Heul niet, er gaat niets boven groningen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:44 schreef navvy het volgende:
Amen, en gatver is t niet. Zwolle is een mooie lieve stad
Jawel, de Waddenzeequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heul niet, er gaat niets boven groningen. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grunnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, tis een leuke stad. Maar mij te ver in het noorden, Dan krijg ik incestueuze anarchistische kriebels......quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zaterdag weer 23 ºCquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:31 schreef PaRaR het volgende:
Groningen
Goeie TT trouwens!
Vanaf volgende week weer terrasweer, meende ik te zien op het weernieuws ?
zou ook tijd worden..., vandaag was 3 keer niks. hoewel ik vanmorgen om 8 uur al het zweet uit had staanquote:
Heej vandaag was prima weer, tenminste een keer niet zo achterlijk warm op mijn vrije dag.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:14 schreef WEST het volgende:
[..]
zou ook tijd worden..., vandaag was 3 keer niks. hoewel ik vanmorgen om 8 uur al het zweet uit had staan![]()
Hey Sebas.quote:
Felio! Waar? Of had je dat al gezegd?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:37 schreef Ps2K het volgende:
Zow vanaf 01-08 ook officieel Zwollenaar, vanmiddag de keaupackte teekenen
Holtenbronx aand de handellaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:57 schreef navvy het volgende:
[..]
Felio! Waar? Of had je dat al gezegd?![]()
(bijna) Avond Zwolle!
Toch niet in die flat met een Vereniging van Eigenaren waarvan het bestuur bestaat uit gereformeerde bejaarden? Terborgh Veste meen ik dat dat ding heet. Maat van mij woont daar.quote:
Geen idee hoe die flat heet, maar zonder brandend pentagram op de gang kom ik 's ochtends niet op mijn werkquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
Toch niet in die flat met een Vereniging van Eigenaren waarvan het bestuur bestaat uit gereformeerde bejaarden? Terborgh Veste meen ik dat dat ding heet. Maat van mij woont daar.
Je mag niet verhuizen in het weekend, geen was buiten hangen op zondag, allemaal van die kutregeltjes
Flat op de hoek met de Klooienberglaan? Lift aan de voorkant, lange ziekenhuisachtige gangen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:55 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Geen idee hoe die flat heet, maar zonder brandend pentagram op de gang kom ik 's ochtends niet op mijn werk
Yep dat is hem. thx voor de tipquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:09 schreef swollywood het volgende:
[..]
Flat op de hoek met de Klooienberglaan? Lift aan de voorkant, lange ziekenhuisachtige gangen.
Meterkast zit buiten de woning, naast de voordeur achter een deurtje wat niet op slot kan, dus als de buren lastig zijn, draai je gewoon hun stoppen er uit
Toffe zooi. Wanneer komen wij nou in de Televaag dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:48 schreef rudedeltadude het volgende:
morgen!
vandaag staat er een plaat van mij in de telegraaf
dat moet nog ff overlegd worden hier en daar...quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Toffe zooi. Wanneer komen wij nou in de Televaag dan?
Tevens goedemorgen Zwolle
Oh jemig! Als ik niet al een huis had zou ik er juist gaan wonen en mn was alleen op zondag buiten hangen onder het genot van Dimmu Borgir muziek!quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
Toch niet in die flat met een Vereniging van Eigenaren waarvan het bestuur bestaat uit gereformeerde bejaarden? Terborgh Veste meen ik dat dat ding heet. Maat van mij woont daar.
Je mag niet verhuizen in het weekend, geen was buiten hangen op zondag, allemaal van die kutregeltjes
Da's één van de leukere wijken? Studente nog offe??quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:40 schreef typmiep het volgende:
Jeetje ik woon ook in Zwolle, maar dat er zoveel Zwollenaren gek waren op hun stad wist ik niet! Ik woon in Assendorp trouwens :-)!
Zelfde ervaring hier....quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef swollywood het volgende:
Door die jaren ben ik wel de illusie armer dat vrouwen netjes zijn.![]()
Ik wist daarvoor niet dat vrouwen zulke zwijnen konden zijn
Na 8 jaar samengewoond te hebben kom je ook tot die conclusie hoor. Verhelderend, doch pijnlijk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:52 schreef swollywood het volgende:
Ik wist daarvoor niet dat vrouwen zulke zwijnen konden zijn
Ja, ik ben uit Assendorp vertrokken omdat ik ging samenwonen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:07 schreef navvy het volgende:
[..]
Na 8 jaar samengewoond te hebben kom je ook tot die conclusie hoor. Verhelderend, doch pijnlijk!
Ben niet oud.. ben net 28quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:31 schreef descendent1 het volgende:
[..]
(oh ja, en gefeliciteerd met je nieuwe woning ouwe!)
Ouwe!quote:
Broekie! kom maar eens terug als je eens wat haar op de zak kan laten groeienquote:
Gaat het onweren dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef navvy het volgende:
En volgens de weersverwachting wordt het vanmiddag mooi weer om met je ex op een terras te gaan zitten,
Stralend weer!!! Als het toch gaat onweren weet ik alweer genoegquote:
Ik heb tenminste nog een broek; jij vast alleen pantalons!quote:
Idd. En wanneer. Ik was tot 22:15 in de Voorstraat (Paard), niks gemerkt).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:17 schreef annoylikethewind het volgende:
Man gewond na kritiek op Hitlergroet
Nou ben ik benieuwd: waar zou dat zijn geweest?
http://www.vdrgroep.eu/index2.php?lang=ne&pagina=kamerverhuurquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:16 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
kan iemand mij vertellen via welke makelaar je kamers kan krijgen in zwolle? www.maxxvastgoed.nl ken ik al, maar daar staat niet heel veel bijzonders op.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:23 schreef descendent1 het volgende:
Wéér niet aangenomen Gvrdregvrde!![]()
Moggeh...![]()
Nope; geen gesprekken. Wel nog een behoorlijk aantal sollicitaties lopen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Shit man, heb je nog meer gesprekken op de agenda staan?
Nee, de bewoners die er nu inzitten gaan toch niet verhuizenquote:Op zondag 3 juni 2007 12:25 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is één of andere kansloze met urgentie je voor?
Nope, die mensen die daar in zitten nu zijn vrienden van me en zou huren via woningbouw. Ze waren van plan om huis te kopen maar hun huur loopt nog tot oktober. Ik zou als onderhuurder ingeschreven worden daar en zij zouden huis kopen. Maar hij krijgt geen hypotheek dus gaat het niet doorquote:Op zondag 3 juni 2007 13:15 schreef annoylikethewind het volgende:
Zo, da's klote! Was t niet via de woningzoeker dan?
Ik ga via makelaar huren nu. Punten sparen duurt een eeuwigheid.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:42 schreef annoylikethewind het volgende:
Da's dan ook zeer klote voor hem! Dubbelklote dus.
Jammer, nog meer opties, of wordt het nu weer punten sparen?
Kut joh, dat dat huis niet doorgaat...quote:Op zondag 3 juni 2007 13:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ga via makelaar huren nu. Punten sparen duurt een eeuwigheid.
Voorlopig zijn er nog vacatures genoeg; maar als t echt dringend wordt ga ik daar ook eens kijken ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:56 schreef typmiep het volgende:
@Descendent - heb je al gedacht aan bijlesinstituten, zoeken ze ook vaak mensen...
Das was toch kut geweest aangezien je meen ik minimaal 2 jaar op het adres ingeschreven moet staan bij de gemeente voor je het huurcontract over kunt nemen.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Nope, die mensen die daar in zitten nu zijn vrienden van me en zou huren via woningbouw. Ze waren van plan om huis te kopen maar hun huur loopt nog tot oktober. Ik zou als onderhuurder ingeschreven worden daar en zij zouden huis kopen. Maar hij krijgt geen hypotheek dus gaat het niet door
Goed plan. En ondertussen gewoon punten sparen, voor als je over 2 jaar ofzo weer iets nieuws zoekt.quote:Op zondag 3 juni 2007 13:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ga via makelaar huren nu. Punten sparen duurt een eeuwigheid.
Nope want zij blijven dan doorhuren tot ik er 2 jaar in zitquote:Op zondag 3 juni 2007 14:16 schreef swollywood het volgende:
[..]
Das was toch kut geweest aangezien je meen ik minimaal 2 jaar op het adres ingeschreven moet staan bij de gemeente voor je het huurcontract over kunt nemen.
En als hun huur tot oktober zou lopen was dat toch te kort geweest.
Is idd het plan. Wij komen er welquote:Op zondag 3 juni 2007 14:18 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Goed plan. En ondertussen gewoon punten sparen, voor als je over 2 jaar ofzo weer iets nieuws zoekt.
(wij hebben ook nog wel een mooie berging over anders; (geen stromend water, dus iedere dag zelf de dauw van de bladeren tappen...)
Dus voor het meest simpele flatje in de Monteverdiflat van ¤ 420,- euro/maand moet je al een inkomen van ¤ 1890,- hebben.quote:inkomensnorm: U dient te voldoen aan een inkomensnorm. Uw bruto inkomen per maand (zonder rekening te houden met tijdelijke toeslagen) dient minimaal 4,5 maal de bruto maandhuur te zijn. De woonconsulent van Vesteda controleert na ontvangst of de reacties voldoen aan de inkomensnorm. Voorbeeld: De gewenste huurwoning heeft een bruto maandhuur van ¤ 550,00 per maand. Bij de hantering van een inkomenscriterium van 4,5 is het benodigde bruto inkomen (4,5 x ¤ 550,00) ¤ 2.475,00 per maand.
das de reden dat het hier zo goed wonen isquote:Op zondag 3 juni 2007 20:18 schreef swollywood het volgende:
Vesteda hanteert een inkomenseis.
[..]
Dus voor het meest simpele flatje in de Monteverdiflat van ¤ 420,- euro/maand moet je al een inkomen van ¤ 1890,- hebben.
Wil je een eengezinswoning dan moet je al iets van ¤ 3000,- euro per maand verdienen.
http://www.vesteda.com
van of via wie huur jij als ik vragen mag?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:12 schreef MeuL het volgende:
Even als reactie op die "inkomensnormeis" ..
Dat ligt nét iets anders.. Kijk je naar een 1gezinswoning dan nemen ze die berekening die ze erop loslaten ook gebasseerd op een gezin bestaande uit 4 personen. Dus dat degene die het huis wilt kopen / huren ook de lasten draagt van alle 4 personen. Geef je echter aan dat je er gewoon in je 1tje gaat wonen of misschien met z'n 2 dan gaat 9 v.d 10 keer die berekening niet meer op.
Ik huur zelf ook een 1gezinswoning in Stadshagen voor ¤650.- ( ex gas / water / licht ) en doe dat met z'n 2tjes maar verdien echt geen 3000 euro per maand![]()
Ik zou dus gewoon even contact opnemen met de makelaardij of verhuurbedrijf om eens goed te vragen hoe dat zit.. ik denk dat je nog wel aardig uit moet komen
Misschien dat jij het zonnetje in huis bent, maar hier in zuid zit ie toch echt achter de wolken verstoptquote:Op maandag 4 juni 2007 18:37 schreef navvy het volgende:
Avond Zwolle! Ons stadje ligt er zonnig bij!
quote:Op maandag 4 juni 2007 18:40 schreef swollywood het volgende:
[..]
Misschien dat jij het zonnetje in huis bent, maar hier in zuid zit ie toch echt achter de wolken verstopt![]()
quote:
lolquote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:17 schreef koele het volgende:
Ik ben van plan om straks een BBQ te gaan kopen... waar moet ik dan zijn in Zwolle?
felici! Ik kom zo weinig in de zon dat als ik eens buiten ben dat ik niet eens meer verbrandquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:50 schreef MeuL het volgende:
lol pwnd,
Nou ik ben net ook gepwnd door een zonnebank.. knal rooie ass!( komt normaal niet in de zon
)
maar dat mag mijn verjaardag'spret niet drukken
![]()
![]()
Alweer vrij? Als die baan van jou nog wat redelijk betaald, waar solliciteer ik dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:12 schreef navvy het volgende:
Welgefeli Meul! Het is een eer om op jouw verjaardag vrij te zijn................alhoewel vrij, 2 kids en ik ben de boel aan het verbouwen hier.
hehequote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:12 schreef navvy het volgende:
Welgefeli Meul! Het is een eer om op jouw verjaardag vrij te zijn................alhoewel vrij, 2 kids en ik ben de boel aan het verbouwen hier.
Alweer vrij ja, gewoon een kwestie van met de juiste mensen naar bed gaan. Enne....likken naar boven en schoppen naar beneden doet 't ook altijd wel goed, kan bij elk bedrijf.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Alweer vrij? Als die baan van jou nog wat redelijk betaald, waar solliciteer ik dan?
Proost, ik drink er eentje mee!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:55 schreef MeuL het volgende:
[..]
heheik had mezelf ook al vrij gegeven om 12:00.. heerlijk koel biertje erbij, voila!
Mja dat mag in september weer. Eventuele promotie mogen ze houden als ik het salaris maar krijg. Salarissen in de IT zijn om te huilen atm.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:36 schreef navvy het volgende:
[..]
Alweer vrij ja, gewoon een kwestie van met de juiste mensen naar bed gaan. Enne....likken naar boven en schoppen naar beneden doet 't ook altijd wel goed, kan bij elk bedrijf.
ben ff naar de jong in Hattem gereden! but tnx!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:17 schreef MeuL het volgende:
Tuinland of iets misschien een idee? staan altijd wel fancy BBQ's in
Terugbrengen en bij Tuinland kopen GVD!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:21 schreef koele het volgende:
[..]
ben ff naar de jong in Hattem gereden! but tnx!
Tapasbar La Bodega, Eetcafe Aangenaam zit op hetzelfde terras. Vorige week bij beide gezeten en mij hoor je niet klagen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:18 schreef Incolumis het volgende:
hallo Zwollenaren!
ik heb morgen een date in Zwolle, willen een eetterrasje pakken, maar geen idee of er wat leuks is lol. iemand met goeie ideeen?
dank jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:25 schreef navvy het volgende:
[..]
Tapasbar La Bodega, Eetcafe Aangenaam zit op hetzelfde terras. Vorige week bij beide gezeten en mij hoor je niet klagen!
Vreemd, bij mij stonden ze al weer voor m'n neus toen ik de laatste slok uit het glas nam. Maar ik zat dan ook naast de deuropening. Dat plekje is wel een aanrader!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef swollywood het volgende:
Laatst met een paar collega's bij La Bodega op het terras gezeten.
Elke keer 20 minuten wachten op 5 biertjes tot de betreffende serveerster vrij was en er een ander kwam. Toen was het nog maar een minuut of 5 wachten
Sally 'o Briens zit ook op hetzelfde terras trouwens
http://www.sallyobrienszwolle.nl
http://www.tapasbarlabodega.nl
http://www.eetcafeaangenaam.nl
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:06 schreef navvy het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij stonden ze al weer voor m'n neus toen ik de laatste slok uit het glas nam. Maar ik zat dan ook naast de deuropening. Dat plekje is wel een aanrader!
Ze denken ook niet aan omzetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:18 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Jouw hoofd schreeuwt dan ook nog net niet om drank!
![]()
huuuquote:
Hmm je hebt je scriptie af niet waar?quote:
Heb m ingeleverd ja. Nu afwachten of ie een beetje door de beugel kan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:15 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmm je hebt je scriptie af niet waar?
- Afwassen
- Boodschappen doen
- Stofzuigen
- Bierkratten terug brengen
Sleutel kun je bij mij afhalen
Damn, jij hebt t zwaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..........waarom word je niet gewoon huisman? Is hip tegenwoordig, gewoon je vrouw/ bezwangeren, voor de kids zorgen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heb m ingeleverd ja. Nu afwachten of ie een beetje door de beugel kan.
- Solliciteren
- Huishouddingen, reparaties etc.
- Bankzaken
- Chillen.
Genoeg te doen dus nog...![]()
I object, your honor! *zwaait met vuist*quote:waarom word je niet gewoon huisman? Is hip tegenwoordig, gewoon je vrouw/ bezwangeren, voor de kids zorgen!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:47 schreef navvy het volgende:
[..]
Damn, jij hebt t zwaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..........waarom word je niet gewoon huisman? Is hip tegenwoordig, gewoon je vrouw/ bezwangeren, voor de kids zorgen!
En dat ga je je weer afvragen als je je eerste salaris strookje zietquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:41 schreef descendent1 het volgende:
[..]ja, daarvoor studeer ik tot mn 26e...
![]()
quote:Beste Ps2K,
bedankt voor het contacteren van de klantenservice van Xbox 360.
Wij begrijpen dat U hulp nodig hebt un hoop snel iets van u te horen.
Wij help U met oude model xbox un miet de nieuwe xbox 360 un uk in LIVE!
Voor een overzicht over details van contactmogelijkheden in Uw land, kijk even naar: http://www.xbox.com/support/contact/.
Houdt het serie nummer van Uw console un Uw Gamertag voor ons serviceteam paraat,s.v.p.
Met vriendelijke groeten
Xbox Support
www.xbox.com/support
telefonische ondersteuning: 0800 023 3894
of +31 202036606 als je mobiel belt
Mwoa; het voordeel van banen in het onderwijs is dat je gelijk behoorlijk verdient.quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En dat ga je je weer afvragen als je je eerste salaris strookje ziet![]()
Bij mij is het omgekeerd, ik verdien nu geen zak. Ik zag een vacature voor een ongeschoolde productie medewerker... 200,- p/m meer dan wat ik nu verdien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mwoa; het voordeel van banen in het onderwijs is dat je gelijk behoorlijk verdient.
Het nadeel is echter dat je daarna relatief niet meer zoveel omhooggaat...![]()
Ach, ik ben deze week niet eens betaald (uitzendkracht he), omdat mijn werkgever de digitale declaratie was vergeten goed te keuren en ik deze week pas na de uiitbetaaldag weer op mijn werk was (studiedagen). Nou ja, volgende week dubbelquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Bij mij is het omgekeerd, ik verdien nu geen zak. Ik zag een vacature voor een ongeschoolde productie medewerker... 200,- p/m meer dan wat ik nu verdien.
Dat is klote, heb je die gast wel even op zijn flikker gegeven?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:32 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ach, ik ben deze week niet eens betaald (uitzendkracht he), omdat mijn werkgever de digitale declaratie was vergeten goed te keuren en ik deze week pas na de uiitbetaaldag weer op mijn werk was (studiedagen). Nou ja, volgende week dubbel
Nah rondhangen + bbq bij tuig of tuig dat bij mij komt rondhangen en het bier opzuipt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ga dit weekend uit in zwollenog meer mensen die gaan?
Sounds familiar...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:04 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nah rondhangen + bbq bij tuig of tuig dat bij mij komt rondhangen en het bier opzuipt.
De peuken van Navvy oproken is altijd een goede bezigheidquote:
oee.. peuken rokenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De peuken van Navvy oproken is altijd een goede bezigheid
Mooi hoor ik hier een deelnemer voor het NK Shag roken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:25 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
oee.. peuken roken.. goede bezigheid
![]()
![]()
Ik rook geen shag.. kan zelf geen shaggie draaienquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:49 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mooi hoor ik hier een deelnemer voor het NK Shag roken?
ehm... vanavond wel... in het weekend is er niet veel aan vind ik persoonlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef maaike1987 het volgende:
Zaterdagavond is bij mij stapavondquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef maaike1987 het volgende:
Verrek, dat doe ik ook altijd!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De peuken van Navvy oproken is altijd een goede bezigheid
Zal wel kijken.. weet niet waar we heen gaan.. een vrienidn van me wilde ook naar t coc.. dus moet nog even kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zaterdagavond is bij mij stapavond
Ik zit dan altijd in de Vergane Glorie, maar jij zult waarschijnlijk wel naar de Joffer of zo gaan
Mocht je toevallig toch nog in de VG terecht komen:
verganeglorie.info/files/images/gallery/0043.jpg (copy/paste, is beveiligd tegen hotlinken).
Alleen dan waarschijnlijk niet met een groen shirtje en niet meer met rood haar![]()
Verklaard waarom ik tijdens het werk even de ogen heb dicht gedaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Verrek, dat doe ik ook altijd!
Avond Zwolle, dit weekend helaas niet stappen maar dat maken we volgende week dubbel en dwars goed!
En potver, ik wou nooit werk waar je van gaat zweten, maakte vandaag weinig uit wat je deed, barstte gelijk de pleuris uit bij elke beweging.
druk druk druk?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Verklaard waarom ik tijdens het werk even de ogen heb dicht gedaan
COC is coolquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:43 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Zal wel kijken.. weet niet waar we heen gaan.. een vrienidn van me wilde ook naar t coc.. dus moet nog even kijken![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:47 schreef navvy het volgende:
[..]
COC is coolWas er destijds met mn toemalige vriendin, had al een trio geregeld (voor de gein ofcourse) maar zat er ff niet in.
Verder wel eens met vrienden er heen geweest maar die voelden zich wat ongemakkelijk.
Project zit nu weer in de opstart fase voor de uitrol naar twee andere landen. Het aantal technische issues is vrijwel nul wat dan weer overeenkomt met mijn werkdrukquote:
Goh; hoe krijg je dat nu voor elkaar dan???quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:38 schreef beelz het volgende:
Mogguh Zwolle
Moest eigenlijk werken vandaag maar gister in de Docter is mijn schouder hard uit de kom gegaan dus ik heb wat ziektedagen genomen...
Goed idee weg uit dit smerig hete klote hok en in de auto met aircoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:06 schreef annoylikethewind het volgende:
Tijd voor weekend!!! (over een kwartier voor mij)
jazekerquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef maaike1987 het volgende:
Ik heb ook twee keer zolang in de trein doorgebracht dan normaal. Grr. Storingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef Mwanatabu het volgende:
Mên ik heb vanmiddag 1 uur doorgebracht in de sauna trein en ik stink en plak!
En ik had natuurlijk weer net gister extra werk aangenomen (schoonmaken) In een broeikas school 2,5 uur....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef Mwanatabu het volgende:
Mên ik heb vanmiddag 1 uur doorgebracht in de sauna trein en ik stink en plak!
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:47 schreef swollywood het volgende:
In het Groningentopic kunnen ze wel slowchatten zeg, zie net dat ze in 14 dagen 17 topics volgeluld hebben
Groningen is ook leuk. Ik ben een geboren Hoogkerkerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:05 schreef maok het volgende:
Zwolle is trouwens leuk, ik heb er 11 jaar gewoond
5 uur was t zelfs. Bijna licht, vogeltjes die fluitenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:59 schreef descendent1 het volgende:
Wij hebben hier gister tot een uur of half 5 lopen zuipen, pokeren en slap ouwehoeren! Best leuk, maar wel wat brak nu...![]()
Ja maar heb je zwarte hoge met doodskopjesmotief in de voering?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:16 schreef beelz het volgende:
...(ik heb nieuwe allstars, zwart uiteraard) ...
Ok, maar heb jij de hoge rode met borduursel en goudachtige voering?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja maar heb je zwarte hoge met doodskopjesmotief in de voering?![]()
Neequote:Op zondag 10 juni 2007 16:08 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ok, maar heb jij de hoge rode met borduursel en goudachtige voering?![]()
Dat kloptquote:Op zondag 10 juni 2007 04:07 schreef PaRaR het volgende:
Zwolle is gewoon fantastisch. Van 0 tot 21 gewoond en wil er niet weg!
Trouwens swollywood, was jij vanaaf in de VG met een kerel in geheel zwart ? En jij met een camera ?
Groetjes
Ik heb de limited edition met jackass logoquote:Op zondag 10 juni 2007 15:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja maar heb je zwarte hoge met doodskopjesmotief in de voering?![]()
Expres?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb de limited edition met jackass logo
In de Sneakers dacht ik. Ik ben er in een waas naar binnen gelopen, verblind door het aura van die übercoole stappies en boekte even later vet naar buiten op die nieuwe patta's, je weet togggghquote:Op zondag 10 juni 2007 18:15 schreef descendent1 het volgende:
Ik zoek nog nieuwe schoenen... Waar zijn die doodskopjes te koop??![]()
Ik heb net mijn slaap ingehaald, 12,5 uur geslapen even ontbeten en toen nog 2 uurtjes geslapenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef navvy het volgende:
Heej Zwolle!
Iedereen een redelijk vermoeiend weekendje achter de rug zo te lezen! Ik sluit aan in de rij........vanaf woensdag al gemiddeld 4 uur slaap per nacht.....ligt het aan het weer of aan iets anders?
Gegroet all!
Je arme doekoe!quote:Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
In de Sneakers dacht ik. Ik ben er in een waas naar binnen gelopen, verblind door het aura van die übercoole stappies en boekte even later vet naar buiten op die nieuwe patta's, je weet toggggh![]()
Parttime- dadquote:
Ok ff een tripje voor jou naar Assendorp gezellig een dagje de kamer van Ps2K opruimen met je dochterquote:
Leer nou eens koken luie aap! Of ik gooi die magnetron van je uit t raam!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:00 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ok ff een tripje voor jou naar Assendorp gezellig een dagje de kamer van Ps2K opruimen met je dochter
Boodschappen lijstje
- Brood
- Bier
- Hagelslag
- Magnetron maaltijden
En er staan nog wat lege kratten die weer terug mogen
Kan wel koken alleen weinig zin in als ik laat thuis komquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:45 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Leer nou eens koken luie aap! Of ik gooi die magnetron van je uit t raam!!![]()
Smoesjes!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kan wel koken alleen weinig zin in als ik laat thuis kom
3 van de 4 bovenstaande actiepunten heb ik afgewerkt, .........alleen voor mezelf danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:00 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ok ff een tripje voor jou naar Assendorp gezellig een dagje de kamer van Ps2K opruimen met je dochter
Boodschappen lijstje
- Brood
- Bier
- Hagelslag
- Magnetron maaltijden
En er staan nog wat lege kratten die weer terug mogen
Hmmm bier drinken met Beelz en mij?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:40 schreef navvy het volgende:
[..]
3 van de 4 bovenstaande actiepunten heb ik afgewerkt, .........alleen voor mezelf danIk moet wel goed oefenen voor ik dat allemaal voor jou ga doen. Enne........wat schuift 't allemaal?
Idem hier, daarom vreet ik zo vaak bij het Nieuwscafequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:48 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kan wel koken alleen weinig zin in als ik laat thuis kom
Huh? wat? hoe? waar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Swolly? Ben je daar?
Oi! Ik ben geen man-hoer die je kunt verhandelenquote:
Kun je wel weer het bakje in zijn voorhoofd rammenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Oi! Ik ben geen man-hoer die je kunt verhandelen
Bierdrinken altijd wel goed eigenlijk
SLAYER!
Ik doe wel stand in zijn voor als Navvy niet komt opdagen....quote:
Bwahaha ik wel, jij nietquote:
Bier drinken met die manhoer? Maar ja goed, tblijft bier dus akkoord! En des is 1e reserve!quote:
Nou, is die kerel uit de fietsenstalling met die snor wel helemaal wijs?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:36 schreef swollywood het volgende:
[..]
Idem hier, daarom vreet ik zo vaak bij het Nieuwscafe
[..]
Huh? wat? hoe? waar?
Ben net thuis
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, is die kerel uit de fietsenstalling met die snor wel helemaal wijs?
Euhm...nee, nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou, is die kerel uit de fietsenstalling met die snor wel helemaal wijs?
Idd, flikker op dit donder op dat, dr kwam niets normaals uit. En ik maar beleefd blijven proberen te doen en vragen wat-ie eigenlijk zei (verstond er geen hol van op de schuttingtaal na).quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:07 schreef swollywood het volgende:
[..]
Euhm...nee, nietWat wil je ook als je bennie heet...
Was ie chagrijnig en heeft ie je uitgekafferd of zo?![]()
Ik weet ook wie dat is! (ben ook 3 keer in die stalling geweest ofzo...quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd, flikker op dit donder op dat, dr kwam niets normaals uit. En ik maar beleefd blijven proberen te doen en vragen wat-ie eigenlijk zei (verstond er geen hol van op de schuttingtaal na).
Keine ahnung, ff googelen always does the trick.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:37 schreef dj_ko het volgende:
weet iemand trouwens wanneer stratenfestival weer is?
Dan te bedenken dat die dingen vroeger 4,95 per zak waren (guldens!!!)quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:35 schreef beelz het volgende:
Grmbl... stomme speelgoedwinkels met nieuwerwets speelgoed. Mevrouw beelz heeft een Nintendo DS gekocht dus ik vond dat ik dan wel recht had op een zak speelgoedsoldaatjes. Speelgoedsoldaatjes zijn immers tof. Ik had al een heel scenario bedacht waarin korporaal Lolleromfg moest vechten tegen het communistische leger van generaal Roflmao. Dus ik zoeken naar speelgoedsoldaatjes en die dingen zijn nergens meer te vinden. Kom ik dus uiteindelijk bij De Wit en daar hebben ze nog een paar zakken. 9 euro per zak. Flikkers
http://www.evenementensup(...)fo.php?evenement=114quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:37 schreef dj_ko het volgende:
weet iemand trouwens wanneer stratenfestival weer is?
Kunnen we met z'n allen doen "sprak" Beelz net, we gaan weer bier zuupn' ergens. En vriend Des is bij deze ook utgenodigd.............gaan we Twister doen ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:17 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat die dingen vroeger 4,95 per zak waren (guldens!!!)
Mijn plastic leger is iig groot genoeg om Koersk na te spelen
Ik heb nog wel een stuk of 30 GI-Joe poppetjes bij mn ouders liggen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:35 schreef beelz het volgende:
Grmbl... stomme speelgoedwinkels met nieuwerwets speelgoed. Mevrouw beelz heeft een Nintendo DS gekocht dus ik vond dat ik dan wel recht had op een zak speelgoedsoldaatjes. Speelgoedsoldaatjes zijn immers tof. Ik had al een heel scenario bedacht waarin korporaal Lolleromfg moest vechten tegen het communistische leger van generaal Roflmao. Dus ik zoeken naar speelgoedsoldaatjes en die dingen zijn nergens meer te vinden. Kom ik dus uiteindelijk bij De Wit en daar hebben ze nog een paar zakken. 9 euro per zak. Flikkers
Iig niet meer dat verwarrende Starwars spel met grote hoofden en geen lasersquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:27 schreef navvy het volgende:
[..]
Kunnen we met z'n allen doen "sprak" Beelz net, we gaan weer bier zuupn' ergens. En vriend Des is bij deze ook utgenodigd.............gaan we Twister doen ofzo![]()
Ik heb ze niet meer, ik heb ze in de fik gestoken vroeger nadat ik al mijn playmobil had opgefikt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stuk of 30 GI-Joe poppetjes bij mn ouders liggen!Interesse??
![]()
Avondvierdaagse. Tis weer voorbij gelukkig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:41 schreef -Mo- het volgende:
Wat voor iets raars is er nu in de binnenstad?
Weer de hele binnenstad afgesloten zeker...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Avondvierdaagse. Tis weer voorbij gelukkig.
Wij zijn gister uit eten geweest bij Bai Yok. Moesten idd omrijden. Waren we dus mooi te laat daar. Kutavondvierdaagse.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:57 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Weer de hele binnenstad afgesloten zeker...![]()
Vorige week zaterdag ook al, leuk als je al extra laat van je werk komt en enorm moet omrijden om thuis te komen...![]()
Hopelijk liet je niks op de grond vallen!quote:Op zondag 17 juni 2007 04:14 schreef navvy het volgende:
Goeienacht Swol! Lekker uit eten geweet, geborreld in de stad en vervlogens bij het COC beland met m'n dateDaar kon je rustig zitten tenminste...... Morgen uitslapen pfffffffffff
Heej buur,quote:Op zondag 17 juni 2007 04:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hopelijk liet je niks op de grond vallen!![]()
Moggeh buur!![]()
Geen idee. Elke dag staat er nog wel een Jantje, Pietje of Henkje voor de deur die nog even iets moet slopen/betegelen/vervangen. Word er gek van. Was donderdag ziek, ook lekker als ze dan va 7:30 beginnen met hakken en zagen bij de burenquote:Op zondag 17 juni 2007 16:43 schreef KopieerMachine het volgende:
HE mwanbanantjutuu ()
héé zijn ze al klaar bij jouw?
KLAARquote:Op zondag 17 juni 2007 21:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Geen idee. Elke dag staat er nog wel een Jantje, Pietje of Henkje voor de deur die nog even iets moet slopen/betegelen/vervangen. Word er gek van. Was donderdag ziek, ook lekker als ze dan va 7:30 beginnen met hakken en zagen bij de buren
En bij jullie?
Niks gehoord hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 21:31 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
KLAAR![]()
Nou ja we gaan maar meteen een grote onderhoudsbeurt doen, alle kozijnen schuren en opnieuw verven. als je zon 30 min geleden wat geluidsoverlast hoorde. Dan was dat mijn moeder met de schuurmachine![]()
Helaas... Augustus pasquote:Op zondag 17 juni 2007 21:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Niks gehoord hoor
Maar hebben jullie ook nieuwe ramen nu in de achterste slaapkamers?
Huuuu! Hele dag geen flikker uitgevoerd, hoe moet ik nu slapen?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:03 schreef navvy het volgende:
Wordt de Dollard gepimpt? Zouden ze 10 jaar geleden al doen toen ik daar woonde, de rukkers!
Ow ja, avond Swol!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:12 schreef beelz het volgende:
Zo ik kom net terug uit de stad, zie ik dat er gebeld is door tuinland. Ik bel maar ff terug (moest toch bellen om te melden dat ik morgen weer kom werken) en zeggen zij dat ik een contract mag komen tekenen
Vaste baan goed
Minder uren werken ook puik
Owjah heb ook een nieuwe telefoon
Goed bezig.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:12 schreef beelz het volgende:
Zo ik kom net terug uit de stad, zie ik dat er gebeld is door tuinland. Ik bel maar ff terug (moest toch bellen om te melden dat ik morgen weer kom werken) en zeggen zij dat ik een contract mag komen tekenen
Vaste baan goed
Minder uren werken ook puik
Owjah heb ook een nieuwe telefoon
Ik heb er hier 2 rond lopen, is meer dan genoeg kan ik je vertellen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Ik ben nog steeds op zoek. Wel al weer 5 dingen lopen.![]()
Als ze in de weg lopen mogen ze bij mij wel het een en ander aan huishoudelijke taken verrichten hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik heb er hier 2 rond lopen, is meer dan genoeg kan ik je vertellen!
Ze zijn net naar bed, als je ziet wat voor teringbende ze hier hebben achter gelaten.....ik vraag me af welk huishouden meer hulp nodig heeft!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als ze in de weg lopen mogen ze bij mij wel het een en ander aan huishoudelijke taken verrichten hoor
feauteaux!! doen we een wedstrijd wie de grootste puinhoop heeftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:13 schreef navvy het volgende:
[..]
Ze zijn net naar bed, als je ziet wat voor teringbende ze hier hebben achter gelaten.....ik vraag me af welk huishouden meer hulp nodig heeft!
Waarschijnlijk longpestquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Navond. Hoest?
Lang niet zo rustig geweest bij de fietsenstalling op zaterdag.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Het regent. Want het is weekend.
Er gebeurt alleen niet zoveel meer in dit topic, dus dat bijlezen ben je snel mee klaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
zo eindelijk weer eens voldoende vrije tijd ( lees: vakantie) om hier eens bij te lezen
![]()
klopt... dit topic loopt al bijna een maand...quote:Op maandag 25 juni 2007 16:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Er gebeurt alleen niet zoveel meer in dit topic, dus dat bijlezen ben je snel mee klaar.
Yup het appartement waar ik ga wonen daar mag ik de was op zondag niet buiten hangenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:12 schreef devbow het volgende:
Als Deventernaar moet ik hier even heel netjes vermelden dat Zwolle gewoon niet zo'n hele leuke stad is. Het is gewoon een zwaar verk... stad vol met christelijke sja... mensen. Je snapt wel wat ik bedoel.
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:12 schreef devbow het volgende:
Als Deventernaar moet ik hier even heel netjes vermelden dat Zwolle gewoon niet zo'n hele leuke stad is. Het is gewoon een zwaar verk... stad vol met christelijke sja... mensen. Je snapt wel wat ik bedoel.
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:12 schreef devbow het volgende:
Zozo, leg eens uit wat dan??quote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef devbow het volgende:
Er is wel wat mis met christenen
nah schrijfstijl is anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:27 schreef rudedeltadude het volgende:
is devbow een kloon van Sylvana?
Ik lach me weer klem, je bent al de zoveelste die de term bolsjewieken letterlijk neemt. Wij zijn bijvoorbeeld niet pro stalin. We gebruiken de term ''bolsjewieken'' alleen als geuzennaam. En christenen zijn gewoon een beetje zwakzinnig dat snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:41 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zozo, leg eens uit wat dan??![]()
(p.s.) Een fu*&îng communist; een aanhanger van een ideologie die in een korter tijdsbestek zo ongeveer evenveel doden op haar geweten heeft als het christendom in alle jaren sinds zijn bestaan, een aanhanger van een ideologie die al ettelijke malen heeft bewezen in theorie best aardig te zijn, maar in de praktijk voor geen meter te werken gaat even verkondigen dat er iets mis is met de aanhangers van een andere ideolo-religie?? En dat terwijl de beide zoveel gemeen hebben met elkaar!!
- Beide ideologieen leiden / hebben vaak geleid tot bloedige vervolging van andersdenkenden en / of onverdraagzaamheid t.o.v andersdenkenden.
- Beide gaan uit van een grote leider
- Beiden plaatsen het collectief boven het individu
- Beiden hebben zich in vroeger tijden op een gewelddadige manier opgedrongen aan de mensen om de macht te verkrijgen / te bestendigen.
M.a.w.
Dus jij vindt het vreemd dat ik jou als Lenin / Stalin aanhanger zie omdat je de term Bolsjewieken als 'geuzennaam' neemt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:57 schreef devbow het volgende:
[..]
Ik lach me weer klem, je bent al de zoveelste die de term bolsjewieken letterlijk neemt. Wij zijn bijvoorbeeld niet pro stalin. We gebruiken de term ''bolsjewieken'' alleen als geuzennaam. En christenen zijn gewoon een beetje zwakzinnig dat snap je zelf ook wel.
Jouw uitspraken verdienen anders veel zwakzinnigheids punten...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:57 schreef devbow het volgende:
En christenen zijn gewoon een beetje zwakzinnig dat snap je zelf ook wel.
Het probleem met je geuzennaam is dat het nergens op slaat. Bolsjewieken = meerderheid. Achterlijke mensen zoals jij zijn gelukkig nog in de minderheid (=mensjewieken).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:10 schreef devbow het volgende:
Sommige mensen snappen niet helemaal wat een geuzennaam inhoudt. Voor de rest is het altijd lachen met mensen die dingen te letterlijk of serieus nemen.
Oja zullen we binnenkort een discussie gaan voeren of FC Zwolle wel of niet een voetbalclub is? Lijkt me wel lachen met jullie.
lol en wat heb je tot nu toe al gedaan? Mijn gok is je bent lui werkeloos krakerstuig en waarschijnlijk ook nog vegetarier. Mensen die klagen over kapitalisme zijn over het algemeen mensen zonder geld. Populisme is juist heel communistisch, denk hier aan de persoonsverheerlijking van o.a. Stalin, Lenin, Mao, Che en Fidel.quote:DevBow (de Deventer Bolsjewieken) wil actief deelnemen aan de strijd tegen ongelijkheid, kapitalisme, fascisme, conformisme, populisme, empirisme en Talpa!
Als je het niet kunt onderbouwen ben je een zielige kneus die niet weet waar hij het over heeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:31 schreef devbow het volgende:
Als linkse mensen worden wij weleens spottend Bolsjewieken genoemd en vandaar dus die geuzennaam. Ook ben ik geen kraker, niet vegetarisch en heb ik werk genoeg en dus geen geldproblemen. Ook is het zo dat ik geen zin heb om hier zwaar onderbouwde zooi neer te gaan zetten, omdat me dat teveel tijd kost en ik gewoon meer zin heb om te ouwehoeren.
omdat odeon, de spiegel, alle kroegen etc etc er ook niet instaan....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom staat het fraterhuis eigenlijk niet in de OP
maar wel de kroon en de buitensoosquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
omdat odeon, de spiegel, alle kroegen etc etc er ook niet instaan....
Deventer is sowieso een deprimerende zooi.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Zeau, ik ben net nog door Deventer gereden. Meteen kutweer natuurlijk
ja, maar het fraterhuis nietquote:
Lol.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Zeau, ik ben net nog door Deventer gereden. Meteen kutweer natuurlijk
Jij woont in Moskou aan de IJssel, ga eens een trein koppen enzo...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:12 schreef devbow het volgende:
Hier ik zal helpen: www.ns.nl/reisinfo/quote:Op woensdag 27 juni 2007 04:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Jij woont in Moskou aan de IJssel, ga eens een trein koppen enzo...
Ow jij gaat in dat crackpand wonen dat al maanden leegstaat? (die boven de kroeg)quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:44 schreef Daanno86 het volgende:
Ik ga binnenkort in het centrum van Zwolle wonen. Beetje gezellig daar? Is er een beetje te wonen?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 04:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Jij woont in Moskou aan de IJssel, ga eens een trein koppen enzo...
Nah en ik ben nogwel vriend, best wel okay eigenlijk voor 5 euro naar vreselijk pretentieuze filmsquote:
Ik woon niet in het centrum maar het is prima wonen in zwolle. Waar ga je precies wonen ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:44 schreef Daanno86 het volgende:
Ik ga binnenkort in het centrum van Zwolle wonen. Beetje gezellig daar? Is er een beetje te wonen?
Welke straat is datquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ow jij gaat in dat crackpand wonen dat al maanden leegstaat? (die boven de kroeg)
In een woning op de Kamperstraat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik woon niet in het centrum maar het is prima wonen in zwolle. Waar ga je precies wonen ?
Kamperstraat schijnen de aardige tokkies te wonenquote:
boven het COC?quote:
6quote:
Nee man, kaasblokjes en wc-eend.quote:
quote:
En Senf.quote:
mosterd na de maaltijdquote:
Mosterd is niet essentieel voor een maaltijd. Knflooksaus welquote:
alweer shoarma?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:32 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mosterd is niet essentieel voor een maaltijd. Knflooksaus wel![]()
Ik word zo enthousiast als ik aan knflook denk dat mijn oog-hand coordinatie Vandaar knflookquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:34 schreef Bosbeetle het volgende:
knflook ?
Ik leef al een maand op pizza en borrelnootjesquote:
hoezo dat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik leef al een maand op pizza en borrelnootjes
En als het onderweg (Arnhem-Zwolle) regent, dan is dat altijd in Deventerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:50 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Lol.Dat is dus echt zo he. Werk nu zo'n drie maanden in deventer en als het daar bewolkt is, is het hier zonnig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |