quote:Queen_Bee:
Cerror oftwel Roel,
Het is tijd om te dansen om die stoel..
Vandaag is het zover,
En hier een mooie, nieuwe jodenster..
Je bent vervelend en onaardig,
Maar om het goed te maken ook heel baardig,.
Als ik aan jou denk,
is het eerste woord 'mankement'.
Kanker in je nier,
As in je bier..
Plus kanker in je long,
En weer een mislukte sprong..
Ik vind je nog steeds okay,
En ga met je rare gesprekken mee..
Maar jij bent veel meer dan alleen ziek,
Want sinds vandaag ben je ook antiek,.
Oh ja, met kanker dus..
Dank puike kerel, dank.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:59 schreef Intxaurraga het volgende:
Gefeliciteerd, cerror.
Zolang dat christentuig er is, blijf ik ze uitschelden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:00 schreef Shapeshifter het volgende:
Hey ouwe Christenbasher, feli en dat je nog lang in staat mag zijn discussies te voeren enzo! :p
Wat rijmt er op leukemie?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:59 schreef cerror het volgende:
Godverdomme Quub. Prachtig gedicht. Al mag er wel wat meer kanker in.
Endoscopie!quote:
Dank, ik zal speciaal Christen voor je blijven, heb jij ook wat te doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Dank puike kerel, dank.
[..]
Zolang dat christentuig er is, blijf ik ze uitschelden.
Manspecie.quote:
Dat is mannencement. Oftewel.......quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:07 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Is dat een agressieve vorm van froepantie?
I am drinking as we speak.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:12 schreef Shirley het volgende:
cerror, wijze kerel. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Trakteer je zelf maar op een pilsje van mij.
Dat had ik kunnen bedenken. Zij het dat ik nog met het metrum van leukemie in mijn hoofd zat. En dan klinkt het nergens naar.quote:
Mijn god, houd het dan gewoon bij de bier.jpeg's en de tieten.png's, zoals ieder ander verjaardagstopic.quote:Ook al ben je nu oud,
En een drop out,
Absurd is puik!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:14 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen bedenken. Zij het dat ik nog met het metrum van leukemie in mijn hoofd zat. En dan klinkt het nergens naar.
Ik ga over een uurtje of 12 mijn atari verkrachten, taart eten, de buurvrouw een stoethaspel noemen en headbangen op Enya.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:17 schreef Intxaurraga het volgende:
Ga je nog om meubels heen dansen/ bier drinken / je bestek rangschikken/ of iets anders verjaardaggerelateerd doen?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef Nosh het volgende:
Gefeliciteerd overigens. Ook namens je internist.
En Intx!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef Aurelianus het volgende:
Gefeliciteerd, man!
Ik voel me oud. Maar dat kan ook komen door teveel tillen vandaag en het niet scheren de afgelopen 2 weken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
En, hoe voelt dat nou, vierentwintig?
1983 was een goed bouwjaar.
Nou maar hopen dat ie het naamtopic dat ik voor hem heb geopend vanavond nog ontdekt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:21 schreef cerror het volgende:
En Intx!
Dood dus. Van binnen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |