Zeg je vergeet de helft... voor zover ik me de basisschool kan herinnerenquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:21 schreef chatter het volgende:
Ik moest wel heel snel Google gebruiken, maar het is me toch nog gelukt.
Maar mocht je ooit een gelovig meisje leren kennen, dan maak je een goede indruk, als je dit als gebed gebruikt voor het eten.
blijkbaar niet hé, decadente tjapquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:36 schreef snorfiets het volgende:
Joran hehe
moet jij niet de gevangenis in?
x
ow,quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:38 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
blijkbaar niet hé, decadente tjap
irl heb ik er genoeg hoor dus wtf heb ik aan internet matties?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:09 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
niemand wil met jou vriendjes zijn denk ik!
Dat duschquote:
Tja, Wikipediaquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:23 schreef Thomass het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dunbar_number
Leuk leesvoer voor mensen met >150 vrienden
Chk je mailquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:55 schreef admiraal_anaal het volgende:en toch is Hyves stabieler en sneller dan Fok!
![]()
Wie heeft het dan beter gedaan
Wat wou je daar nou mee zeggen? Dat alles wat op wikipedia staat net zo stom is als dat kabouterartikel?quote:
En toch is Hyves oninformatiever dan Fok!.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:55 schreef admiraal_anaal het volgende:en toch is Hyves stabieler en sneller dan Fok!
![]()
Wie heeft het dan beter gedaan
Maar op Hyves zitten veel meer lekkere wijvenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En toch is Hyves oninformatiever dan Fok!.
Dat is zeer zeker waar.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar op Hyves zitten veel meer lekkere wijven
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar op Hyves zitten veel meer lekkere wijven
neej, wel lig ik er steeds afquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand bekend met deze bug?
Ik zou dr wachtwoord veranderen en daarna alle instellingen met als finale alle vriendjes verwijderen en profiel uitschakelen.....quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
En nu sinds de laatste storing krijg ik mailtjes met vrienden uitnodigingen van andere op mijn mailadres.... Als ik op die link klik dan sta ik als iemand anders ingelogd
Check me krabbel maarhttp://marja421.hyves.nl/
lachen manquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik zou dr wachtwoord veranderen en daarna alle instellingen met als finale alle vriendjes verwijderen en profiel uitschakelen.....
heeft nix met lachen te maken... heeft te maken met dat admiraaltje nu mails krijgt van dat profiel en er niet op staat te wachten......quote:
Wat is die Raymond Spanjar toch een amateuristische scriptkiddie. Eentje die wel doodeenvoudig en keisnel gepakt zal worden als hij kraakt bij andere websites.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Het is geen bug. Er staat heel duidelijk iets van "Ben je je wachtwoord vergeten? klik dan hier. geef deze link niet door etc"quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die hard old school internetters sturen gewoon een E-mail.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:45 schreef Joran-Joran het volgende:
godverdomme wat een pleuris fenomeen is dat zeg. Altijd zo sloom als wat, en nu probeer ik er al vanaf 6 uur op te komen omdat ik m\'n krabbels wil lezen,
Jammer, ik wilde net gaan fappenquote:
Heb van bijna iedereen een berichtje terug gekregen, de één nog meliger dan de ander..quote:Hoi!..![]()
omgquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:50 schreef Tism het volgende:
..WHAHAHAHAHAHAHA!!!!!..
![]()
Ik kijk bijna nooit in mijn Hyves, maar ik heb gisteravond, iedereen in mijn vriendenlijst voor de grap, "t berichtje gestuurd,
[..]
Heb van bijna iedereen een berichtje terug gekregen, de één nog meliger dan de ander..![]()
Hyves is te populair!!..
..!
Dus wat doe je hier dan, n00b?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:50 schreef Tism het volgende:
..WHAHAHAHAHAHAHA!!!!!..
![]()
Ik kijk bijna nooit in mijn Hyves, maar ik heb gisteravond, iedereen in mijn vriendenlijst voor de grap, "t berichtje gestuurd,
[..]
Heb van bijna iedereen een berichtje terug gekregen, de één nog meliger dan de ander..![]()
Hyves is te populair!!..
..!
Juist ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:21 schreef floris.exe het volgende:
Hyves is zoooooo 2007. Ga toch weg met die kutsite. Het werkt traag, het ziet er niet uit en het aantal vriendjes wordt enkel gebruikt om status te ontlenen, terwijl iedereen weet dat iedere dwaas zo 100 vriendjes kan verzamelen, wanneer hij dat echt wil. (Wat dus direct duidelijk maakt dat het aantal vriendjes werkelijk geen hol zegt.)
quote:
349 x bekeken, Hyver sinds 23-09-2007
Naam: Jason Bourne
Spots zijn de nieuwe netwerken voor bezoekers van bars, restaurants & clubs. Alleen eigenaren kunnen spots beheren en bezoekers zo goed op de hoogte houden. Deze spots worden snel uitgebreid met o.a. foto's, gadgets, polls en berichten!
Klik hier om spots toe te voegen aan je profiel!
Passies: To find out who I am.
Boeken: Amnesia: who to get your memory back in ten easy steps
Sport: Running from the CIA.
Nou ja, het is wel leuk om pechtold of boekestein op je hyves te hebben (voor de blogs, gediss naar andere partijen/kamerleden toe).quote:Op maandag 4 juni 2007 11:25 schreef Skv het volgende:
BN-ers toevoegen.Alsof je daar ooit een zinnig woord mee rept.
Mensen die ik dr in heb staan ken ik allemaal.. De één natuurlijk beter dan de ander. Maar waarom mensen in een contactlijstje toevoegen die je toch nooit hebt gesproken / zal spreken?
Ik had ook één fokker in mn hyves, maar die is er weer uitgetyft.
Wat een triest vriendje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:30 schreef heaven7 het volgende:
Dat is mijn schuld, van bovenaf dan he. Ruzie met kutvriendje en die heeft openlijk een kutkrabbel geplaatst op het moment dat kutHyves kapot ging waardoor ik dat kutding niet kan verwijderenExcuses dus
Maar Fok! is het nog waard om ondanks de sloomheid te bekijken.quote:
De krant van vorige week hoef ik nietquote:Op zondag 27 april 2008 19:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Verder gaat de helft van mijn bezittingen naar degene die Hyves permanent offline krijgt
Ik ga hard studeren om dit te bewerkstelligen.quote:Op zondag 27 april 2008 19:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar Fok! is het nog waard om ondanks de sloomheid te bekijken.
De maker van hyves moet hetzelfde lot krijgen als die opperguido, en zo mogelijk nog veel erger !
Als je die kerel bij mijn huis brengt, mishandel ik hem persoonlijk.
Verder gaat de helft van mijn bezittingen naar degene die Hyves permanent offline krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |