Ik ken zo ook wel 100 mensen van m'n basisschool alleen zie ik ze nooitquote:Op donderdag 20 september 2007 00:09 schreef renz0r het volgende:
Heb er dik 200 en ken ze allemaal. Vrienden, collegas, school, kennissen (van vroeger)
Voeg alleen mensen toe die ik thuis horen in de opsomde mogelijkheden hierboven.
Pas nog de onbekende mensen eruit gefilterd. Jippie!
313, ken ze ook allemaal.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:03 schreef aaipod het volgende:
276 ownd!!!!11111111 en ik ken ze allemnaaaaaal!!!!!!
Ja.quote:Op donderdag 20 september 2007 01:48 schreef Skv het volgende:
[..]
313, ken ze ook allemaal.
Ben ik nou gaaf?
deze danquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Deze post voegt echt iets bij aan dit topic
Die site is echt "wasoftime"quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:59 schreef pmdomela het volgende:
Ik heb er 43![]()
Maar ik ken ze tenminste allemaal.
En het is inderdaad een kutsite, maar zoals iemand al zei, vet handig om af te spreken voor een terrasje
En van die mensen met 200+ vrienden en zeggen dat ze ze allemaal toch echt persoonlijk kennen, lees dit even.![]()
We voegen niet allemaal jouw bekenden toe hoorquote:Op maandag 24 september 2007 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dan hebben we het nog niet over al die mongolen die daar rondlopen.
bellen is zo 2001 hé !quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:59 schreef pmdomela het volgende:
Ik heb er 43![]()
Maar ik ken ze tenminste allemaal.
En het is inderdaad een kutsite, maar zoals iemand al zei, vet handig om af te spreken voor een terrasje
En van die mensen met 200+ vrienden en zeggen dat ze ze allemaal toch echt persoonlijk kennen, lees dit even.![]()
maar wel 1-2-3 klaar, nu moet je 32 krabbels maken tot een je eindelijk rond bent. Maar goed daar gaat het ook om toch? Zodat iedereen kan zien dat je een "sociaal leven" hebt?quote:
C'est vrai.quote:Op maandag 24 september 2007 17:40 schreef ASroma het volgende:
[..]
maar wel 1-2-3 klaar, nu moet je 32 krabbels maken tot een je eindelijk rond bent. Maar goed daar gaat het ook om toch? Zodat iedereen kan zien dat je een "sociaal leven" hebt?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |