Ik heb altijd het idee gehad dat Hingis zou terugkeren. Ze was natuurlijk vernederd door het publiek op Roland Garros, kreeg steeds meer kritiek, werd gezien als de bitch en kon het niet meer winnen van de Williams zusjes en daarvoor won ze bijna alles.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:19 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Misschien dat ze à la Hingis het over 4 jaar nog eens probeert.![]()
Ik juist wel en dat de voetblessure haar wel makkelijk uit kwam om een break te nemenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Je weet nooit, Hingis had ik ook niet meer terug verwacht.
Capriati en Seles zijn natuurlijk al een keer teruggekomen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat Hingis zou terugkeren. Ze was natuurlijk vernederd door het publiek op Roland Garros, kreeg steeds meer kritiek, werd gezien als de bitch en kon het niet meer winnen van de Williams zusjes en daarvoor won ze bijna alles.
Nu ze terug is vind ik haar een verademing om naar te kijken, fris uitgedacht spel.
Ik wil nog steeds dat Capriati en Seles terugkomen. Kournikova zei ook nog terug te willen komen, maar die heeft het te leuk met Enrique.
Je bent ook van ale markten thuis hèquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Anna is geen single, het bericht dat het koppel uit elkaar is klopte niet.
Danka welquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Anna is geen single, het bericht dat het koppel uit elkaar is klopte niet.
Eerst nog Davydenko - Llodra en Bartoli - Dementieva.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoeveel wedstrijden nog voor Mischa moet spelen?
Rond een uur of 6? Ik denk dat ze blij mag zijn als haar partij voor 8'en begint.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:02 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Eerst nog Davydenko - Llodra en Bartoli - Dementieva.
Mischa zal zo rond een uur of 6 wel gaan spelen.
En het gaat vast nog regenen, dus wie weet pas morgen..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Rond een uur of 6? Ik denk dat ze blij mag zijn als haar partij voor 8'en begint.
het is uit met Enrique, dus wie weet....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat Hingis zou terugkeren. Ze was natuurlijk vernederd door het publiek op Roland Garros, kreeg steeds meer kritiek, werd gezien als de bitch en kon het niet meer winnen van de Williams zusjes en daarvoor won ze bijna alles.
Nu ze terug is vind ik haar een verademing om naar te kijken, fris uitgedacht spel.
Ik wil nog steeds dat Capriati en Seles terugkomen. Kournikova zei ook nog terug te willen komen, maar die heeft het te leuk met Enrique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |