HEBBUUUUUH. Maar dat zal dan wel niet lang duren in NL.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:33 schreef Clauw het volgende:
In Amerika op 13 november.
In NL weet ik niet.
[afbeelding]
Ja, dat vind ik ook echt vreemd. Ze lieten haar vet vaak onwijs zwanger zien (op het belachelijke af) en nou heeft ze baby's, komt ze totaal niet meer in beeld..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:42 schreef IV_Xample het volgende:
wel jammer dat we nog steeds geen babys hebben gezien bij zack en lane...
oh, echt? nog maar 3?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef Clauw het volgende:
Nog maar 3 afleveringen!?Jackson die logeert @ Lorelai vond ik ook wel leuk
![]()
Jammer dat de 13e niet ook in NL is, de 18e ben ik jarig, was een mooi kado geweestquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:33 schreef Clauw het volgende:
In Amerika op 13 november.
In NL weet ik niet.
[afbeelding]
Ja psies. Of gewoon helemaal eruit laten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:56 schreef Muzzie het volgende:
Op dat hoesje staat een foto van de Arc de Triomphe, wat een afgang waren die scenes (net als de aflevering met de 'levende' schilderijen, dat melkmeisje, en de bruiloft van Lane). Is het nou zo'n moeite om er echt even heen te vliegen? Zulke missers halen de hele serie naar beneden.
![]()
Ik bedacht me ook gisteren dat ik dan dus op vakantie benquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:58 schreef Piepje het volgende:
[..]
oh, echt? nog maar 3?
Wist dat t bijna op zn einde was, maar zo snel al...
En ik bedenk me ook echt net: Ik kan t de komende 2 weken niet zien! Ga op vakantie... En dat bedenk ik me nu pas, de dag vantevoren...![]()
Dan heb je nog Sinterklaas/Kerstquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:06 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Jammer dat de 13e niet ook in NL is, de 18e ben ik jarig, was een mooi kado geweest
opnemen kan ik hier niet, en pake en beppe (die ik anders nog wel eens iets liet opnemen) zitten hier als ik met mn ouders op vakantie ben, huiszitten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:08 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik bedacht me ook gisteren dat ik dan dus op vakantie benmaar dan neem ik het op.
En die dvd koop ik ook!
Ze gaat zingenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:47 schreef Smash-it het volgende:
Ja, heb je het voorstukje gezien? Zouden Lorelai en Luke dan eindelijk...? Ze hebben niet veel tijd meer!
Ik ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Zack en Lane![]()
Ohhh en ik moest huilen toen Lorelai ging zingen en Luke binnenkwam![]()
Echt? Hij belde aan en zei 'ik kom voor jou' en toen wist ik het al haha.. Maar goed, ik hoop dat het doorgaat, zou wel een mooi (corny) einde zijn van de serie. Lorelai en Luke samen bij de bruiloft van Rory en Logan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef amaranta het volgende:
Ik zag hem niet helemaal aankomen, dat aanzoek. Pas na 1 minuutje ofzo.
Jee, wat ergquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:24 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Nebelung, nog maaaaar tweeeee keer. Echt waar. Niet vergeten dus.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:40 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh en ik moest huilen toen Lorelai ging zingen en Luke binnenkwam![]()
Gelukkig hebben we de dvd's nogquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:41 schreef nebelung het volgende:
[..]
Jee, wat erg![]()
Ik geniet zo van mijn uurtje GG per week altijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |