Thanksquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:09 schreef Aventura het volgende:
TVP en ik heb ook de vrijheid genomen de TT te veranderen
Dat gaat dus niet door.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
Het was weer even geleden. Maar goed, ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat er ook een seizoen 8 kwam trouwens.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat gaat dus niet door.
Ach zelfs met mindere afleveringen vind ik het nog leuk, kijkt lekker weg, verstand op nul, pot thee en chocolade erbijquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:05 schreef Wombcat het volgende:
Ik vond het wel weer leuk.Viel me mee eigenlijk, want de laatste afleveringen hiervoor vond ik niet zo boeiend meer.
Dat was wel bizar idd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:53 schreef IV_Xample het volgende:
wat ik ook zo leuk vond was toen luke en chris mekaar tegenkwamen en spontaan gingen vechten
en daarna ook gewoon weer allebei weglopen
Dat vroeg ik mij dus ook al af, maar aangezien ik niet durf te google-en, omdat ik dan bang ben spoilers tegen te komenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:23 schreef Susie het volgende:
Hoeveel afleveringen nog te gaan? Als dit aflevering 10 van seizoen 7 was, dan nog een stuk of 12-14 ofzo?? Ben inderdaad benieuwd hoe de serie gaat eindigen......
Toch blijft het leuker als je niet precies weet wat er allemaal gaat gebeuren.. ik denk zelf ook wel te weten wat er gaat gebeuren maar goedquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:17 schreef Rianne84 het volgende:
nog 12 afleveringen. En ik begrijp niet dat jullie zo benieuwd zijn, als er een serie voorspelbaar is, is het wel Gilmore Girls..![]()
Of misschien ook wel?quote:Op maandag 4 juni 2007 12:20 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Jammer dat de foto in de OP niet klopt qua relatie-samenstelling...
April kan der ook wat van trouwens, hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:03 schreef Aventura het volgende:
De aflevering is weer hysterisch qua mono- en dialogen. Vooral Lorelai is weer op dreef
Rory was met kerstdagen naar Logan in Londen, dus toen ze thuiskwam gingen zij en Lorelai nog een keer kerst vieren. Stug een rendiertrui aantrekken en naar kerstliedjes luisteren. Was op zich wel grappig. Verder vraag ik me af of Lorelai bij Chris blijft, als ze niet eens over Luke praat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik ben het vergeten op te nemen.. ging gister naar Pirates 3maar vergeten de dvd in te stellen
Same here. Ik heb er toch mijn twijfels bij. Ik ben inmiddels ook wel erg nieuwsgierig naar de inhoud van die brief die Lorelai heeft geschrevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef Smash-it het volgende:
Verder vraag ik me af of Lorelai bij Chris blijft, als ze niet eens over Luke praat?
Ik ook, heel erg nieuwsgierig naar die inhoud zeg!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Same here. Ik heb er toch mijn twijfels bij. Ik ben inmiddels ook wel erg nieuwsgierig naar de inhoud van die brief die Lorelai heeft geschreven.
Ja was dat in de vorige aflevering al duidelijk gemaakt dan? Ik dacht in het begin ook al van waar komt ze dan vandaan ? maar misschien ligt het aan mij en heb ik het gemist ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Rory was met kerstdagen naar Logan in Londen, dus toen ze thuiskwam gingen zij en Lorelai nog een keer kerst vieren. Stug een rendiertrui aantrekken en naar kerstliedjes luisteren. Was op zich wel grappig. Verder vraag ik me af of Lorelai bij Chris blijft, als ze niet eens over Luke praat?
Ja ik dacht ook van huh? Waar komt ze nu vandaan dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:49 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ja was dat in de vorige aflevering al duidelijk gemaakt dan? Ik dacht in het begin ook al van waar komt ze dan vandaan ? maar misschien ligt het aan mij en heb ik het gemist ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |