Thanksquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:09 schreef Aventura het volgende:
TVP en ik heb ook de vrijheid genomen de TT te veranderen
Dat gaat dus niet door.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
Het was weer even geleden. Maar goed, ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat er ook een seizoen 8 kwam trouwens.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat gaat dus niet door.
Ach zelfs met mindere afleveringen vind ik het nog leuk, kijkt lekker weg, verstand op nul, pot thee en chocolade erbijquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:05 schreef Wombcat het volgende:
Ik vond het wel weer leuk.Viel me mee eigenlijk, want de laatste afleveringen hiervoor vond ik niet zo boeiend meer.
Dat was wel bizar idd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:53 schreef IV_Xample het volgende:
wat ik ook zo leuk vond was toen luke en chris mekaar tegenkwamen en spontaan gingen vechten
en daarna ook gewoon weer allebei weglopen
Dat vroeg ik mij dus ook al af, maar aangezien ik niet durf te google-en, omdat ik dan bang ben spoilers tegen te komenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:23 schreef Susie het volgende:
Hoeveel afleveringen nog te gaan? Als dit aflevering 10 van seizoen 7 was, dan nog een stuk of 12-14 ofzo?? Ben inderdaad benieuwd hoe de serie gaat eindigen......
Toch blijft het leuker als je niet precies weet wat er allemaal gaat gebeuren.. ik denk zelf ook wel te weten wat er gaat gebeuren maar goedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:17 schreef Rianne84 het volgende:
nog 12 afleveringen. En ik begrijp niet dat jullie zo benieuwd zijn, als er een serie voorspelbaar is, is het wel Gilmore Girls..![]()
Of misschien ook wel?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Jammer dat de foto in de OP niet klopt qua relatie-samenstelling...
April kan der ook wat van trouwens, hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:03 schreef Aventura het volgende:
De aflevering is weer hysterisch qua mono- en dialogen. Vooral Lorelai is weer op dreef
Rory was met kerstdagen naar Logan in Londen, dus toen ze thuiskwam gingen zij en Lorelai nog een keer kerst vieren. Stug een rendiertrui aantrekken en naar kerstliedjes luisteren. Was op zich wel grappig. Verder vraag ik me af of Lorelai bij Chris blijft, als ze niet eens over Luke praat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik ben het vergeten op te nemen.. ging gister naar Pirates 3maar vergeten de dvd in te stellen
Same here. Ik heb er toch mijn twijfels bij. Ik ben inmiddels ook wel erg nieuwsgierig naar de inhoud van die brief die Lorelai heeft geschrevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef Smash-it het volgende:
Verder vraag ik me af of Lorelai bij Chris blijft, als ze niet eens over Luke praat?
Ik ook, heel erg nieuwsgierig naar die inhoud zeg!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Same here. Ik heb er toch mijn twijfels bij. Ik ben inmiddels ook wel erg nieuwsgierig naar de inhoud van die brief die Lorelai heeft geschreven.
Ja was dat in de vorige aflevering al duidelijk gemaakt dan? Ik dacht in het begin ook al van waar komt ze dan vandaan ? maar misschien ligt het aan mij en heb ik het gemist ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Rory was met kerstdagen naar Logan in Londen, dus toen ze thuiskwam gingen zij en Lorelai nog een keer kerst vieren. Stug een rendiertrui aantrekken en naar kerstliedjes luisteren. Was op zich wel grappig. Verder vraag ik me af of Lorelai bij Chris blijft, als ze niet eens over Luke praat?
Ja ik dacht ook van huh? Waar komt ze nu vandaan dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:49 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ja was dat in de vorige aflevering al duidelijk gemaakt dan? Ik dacht in het begin ook al van waar komt ze dan vandaan ? maar misschien ligt het aan mij en heb ik het gemist ofzo.
Ze is echt heel grappig. Ik was even bang dat ze een soort van Hannah (Everwood) zou worden maar dat valt heel erg mee. En Lane, zo zwangerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
April kan der ook wat van trouwens, haha
Ik vond die buik een beetje overdreven, kijk de serie verder niet, maar was aan het zappen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ze is echt heel grappig. Ik was even bang dat ze een soort van Hannah (Everwood) zou worden maar dat valt heel erg mee. En Lane, zo zwanger![]()
zoals ze over de stoep liep
Wel echt jammer dat het straks afgelopen is
quote:
Ik heb hem gevonden!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zal eens kijken of ik hem ergens kan "vinden"
Hm, nu heb ik het einde ook maar even bekeken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:03 schreef Nesle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem gevonden!
http://stage6.divx.com/Gi(...)gilmore-girls-s07e11
hier kan je hem terugzien
Waarvan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hm, nu heb ik het einde ook maar even bekeken.![]()
De allerlaatste aflevering.quote:
Ohjaquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De allerlaatste aflevering.
Die staat ook op die site.
Maar ik ga niet spoileren natuurlijk.
Het wordt een tweeling.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:42 schreef IV_Xample het volgende:
het wordt ook een tweeling toch
daar hadden zack en lane het toch over?
Ik heb ook stukjes gezienquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hm, nu heb ik het einde ook maar even bekeken.![]()
ik vond dat de dialogen deze aflevering weinig toevoegde...het ging nergens over...het leek wel of ze tijd op moesten vullen. Nee, vond het een saaie aflevering...quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vond het wel weer leuke aflevering, maar wel voorspelbaar, dat is zeker waar. Maar de dialogen zijn nog gewoon hetzelfde, heerlijk
Ai, dat is niet veel meer.. en dan nooit meer nieuwe GG'squote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:40 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]![]()
[..]
Negen (inclusief die van vanavond)..
Ik heb er al 5quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:20 schreef Voiceless het volgende:
Nu ben ik alle seizoenen aan het kopen. Heb er al 3!!!
WHOEI!!!!!!
1&2 heb ik bij bol.com gekocht voor leuke prijs, wat weet ik niet meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef Voiceless het volgende:
Ik ben jaloers!!!
Waar koop jij ze?
Ik heb het eerste seizoen voor 7,50 gekocht.
Lang leve de uitverkoop!!!
Seizoen 2 & 3 heb ik elk voor 30¤ bij bol.com gekocht.
SPOILER: over een toekomstige aflevering maar moet het even kwijt, niet lezen dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Nee hoor, opgenomen in het ziekenhuis, nu aan het herstellen, maar gaat goed met 'm.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Clauw het volgende:
Ik heb het eerste stuk gemistis die opa overleden???
Ik ook toen hij daar zo aan dat tafeltje stond te koffie drinken en zei dat die weg moest voor zijn 10uur afspraak!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had een lekker wijf bij Logan verwacht,.
Gezien het aantal posts in deze reeks, ben je niet de enige.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:02 schreef Nesle het volgende:
Nou ik heb het gemist, ik had niet eens door dat gmg vanavond kwam.
Ben ik de enige die het geen reet meer aan vindt de laatste tijd?
ja dat was eenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vond Emily leuk deze aflevering, dat ze eindelijk eens een keer positief was over Lorelaitoen ze vertelde dat zij zich niet druk moest maken over de scheiding, want ze was een zelfstandige vrouw die het allemaal zelf prima aankon.
Alleen dan die opmerking "en wellicht trouw je nog een keer" een beetje flauw.
146; I'm a kayak, hear me roar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:15 schreef reneejepeetje het volgende:
welke nummer had de aflevering van gisteren?
Alle antwoorden kwamen vanzelfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:37 schreef vrouwtje het volgende:
Ze gaan weer te snel!
En waarom over rompertjes? Voor soekie?
En en en is de tweeling er al?
Tweeling van Lanequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:29 schreef lily het volgende:
Ik heb alle seizoenen gevolgd maar ik ben de laatste tijd veel aan't missen (zo ook de 2 laatste).
Welke tweeling? (van Soekie?)
ach ja, dat wist ik welquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:48 schreef Susie het volgende:
Tweeling van Lane
Nee, nog niet geboren nee!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef lily het volgende:
[..]
ach ja, dat wist ik wel![]()
(zijn ze geboren?)
Ik heb ook van die periodes gehadquote:Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik heb de laatste tijd in een heel rap tempo seizoen 1 tm 6 gekocht op dvd en gekeken en ben nu aan het afkicken, ik verveel me gewoon 's avonds
Seizoen 7 kijk ik expres niet op tv omdat ik dan waarschijnlijk toch de helft mis, ik wacht wel op de dvd. Ik jaag ze er alleen atijd zo snel doorheen, dan heb je een aflevering gekeken en dan denk je, aah nog eentje dan, en voor je het weet heb je alweer een disc gezien!
Ik denk dat ik gewoon nog eens bij seizoen 1 begin, het duurt vast toch nog mega lang voordat seizoen 7 eindelijk eens op dvd verschijnt en dan zal hij wel duurder zijn dan de rest, zo net nieuw enzo.
Ik ben niet verslaafd hoor, dat lijkt maar zo![]()
Ik ben nu ook wel veel buiten, maar 's avonds was het echt standaard non stop GG kijkenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb ook van die periodes gehadToen keek ik echt iets van 6 afleveringen per dag ofzo, haha.
Maar dat is meer in de herfst/winter, nu ben ik veel meer buiten!
Ik verheug me er al op om weer bij seizoen 1 te beginnenMoet seizoen 6 ook nog kopen, en 7 natuurlijk ook nog.
Haha, ja als je vriend drie weken weg is kan ik me helemaaal voorstellen dat je dat gaat kijkenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:19 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel veel buiten, maar 's avonds was het echt standaard non stop GG kijken
Daarbij is mijn vriend 3 weken op vakantie dus je moet wat om de tijd te doden he
Weet iemand trouwens wanneer seizoen 7 op DVD komt? Ik las ergens dat hij 13 november uitkomt in de VS maar ik wil gewoon een Nederlandse box hebben.
HEBBUUUUUH. Maar dat zal dan wel niet lang duren in NL.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:33 schreef Clauw het volgende:
In Amerika op 13 november.
In NL weet ik niet.
[afbeelding]
Ja, dat vind ik ook echt vreemd. Ze lieten haar vet vaak onwijs zwanger zien (op het belachelijke af) en nou heeft ze baby's, komt ze totaal niet meer in beeld..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:42 schreef IV_Xample het volgende:
wel jammer dat we nog steeds geen babys hebben gezien bij zack en lane...
oh, echt? nog maar 3?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef Clauw het volgende:
Nog maar 3 afleveringen!?Jackson die logeert @ Lorelai vond ik ook wel leuk
![]()
Jammer dat de 13e niet ook in NL is, de 18e ben ik jarig, was een mooi kado geweestquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:33 schreef Clauw het volgende:
In Amerika op 13 november.
In NL weet ik niet.
[afbeelding]
Ja psies. Of gewoon helemaal eruit laten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:56 schreef Muzzie het volgende:
Op dat hoesje staat een foto van de Arc de Triomphe, wat een afgang waren die scenes (net als de aflevering met de 'levende' schilderijen, dat melkmeisje, en de bruiloft van Lane). Is het nou zo'n moeite om er echt even heen te vliegen? Zulke missers halen de hele serie naar beneden.
![]()
Ik bedacht me ook gisteren dat ik dan dus op vakantie benquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:58 schreef Piepje het volgende:
[..]
oh, echt? nog maar 3?
Wist dat t bijna op zn einde was, maar zo snel al...
En ik bedenk me ook echt net: Ik kan t de komende 2 weken niet zien! Ga op vakantie... En dat bedenk ik me nu pas, de dag vantevoren...![]()
Dan heb je nog Sinterklaas/Kerstquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:06 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Jammer dat de 13e niet ook in NL is, de 18e ben ik jarig, was een mooi kado geweest
opnemen kan ik hier niet, en pake en beppe (die ik anders nog wel eens iets liet opnemen) zitten hier als ik met mn ouders op vakantie ben, huiszitten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:08 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik bedacht me ook gisteren dat ik dan dus op vakantie benmaar dan neem ik het op.
En die dvd koop ik ook!
Ze gaat zingenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:47 schreef Smash-it het volgende:
Ja, heb je het voorstukje gezien? Zouden Lorelai en Luke dan eindelijk...? Ze hebben niet veel tijd meer!
Ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Zack en Lane![]()
Ohhh en ik moest huilen toen Lorelai ging zingen en Luke binnenkwam![]()
Echt? Hij belde aan en zei 'ik kom voor jou' en toen wist ik het al haha.. Maar goed, ik hoop dat het doorgaat, zou wel een mooi (corny) einde zijn van de serie. Lorelai en Luke samen bij de bruiloft van Rory en Logan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef amaranta het volgende:
Ik zag hem niet helemaal aankomen, dat aanzoek. Pas na 1 minuutje ofzo.
Jee, wat ergquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:24 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Nebelung, nog maaaaar tweeeee keer. Echt waar. Niet vergeten dus.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh en ik moest huilen toen Lorelai ging zingen en Luke binnenkwam![]()
Gelukkig hebben we de dvd's nogquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:41 schreef nebelung het volgende:
[..]
Jee, wat erg![]()
Ik geniet zo van mijn uurtje GG per week altijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |