quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef TheSorrow het volgende:
Ze denkt zeker dat ze in Amerika is.. Ze mag blij zijn als ze een paar gratis boodschapjes krijgt, ze ziet waarschijnlijk al allemaal dollartekens in haar ogen
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef TheSorrow het volgende:
Ze denkt zeker dat ze in Amerika is.. Ze mag blij zijn als ze een paar gratis boodschapjes krijgt, ze ziet waarschijnlijk al allemaal dollartekens in haar ogen
Ze is in Amerika dwaasquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef TheSorrow het volgende:
Volgens mij is ze in Amerika!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef TheSorrow het volgende:
Ja, in de Wal-Martquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:52 schreef TheSorrow het volgende:
Dat Amsterdam deed het voor mij, ik d8 dat t in NL gebeurd was
Legendarische reply.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef TheSorrow het volgende:
Als die supermarkt wist van de plas met kots en de plek niet snel heeft afgezet, schoongemaakt of van waarschuwingen voorzien, dan is het terecht dat ze een deel van de schade moeten dokken. Inderdaad geen miljoenenbedragen, maar die worden in Amerika uiteindelijk ook maar zelden toegekend hoor.quote:In het onderhavige geval heeft S. (een employe van Coca-Cola Corp.) door in de doorgang naar het toilet van een café een kelderluik te openen voor bezoekers die aan hun omgeving niet hun volledige aandacht zouden besteden, een ernstig gevaar geschapen, hetwelk hij met eenvoudige middelen had kunnen voorkomen.
Wow, ik heb niet goed gelezen, en ik zit niet continu op alle topics te reageren, dus get ur facts straight dumbassquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:11 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Legendarische reply.![]()
Illustreert maar weer eens dat reageren belangrijker is dan lezen voor de gemiddelde fok-usert.
misschien waren het bruine bonen ipv kots..quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:13 schreef ruud.nl het volgende:
En wat als die plas kots er nou net 10 seconden voor de val gedeponeerd werd?
Is de supermarkt dan ook aansprakelijk?
Dat mens moet gewoon uit haar doppen kijken.
En natuurlijk is ze ineens arbeidsongeschikt.![]()
Achterlijk volk!![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:47 schreef Frutsel het volgende:
Supermarkt aangeklaagd na glijpartij in kots
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |