussie aan het volgen waren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:20 schreef Frutsel het volgende:
Wel gemeen hoor, dat ze niet eens goeienacht zeggen... en maar gewoon wegblijven
![]()
![]()
![]()
Ik haat dat soort gasten....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, het blijft een tyfusdag.
We zaten lekker te chillen @ de club, komen er 6 gaten aan, zogenaamt om iemand te feliciteren (die was gister jarig) maar ze kwamen uiteindelijk alleen om te vechten.
Echt een grafdag vandaag dus.
d'r is uiteindelijk niet gevochten, waarschijnlijk omdat wij stiekem in de meerderheid waren ofzo...
Maar die gasten waren moeilijk weg te krijgen,
of ze waren allemaal zo geil van het gesprek daarvoor dat ze ineens "zomaar naar bed moesten"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:22 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Komt omdat ze onze discussie aan het volgen waren.
En wel in het been inderaad haha.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik haat dat soort gasten....![]()
Zoals Wilders zegt: schieten met scherp..
Wat viel er geil aan te worden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
of ze waren allemaal zo geil van het gesprek daarvoor dat ze ineens "zomaar naar bed moesten"![]()
slaap lekker Peer-Ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
ik peer 'm ook.
Effe lekker slapen.
tijd niet gedaan, lekker slapen,
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
ik peer 'm ook.
Effe lekker slapen.
tijd niet gedaan, lekker slapen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |