Ik vind het wel goed en leuk commentaar eigenlijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:55 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
haha die van Lottum, sorry jongens maar het is iedere dag feest met die jongen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:55 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed en leuk commentaar eigenlijk
Monfils had bij mij na Monte Carlo helemaal afgedaan. Maar wat hij vandaag liet zien was erg knap. Kijken of hij nu wat constanter kan spelen in 1 toernooi.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:05 schreef Norrage het volgende:
En vroeger was ik een fan van Gasquet, maar wat een ongeinspirieerde lapzwans is dat zeg....Hij is echt totaal ongemotiveerd en schijnt ook al te weinig te trainen...
GEef mij maar Djokovic, Baghdatis en Berdych hoor...
En Monfils.... die ook weer op de weg terug is gelukkig
Hij gaat vol voor elke bal, te onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:11 schreef TheGeneral het volgende:
Wat doet die Ascione allemaal zeg.
Van Lottum was erg goed als commentator vond ik ook! Prima gedaan, hoor.quote:
Prachtig punt was dat idd. Zo'n onmogelijke bal perfect geplaatst terugslaan. Dat kan er op 't moment welgeteld maar 1.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:34 schreef TheGeneral het volgende:
Hier is dat mooie punt.. Met me telefoon opgenomen van de tv. Succes met het vinden van de bal:
http://www.youtube.com/watch?v=eJsFuQ8PD3A
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:34 schreef TheGeneral het volgende:
Hier is dat mooie punt.. Met me telefoon opgenomen van de tv. Succes met het vinden van de bal:
http://www.youtube.com/watch?v=eJsFuQ8PD3A
Ik kan me nog een "hotshot" herinneren van Nadal in Romequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:38 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Prachtig punt was dat idd. Zo'n onmogelijke bal perfect geplaatst terugslaan. Dat kan er op 't moment welgeteld maar 1.
Eens ! Zou leuk zijn als hij nog wat inhoudelijker zou zijn.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:03 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ben stiekem ook nog altijd wel beetje fan van Hewitt![]()
Dus finale RG 2007. Federer vs. Nadal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan me nog een "hotshot" herinneren van Nadal in Rome
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:51 schreef TheGeneral het volgende:
Lol, Ferrero en een linesman:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:51 schreef TheGeneral het volgende:
Lol, Ferrero en een linesman:
[afbeelding]
Ik denk exit Gaudio en Hartfield. Zabaleta kan best ver komen en Brzezcki ken ik niet zo goed eigenlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:18 schreef EdPowers het volgende:
Ok, welke Argentijnen zullen er vandaag allemaal uitvliegen?
Zabeleta -Patience
Ferrer- Hartfield
Garcia Lopez - Brzezcki
Hewitt - Gaudio
Ik hoop stiekum dat Gaudio dit toernooi 'uitkiest' om zijn comeback te maken, maar ik vrees het ergste
Anyway, ik hoop dat het de hele ochtend en middag regent zodat ik vanavond nog wat leuke potjes kan meepikken
Ach, dat is volgens mij gewoon spel om Hewitt te irriteren. Gaudio heeft in jaren niet zo goed gespeeld en wordt echt niet nerveus van een goed gespeeld punt van Hewitt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:56 schreef Komakie het volgende:
Er is nog geen break en hij loopt nu al regelmatig op zichzelf te schelden.
ik zit op m'n werk, beetje lulligquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ondertussen de stream aanzetten kan ook niet MiLa?
Gaudio staat ze heerlijk te raken.
Ook hier draait de stream stiekem op het werk. Ik kon het niet laten na al die berichten in dit topic.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik zit op m'n werk, beetje lullig![]()
Dus, meldt maar veel over de wedstrijd![]()
Nee schitterend juist. Wat vond je dan van Gaudio in de eerste set met z'n geroep naar z'n coach?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
Come on
Gatverredamme wat erger ik me altijd aan die gast.
Sorry ik kan de wedstrijd niet zien, maar ik hou sowieso niet van dat overdreven gedoe. Federer bijvoorbeeld juicht ingetogen, met respect voor zijn tegenstander.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:40 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee schitterend juist. Wat vond je dan van Gaudio in de eerste set met z'n geroep naar z'n coach?
Hmm ergens in de 1e set sloeg Gaudio een schitterend dropshot als reactie op Hewitt's dropshot. Beiden stonden dus aan het net, en het was duidelijk dat Hewitt Gaudio complementeerde met z'n dropshot, waarop Gaudio z'n duim omhoog stak.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sorry ik kan de wedstrijd niet zien, maar ik hou sowieso niet van dat overdreven gedoe. Federer bijvoorbeeld juicht ingetogen, met respect voor zijn tegenstander.
ik krijg em niet aanquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:01 schreef XL het volgende:
Ook hier draait de stream stiekem op het werk. Ik kon het niet laten na al die berichten in dit topic.
De cijfers liegen er niet om: 6-2, 6-0.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:46 schreef Damzkieee het volgende:
Toch netjes tegen de als 6e geplaatste Groenefeld en Suarez.
Uliquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Hajek ook door.
Mee eens, en inderdaad, ik vind Monfils nog steeds erg irritant.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:02 schreef XL het volgende:
Dat je Monfils kraakt omdat het een irritant ventje is, dat kan ik me wel voorstellen. Die jongen was heel irritant toen hij net kwam kijken en hij doet het nu nog als het onder zware druk staat. Echter al heel veel minder dan toen hij net kwam kijken. Omdat we ons er aan storen leggen we er nu een vergrootglas voor en inderdaad dan zie je het nog een paar keer. Niet veel vaker dan bij alle andere tennissers, maar die andere tennissers liggen niet onder het vergrootglas.
Als je Hewitt nog steeds een onsympathieke zak vindt, dat is dat gewoon een teken dat je te weinig tennis kijkt. Zelfde verhaal als Monfils... Lleyton is echt wel veranderd op de baan en zijn optreden in Rotterdam dit jaar was het optreden van een modelprof.
Wat is een belofte waard?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:11 schreef Mindlight het volgende:
[..]
En wat ik van Lleyton ook mooi vind is de belofte volgend jaar naar Rotterdam te komen. Doen er niet veel.
1 positieve vermelding in dit topic!quote:
Gezien zijn hele houding het afgelopen jaar in Rotterdam denk ik veel. Als je iemand je woord geeft hou je je daaraan. Het is geen voetbal.....quote:
voorbeeld --> Baghdatis in datzelfde Rotterdamquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:15 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Gezien zijn hele houding het afgelopen jaar in Rotterdam denk ik veel. Als je iemand je woord geeft hou je je daaraan. Het is geen voetbal.....![]()
Ik realiseerde me het nadat ik t bericht had geplaatst ja en hoopte dat niemand erover zou beginnenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:16 schreef XL het volgende:
[..]
voorbeeld --> Baghdatis in datzelfde Rotterdam
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:14 schreef XL het volgende:
Whehehe, wat een choker die Gaudio!!!
COME ON!!!
Ja. Ik heb zeg maar geen tv hier.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:23 schreef Norrage het volgende:
Het is op iets van 5 verschillende zenders man, en je wilt nog steeds een stream??
Go Hewitt trouwens. Break voor 5e set.
ik heb hetzelfde probleemquote:
en een fust bierquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Genoeg inkomsten voor een goede slof zware shag toch?
maar als hij had gewonnen had hij 2 sloffen en een pallet. Dus het kan altijd beter.quote:
Walkover, 3e set 6-0. Wat gaat die gekke Argentijn doen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:23 schreef Andiyan het volgende:
Brzezicki gewoon 7-6, 6-2 voor tegen GGL na diens knappe overwinning tegen Berdych.
Verrassend toch wel.![]()
Monfils vind ik niet zo heel erg irritant. Hewitt heb ik ook nooit zo heel irritant of onsportief gevonden. Een beetje emotie op de baan tonen mag best.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:02 schreef XL het volgende:
Dat je Monfils kraakt omdat het een irritant ventje is, dat kan ik me wel voorstellen. Die jongen was heel irritant toen hij net kwam kijken en hij doet het nu nog als het onder zware druk staat. Echter al heel veel minder dan toen hij net kwam kijken. Omdat we ons er aan storen leggen we er nu een vergrootglas voor en inderdaad dan zie je het nog een paar keer. Niet veel vaker dan bij alle andere tennissers, maar die andere tennissers liggen niet onder het vergrootglas.
Als je Hewitt nog steeds een onsympathieke zak vindt, dat is dat gewoon een teken dat je te weinig tennis kijkt. Zelfde verhaal als Monfils... Lleyton is echt wel veranderd op de baan en zijn optreden in Rotterdam dit jaar was het optreden van een modelprof.
Zou jij niet eens je avatar en ondertitel gaan veranderen. Begint een beetje gedateerd te raken....quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:50 schreef suus21 het volgende:
gaudio is gewoon een loooooooser...die komt er nooit meer.
Mwah eerste set won Serena toch 6-0. nu dan wel een break achter maar goed.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:34 schreef BVO het volgende:
Jammer dat Misa Serena pas in R3 tegenkomt, dan zijn deze opstartproblemen wel weer weg.
Karlovic win on 1st serve: 89%quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:40 schreef Mindlight het volgende:
Ivo Karlovic loopt weer flink te beuken met z'n service.
En Ferrer heeft het opvallend lastig tegen Hartfield (zeker gezien de quoteringen vooraf).
Ja precies, totaal aantal winners 28, dus 12 buiten zijn service om. (inmiddels 16 aces)quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Karlovic win on 1st serve: 89%
14 aces van zijn 39 gewonnen punten
2 meter 10 hèquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:46 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja precies, totaal aantal winners 28, dus 12 buiten zijn service om. (inmiddels 16 aces)
Ook 12 onnodige fouten dus Ivo speelt een prima partij.
Ja, omdat Sequera 20 fouten sloeg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwah eerste set won Serena toch 6-0. nu dan wel een break achter maar goed.
Die 12 buiten zijn service om zijn gewoon geblokte services die half-hoog half-court vallen hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:46 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja precies, totaal aantal winners 28, dus 12 buiten zijn service om. (inmiddels 16 aces)
Ook 12 onnodige fouten dus Ivo speelt een prima partij.
Ohh zeker, maar hij maakt ze wel af. En mocht Karlovic Bjorkman verslaan zou dat wel een goeie prestatie zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:49 schreef XL het volgende:
[..]
Die 12 buiten zijn service om zijn gewoon geblokte services die half-hoog half-court vallen hoor.
Bjorkman heeft net zoveel breakkansen als Ivo...Jonas komt er dus wel. Dat service-geweld neemt toch altijd wat af naarmate je langer onafgebroken op de baan staat.
quote:Overdekte baan op Roland Garros
Roland Garros gaat een van de hoofdbanen van een dak voorzien. Algemeen directeur Jean-François Vilotte heeft dit gezegd. De regen van de afgelopen dagen heeft de organisatie van het tennistoernooi duidelijk gemaakt dat een overdekte baan in Parijs noodzakelijk is. Volgens Vilotte zal zo'n baan echter niet voor 2011 klaar zijn.
Wegens de regen moesten de eerste twee dagen van het toernooi veertien partijen worden geschrapt. Dit leidde tot veel ergernis bij de spelers, publiek en tv-zenders. Ook Roger Federer, de nummer één van de wereld, drong aan op een overkapte baan.
Met het oog op de kandidatuur van Parijs voor de Olympische Spelen in 2012 waren er al plannen voor de uitbreiding van het centre court en een overkapping. Het proces kwam stil te liggen omdat de Franse stad de strijd om de Spelen van Londen verloor.
Dat kan Krajicek ook overkomen natuurlijk.quote:
Ja, maar daar gaat het niet omquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat kan Krajicek ook overkomen natuurlijk.
Ongelovelijk hoe de psychische gesteldheid van die man is....quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:31 schreef EdPowers het volgende:
Helaas loopt Gaudio al een tijdje bij de shrink. Lost case vrees ik
Het zal mijn perverted mind wel zijn, maar ik lees hier steeds douchen ipv dubbelenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:35 schreef TheGeneral het volgende:
Ivanovic en Kirilenko zijn weer samen aan het dubbelen.Helaas nergens te zien.
2-2 in sets... ga ik gelijk krijgen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:49 schreef XL het volgende:
[..]
Die 12 buiten zijn service om zijn gewoon geblokte services die half-hoog half-court vallen hoor.
Bjorkman heeft net zoveel breakkansen als Ivo...Jonas komt er dus wel. Dat service-geweld neemt toch altijd wat af naarmate je langer onafgebroken op de baan staat.
Het zou zomaar kunnen, toch hou ik het nu op 50/50. Veel breakkansen zijn er niet.quote:
In mijn theorie gaan die juist nu ontstaan voor Jonas.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:44 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen, toch hou ik het nu op 50/50. Veel breakkansen zijn er niet.
Tadaa!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:48 schreef XL het volgende:
[..]
In mijn theorie gaan die juist nu ontstaan voor Jonas.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:19 schreef Chriz2k het volgende:
De Rain Delay kan Karlovic nog wel eens heel erg gaan helpen.
Doet Opa goed inderdaad....quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:22 schreef Mindlight het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop het maar.
Anders wordt Bjorkman nu al de marathon man van het toernooi met 2x een 2-0 set achterstand die hij goedmaakt.
Maar gooi er anders ter vulling van de tijd nog eens een mooie theorie achteraanquote:
Idd wel jammer, baan 7 is wel heel erg ondergewaardeerd. Andreev is m'n Russische hoop nu Safin eruitligt..quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:17 schreef tordesmonats het volgende:
duel tussen gravelgiganten massu en andreev op baan 7?
had minstens chatrier moeten zijn
geen wonder dat 't vandaag weer in het water valt
Niet Davydenko?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:23 schreef Muzic.nl het volgende:
[..]
Idd wel jammer, baan 7 is wel heel erg ondergewaardeerd. Andreev is m'n Russische hoop nu Safin eruitligt..
Nja ik heb er weinig over gelezen verder hier en elders, maar de wedstrijd Patience-Zabaleta was echt wel een kraker.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:17 schreef N.i.c.k het volgende:
Nog boeiende wedstrijden geweest, op Gaudio na ?
Heb het idee dat Nadal wat aanvallender speelt.
Niet echt objectieve hoop, meer emotionelequote:
right, davy en ljubo zijn de tennisboekhouders van dit momentquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:29 schreef Muzic.nl het volgende:
[..]
Niet echt objectieve hoop, meer emotionele. Davydenko is zo...saai. Ondanks dat ik het een hele kundige tennisser vind.
Wees niet bang, als het bij jou regent spelen ze gewoon verderquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:08 schreef Mindlight het volgende:
Overal zo te zien. Maar ik weet niet hoelang ik kan kijken aangezien er een onweersbui boven het huis hangt
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wees niet bang, als het bij jou regent spelen ze gewoon verder.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:37 schreef TubewayDigital het volgende:
Mauresmo - Dechy gestaakt afgelopen. Leuk dametje die Dechy
[afbeelding]
derde partij op baan 7..staat gewoon ingeplandquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:12 schreef Mindlight het volgende:
Die TBD match he.... Zou dat nou niet Vliegen-Canas worden? Aangezien dat de enige wedstrijd uit de bovenste helft is van het herenschema die niet ingepland staat...
@Damzkieee: Klopt
Het schema is idd weer redelijk omgegooid nadat ik dat typtequote:Op donderdag 31 mei 2007 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
derde partij op baan 7..staat gewoon ingepland
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/index.html
quote:VLIEGEN: "IK HEB HET NIET VOOR CANAS"
Kristof Vliegen is uitstekend aan het
toernooi begonnen. Na twee driesetters
staat hij vrijdag tegenover Guillermo
Cañas, die zijn eerste grandslamtoer-
nooi speelt sinds hij geschorst was.
De Argentijn stond 15 maanden aan de
kant na een positieve plas. Dat speelt
een rol voor Vliegen. "Hij heeft zijn
straf uitgezeten", zegt de Belg. "Maar
ik heb het niet voor zulke mensen. Ik
ga niet vriendelijk tegen hem zijn."
Cañas is de nummer 22 van de wereld.
"Hij is favoriet, kijk maar naar zijn
ranking, maar ik zal extra gemotiveerd
zijn. Dat weet ik zeker."
en die andere 47 betrapte Argentijnen zijn ook genaaid door doktoren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:19 schreef EdPowers het volgende:
Vliegen mag eerst eens even zijn huiswerk doen! Als hij de zaak een beetje had gevolgd dan had hij geweten dat de rechtbank Canas in het gelijk heeft gesteld. Canas is genaaid door de toernooiarts van een of ander Mexicaans toernooi die hem een middel tegen verkoudheid gaf die besmet was. Dat heeft die arts in eerste instantie niet toe willen geven om zijn eigen hachje te redden, maar uiteindelijk werd het alsnog bewezen. De ATP wilde ook niet meteen toegeven en heeft schoorvoetend zijn schorsing verkort.
Het is geen probleem, als ze je pakken moeten ze je schorsen. Dat doen ze ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:29 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Heeft iemand een oplossing voor het dopingprobleem dan?
De kranten staan zeker vol nep-bekentenissen van wielrenners... Voetbal in italie eveneens. Waarom zou het bij tennis anders zijn? De signalen zijn er al (kijk naar je 47 argentijnse voorbeelden).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:33 schreef XL het volgende:
[..]
Het is geen probleem, als ze je pakken moeten ze je schorsen. Dat doen ze ook.
Die wielrenners maken er zelf een probleem van hoor. Als ze gewoon alles in de doofpot stoppen zoals bij andere sporten is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:38 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
De kranten staan zeker vol nep-bekentenissen van wielrenners... Voetbal in italie eveneens. Waarom zou het bij tennis anders zijn? De signalen zijn er al (kijk naar je 47 argentijnse voorbeelden).
Ergo oplossing: schema menselijker maken, meer rust tussen de matches.
Federer en Roddick zeker niet, daar ben ik ook van overtuigd. Nadal doe ik niet mijn handen voor in het vuur..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voetbal in Italie? Wat dan?!
Wielrennen moet je met geen enkele andere sport vergelijken - daar gebruikt iedereen. Een Federer of een Roddick gebruiken niet hoor.
Zei ik dat dan? En de rechtbank heeft het bewijs toch legitiem verklaard? Dus omdat er andere Argentijnen zijn betrapt ben je automatisch schuldig? Simpele manier van redeneren heb je dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:22 schreef XL het volgende:
[..]
en die andere 47 betrapte Argentijnen zijn ook genaaid door doktoren.![]()
Jeuhhquote:
Ja maar hij moet het entreegeld nu natuurlijk delen he, dus een rondje verder komt financieel gezien beter uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Straks gaat Verkerk wel door in de dubbel en Wassen niet.
Had ook niet anders verwacht eigelijk. Opeens geloofde de commentatoren op zowel ND1 als Eurosport er niet meer in ofzo ...quote:
Ja breekpunt was 4-4 in de tweede set. Simon kreeg 6 (!!!) breakpunten en maakte ze niet. Nu lijkt het redelijk voorbij.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Mathieu knalt nu over landgenoot Simon heen. Al zou een vijfsetter me niet verbazen.
dat is onzin want de game ervoor kreeg Mathieu er al een stuk of 8 ook..toen maakte hij ze alleen nog nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:35 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja breekpunt was 4-4 in de tweede set. Simon kreeg 6 (!!!) breakpunten en maakte ze niet. Nu lijkt het redelijk voorbij.
allebei serveren voor de set, allebei teruggebroken, allebei toch de tiebreak gepakt (easy)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Simon is een taaie, die kan er in zo'n volgende set zo weer staan.
Youzhny en Ferrero maken elkaar echt weinig. 7-6, 6-7.
ze zenden echt alleen Philippe Chatrier en Suzanne Lenglen uit tenzij er een landgenoot op baan 3 t/m 6 speelt geloof ik..was bij de belgen met rochusquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:49 schreef Barbaaf het volgende:
Nu kan ik hier op drie zenders tennis ontvangen, zenden ze alledrie Federer - Starace uit. Leuke partij, daar niet van, maar kan er niet eentje Hantuchova - Poutchkova laten zien?
Die wedstrijd gaat snel over zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:49 schreef Barbaaf het volgende:
Nu kan ik hier op drie zenders tennis ontvangen, zenden ze alledrie Federer - Starace uit. Leuke partij, daar niet van, maar kan er niet eentje Hantuchova - Poutchkova laten zien?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:56 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat snel over zijn
Maar ik kijk ook liever Hantuchova, for obvious reasons
Yep.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Jancovich dat kreng nu uitgeschakeld?
HOERAAAAAAAAAAAAAA!quote:
En?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:03 schreef BVO het volgende:
Ik ga Ferrero / Youzhny maar eens kijken, als de streams tenminste werken.
Die is allang gestoptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:09 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
HOERAAAAAAAAAAAAAA!
Overigens is Kim Clijsters ook ernstig gedaald in mijn lijstje van favo spelers. Al meer dan een jaar horen we alleen maar haar gezeik over haar trouwerij...dan eens in de zoveel tijd een toernooi. Niet op RG maar wel een vaag toernooi in Polen. Altijd dat gelul over "Brian Brian Brian" ...
Stop gewoon maar ga niet half stoppen.
Clijsters? Jah. Neemt deel aan Wimbledon en een toernooi er voor geloof ik. Zat in januari of februari al in Antwerpen te janken bij haar afscheid...had geen zin in RG want het gravel was te gevaarlijk voor haar pols en dergelijke, maar nam wel deel aan het gravel toernooi in Warschau. Niet zeker of ze na Wimbledon nog gaat spelen maar ze heeft min of meer al toegezegd in Luxemburg te gaan tennissen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Speelt ze nog?
nee hoor:)..correctie.krijg nou wat lees net op haar site:quote:
Ik heb altijd het idee gehad dat Hingis zou terugkeren. Ze was natuurlijk vernederd door het publiek op Roland Garros, kreeg steeds meer kritiek, werd gezien als de bitch en kon het niet meer winnen van de Williams zusjes en daarvoor won ze bijna alles.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:19 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Misschien dat ze à la Hingis het over 4 jaar nog eens probeert.![]()
Ik juist wel en dat de voetblessure haar wel makkelijk uit kwam om een break te nemenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Je weet nooit, Hingis had ik ook niet meer terug verwacht.
Capriati en Seles zijn natuurlijk al een keer teruggekomen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat Hingis zou terugkeren. Ze was natuurlijk vernederd door het publiek op Roland Garros, kreeg steeds meer kritiek, werd gezien als de bitch en kon het niet meer winnen van de Williams zusjes en daarvoor won ze bijna alles.
Nu ze terug is vind ik haar een verademing om naar te kijken, fris uitgedacht spel.
Ik wil nog steeds dat Capriati en Seles terugkomen. Kournikova zei ook nog terug te willen komen, maar die heeft het te leuk met Enrique.
Je bent ook van ale markten thuis hèquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Anna is geen single, het bericht dat het koppel uit elkaar is klopte niet.
Danka welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Anna is geen single, het bericht dat het koppel uit elkaar is klopte niet.
Eerst nog Davydenko - Llodra en Bartoli - Dementieva.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoeveel wedstrijden nog voor Mischa moet spelen?
Rond een uur of 6? Ik denk dat ze blij mag zijn als haar partij voor 8'en begint.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:02 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Eerst nog Davydenko - Llodra en Bartoli - Dementieva.
Mischa zal zo rond een uur of 6 wel gaan spelen.
En het gaat vast nog regenen, dus wie weet pas morgen..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Rond een uur of 6? Ik denk dat ze blij mag zijn als haar partij voor 8'en begint.
het is uit met Enrique, dus wie weet....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat Hingis zou terugkeren. Ze was natuurlijk vernederd door het publiek op Roland Garros, kreeg steeds meer kritiek, werd gezien als de bitch en kon het niet meer winnen van de Williams zusjes en daarvoor won ze bijna alles.
Nu ze terug is vind ik haar een verademing om naar te kijken, fris uitgedacht spel.
Ik wil nog steeds dat Capriati en Seles terugkomen. Kournikova zei ook nog terug te willen komen, maar die heeft het te leuk met Enrique.
Kijk even iets terug, hier ging het een half uur geleden al over en ze zijn nog gewoon samen..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:16 schreef suus21 het volgende:
[..]
het is uit met Enrique, dus wie weet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |