146; I'm a kayak, hear me roar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:15 schreef reneejepeetje het volgende:
welke nummer had de aflevering van gisteren?
Alle antwoorden kwamen vanzelfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:37 schreef vrouwtje het volgende:
Ze gaan weer te snel!
En waarom over rompertjes? Voor soekie?
En en en is de tweeling er al?
Tweeling van Lanequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:29 schreef lily het volgende:
Ik heb alle seizoenen gevolgd maar ik ben de laatste tijd veel aan't missen (zo ook de 2 laatste).
Welke tweeling? (van Soekie?)
ach ja, dat wist ik welquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:48 schreef Susie het volgende:
Tweeling van Lane
Nee, nog niet geboren nee!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef lily het volgende:
[..]
ach ja, dat wist ik wel![]()
(zijn ze geboren?)
Ik heb ook van die periodes gehadquote:Op zondag 22 juli 2007 17:26 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik heb de laatste tijd in een heel rap tempo seizoen 1 tm 6 gekocht op dvd en gekeken en ben nu aan het afkicken, ik verveel me gewoon 's avonds
Seizoen 7 kijk ik expres niet op tv omdat ik dan waarschijnlijk toch de helft mis, ik wacht wel op de dvd. Ik jaag ze er alleen atijd zo snel doorheen, dan heb je een aflevering gekeken en dan denk je, aah nog eentje dan, en voor je het weet heb je alweer een disc gezien!
Ik denk dat ik gewoon nog eens bij seizoen 1 begin, het duurt vast toch nog mega lang voordat seizoen 7 eindelijk eens op dvd verschijnt en dan zal hij wel duurder zijn dan de rest, zo net nieuw enzo.
Ik ben niet verslaafd hoor, dat lijkt maar zo![]()
Ik ben nu ook wel veel buiten, maar 's avonds was het echt standaard non stop GG kijkenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb ook van die periodes gehadToen keek ik echt iets van 6 afleveringen per dag ofzo, haha.
Maar dat is meer in de herfst/winter, nu ben ik veel meer buiten!
Ik verheug me er al op om weer bij seizoen 1 te beginnenMoet seizoen 6 ook nog kopen, en 7 natuurlijk ook nog.
Haha, ja als je vriend drie weken weg is kan ik me helemaaal voorstellen dat je dat gaat kijkenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:19 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel veel buiten, maar 's avonds was het echt standaard non stop GG kijken
Daarbij is mijn vriend 3 weken op vakantie dus je moet wat om de tijd te doden he
Weet iemand trouwens wanneer seizoen 7 op DVD komt? Ik las ergens dat hij 13 november uitkomt in de VS maar ik wil gewoon een Nederlandse box hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |