Nou ja, het is wel leuk om pechtold of boekestein op je hyves te hebben (voor de blogs, gediss naar andere partijen/kamerleden toe).quote:Op maandag 4 juni 2007 11:25 schreef Skv het volgende:
BN-ers toevoegen.Alsof je daar ooit een zinnig woord mee rept.
Mensen die ik dr in heb staan ken ik allemaal.. De één natuurlijk beter dan de ander. Maar waarom mensen in een contactlijstje toevoegen die je toch nooit hebt gesproken / zal spreken?
Ik had ook één fokker in mn hyves, maar die is er weer uitgetyft.
Wat een triest vriendje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:30 schreef heaven7 het volgende:
Dat is mijn schuld, van bovenaf dan he. Ruzie met kutvriendje en die heeft openlijk een kutkrabbel geplaatst op het moment dat kutHyves kapot ging waardoor ik dat kutding niet kan verwijderenExcuses dus
Maar Fok! is het nog waard om ondanks de sloomheid te bekijken.quote:
De krant van vorige week hoef ik nietquote:Op zondag 27 april 2008 19:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Verder gaat de helft van mijn bezittingen naar degene die Hyves permanent offline krijgt
Ik ga hard studeren om dit te bewerkstelligen.quote:Op zondag 27 april 2008 19:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar Fok! is het nog waard om ondanks de sloomheid te bekijken.
De maker van hyves moet hetzelfde lot krijgen als die opperguido, en zo mogelijk nog veel erger !
Als je die kerel bij mijn huis brengt, mishandel ik hem persoonlijk.
Verder gaat de helft van mijn bezittingen naar degene die Hyves permanent offline krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |