Ik heb er al 5quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:20 schreef Voiceless het volgende:
Nu ben ik alle seizoenen aan het kopen. Heb er al 3!!!
WHOEI!!!!!!
1&2 heb ik bij bol.com gekocht voor leuke prijs, wat weet ik niet meerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:31 schreef Voiceless het volgende:
Ik ben jaloers!!!
Waar koop jij ze?
Ik heb het eerste seizoen voor 7,50 gekocht.
Lang leve de uitverkoop!!!
Seizoen 2 & 3 heb ik elk voor 30¤ bij bol.com gekocht.
SPOILER: over een toekomstige aflevering maar moet het even kwijt, niet lezen dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Nee hoor, opgenomen in het ziekenhuis, nu aan het herstellen, maar gaat goed met 'm.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:53 schreef Clauw het volgende:
Ik heb het eerste stuk gemistis die opa overleden???
Ik ook toen hij daar zo aan dat tafeltje stond te koffie drinken en zei dat die weg moest voor zijn 10uur afspraak!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had een lekker wijf bij Logan verwacht,.
Gezien het aantal posts in deze reeks, ben je niet de enige.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:02 schreef Nesle het volgende:
Nou ik heb het gemist, ik had niet eens door dat gmg vanavond kwam.
Ben ik de enige die het geen reet meer aan vindt de laatste tijd?
ja dat was eenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vond Emily leuk deze aflevering, dat ze eindelijk eens een keer positief was over Lorelaitoen ze vertelde dat zij zich niet druk moest maken over de scheiding, want ze was een zelfstandige vrouw die het allemaal zelf prima aankon.
Alleen dan die opmerking "en wellicht trouw je nog een keer" een beetje flauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |