ben jij zo iemand die 24/7 zn "krabbels"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:48 schreef Joran-Joran het volgende:
Ja dat stond er dus om 6 uur, ondertussen is het bijna acht uur en krijg ik alleen dit:
HTTP-fout 500 - Interne serverfout![]()
Sterker nog, ik zet weleens m'n wekker om 3 uur s'nachts om te checken of ik gekrabbeld benquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:49 schreef Apfel. het volgende:
[..]
ben jij zo iemand die 24/7 zn "krabbels"wilt lezen?
![]()
Zet dan aan dat je n sms ontvangt als je gekrabbelt wordtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zet weleens m'n wekker om 3 uur s'nachts om te checken of ik gekrabbeld ben![]()
Premium member?????!111?!?!11?!!1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:54 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Zet dan aan dat je n sms ontvangt als je gekrabbelt wordt![]()
Of moet je daar premium member voor zijn (ben je zeker al)
Kom over 15 minuten terugquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Premium member?????!111?!?!11?!!1
TELL ME ABOUT IT![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ze zo rap veel servers hebben staat het wat raar verdeeld over twee server locaties zo heb ik begrepen. Met zulke volumes is er niet altijd wat aan te doen dat je wat performance verlies hebt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:59 schreef havefun84 het volgende:
Hyves Zuigt en is inderdaad zo langzaam als de neten.
http://www.hyves.nl/premium/quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Premium member?????!111?!?!11?!!1
TELL ME ABOUT IT![]()
![]()
![]()
![]()
geen hoaxquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:04 schreef Daantke het volgende:
Bij mij doet die het gewoon hoor![]()
dus HOAX!11 huilies
Inside informationquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:05 schreef Apfel. het volgende:
[..]
geen hoax
We waren de afgelopen 2 uur slecht bereikbaar. Voor de techies onder jullie: we emigreren momenteel naar PHP 5 en ondanks het stabiele proefdraaien van vorige week ging het net mis. Will keep you posted als we meer weten!
quote:
Nee dat zijn pp2g/suikerbeebz.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:15 schreef Antal het volgende:
hyves....![]()
![]()
Breezah sletten en maikuul figuren...![]()
Als je echt een kerel was had je je hele profiel eraf geflikkerd. Hyvesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef James1988 het volgende:
Hyves is kut
Alleen handig om te kijken naar foto's/06-nummers van mensen om te weten te komen wat voor types 't zijn...
Ik heb mijn hyve uit protest helemaal zwart gemaakt
Ik vind het veel leuker om daar in een gesprek achter te komen als je iemand ontmoet. Iemand helemaal uitchecken op internet veilig vanaf je computertje is helemaal niet leuk. Dan heb je een date je kent haar nog niet en dan kom je er vanzelf achter. In plaats van dat je alles al van haar weet enzo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 00:01 schreef James1988 het volgende:
Lol
Mja, Hyves is wel makkelijk om te kijken naar sommige dingen zoals hobby's, en vaak kunnen alleen vrienden dat soort shit zien
Dus ja, wel een hyve
als je je dan verspreektquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:06 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Ik vind het veel leuker om daar in een gesprek achter te komen als je iemand ontmoet. Iemand helemaal uitchecken op internet veilig vanaf je computertje is helemaal niet leuk. Dan heb je een date je kent haar nog niet en dan kom je er vanzelf achter. In plaats van dat je alles al van haar weet enzo.![]()
Dat is ook leuk, maar het is ook leuk om iets op voorhand te weten over een persoonquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:06 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Ik vind het veel leuker om daar in een gesprek achter te komen als je iemand ontmoet. Iemand helemaal uitchecken op internet veilig vanaf je computertje is helemaal niet leuk. Dan heb je een date je kent haar nog niet en dan kom je er vanzelf achter. In plaats van dat je alles al van haar weet enzo.![]()
Ach wij nerds gebruiken dan ook gewoon weer MSN, IRC, Fok! (en andere fora/websites) om te comminucerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:14 schreef Cornelis83 het volgende:
Kan iemand mij het nut van hyves vertellen?
Ene kant roept menig sociaal leven dat de nerds teveel achter de computer zitten, maar hetzelfde sociaal leven is wel verslaafd aan hyves, moeten iedere 5 minuten hun krabbels checken en "hoe meer vrienden hoe beter". "met hyves kun je je sociale contacten onderhouden" zeggen mijn zusjes dan. Wat denk je dat die nerds doen, stel hypocrieten.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:14 schreef Cornelis83 het volgende:
Kan iemand mij het nut van hyves vertellen?
Ene kant roept menig sociaal leven dat de nerds teveel achter de computer zitten, maar hetzelfde sociaal leven is wel verslaafd aan hyves, moeten iedere 5 minuten hun krabbels checken en "hoe meer vrienden hoe beter". "met hyves kun je je sociale contacten onderhouden" zeggen mijn zusjes dan. Wat denk je dat die nerds doen, stel hypocrieten.
Zo, dáár heb je ze even goed te pakken!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef James1988 het volgende:
Hyves is kut
Alleen handig om te kijken naar foto's/06-nummers van mensen om te weten te komen wat voor types 't zijn...
Ik heb mijn hyve uit protest helemaal zwart gemaakt
Wat is je profiel? Die heb je vast.quote:
Is toch stoer om te zeggen dat t kut is, stiekem zitten ze te fokken omdat hun hyves pagina nog aan t laden isquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:54 schreef chatter het volgende:
Volgens mij hebben de meesten gewoon een Hyves profiel, net als met MSN.
Zoiets jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:00 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Is toch stoer om te zeggen dat t kut is, stiekem zitten ze te fokken omdat hun hyves pagina nog aan t laden is
Oke, dàt is inderdaad wel handig en leuk. Ik moet bekennen zelf ook regelmatig rond te speuren op Hyv(/p)es naar oude bekenden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik hyve echt niet de hele dag heen en weer met krabbels etc,. maar wat is het toch cool om mensen van 20 jaar geleden opeens weer te spreken.
Hyves is best leuk, maar niet als soort "forum" of chatsite. Meer als elkaar-weer-vinden-site.
Er zitten wat vage kantjes aan, dat vrienden "sparen" hoeft van mij ook niet zo hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Oke, dàt is inderdaad wel handig en leuk. Ik moet bekennen zelf ook regelmatig rond te speuren op Hyv(/p)es naar oude bekenden.
Nou, je hebt me overtuigd hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:17 schreef Sok41 het volgende:
Hyves is kut
Ach, glitches happen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:48 schreef Joran-Joran het volgende:
Ja dat stond er dus om 6 uur, ondertussen is het bijna acht uur en krijg ik alleen dit:
HTTP-fout 500 - Interne serverfout![]()
ik krabbelde jou van de week nogquote:
kloptquote:
Anders lees je even een topic ofzo...quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:29 schreef Allure_ het volgende:
Wat is het nut van Hyves?
Het nut van Sugababes valt nog te begrijpen. Zoveel mogelijk vriendjes hebben om populair te lijken en ook flink veel kudos aan je homies & bitches uitdelen. Uiteraard horen vleiende berichtjes als 'scChatju ju bent z0 lekkurr' er ook bij, dit schijnt goed te zijn voor het ego van menigeen breezer.
Maar wat is de functie van Hyves nou eigenlijk?
Wat is het nut van Fok?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:29 schreef Allure_ het volgende:
Wat is het nut van Hyves?
mja, ik ook. Heb er alleen mensen in die ik IRL ken. Niet dat het állemaal mijn beste vrienden zijn. Onbekenden weiger ik ook.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:30 schreef Cacao het volgende:
IHyves
Goede site, briljant.
En voor de miepen, ik heb helemaal niet veel vrienden op Hyves, en kets ook regelmatig mensen af (die mijn vriend willen zijn, maar die ik niet ken). Ik vind Hyves niet stoer, maar leuk!
Neequote:Op donderdag 31 mei 2007 12:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Hyves is cool!!
Fok wordt toch voornamelijk gebruikt om te kunnen discussieren over verschillende onderwerpen. Afzeiken gebeurt inderdaad ook genoeg in verschillende subfora. Maar je hebt altijd van die low-lifers die in real life hun smoel niet durven open te trekken dus gaan ze maar op internet de held uithangen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is het nut van Fok?
Met Hyves hou ik tenminste nog contact met mensen die ik IRL ken. Fok wordt voornamelijk gebruikt om wildvreemden af te zeiken.
Hyves > Fok.
Maar bellen kost geldquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:26 schreef Allure_ het volgende:
En waarom zou je contact willen houden met mensen via Hyves? Daar hebben ze ook de telefoon, e-mail e.d. voor uitgevonden.
Mensen die roeienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar bellen kost geld
Hyves
Breezers
Dikkoppen
367 vriendenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:42 schreef chatter het volgende:
Ik heb nu 9 vrienden en op 1 na, ken ik ze allemaal persoonlijk.
Maar ga je die andere personen dan ook echt ontmoeten of spreken ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
367 vrienden
en ik ken ook echt maar de helft
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:11 schreef Skv het volgende:
"236", ik ken iedereen.
Gaan we nu allemaal opscheppen hoeveel vriendjes we wel niet op hyves hebben oid?
Dat snap ik dan niet zo goed. Ik heb er 81 en dat zijn vrienden of mensen die ik via vrienden van uitgaan e.d. ken. Wat heb je aan mensen in je lijst die je absoluut niet kent en nooit gaat zien?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:11 schreef liiszle het volgende:
367 vrienden
Dat is toch vet om te hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet zo goed. Ik heb er 81 en dat zijn vrienden of mensen die ik via vrienden van uitgaan e.d. ken. Wat heb je aan mensen in je lijst die je absoluut niet kent en nooit gaat zien?
Mjah ik heb iets meer dan 100 vrienden nu. Daarvan ken ik alleen "liizsle" niet persoonlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:25 schreef Skv het volgende:
BN-ers toevoegen.Alsof je daar ooit een zinnig woord mee rept.
Mensen die ik dr in heb staan ken ik allemaal.. De één natuurlijk beter dan de ander. Maar waarom mensen in een contactlijstje toevoegen die je toch nooit hebt gesproken / zal spreken?
Ik had ook één fokker in mn hyves, maar die is er weer uitgetyft.
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mjah ik heb iets meer dan 100 vrienden nu. Daarvan ken ik alleen "liizsle" niet persoonlijk.
Wat je daar aan hebt? Dan lijkt het alsof je een populair persoon bent. Het is triest, ik weet het, maar daar is het velen wel om te doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet zo goed. Ik heb er 81 en dat zijn vrienden of mensen die ik via vrienden van uitgaan e.d. ken. Wat heb je aan mensen in je lijst die je absoluut niet kent en nooit gaat zien?
vaak blijkt juist het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Wat je daar aan hebt? Dan lijkt het alsof je een populair persoon bent. Het is triest, ik weet het, maar daar is het velen wel om te doen.
waarom loop je daar in godsnaam zo mee te koop?? Ik heb ook een hoop vrienden maar dat ga ik toch ook niet tegen iedereen vertellen of erger nog aan iedereen laten zien. Is dat uit pure frustratie omdat je nooit populair bent geworden op je middelbare school? Of kon je nooit dat ene meisje krijgen uit je klas? Of ben je zelf gewoon oppervlakkig?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef Daantke het volgende:
Ik heb er tweehonderdvier en ik ken ze allemaal, pas nog iedereen verwijderd die ik niet kende![]()
Duh, juist omdat jullie zo zitten te mierenneuken zei ik dat zo...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef toma het volgende:
[..]
waarom loop je daar in godsnaam zo mee te koop?? Ik heb ook een hoop vrienden maar dat ga ik toch ook niet tegen iedereen vertellen of erger nog aan iedereen laten zien. Is dat uit pure frustratie omdat je nooit populair bent geworden op je middelbare school? Of kon je nooit dat ene meisje krijgen uit je klas? Of ben je zelf gewoon oppervlakkig?
Waarom???????????![]()
ik ben geen mierenneuker ik snap gewoon niet waarom zo verschrikkelijk veel mensen een account aanmaken op Hyves.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:26 schreef Daantke het volgende:
[..]
Duh, juist omdat jullie zo zitten te mierenneuken zei ik dat zo...
Ik heb er eentje laten makenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben geen mierenneuker ik snap gewoon niet waarom zo verschrikkelijk veel mensen een account aanmaken op Hyves.
Kansloosquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
367 vrienden
Ik vind het altijd wel grappig dat mensen op een internet forum af zitten te geven op Hyves. Alsof Fok 'nuttig' is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef toma het volgende:
ik ben geen mierenneuker ik snap gewoon niet waarom zo verschrikkelijk veel mensen een account aanmaken op Hyves.
Je hebt een bekend gezicht. Kom je wel eens op Kampong?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:11 schreef liiszle het volgende:
367 vrienden
Hey een bekende! Ga met hem Hyvenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:02 schreef Catbert het volgende:
Je hebt een bekend gezicht. Kom je wel eens op Kampong?
Ik hou mensen die ik via internet leer kennen en mensen die ik IRL ken nogal strikt gescheidenquote:
En dat vind ik dus het leuke aan hyves. Dat je naast je normale vriendenkring een hoop oude klasgenoten/oude vrienden weer tegenkomt. Van de 124 "vrienden" ken ik ze dan ook allemaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:40 schreef RuutR het volgende:
En trouwens van de 71 'vrienden' op hyves ken ik er 68, dus het is niet zo'n neppe bedoening als bijvoorbeeld Sugababes, waar meisjes hier uit Venlo altijd 'stoere dudes' uit bijvoorbeeld Rotterdam of Groningen er in hebben staan
Ik denk dat jij het zicht op de realiteit een beetje bent verloren. Je doet zoveel moeite om te bewijzen dat je een RL sociaal leven hebt en je zet je vervolgens af tegen online contacten door ze freaks te noemen (uiteraard met uitzondering van jou zelfquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik hou mensen die ik via internet leer kennen en mensen die ik IRL ken nogal strikt gescheidenAlle internetters (mij uitgezonderd) zijn enorme freaks namelijk
Ik zie de kop al staan op de frontpage: "Naast 'googlen' nu ook 'hyven' een officiëel werkwoord."quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:08 schreef NoBody122 het volgende:
TS is jaloers omdat hij maar 2 vrienden heeft op hyves, allebei clones
Ik vind hyven al een werkwoord.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:57 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ik zie de kop al staan op de frontpage: "Naast 'googlen' nu ook 'hyven' een officiëel werkwoord."
Ik denk dat jij een enorme autist bent die niet helemaal doorheeft wanneer iemand een geintje maakt. Toedels.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:26 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik denk dat jij het zicht op de realiteit een beetje bent verloren.
yep, met je dronken kop zonder na te denken een ziek/seksistisch berichtje naar iemand sturen en de volgende morgen snel verwijderen in de hoop dat die persoon em nog nie gelezen heeftquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:12 schreef Skv het volgende:
Hoera, ik heb er 282
Nou, trots. Wat ben ik blij.
Toch vind het wel leuk om berichtjes van mensen te krijgen of te sturen, vooral na het stappen is dat een grandioos succes.
40 wie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef Hanstin het volgende:
Iets zegt met dat ik en mijn 40 matties niet in dit topic hoort
Het kan nog beroerder -- ik met mn 34 homiez!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef Hanstin het volgende:
Iets zegt met dat ik en mijn 40 matties niet in dit topic hoort
Ik ken zo ook wel 100 mensen van m'n basisschool alleen zie ik ze nooitquote:Op donderdag 20 september 2007 00:09 schreef renz0r het volgende:
Heb er dik 200 en ken ze allemaal. Vrienden, collegas, school, kennissen (van vroeger)
Voeg alleen mensen toe die ik thuis horen in de opsomde mogelijkheden hierboven.
Pas nog de onbekende mensen eruit gefilterd. Jippie!
313, ken ze ook allemaal.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:03 schreef aaipod het volgende:
276 ownd!!!!11111111 en ik ken ze allemnaaaaaal!!!!!!
Ja.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:48 schreef Skv het volgende:
[..]
313, ken ze ook allemaal.
Ben ik nou gaaf?
deze danquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Deze post voegt echt iets bij aan dit topic
Die site is echt "wasoftime"quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:59 schreef pmdomela het volgende:
Ik heb er 43![]()
Maar ik ken ze tenminste allemaal.
En het is inderdaad een kutsite, maar zoals iemand al zei, vet handig om af te spreken voor een terrasje
En van die mensen met 200+ vrienden en zeggen dat ze ze allemaal toch echt persoonlijk kennen, lees dit even.![]()
We voegen niet allemaal jouw bekenden toe hoorquote:Op maandag 24 september 2007 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dan hebben we het nog niet over al die mongolen die daar rondlopen.
bellen is zo 2001 hé !quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:59 schreef pmdomela het volgende:
Ik heb er 43![]()
Maar ik ken ze tenminste allemaal.
En het is inderdaad een kutsite, maar zoals iemand al zei, vet handig om af te spreken voor een terrasje
En van die mensen met 200+ vrienden en zeggen dat ze ze allemaal toch echt persoonlijk kennen, lees dit even.![]()
maar wel 1-2-3 klaar, nu moet je 32 krabbels maken tot een je eindelijk rond bent. Maar goed daar gaat het ook om toch? Zodat iedereen kan zien dat je een "sociaal leven" hebt?quote:
C'est vrai.quote:Op maandag 24 september 2007 17:40 schreef ASroma het volgende:
[..]
maar wel 1-2-3 klaar, nu moet je 32 krabbels maken tot een je eindelijk rond bent. Maar goed daar gaat het ook om toch? Zodat iedereen kan zien dat je een "sociaal leven" hebt?![]()
![]()
Nope, is helemaal gratisquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:54 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Zet dan aan dat je n sms ontvangt als je gekrabbelt wordt![]()
Of moet je daar premium member voor zijn (ben je zeker al)
prepaidquote:Op maandag 24 september 2007 21:44 schreef pmdomela het volgende:
[..]
C'est vrai.
Maar zoals ik al zei, is goedkoper dan heen en weer sms-en (wat ook niet snel is), en gewoon telefoneren schiet ook niet op met mijn prepaid.
En wat dat zien van sociale leven betreft, heb je helemaal gelijk in (voor sommigen thans), maar dan nog lijkt dat me een ander verhaal dan mensen met 200+ vrienden.
Link?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:34 schreef Apfel. het volgende:
ik ken iemand en die heeft voor haar konijn een hyve aan gemaakten als ze iemand een berichtje stuurt doet ze alsof haar konijn dat zegt
245 vrienden, ken ze op 3 na toch echt allemaalquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:59 schreef pmdomela het volgende:
uuhhhh, Uhuquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:14 schreef chatter het volgende:
*knielt samen met arnold-d en bidt*
"Onze Vader die in de hemel zijt, Uw Naam worde geheiligd; Uw Rijk kome, Uw wil geschiede Op aarde zoals in de hemel. Geef ons heden ons dagelijks brood. En vergeef ons onze schulden, zoals ook wij vergeven hebben aan onze schuldenaren. En leid ons niet in bekoring, maar behoed ons voor het kwaad."
![]()
Zeg je vergeet de helft... voor zover ik me de basisschool kan herinnerenquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:21 schreef chatter het volgende:
Ik moest wel heel snel Google gebruiken, maar het is me toch nog gelukt.
Maar mocht je ooit een gelovig meisje leren kennen, dan maak je een goede indruk, als je dit als gebed gebruikt voor het eten.
blijkbaar niet hé, decadente tjapquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:36 schreef snorfiets het volgende:
Joran hehe
moet jij niet de gevangenis in?
x
ow,quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:38 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
blijkbaar niet hé, decadente tjap
irl heb ik er genoeg hoor dus wtf heb ik aan internet matties?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:09 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
niemand wil met jou vriendjes zijn denk ik!
Dat duschquote:
Tja, Wikipediaquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:23 schreef Thomass het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dunbar_number
Leuk leesvoer voor mensen met >150 vrienden
Chk je mailquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:55 schreef admiraal_anaal het volgende:en toch is Hyves stabieler en sneller dan Fok!
![]()
Wie heeft het dan beter gedaan
Wat wou je daar nou mee zeggen? Dat alles wat op wikipedia staat net zo stom is als dat kabouterartikel?quote:
En toch is Hyves oninformatiever dan Fok!.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:55 schreef admiraal_anaal het volgende:en toch is Hyves stabieler en sneller dan Fok!
![]()
Wie heeft het dan beter gedaan
Maar op Hyves zitten veel meer lekkere wijvenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En toch is Hyves oninformatiever dan Fok!.
Dat is zeer zeker waar.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar op Hyves zitten veel meer lekkere wijven
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar op Hyves zitten veel meer lekkere wijven
neej, wel lig ik er steeds afquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand bekend met deze bug?
Ik zou dr wachtwoord veranderen en daarna alle instellingen met als finale alle vriendjes verwijderen en profiel uitschakelen.....quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
En nu sinds de laatste storing krijg ik mailtjes met vrienden uitnodigingen van andere op mijn mailadres.... Als ik op die link klik dan sta ik als iemand anders ingelogd
Check me krabbel maarhttp://marja421.hyves.nl/
lachen manquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik zou dr wachtwoord veranderen en daarna alle instellingen met als finale alle vriendjes verwijderen en profiel uitschakelen.....
heeft nix met lachen te maken... heeft te maken met dat admiraaltje nu mails krijgt van dat profiel en er niet op staat te wachten......quote:
Wat is die Raymond Spanjar toch een amateuristische scriptkiddie. Eentje die wel doodeenvoudig en keisnel gepakt zal worden als hij kraakt bij andere websites.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het is geen bug. Er staat heel duidelijk iets van "Ben je je wachtwoord vergeten? klik dan hier. geef deze link niet door etc"quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die hard old school internetters sturen gewoon een E-mail.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:45 schreef Joran-Joran het volgende:
godverdomme wat een pleuris fenomeen is dat zeg. Altijd zo sloom als wat, en nu probeer ik er al vanaf 6 uur op te komen omdat ik m\'n krabbels wil lezen,
Jammer, ik wilde net gaan fappenquote:
Heb van bijna iedereen een berichtje terug gekregen, de één nog meliger dan de ander..quote:Hoi!..![]()
omgquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:50 schreef Tism het volgende:
..WHAHAHAHAHAHAHA!!!!!..
![]()
Ik kijk bijna nooit in mijn Hyves, maar ik heb gisteravond, iedereen in mijn vriendenlijst voor de grap, "t berichtje gestuurd,
[..]
Heb van bijna iedereen een berichtje terug gekregen, de één nog meliger dan de ander..![]()
Hyves is te populair!!..
..!
Dus wat doe je hier dan, n00b?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:50 schreef Tism het volgende:
..WHAHAHAHAHAHAHA!!!!!..
![]()
Ik kijk bijna nooit in mijn Hyves, maar ik heb gisteravond, iedereen in mijn vriendenlijst voor de grap, "t berichtje gestuurd,
[..]
Heb van bijna iedereen een berichtje terug gekregen, de één nog meliger dan de ander..![]()
Hyves is te populair!!..
..!
Juist ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:21 schreef floris.exe het volgende:
Hyves is zoooooo 2007. Ga toch weg met die kutsite. Het werkt traag, het ziet er niet uit en het aantal vriendjes wordt enkel gebruikt om status te ontlenen, terwijl iedereen weet dat iedere dwaas zo 100 vriendjes kan verzamelen, wanneer hij dat echt wil. (Wat dus direct duidelijk maakt dat het aantal vriendjes werkelijk geen hol zegt.)
quote:
349 x bekeken, Hyver sinds 23-09-2007
Naam: Jason Bourne
Spots zijn de nieuwe netwerken voor bezoekers van bars, restaurants & clubs. Alleen eigenaren kunnen spots beheren en bezoekers zo goed op de hoogte houden. Deze spots worden snel uitgebreid met o.a. foto's, gadgets, polls en berichten!
Klik hier om spots toe te voegen aan je profiel!
Passies: To find out who I am.
Boeken: Amnesia: who to get your memory back in ten easy steps
Sport: Running from the CIA.
Nou ja, het is wel leuk om pechtold of boekestein op je hyves te hebben (voor de blogs, gediss naar andere partijen/kamerleden toe).quote:Op maandag 4 juni 2007 11:25 schreef Skv het volgende:
BN-ers toevoegen.Alsof je daar ooit een zinnig woord mee rept.
Mensen die ik dr in heb staan ken ik allemaal.. De één natuurlijk beter dan de ander. Maar waarom mensen in een contactlijstje toevoegen die je toch nooit hebt gesproken / zal spreken?
Ik had ook één fokker in mn hyves, maar die is er weer uitgetyft.
Wat een triest vriendje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:30 schreef heaven7 het volgende:
Dat is mijn schuld, van bovenaf dan he. Ruzie met kutvriendje en die heeft openlijk een kutkrabbel geplaatst op het moment dat kutHyves kapot ging waardoor ik dat kutding niet kan verwijderenExcuses dus
Maar Fok! is het nog waard om ondanks de sloomheid te bekijken.quote:
De krant van vorige week hoef ik nietquote:Op zondag 27 april 2008 19:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Verder gaat de helft van mijn bezittingen naar degene die Hyves permanent offline krijgt
Ik ga hard studeren om dit te bewerkstelligen.quote:Op zondag 27 april 2008 19:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar Fok! is het nog waard om ondanks de sloomheid te bekijken.
De maker van hyves moet hetzelfde lot krijgen als die opperguido, en zo mogelijk nog veel erger !
Als je die kerel bij mijn huis brengt, mishandel ik hem persoonlijk.
Verder gaat de helft van mijn bezittingen naar degene die Hyves permanent offline krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |