Ze is echt heel grappig. Ik was even bang dat ze een soort van Hannah (Everwood) zou worden maar dat valt heel erg mee. En Lane, zo zwangerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
April kan der ook wat van trouwens, haha
Ik vond die buik een beetje overdreven, kijk de serie verder niet, maar was aan het zappen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ze is echt heel grappig. Ik was even bang dat ze een soort van Hannah (Everwood) zou worden maar dat valt heel erg mee. En Lane, zo zwanger![]()
zoals ze over de stoep liep
Wel echt jammer dat het straks afgelopen is
quote:
Ik heb hem gevonden!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zal eens kijken of ik hem ergens kan "vinden"
Hm, nu heb ik het einde ook maar even bekeken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:03 schreef Nesle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb hem gevonden!
http://stage6.divx.com/Gi(...)gilmore-girls-s07e11
hier kan je hem terugzien
Waarvan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hm, nu heb ik het einde ook maar even bekeken.![]()
De allerlaatste aflevering.quote:
Ohjaquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De allerlaatste aflevering.
Die staat ook op die site.
Maar ik ga niet spoileren natuurlijk.
Het wordt een tweeling.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:42 schreef IV_Xample het volgende:
het wordt ook een tweeling toch
daar hadden zack en lane het toch over?
Ik heb ook stukjes gezienquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hm, nu heb ik het einde ook maar even bekeken.![]()
ik vond dat de dialogen deze aflevering weinig toevoegde...het ging nergens over...het leek wel of ze tijd op moesten vullen. Nee, vond het een saaie aflevering...quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vond het wel weer leuke aflevering, maar wel voorspelbaar, dat is zeker waar. Maar de dialogen zijn nog gewoon hetzelfde, heerlijk
Ai, dat is niet veel meer.. en dan nooit meer nieuwe GG'squote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:40 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]![]()
[..]
Negen (inclusief die van vanavond)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |