Dan dan dan, wordt het nog meer feest?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:57 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Die e-buddie werkt!Nou kan ik op mn werk ook msnnnen
![]()
Als mn baas daar achter komt....
Netjesquote:
heerlijk weerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Volgende week 25 graden luitjes.
tuulk, dat doe ik altijdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb de ijne dus niet zichtbaar gemaakt......als je em wilt, eerst netjes vragen...
![]()
![]()
Haha. Ja toevallig hé. Denk kom weer eens binnenvallen !quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen Boem....![]()
![]()
![]()
wat toevallig...jij hier...![]()
Leverd altijd pracht van plaatjes opquote:
zo'n spontane actie....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha. Ja toevallig hé. Denk kom weer eens binnenvallen !haha.
Er is nog een andere, e-messenger.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die e-buddie werkt!Nou kan ik op mn werk ook msnnnen
![]()
Als mn baas daar achter komt....
Als je dat maar niet tijdens spits doet, genoeg n00bs al op de wegquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh iedereen!
vandaag weer autorijden met mijn verse rijbewijs
ik doe het normaal met mijn laguna... maar ja, ieder zijn gebrekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh iedereen!
Ik ben geen n00b op de wegquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je dat maar niet tijdens spits doet, genoeg n00bs al op de weg
auto rijden kan ook verslavend zijn...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh iedereen!
Mooiquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh iedereen!
Weer te laatquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is al 4 dagen geleden......taart is al lang op...
![]()
quote:
Je begint nu pas met het leren hoe het echt moetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben geen n00b op de weg. Promoe in de cd speler en rijden !!
Oh congratz Boem.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh iedereen!
Gister al anderhalf uur rondgecrosst. Ook meteen maar voor de eerste keer de McDrive getestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je begint nu pas met het leren hoe het echt moet
Stond je dicht genoeg langs het raampje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister al anderhalf uur rondgecrosst. Ook meteen maar voor de eerste keer de McDrive getest!
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stond je dicht genoeg langs het raampje?
Dat vond ik de eerste keer wel een kunstquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat vond ik de eerste keer wel een kunst.
quote:
Wij gingen altijd halverwege de buitenrit met onze paarden door de macdrivequote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stond je dicht genoeg langs het raampje?
"Er staat een paard in de McDrive"quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:36 schreef BrandX het volgende:
Wij gingen altijd halverwege de buitenrit met onze paarden door de macdriveff een macflurry M&M halen
![]()
Die koppen van die lui in die auto's waren altijd briljant!
Oh, dan ben ik dat ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef Pheno het volgende:
En weer een heerlijk nummer op 3fm. "Stand by me". Ik ben oud
Jonkie!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het ook een leuk nummer en ik ben 18![]()
Stoute pinguin.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:45 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik heb weer wat geflikt waar bepaalde mensen niet blij gaan zijn
Ik heb hem een paar weken geleden gespeeld op mn gitaar met een halve band.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef Pheno het volgende:
En weer een heerlijk nummer op 3fm. "Stand by me". Ik ben oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |