Ach wij nerds gebruiken dan ook gewoon weer MSN, IRC, Fok! (en andere fora/websites) om te comminucerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:14 schreef Cornelis83 het volgende:
Kan iemand mij het nut van hyves vertellen?
Ene kant roept menig sociaal leven dat de nerds teveel achter de computer zitten, maar hetzelfde sociaal leven is wel verslaafd aan hyves, moeten iedere 5 minuten hun krabbels checken en "hoe meer vrienden hoe beter". "met hyves kun je je sociale contacten onderhouden" zeggen mijn zusjes dan. Wat denk je dat die nerds doen, stel hypocrieten.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:14 schreef Cornelis83 het volgende:
Kan iemand mij het nut van hyves vertellen?
Ene kant roept menig sociaal leven dat de nerds teveel achter de computer zitten, maar hetzelfde sociaal leven is wel verslaafd aan hyves, moeten iedere 5 minuten hun krabbels checken en "hoe meer vrienden hoe beter". "met hyves kun je je sociale contacten onderhouden" zeggen mijn zusjes dan. Wat denk je dat die nerds doen, stel hypocrieten.
Zo, dáár heb je ze even goed te pakken!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:17 schreef James1988 het volgende:
Hyves is kut
Alleen handig om te kijken naar foto's/06-nummers van mensen om te weten te komen wat voor types 't zijn...
Ik heb mijn hyve uit protest helemaal zwart gemaakt
Wat is je profiel? Die heb je vast.quote:
Is toch stoer om te zeggen dat t kut is, stiekem zitten ze te fokken omdat hun hyves pagina nog aan t laden isquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:54 schreef chatter het volgende:
Volgens mij hebben de meesten gewoon een Hyves profiel, net als met MSN.
Zoiets jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:00 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Is toch stoer om te zeggen dat t kut is, stiekem zitten ze te fokken omdat hun hyves pagina nog aan t laden is
Oke, dàt is inderdaad wel handig en leuk. Ik moet bekennen zelf ook regelmatig rond te speuren op Hyv(/p)es naar oude bekenden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik hyve echt niet de hele dag heen en weer met krabbels etc,. maar wat is het toch cool om mensen van 20 jaar geleden opeens weer te spreken.
Hyves is best leuk, maar niet als soort "forum" of chatsite. Meer als elkaar-weer-vinden-site.
Er zitten wat vage kantjes aan, dat vrienden "sparen" hoeft van mij ook niet zo hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Oke, dàt is inderdaad wel handig en leuk. Ik moet bekennen zelf ook regelmatig rond te speuren op Hyv(/p)es naar oude bekenden.
Nou, je hebt me overtuigd hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:17 schreef Sok41 het volgende:
Hyves is kut
Ach, glitches happen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:48 schreef Joran-Joran het volgende:
Ja dat stond er dus om 6 uur, ondertussen is het bijna acht uur en krijg ik alleen dit:
HTTP-fout 500 - Interne serverfout![]()
ik krabbelde jou van de week nogquote:
kloptquote:
Anders lees je even een topic ofzo...quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:29 schreef Allure_ het volgende:
Wat is het nut van Hyves?
Het nut van Sugababes valt nog te begrijpen. Zoveel mogelijk vriendjes hebben om populair te lijken en ook flink veel kudos aan je homies & bitches uitdelen. Uiteraard horen vleiende berichtjes als 'scChatju ju bent z0 lekkurr' er ook bij, dit schijnt goed te zijn voor het ego van menigeen breezer.
Maar wat is de functie van Hyves nou eigenlijk?
Wat is het nut van Fok?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:29 schreef Allure_ het volgende:
Wat is het nut van Hyves?
mja, ik ook. Heb er alleen mensen in die ik IRL ken. Niet dat het állemaal mijn beste vrienden zijn. Onbekenden weiger ik ook.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:30 schreef Cacao het volgende:
IHyves
Goede site, briljant.
En voor de miepen, ik heb helemaal niet veel vrienden op Hyves, en kets ook regelmatig mensen af (die mijn vriend willen zijn, maar die ik niet ken). Ik vind Hyves niet stoer, maar leuk!
Neequote:Op donderdag 31 mei 2007 12:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Hyves is cool!!
Fok wordt toch voornamelijk gebruikt om te kunnen discussieren over verschillende onderwerpen. Afzeiken gebeurt inderdaad ook genoeg in verschillende subfora. Maar je hebt altijd van die low-lifers die in real life hun smoel niet durven open te trekken dus gaan ze maar op internet de held uithangen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is het nut van Fok?
Met Hyves hou ik tenminste nog contact met mensen die ik IRL ken. Fok wordt voornamelijk gebruikt om wildvreemden af te zeiken.
Hyves > Fok.
Maar bellen kost geldquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:26 schreef Allure_ het volgende:
En waarom zou je contact willen houden met mensen via Hyves? Daar hebben ze ook de telefoon, e-mail e.d. voor uitgevonden.
Mensen die roeienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar bellen kost geld
Hyves
Breezers
Dikkoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |