367 vriendenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:42 schreef chatter het volgende:
Ik heb nu 9 vrienden en op 1 na, ken ik ze allemaal persoonlijk.
Maar ga je die andere personen dan ook echt ontmoeten of spreken ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
367 vrienden
en ik ken ook echt maar de helft
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:11 schreef Skv het volgende:
"236", ik ken iedereen.
Gaan we nu allemaal opscheppen hoeveel vriendjes we wel niet op hyves hebben oid?
Dat snap ik dan niet zo goed. Ik heb er 81 en dat zijn vrienden of mensen die ik via vrienden van uitgaan e.d. ken. Wat heb je aan mensen in je lijst die je absoluut niet kent en nooit gaat zien?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:11 schreef liiszle het volgende:
367 vrienden
Dat is toch vet om te hebbenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet zo goed. Ik heb er 81 en dat zijn vrienden of mensen die ik via vrienden van uitgaan e.d. ken. Wat heb je aan mensen in je lijst die je absoluut niet kent en nooit gaat zien?
Mjah ik heb iets meer dan 100 vrienden nu. Daarvan ken ik alleen "liizsle" niet persoonlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:25 schreef Skv het volgende:
BN-ers toevoegen.Alsof je daar ooit een zinnig woord mee rept.
Mensen die ik dr in heb staan ken ik allemaal.. De één natuurlijk beter dan de ander. Maar waarom mensen in een contactlijstje toevoegen die je toch nooit hebt gesproken / zal spreken?
Ik had ook één fokker in mn hyves, maar die is er weer uitgetyft.
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:34 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mjah ik heb iets meer dan 100 vrienden nu. Daarvan ken ik alleen "liizsle" niet persoonlijk.
Wat je daar aan hebt? Dan lijkt het alsof je een populair persoon bent. Het is triest, ik weet het, maar daar is het velen wel om te doen.quote:Op maandag 4 juni 2007 11:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat snap ik dan niet zo goed. Ik heb er 81 en dat zijn vrienden of mensen die ik via vrienden van uitgaan e.d. ken. Wat heb je aan mensen in je lijst die je absoluut niet kent en nooit gaat zien?
vaak blijkt juist het tegenovergestelde.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Wat je daar aan hebt? Dan lijkt het alsof je een populair persoon bent. Het is triest, ik weet het, maar daar is het velen wel om te doen.
waarom loop je daar in godsnaam zo mee te koop?? Ik heb ook een hoop vrienden maar dat ga ik toch ook niet tegen iedereen vertellen of erger nog aan iedereen laten zien. Is dat uit pure frustratie omdat je nooit populair bent geworden op je middelbare school? Of kon je nooit dat ene meisje krijgen uit je klas? Of ben je zelf gewoon oppervlakkig?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:21 schreef Daantke het volgende:
Ik heb er tweehonderdvier en ik ken ze allemaal, pas nog iedereen verwijderd die ik niet kende![]()
Duh, juist omdat jullie zo zitten te mierenneuken zei ik dat zo...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef toma het volgende:
[..]
waarom loop je daar in godsnaam zo mee te koop?? Ik heb ook een hoop vrienden maar dat ga ik toch ook niet tegen iedereen vertellen of erger nog aan iedereen laten zien. Is dat uit pure frustratie omdat je nooit populair bent geworden op je middelbare school? Of kon je nooit dat ene meisje krijgen uit je klas? Of ben je zelf gewoon oppervlakkig?
Waarom???????????![]()
ik ben geen mierenneuker ik snap gewoon niet waarom zo verschrikkelijk veel mensen een account aanmaken op Hyves.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:26 schreef Daantke het volgende:
[..]
Duh, juist omdat jullie zo zitten te mierenneuken zei ik dat zo...
Ik heb er eentje laten makenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben geen mierenneuker ik snap gewoon niet waarom zo verschrikkelijk veel mensen een account aanmaken op Hyves.
Kansloosquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
367 vrienden
Ik vind het altijd wel grappig dat mensen op een internet forum af zitten te geven op Hyves. Alsof Fok 'nuttig' is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:28 schreef toma het volgende:
ik ben geen mierenneuker ik snap gewoon niet waarom zo verschrikkelijk veel mensen een account aanmaken op Hyves.
Je hebt een bekend gezicht. Kom je wel eens op Kampong?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:11 schreef liiszle het volgende:
367 vrienden
Hey een bekende! Ga met hem Hyvenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:02 schreef Catbert het volgende:
Je hebt een bekend gezicht. Kom je wel eens op Kampong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |