Keine ahnung, ff googelen always does the trick.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:37 schreef dj_ko het volgende:
weet iemand trouwens wanneer stratenfestival weer is?
Dan te bedenken dat die dingen vroeger 4,95 per zak waren (guldens!!!)quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:35 schreef beelz het volgende:
Grmbl... stomme speelgoedwinkels met nieuwerwets speelgoed. Mevrouw beelz heeft een Nintendo DS gekocht dus ik vond dat ik dan wel recht had op een zak speelgoedsoldaatjes. Speelgoedsoldaatjes zijn immers tof. Ik had al een heel scenario bedacht waarin korporaal Lolleromfg moest vechten tegen het communistische leger van generaal Roflmao. Dus ik zoeken naar speelgoedsoldaatjes en die dingen zijn nergens meer te vinden. Kom ik dus uiteindelijk bij De Wit en daar hebben ze nog een paar zakken. 9 euro per zak. Flikkers
http://www.evenementensup(...)fo.php?evenement=114quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:37 schreef dj_ko het volgende:
weet iemand trouwens wanneer stratenfestival weer is?
Kunnen we met z'n allen doen "sprak" Beelz net, we gaan weer bier zuupn' ergens. En vriend Des is bij deze ook utgenodigd.............gaan we Twister doen ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:17 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat die dingen vroeger 4,95 per zak waren (guldens!!!)
Mijn plastic leger is iig groot genoeg om Koersk na te spelen
Ik heb nog wel een stuk of 30 GI-Joe poppetjes bij mn ouders liggen!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:35 schreef beelz het volgende:
Grmbl... stomme speelgoedwinkels met nieuwerwets speelgoed. Mevrouw beelz heeft een Nintendo DS gekocht dus ik vond dat ik dan wel recht had op een zak speelgoedsoldaatjes. Speelgoedsoldaatjes zijn immers tof. Ik had al een heel scenario bedacht waarin korporaal Lolleromfg moest vechten tegen het communistische leger van generaal Roflmao. Dus ik zoeken naar speelgoedsoldaatjes en die dingen zijn nergens meer te vinden. Kom ik dus uiteindelijk bij De Wit en daar hebben ze nog een paar zakken. 9 euro per zak. Flikkers
Iig niet meer dat verwarrende Starwars spel met grote hoofden en geen lasersquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:27 schreef navvy het volgende:
[..]
Kunnen we met z'n allen doen "sprak" Beelz net, we gaan weer bier zuupn' ergens. En vriend Des is bij deze ook utgenodigd.............gaan we Twister doen ofzo![]()
Ik heb ze niet meer, ik heb ze in de fik gestoken vroeger nadat ik al mijn playmobil had opgefikt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stuk of 30 GI-Joe poppetjes bij mn ouders liggen!Interesse??
![]()
Avondvierdaagse. Tis weer voorbij gelukkig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:41 schreef -Mo- het volgende:
Wat voor iets raars is er nu in de binnenstad?
Weer de hele binnenstad afgesloten zeker...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Avondvierdaagse. Tis weer voorbij gelukkig.
Wij zijn gister uit eten geweest bij Bai Yok. Moesten idd omrijden. Waren we dus mooi te laat daar. Kutavondvierdaagse.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:57 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Weer de hele binnenstad afgesloten zeker...![]()
Vorige week zaterdag ook al, leuk als je al extra laat van je werk komt en enorm moet omrijden om thuis te komen...![]()
Hopelijk liet je niks op de grond vallen!quote:Op zondag 17 juni 2007 04:14 schreef navvy het volgende:
Goeienacht Swol! Lekker uit eten geweet, geborreld in de stad en vervlogens bij het COC beland met m'n dateDaar kon je rustig zitten tenminste...... Morgen uitslapen pfffffffffff
Heej buur,quote:Op zondag 17 juni 2007 04:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hopelijk liet je niks op de grond vallen!![]()
Moggeh buur!![]()
Geen idee. Elke dag staat er nog wel een Jantje, Pietje of Henkje voor de deur die nog even iets moet slopen/betegelen/vervangen. Word er gek van. Was donderdag ziek, ook lekker als ze dan va 7:30 beginnen met hakken en zagen bij de burenquote:Op zondag 17 juni 2007 16:43 schreef KopieerMachine het volgende:
HE mwanbanantjutuu ()
héé zijn ze al klaar bij jouw?
KLAARquote:Op zondag 17 juni 2007 21:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Geen idee. Elke dag staat er nog wel een Jantje, Pietje of Henkje voor de deur die nog even iets moet slopen/betegelen/vervangen. Word er gek van. Was donderdag ziek, ook lekker als ze dan va 7:30 beginnen met hakken en zagen bij de buren
En bij jullie?
Niks gehoord hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 21:31 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
KLAAR![]()
Nou ja we gaan maar meteen een grote onderhoudsbeurt doen, alle kozijnen schuren en opnieuw verven. als je zon 30 min geleden wat geluidsoverlast hoorde. Dan was dat mijn moeder met de schuurmachine![]()
Helaas... Augustus pasquote:Op zondag 17 juni 2007 21:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Niks gehoord hoor
Maar hebben jullie ook nieuwe ramen nu in de achterste slaapkamers?
Huuuu! Hele dag geen flikker uitgevoerd, hoe moet ik nu slapen?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:03 schreef navvy het volgende:
Wordt de Dollard gepimpt? Zouden ze 10 jaar geleden al doen toen ik daar woonde, de rukkers!
Ow ja, avond Swol!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:12 schreef beelz het volgende:
Zo ik kom net terug uit de stad, zie ik dat er gebeld is door tuinland. Ik bel maar ff terug (moest toch bellen om te melden dat ik morgen weer kom werken) en zeggen zij dat ik een contract mag komen tekenen
Vaste baan goed
Minder uren werken ook puik
Owjah heb ook een nieuwe telefoon
Goed bezig.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:12 schreef beelz het volgende:
Zo ik kom net terug uit de stad, zie ik dat er gebeld is door tuinland. Ik bel maar ff terug (moest toch bellen om te melden dat ik morgen weer kom werken) en zeggen zij dat ik een contract mag komen tekenen
Vaste baan goed
Minder uren werken ook puik
Owjah heb ook een nieuwe telefoon
Ik heb er hier 2 rond lopen, is meer dan genoeg kan ik je vertellen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Ik ben nog steeds op zoek. Wel al weer 5 dingen lopen.![]()
Als ze in de weg lopen mogen ze bij mij wel het een en ander aan huishoudelijke taken verrichten hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik heb er hier 2 rond lopen, is meer dan genoeg kan ik je vertellen!
Ze zijn net naar bed, als je ziet wat voor teringbende ze hier hebben achter gelaten.....ik vraag me af welk huishouden meer hulp nodig heeft!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:27 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Als ze in de weg lopen mogen ze bij mij wel het een en ander aan huishoudelijke taken verrichten hoor
feauteaux!! doen we een wedstrijd wie de grootste puinhoop heeftquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:13 schreef navvy het volgende:
[..]
Ze zijn net naar bed, als je ziet wat voor teringbende ze hier hebben achter gelaten.....ik vraag me af welk huishouden meer hulp nodig heeft!
Waarschijnlijk longpestquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:19 schreef Mwanatabu het volgende:
Navond. Hoest?
Lang niet zo rustig geweest bij de fietsenstalling op zaterdag.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Het regent. Want het is weekend.
Er gebeurt alleen niet zoveel meer in dit topic, dus dat bijlezen ben je snel mee klaar.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
zo eindelijk weer eens voldoende vrije tijd ( lees: vakantie) om hier eens bij te lezen
![]()
klopt... dit topic loopt al bijna een maand...quote:Op maandag 25 juni 2007 16:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Er gebeurt alleen niet zoveel meer in dit topic, dus dat bijlezen ben je snel mee klaar.
Yup het appartement waar ik ga wonen daar mag ik de was op zondag niet buiten hangenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:12 schreef devbow het volgende:
Als Deventernaar moet ik hier even heel netjes vermelden dat Zwolle gewoon niet zo'n hele leuke stad is. Het is gewoon een zwaar verk... stad vol met christelijke sja... mensen. Je snapt wel wat ik bedoel.
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:12 schreef devbow het volgende:
Als Deventernaar moet ik hier even heel netjes vermelden dat Zwolle gewoon niet zo'n hele leuke stad is. Het is gewoon een zwaar verk... stad vol met christelijke sja... mensen. Je snapt wel wat ik bedoel.
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:12 schreef devbow het volgende:
Zozo, leg eens uit wat dan??quote:Op maandag 25 juni 2007 23:48 schreef devbow het volgende:
Er is wel wat mis met christenen
nah schrijfstijl is anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:27 schreef rudedeltadude het volgende:
is devbow een kloon van Sylvana?
Ik lach me weer klem, je bent al de zoveelste die de term bolsjewieken letterlijk neemt. Wij zijn bijvoorbeeld niet pro stalin. We gebruiken de term ''bolsjewieken'' alleen als geuzennaam. En christenen zijn gewoon een beetje zwakzinnig dat snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:41 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Zozo, leg eens uit wat dan??![]()
(p.s.) Een fu*&îng communist; een aanhanger van een ideologie die in een korter tijdsbestek zo ongeveer evenveel doden op haar geweten heeft als het christendom in alle jaren sinds zijn bestaan, een aanhanger van een ideologie die al ettelijke malen heeft bewezen in theorie best aardig te zijn, maar in de praktijk voor geen meter te werken gaat even verkondigen dat er iets mis is met de aanhangers van een andere ideolo-religie?? En dat terwijl de beide zoveel gemeen hebben met elkaar!!
- Beide ideologieen leiden / hebben vaak geleid tot bloedige vervolging van andersdenkenden en / of onverdraagzaamheid t.o.v andersdenkenden.
- Beide gaan uit van een grote leider
- Beiden plaatsen het collectief boven het individu
- Beiden hebben zich in vroeger tijden op een gewelddadige manier opgedrongen aan de mensen om de macht te verkrijgen / te bestendigen.
M.a.w.
Dus jij vindt het vreemd dat ik jou als Lenin / Stalin aanhanger zie omdat je de term Bolsjewieken als 'geuzennaam' neemt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:57 schreef devbow het volgende:
[..]
Ik lach me weer klem, je bent al de zoveelste die de term bolsjewieken letterlijk neemt. Wij zijn bijvoorbeeld niet pro stalin. We gebruiken de term ''bolsjewieken'' alleen als geuzennaam. En christenen zijn gewoon een beetje zwakzinnig dat snap je zelf ook wel.
Jouw uitspraken verdienen anders veel zwakzinnigheids punten...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:57 schreef devbow het volgende:
En christenen zijn gewoon een beetje zwakzinnig dat snap je zelf ook wel.
Het probleem met je geuzennaam is dat het nergens op slaat. Bolsjewieken = meerderheid. Achterlijke mensen zoals jij zijn gelukkig nog in de minderheid (=mensjewieken).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:10 schreef devbow het volgende:
Sommige mensen snappen niet helemaal wat een geuzennaam inhoudt. Voor de rest is het altijd lachen met mensen die dingen te letterlijk of serieus nemen.
Oja zullen we binnenkort een discussie gaan voeren of FC Zwolle wel of niet een voetbalclub is? Lijkt me wel lachen met jullie.
lol en wat heb je tot nu toe al gedaan? Mijn gok is je bent lui werkeloos krakerstuig en waarschijnlijk ook nog vegetarier. Mensen die klagen over kapitalisme zijn over het algemeen mensen zonder geld. Populisme is juist heel communistisch, denk hier aan de persoonsverheerlijking van o.a. Stalin, Lenin, Mao, Che en Fidel.quote:DevBow (de Deventer Bolsjewieken) wil actief deelnemen aan de strijd tegen ongelijkheid, kapitalisme, fascisme, conformisme, populisme, empirisme en Talpa!
Als je het niet kunt onderbouwen ben je een zielige kneus die niet weet waar hij het over heeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:31 schreef devbow het volgende:
Als linkse mensen worden wij weleens spottend Bolsjewieken genoemd en vandaar dus die geuzennaam. Ook ben ik geen kraker, niet vegetarisch en heb ik werk genoeg en dus geen geldproblemen. Ook is het zo dat ik geen zin heb om hier zwaar onderbouwde zooi neer te gaan zetten, omdat me dat teveel tijd kost en ik gewoon meer zin heb om te ouwehoeren.
omdat odeon, de spiegel, alle kroegen etc etc er ook niet instaan....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:11 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom staat het fraterhuis eigenlijk niet in de OP
maar wel de kroon en de buitensoosquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
omdat odeon, de spiegel, alle kroegen etc etc er ook niet instaan....
Deventer is sowieso een deprimerende zooi.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Zeau, ik ben net nog door Deventer gereden. Meteen kutweer natuurlijk
ja, maar het fraterhuis nietquote:
Lol.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Zeau, ik ben net nog door Deventer gereden. Meteen kutweer natuurlijk
Jij woont in Moskou aan de IJssel, ga eens een trein koppen enzo...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:12 schreef devbow het volgende:
Hier ik zal helpen: www.ns.nl/reisinfo/quote:Op woensdag 27 juni 2007 04:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Jij woont in Moskou aan de IJssel, ga eens een trein koppen enzo...
Ow jij gaat in dat crackpand wonen dat al maanden leegstaat? (die boven de kroeg)quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:44 schreef Daanno86 het volgende:
Ik ga binnenkort in het centrum van Zwolle wonen. Beetje gezellig daar? Is er een beetje te wonen?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 04:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Jij woont in Moskou aan de IJssel, ga eens een trein koppen enzo...
Nah en ik ben nogwel vriend, best wel okay eigenlijk voor 5 euro naar vreselijk pretentieuze filmsquote:
Ik woon niet in het centrum maar het is prima wonen in zwolle. Waar ga je precies wonen ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:44 schreef Daanno86 het volgende:
Ik ga binnenkort in het centrum van Zwolle wonen. Beetje gezellig daar? Is er een beetje te wonen?
Welke straat is datquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ow jij gaat in dat crackpand wonen dat al maanden leegstaat? (die boven de kroeg)
In een woning op de Kamperstraat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik woon niet in het centrum maar het is prima wonen in zwolle. Waar ga je precies wonen ?
Kamperstraat schijnen de aardige tokkies te wonenquote:
boven het COC?quote:
6quote:
Nee man, kaasblokjes en wc-eend.quote:
quote:
En Senf.quote:
mosterd na de maaltijdquote:
Mosterd is niet essentieel voor een maaltijd. Knflooksaus welquote:
alweer shoarma?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:32 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Mosterd is niet essentieel voor een maaltijd. Knflooksaus wel![]()
Ik word zo enthousiast als ik aan knflook denk dat mijn oog-hand coordinatie Vandaar knflookquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:34 schreef Bosbeetle het volgende:
knflook ?
Ik leef al een maand op pizza en borrelnootjesquote:
hoezo dat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:40 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik leef al een maand op pizza en borrelnootjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |