Ik kan me nog een "hotshot" herinneren van Nadal in Romequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:38 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Prachtig punt was dat idd. Zo'n onmogelijke bal perfect geplaatst terugslaan. Dat kan er op 't moment welgeteld maar 1.
Eens ! Zou leuk zijn als hij nog wat inhoudelijker zou zijn.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:03 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ben stiekem ook nog altijd wel beetje fan van Hewitt![]()
Dus finale RG 2007. Federer vs. Nadal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan me nog een "hotshot" herinneren van Nadal in Rome
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:51 schreef TheGeneral het volgende:
Lol, Ferrero en een linesman:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:51 schreef TheGeneral het volgende:
Lol, Ferrero en een linesman:
[afbeelding]
Ik denk exit Gaudio en Hartfield. Zabaleta kan best ver komen en Brzezcki ken ik niet zo goed eigenlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:18 schreef EdPowers het volgende:
Ok, welke Argentijnen zullen er vandaag allemaal uitvliegen?
Zabeleta -Patience
Ferrer- Hartfield
Garcia Lopez - Brzezcki
Hewitt - Gaudio
Ik hoop stiekum dat Gaudio dit toernooi 'uitkiest' om zijn comeback te maken, maar ik vrees het ergste
Anyway, ik hoop dat het de hele ochtend en middag regent zodat ik vanavond nog wat leuke potjes kan meepikken
Ach, dat is volgens mij gewoon spel om Hewitt te irriteren. Gaudio heeft in jaren niet zo goed gespeeld en wordt echt niet nerveus van een goed gespeeld punt van Hewitt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:56 schreef Komakie het volgende:
Er is nog geen break en hij loopt nu al regelmatig op zichzelf te schelden.
ik zit op m'n werk, beetje lulligquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ondertussen de stream aanzetten kan ook niet MiLa?
Gaudio staat ze heerlijk te raken.
Ook hier draait de stream stiekem op het werk. Ik kon het niet laten na al die berichten in dit topic.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik zit op m'n werk, beetje lullig![]()
Dus, meldt maar veel over de wedstrijd![]()
Nee schitterend juist. Wat vond je dan van Gaudio in de eerste set met z'n geroep naar z'n coach?quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:36 schreef Damzkieee het volgende:
Come on
Gatverredamme wat erger ik me altijd aan die gast.
Sorry ik kan de wedstrijd niet zien, maar ik hou sowieso niet van dat overdreven gedoe. Federer bijvoorbeeld juicht ingetogen, met respect voor zijn tegenstander.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:40 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Nee schitterend juist. Wat vond je dan van Gaudio in de eerste set met z'n geroep naar z'n coach?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |