quote:Queen_Bee:
Cerror oftwel Roel,
Het is tijd om te dansen om die stoel..
Vandaag is het zover,
En hier een mooie, nieuwe jodenster..
Je bent vervelend en onaardig,
Maar om het goed te maken ook heel baardig,.
Als ik aan jou denk,
is het eerste woord 'mankement'.
Kanker in je nier,
As in je bier..
Plus kanker in je long,
En weer een mislukte sprong..
Ik vind je nog steeds okay,
En ga met je rare gesprekken mee..
Maar jij bent veel meer dan alleen ziek,
Want sinds vandaag ben je ook antiek,.
Oh ja, met kanker dus..
Dank puike kerel, dank.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:59 schreef Intxaurraga het volgende:
Gefeliciteerd, cerror.
Zolang dat christentuig er is, blijf ik ze uitschelden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:00 schreef Shapeshifter het volgende:
Hey ouwe Christenbasher, feli en dat je nog lang in staat mag zijn discussies te voeren enzo! :p
Wat rijmt er op leukemie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:59 schreef cerror het volgende:
Godverdomme Quub. Prachtig gedicht. Al mag er wel wat meer kanker in.
Endoscopie!quote:
Dank, ik zal speciaal Christen voor je blijven, heb jij ook wat te doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Dank puike kerel, dank.
[..]
Zolang dat christentuig er is, blijf ik ze uitschelden.
Manspecie.quote:
Dat is mannencement. Oftewel.......quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:07 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Is dat een agressieve vorm van froepantie?
I am drinking as we speak.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:12 schreef Shirley het volgende:
cerror, wijze kerel. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Trakteer je zelf maar op een pilsje van mij.
Dat had ik kunnen bedenken. Zij het dat ik nog met het metrum van leukemie in mijn hoofd zat. En dan klinkt het nergens naar.quote:
Mijn god, houd het dan gewoon bij de bier.jpeg's en de tieten.png's, zoals ieder ander verjaardagstopic.quote:Ook al ben je nu oud,
En een drop out,
Absurd is puik!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:14 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen bedenken. Zij het dat ik nog met het metrum van leukemie in mijn hoofd zat. En dan klinkt het nergens naar.
Ik ga over een uurtje of 12 mijn atari verkrachten, taart eten, de buurvrouw een stoethaspel noemen en headbangen op Enya.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Ga je nog om meubels heen dansen/ bier drinken / je bestek rangschikken/ of iets anders verjaardaggerelateerd doen?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef Nosh het volgende:
Gefeliciteerd overigens. Ook namens je internist.
En Intx!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef Aurelianus het volgende:
Gefeliciteerd, man!
Ik voel me oud. Maar dat kan ook komen door teveel tillen vandaag en het niet scheren de afgelopen 2 weken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
En, hoe voelt dat nou, vierentwintig?
1983 was een goed bouwjaar.
Nou maar hopen dat ie het naamtopic dat ik voor hem heb geopend vanavond nog ontdekt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:21 schreef cerror het volgende:
En Intx!
Dood dus. Van binnen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:23 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ie het naamtopic dat ik voor hem heb geopend vanavond nog ontdekt.
Nope! Vrijdag pas (in m'n ééntjequote:Op donderdag 31 mei 2007 01:24 schreef Aurelianus het volgende:
Al hard gefeest overigens?
quote:
Dat het bier rijkelijk moge vloeien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:26 schreef cerror het volgende:
Nope! Vrijdag pas (in m'n ééntje) en zaterdag met vrinden.
Ach, met een beetje geluk gaat alles ècht ten onder in 2012. Hoeft ie zich daar ook geen zorgen over te maken.quote:
Nee, het is een feit. Als je eenmaal de 24 passeert, gaat het hard. Dan begint het aftakelen. Want dan is het nog maar een jaar voor je een kwart eeuw bent, en daarna is het alweer afronden naar boven en kom je bij de 30. Ofwel, schijndood.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik voel me oud. Maar dat kan ook komen door teveel tillen vandaag en het niet scheren de afgelopen 2 weken.
Shir. Ik wilde eens een dagje als optimist doorbrengen maar daar is nu een einde aan gekomen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, het is een feit. Als je eenmaal de 24 passeert, gaat het hard. Dan begint het aftakelen. Want dan is het nog maar een jaar voor je een kwart eeuw bent, en daarna is het alweer afronden naar boven en kom je bij de 30. Ofwel, schijndood.
Ik ben geboren in het donkere dal. Dus vanaf hier is het richting de beek des korsakov.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:44 schreef Aurelianus het volgende:
Het leven is slechts een grote lijdensweg die bergafwaarts loopt richting het donkere dal van de dood.
Troost jezelf daar maar mee.
Oh...sorry. Even overnieuw dan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Shir. Ik wilde eens een dagje als optimist doorbrengen maar daar is nu een einde aan gekomen.
Sarcasme begrijp ik ook schat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh...sorry. Even overnieuw dan.
24! Nu hoor je echt bij de grote mensen, het leven begint nu echt! Je komt nu in de bloei van je leven terecht, en het wordt alleen maar mooier!
Nee sorry, overtuigender kan ik echt niet overkomen.
* Shirley straalt nog maar wat extra optimisme naar cerror voor zij zichzelf ten ruste legt.
Zijn geen fans, zijn medemensdinggevallen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, je hebt allemaal newbie-fans.
Gefeliciteerd, galbak.
Daar richt ik m'n hele leven op. Als 2012 gewoon een soort 2006 blijkt te zijn ben ik mooi de klosquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, met een beetje geluk gaat alles ècht ten onder in 2012. Hoeft ie zich daar ook geen zorgen over te maken.
Ik wil je huis wel hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar richt ik m'n hele leven op. Als 2012 gewoon een soort 2006 blijkt te zijn ben ik mooi de klos
Laat deze wel open ouwe. Ik ben immers om 13.00 ook nog jarig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:09 schreef Intxaurraga het volgende:
Remlof, we hebben genoeg branie geschopt. Ram dat ene topic even op slot.
Ey no worries, jew aids swaquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Laat deze wel open ouwe. Ik ben immers om 13.00 ook nog jarig.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, je hebt allemaal newbie-fans.
omgquote:
Alsjeblieft cquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:15 schreef cerror het volgende:
En zo verbitterd ben ik ook weer niet. Mijn piemel is immer fier en ik kan wel een vagina gebruiken om verbaal af te maken en fysiek te beminnen als een tasmaanse duivel's prooi.
Dat zijn Svönbjörkjens van de Ikea. Ik ben allergisch voor plastic.quote:
Da's geen brunette verdomme!quote:
wat een bosquote:
Stukken beter.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:21 schreef Zrtlrnc het volgende:
[afbeelding]
Deze wulpse schone is het laatste wat mijn muis je gaat brengen deze avond/nacht.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:29 schreef Strychnine het volgende:
Precies op het moment dat mijn moeder en vriend binnenkwamen had ik een flubberkut in beeld staan van remlof
Scroll ik snel naar boven, staat er cup dubbel D in beeld
Probeer dat maar eens uit te leggen
Precies op het moment dat mijn moeder en vriend binnenkwamen had ik een flubberkut in beeld staan van remlof
het is dat ik mijn mond niet kan openen vanwege de verdoving.. maar anders had ik gelachenquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:29 schreef Strychnine het volgende:
Post het gekanker eensquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb een nieuw rijmpje met meer kanker voor je
groter dan normaal?quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:33 schreef cerror het volgende:
Mijn dank en lust voor bier is groot.
Donequote:Op donderdag 31 mei 2007 12:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb een nieuw rijmpje met meer kanker voor je
'T is praktisch hetzelfde.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Maisnon op 31-05-2009 09:54:39 ]
Ga je gewoon voor een ban of watquote:Op zondag 31 mei 2009 04:06 schreef Demon_Hunter het volgende:
NIGGERNIGGERNIGGERNIGGERNIGGERNIGGERNIGGER
quote:
Gefeliciteerd Cerrorquote:Op zondag 31 mei 2009 04:03 schreef pingpongpingpong het volgende:jeuj ik ben op dezelfde dag jarig
Je vergeet iemandquote:Op zondag 31 mei 2009 15:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Cerroren pingpongpingpong ook gefeliciteerd
De TS heeft het topic gekickt, Joos.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:08 schreef Jojoortje het volgende:
Leuk dat cerror zelf even een kickje geeft.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:45 schreef Chowi het volgende:
Oh, nog gefeliciteerd ook van mij, cerror.. Net op het nippertje!
Gister avond wist je het nog al te goed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:49 schreef Chowi het volgende:
Hoi TimKuik!
Hm. Waar ken ik die naam van?.
Huh, had jij geen permban?quote:
Good old Atari STquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Nogmaals. Feli.
Bier!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:18 schreef Lunaflame het volgende:Gefeliciteerd
![]()
Jeetje 27, ik dacht dat je ouder was, wat is je geheim?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef Janetje het volgende:
Ey ouwe lul.. gefeliciteerd
[ afbeelding ]
Wat heb je gekregen? Behalve pijn in je harses en een slecht humeur?
quote:
Ook dit jaar weer een feli!quote:
Sweet.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:49 schreef cerror het volgende:
Qua cadeau: Vanaf overmorgen een wacom teken tablet.
Ik verwacht een verdomd mooie verjaardagspaint. Feli, jij.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:49 schreef cerror het volgende:
Qua cadeau: Vanaf overmorgen een wacom teken tablet.
Verbaasd me niks.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:15 schreef Heatseeker het volgende:
Google ads bij dit topic.
Herstel Na Kanker
Herstelbegeleiding in de natuur Binnen een week de 1e afspraak
quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:15 schreef Heatseeker het volgende:
Google ads bij dit topic.
Herstel Na Kanker
Herstelbegeleiding in de natuur Binnen een week de 1e afspraak
Helaas pinda fromage, er zijn langere verjaardagsreeksenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:59 schreef Trashcanman het volgende:
Gefeliciteerd met wat volgens mij nu het langstlopende actieve naamtopic is Cerror.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef Janetje het volgende:
Ey ouwe lul.. gefeliciteerd
[ afbeelding ]
Wat heb je gekregen? Behalve pijn in je harses en een slecht humeur?
quote:
quote:
^^ Wat zij zeggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |