quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:37 schreef TubewayDigital het volgende:
Mauresmo - Dechy gestaakt afgelopen. Leuk dametje die Dechy
[afbeelding]
derde partij op baan 7..staat gewoon ingeplandquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:12 schreef Mindlight het volgende:
Die TBD match he.... Zou dat nou niet Vliegen-Canas worden? Aangezien dat de enige wedstrijd uit de bovenste helft is van het herenschema die niet ingepland staat...
@Damzkieee: Klopt
Het schema is idd weer redelijk omgegooid nadat ik dat typtequote:Op donderdag 31 mei 2007 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
derde partij op baan 7..staat gewoon ingepland
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/index.html
quote:VLIEGEN: "IK HEB HET NIET VOOR CANAS"
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Kristof Vliegen is uitstekend aan het
toernooi begonnen. Na twee driesetters
staat hij vrijdag tegenover Guillermo
Ca๑as, die zijn eerste grandslamtoer-
nooi speelt sinds hij geschorst was.
De Argentijn stond 15 maanden aan de
kant na een positieve plas. Dat speelt
een rol voor Vliegen. "Hij heeft zijn
straf uitgezeten", zegt de Belg. "Maar
ik heb het niet voor zulke mensen. Ik
ga niet vriendelijk tegen hem zijn."
Ca๑as is de nummer 22 van de wereld.
"Hij is favoriet, kijk maar naar zijn
ranking, maar ik zal extra gemotiveerd
zijn. Dat weet ik zeker."
en die andere 47 betrapte Argentijnen zijn ook genaaid door doktoren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:19 schreef EdPowers het volgende:
Vliegen mag eerst eens even zijn huiswerk doen! Als hij de zaak een beetje had gevolgd dan had hij geweten dat de rechtbank Canas in het gelijk heeft gesteld. Canas is genaaid door de toernooiarts van een of ander Mexicaans toernooi die hem een middel tegen verkoudheid gaf die besmet was. Dat heeft die arts in eerste instantie niet toe willen geven om zijn eigen hachje te redden, maar uiteindelijk werd het alsnog bewezen. De ATP wilde ook niet meteen toegeven en heeft schoorvoetend zijn schorsing verkort.
Het is geen probleem, als ze je pakken moeten ze je schorsen. Dat doen ze ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:29 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Heeft iemand een oplossing voor het dopingprobleem dan?
De kranten staan zeker vol nep-bekentenissen van wielrenners... Voetbal in italie eveneens. Waarom zou het bij tennis anders zijn? De signalen zijn er al (kijk naar je 47 argentijnse voorbeelden).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:33 schreef XL het volgende:
[..]
Het is geen probleem, als ze je pakken moeten ze je schorsen. Dat doen ze ook.
Die wielrenners maken er zelf een probleem van hoor. Als ze gewoon alles in de doofpot stoppen zoals bij andere sporten is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:38 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
De kranten staan zeker vol nep-bekentenissen van wielrenners... Voetbal in italie eveneens. Waarom zou het bij tennis anders zijn? De signalen zijn er al (kijk naar je 47 argentijnse voorbeelden).
Ergo oplossing: schema menselijker maken, meer rust tussen de matches.
Federer en Roddick zeker niet, daar ben ik ook van overtuigd. Nadal doe ik niet mijn handen voor in het vuur..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voetbal in Italie? Wat dan?!
Wielrennen moet je met geen enkele andere sport vergelijken - daar gebruikt iedereen. Een Federer of een Roddick gebruiken niet hoor.
Zei ik dat dan? En de rechtbank heeft het bewijs toch legitiem verklaard? Dus omdat er andere Argentijnen zijn betrapt ben je automatisch schuldig? Simpele manier van redeneren heb je dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:22 schreef XL het volgende:
[..]
en die andere 47 betrapte Argentijnen zijn ook genaaid door doktoren.![]()
Jeuhhquote:
Ja maar hij moet het entreegeld nu natuurlijk delen he, dus een rondje verder komt financieel gezien beter uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Straks gaat Verkerk wel door in de dubbel en Wassen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |