dank jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:25 schreef navvy het volgende:
[..]
Tapasbar La Bodega, Eetcafe Aangenaam zit op hetzelfde terras. Vorige week bij beide gezeten en mij hoor je niet klagen!
Vreemd, bij mij stonden ze al weer voor m'n neus toen ik de laatste slok uit het glas nam. Maar ik zat dan ook naast de deuropening. Dat plekje is wel een aanrader!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:02 schreef swollywood het volgende:
Laatst met een paar collega's bij La Bodega op het terras gezeten.
Elke keer 20 minuten wachten op 5 biertjes tot de betreffende serveerster vrij was en er een ander kwam. Toen was het nog maar een minuut of 5 wachten
Sally 'o Briens zit ook op hetzelfde terras trouwens
http://www.sallyobrienszwolle.nl
http://www.tapasbarlabodega.nl
http://www.eetcafeaangenaam.nl
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:06 schreef navvy het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij stonden ze al weer voor m'n neus toen ik de laatste slok uit het glas nam. Maar ik zat dan ook naast de deuropening. Dat plekje is wel een aanrader!
Ze denken ook niet aan omzetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:18 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Jouw hoofd schreeuwt dan ook nog net niet om drank!
![]()
huuuquote:
Hmm je hebt je scriptie af niet waar?quote:
Heb m ingeleverd ja. Nu afwachten of ie een beetje door de beugel kan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:15 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmm je hebt je scriptie af niet waar?
- Afwassen
- Boodschappen doen
- Stofzuigen
- Bierkratten terug brengen
Sleutel kun je bij mij afhalen
Damn, jij hebt t zwaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..........waarom word je niet gewoon huisman? Is hip tegenwoordig, gewoon je vrouw/ bezwangeren, voor de kids zorgen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:54 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heb m ingeleverd ja. Nu afwachten of ie een beetje door de beugel kan.
- Solliciteren
- Huishouddingen, reparaties etc.
- Bankzaken
- Chillen.
Genoeg te doen dus nog...![]()
I object, your honor! *zwaait met vuist*quote:waarom word je niet gewoon huisman? Is hip tegenwoordig, gewoon je vrouw/ bezwangeren, voor de kids zorgen!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:47 schreef navvy het volgende:
[..]
Damn, jij hebt t zwaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..........waarom word je niet gewoon huisman? Is hip tegenwoordig, gewoon je vrouw/ bezwangeren, voor de kids zorgen!
En dat ga je je weer afvragen als je je eerste salaris strookje zietquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:41 schreef descendent1 het volgende:
[..]ja, daarvoor studeer ik tot mn 26e...
![]()
quote:Beste Ps2K,
bedankt voor het contacteren van de klantenservice van Xbox 360.
Wij begrijpen dat U hulp nodig hebt un hoop snel iets van u te horen.
Wij help U met oude model xbox un miet de nieuwe xbox 360 un uk in LIVE!
Voor een overzicht over details van contactmogelijkheden in Uw land, kijk even naar: http://www.xbox.com/support/contact/.
Houdt het serie nummer van Uw console un Uw Gamertag voor ons serviceteam paraat,s.v.p.
Met vriendelijke groeten
Xbox Support
www.xbox.com/support
telefonische ondersteuning: 0800 023 3894
of +31 202036606 als je mobiel belt
Mwoa; het voordeel van banen in het onderwijs is dat je gelijk behoorlijk verdient.quote:Op donderdag 7 juni 2007 07:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En dat ga je je weer afvragen als je je eerste salaris strookje ziet![]()
Bij mij is het omgekeerd, ik verdien nu geen zak. Ik zag een vacature voor een ongeschoolde productie medewerker... 200,- p/m meer dan wat ik nu verdien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mwoa; het voordeel van banen in het onderwijs is dat je gelijk behoorlijk verdient.
Het nadeel is echter dat je daarna relatief niet meer zoveel omhooggaat...![]()
Ach, ik ben deze week niet eens betaald (uitzendkracht he), omdat mijn werkgever de digitale declaratie was vergeten goed te keuren en ik deze week pas na de uiitbetaaldag weer op mijn werk was (studiedagen). Nou ja, volgende week dubbelquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Bij mij is het omgekeerd, ik verdien nu geen zak. Ik zag een vacature voor een ongeschoolde productie medewerker... 200,- p/m meer dan wat ik nu verdien.
Dat is klote, heb je die gast wel even op zijn flikker gegeven?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:32 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ach, ik ben deze week niet eens betaald (uitzendkracht he), omdat mijn werkgever de digitale declaratie was vergeten goed te keuren en ik deze week pas na de uiitbetaaldag weer op mijn werk was (studiedagen). Nou ja, volgende week dubbel
Nah rondhangen + bbq bij tuig of tuig dat bij mij komt rondhangen en het bier opzuipt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef maaike1987 het volgende:
Ik ga dit weekend uit in zwollenog meer mensen die gaan?
Sounds familiar...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:04 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nah rondhangen + bbq bij tuig of tuig dat bij mij komt rondhangen en het bier opzuipt.
De peuken van Navvy oproken is altijd een goede bezigheidquote:
oee.. peuken rokenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De peuken van Navvy oproken is altijd een goede bezigheid
Mooi hoor ik hier een deelnemer voor het NK Shag roken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:25 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
oee.. peuken roken.. goede bezigheid
![]()
![]()
Ik rook geen shag.. kan zelf geen shaggie draaienquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:49 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mooi hoor ik hier een deelnemer voor het NK Shag roken?
ehm... vanavond wel... in het weekend is er niet veel aan vind ik persoonlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef maaike1987 het volgende:
Zaterdagavond is bij mij stapavondquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef maaike1987 het volgende:
Verrek, dat doe ik ook altijd!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De peuken van Navvy oproken is altijd een goede bezigheid
Zal wel kijken.. weet niet waar we heen gaan.. een vrienidn van me wilde ook naar t coc.. dus moet nog even kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zaterdagavond is bij mij stapavond
Ik zit dan altijd in de Vergane Glorie, maar jij zult waarschijnlijk wel naar de Joffer of zo gaan
Mocht je toevallig toch nog in de VG terecht komen:
verganeglorie.info/files/images/gallery/0043.jpg (copy/paste, is beveiligd tegen hotlinken).
Alleen dan waarschijnlijk niet met een groen shirtje en niet meer met rood haar![]()
Verklaard waarom ik tijdens het werk even de ogen heb dicht gedaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:35 schreef navvy het volgende:
[..]
Verrek, dat doe ik ook altijd!
Avond Zwolle, dit weekend helaas niet stappen maar dat maken we volgende week dubbel en dwars goed!
En potver, ik wou nooit werk waar je van gaat zweten, maakte vandaag weinig uit wat je deed, barstte gelijk de pleuris uit bij elke beweging.
druk druk druk?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Verklaard waarom ik tijdens het werk even de ogen heb dicht gedaan
COC is coolquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:43 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Zal wel kijken.. weet niet waar we heen gaan.. een vrienidn van me wilde ook naar t coc.. dus moet nog even kijken![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:47 schreef navvy het volgende:
[..]
COC is coolWas er destijds met mn toemalige vriendin, had al een trio geregeld (voor de gein ofcourse) maar zat er ff niet in.
Verder wel eens met vrienden er heen geweest maar die voelden zich wat ongemakkelijk.
Project zit nu weer in de opstart fase voor de uitrol naar twee andere landen. Het aantal technische issues is vrijwel nul wat dan weer overeenkomt met mijn werkdrukquote:
Goh; hoe krijg je dat nu voor elkaar dan???quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:38 schreef beelz het volgende:
Mogguh Zwolle
Moest eigenlijk werken vandaag maar gister in de Docter is mijn schouder hard uit de kom gegaan dus ik heb wat ziektedagen genomen...
Goed idee weg uit dit smerig hete klote hok en in de auto met aircoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:06 schreef annoylikethewind het volgende:
Tijd voor weekend!!! (over een kwartier voor mij)
jazekerquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef maaike1987 het volgende:
Ik heb ook twee keer zolang in de trein doorgebracht dan normaal. Grr. Storingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef Mwanatabu het volgende:
Mên ik heb vanmiddag 1 uur doorgebracht in de sauna trein en ik stink en plak!
En ik had natuurlijk weer net gister extra werk aangenomen (schoonmaken) In een broeikas school 2,5 uur....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef Mwanatabu het volgende:
Mên ik heb vanmiddag 1 uur doorgebracht in de sauna trein en ik stink en plak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |