Jep.quote:
Handig die modjes!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef eer-ik het volgende:
Oh, kan iemand even 221 ervan maken?
StefanP?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:54 schreef OA het volgende:
eer-ik..
Wat lees ik net over een van jouw vrienden...!?
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
![]()
ah, mijn grote vriend stefan is wegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:54 schreef OA het volgende:
eer-ik..
Wat lees ik net over een van jouw vrienden...!?
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jij mag hem niet zo? Waarom dat?
??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een deja vu.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb een deja vu.
Vervelend mannetje dat geen kwaad woord over de VS kan spreken en wil horen....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Leg ff snel uit dan, ik moet bijna weg namelijk
Zo'n moment dat je denkt van: "Hé, dat heb ik eerder gezien.".quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:06 schreef MPG het volgende:
??
Die kerel is gewoon irritant.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee eigenlijk, of misschien vaag
Ja dat jij zegt dat die Stefan geen vrind van je is. Ik moet echt minder Fok!ken.quote:
dat snap ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo'n moment dat je denkt van: "Hé, dat heb ik eerder gezien.".
Dit bedoelde ik te vragenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja dat jij zegt dat die Stefan geen vrind van je is. Ik moet echt minder Fok!ken.
haha, okquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja dat jij zegt dat die Stefan geen vrind van je is. Ik moet echt minder Fok!ken.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die kerel is gewoon irritant.
Hij is nederlands, woont in amerika, praat continu nederlands, heeft had 2 supras en dat waren echt de beste auto's ter wereld, er bestaan geen betere, je kan makkelijk met 1000+pk rijden met zo'n ding zonder dat de auto z'n betrouwbaarheid verliest, alles in nederland is kut, zo'n figuur.
Lees maar eens een paar topics van 'm door, denk niet dat het echt jouw slag kerel is.
Hij loopt gewoon altijd te zeiken en zal ook nooit ook maar een klein beetje van z'n standpunt afwijken, ook al hebben er honderden mensen dingen gezegd waardoor blijkt dat ie totaal geen gelijk heeft
Ah okequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:12 schreef eer-ik het volgende:
haha, ok
Ja, het zal ook vast niet voor het eerst zijn dat ik dat zeg idd
De Heideroosjes?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:14 schreef Muck het volgende:
woehoehoe
we hebben zaterdag een optreden, en jullie raden nooit wie er in ons voorprogramma staan
die komen al naar lowlandsquote:
rammstein?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:14 schreef Muck het volgende:
woehoehoe
we hebben zaterdag een optreden, en jullie raden nooit wie er in ons voorprogramma staan
Even wat luisteren van hun, kan me zo gauw even geen plaat bedenken die zij gemaakt hebben...quote:
en waar is dat dan?quote:
Ik heb dat race-spel ook gespeeld, hoe heet het ook al weer. Op de Playstation.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hij is nederlands, woont in amerika, praat continu nederlands, heeft had 2 supras en dat waren echt de beste auto's ter wereld, er bestaan geen betere, je kan makkelijk met 1000+pk rijden met zo'n ding zonder dat de auto z'n betrouwbaarheid verliest, alles in nederland is kut, zo'n figuur.
Lees maar eens een paar topics van 'm door, denk niet dat het echt jouw slag kerel is.
Hij loopt gewoon altijd te zeiken en zal ook nooit ook maar een klein beetje van z'n standpunt afwijken, ook al hebben er honderden mensen dingen gezegd waardoor blijkt dat ie totaal geen gelijk heeft
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb dat race-spel ook gespeeld, hoe heet het ook al weer. Op de Playstation.
Dus StefanP is nog jonger dan ik
zulke heb je er altijd rondlopenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef eer-ik het volgende:
daarom wonen ze ook in dat klote landquote:
mja, daar zit wel wat in jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
daarom wonen ze ook in dat klote land
quote:
vampier ken ik niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:32 schreef Pheno het volgende:
StefanP is net als vampier een relnicht
Heee Ph.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:32 schreef Pheno het volgende:
StefanP is net als vampier een relnicht
Ja, goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe staat het leven?
Naast dat je wakker gebeld bent?
En je zei niks tegen hem omdat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heee Ph.
Ik heb je gezien op pinkpop
Pinguins toch niet terugpraten....quote:
haha, net zo grappig als die ene mop van zegt een koelkast tegen een andere koelkast zo van maar hey koelkasten kunnen toch helemaal niet praten enzo, ha.quote:
Ik zat thuis droog en warm op de bank en ik zag Pheno aan een touwtje boven het publiek zweven. Dan ga ik toch niks tegen hem zeggen, of jij wel?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
haha, net zo grappig als die ene mop van zegt een koelkast tegen een andere koelkast zo van maar hey koelkasten kunnen toch helemaal niet praten enzo, ha.
pinguins kunnen niet zweven... ook niet aan touwtjes....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zat thuis droog en warm op de bank en ik zag Pheno aan een touwtje boven het publiek zweven. Dan ga ik toch niks tegen hem zeggen, of jij wel?![]()
tuuk wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zat thuis droog en warm op de bank en ik zag Pheno aan een touwtje boven het publiek zweven. Dan ga ik toch niks tegen hem zeggen, of jij wel?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:02 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
pinguins kunnen niet zweven... ook niet aan touwtjes....![]()
Misschien was het een blonquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:02 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
pinguins kunnen niet zweven... ook niet aan touwtjes....![]()
Dat zou zo maar niet kunnenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Heee Ph.
Ik heb je gezien op pinkpop
Weet je, het gebeurt tegenwoordig maar al te vaak dat mensen bij het zien van een pinguin aan mij denken. Briljantquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik heb het niet op kuikenkutjesquote:
Ech wel.quote:
verkeerde topicquote:
quote:
Kwartet moet een ban op staanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:37 schreef Kuukske het volgende:
Eer-ik. Gij Spemmert.
Nah.. Dat is lichtelijk overdreven. Dan nog liever een smilie ban én PI verplichting.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef Pheno het volgende:
Kwartet moet een ban op staan
Ook goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah.. Dat is lichtelijk overdreven. Dan nog liever een smilie ban én PI verplichting.
Ja, ik had eigenlijk niet verwacht dat het zo bar met me gesteld zou zijn....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:37 schreef Kuukske het volgende:
Eer-ik. Gij Spemmert.
Ik ben niet degene met de meeste kwartetten denk ik hoorquote:
iddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef OA het volgende:
Het is trouwens ook overduidelijk wie het minst te doen heeft....![]()
Heul niet. Das Eer-ik.quote:
Ja, dat ja...quote:
Ja maar , nee maar, ik kan thuis nauwelijks spammen posten.quote:
Dat ben jequote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nou, ik kan niet echt zeggen dat ik daar trots op ben...
Über spammerTquote:
ah, okquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat ja...![]()
In zoverre, dat ik meteen maar even een linkje erin heb geknald naar de KSC stats!!![]()
ROFL. 200 topics, hoe kan ik daar nou in staanquote:
Ik slechts 65.999744%quote:
Kun je je post ff vertalen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
ROFL. 200 topics, hoe kan ik daar nou in staan.
30. 0187 Jo0Lz.
Hoe staat het trouwens met de studie???quote:
Goed gedaan!quote:
ja, wat is er met die dag dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe staat het trouwens met de studie???![]()
Weet je nog dat ik me verbaasde dat ik op een zekere dag niet de 300 posts had gehaald?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, wat is er met die dag dan?
Ik ben ondertussen wat dingen in m'n GR aan het zetten, meer ga ik er niet aan doen.
Als ik gewoon concrete voorbeelden in de GR heb staan, moet het lukken
Deze post dus: [KOFFIE SC #162] Koffie op een wit zandstrand in de ochtendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, wat is er met die dag dan?
Ik ben ondertussen wat dingen in m'n GR aan het zetten, meer ga ik er niet aan doen.
Als ik gewoon concrete voorbeelden in de GR heb staan, moet het lukken
quote:Hoi OA!
Je statistieken zijn berekend:Top 30 posts per dag van OA
Positie, datum, aantal posts
01. 2007-05-09 305
GR's zijn lief jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
Deze post dus: [KOFFIE SC #162] Koffie op een wit zandstrand in de ochtend
Ik dacht net: "Kom, laat ik die stats weer eens opvragen..."
Resultaat:
[..]
![]()
Die GR's blijven zeer trouwe tentamenmaatjes!![]()
Dioquote:
Oh, daarom vond ik wiskunde klotequote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]Wiskunde
leer
je
alleen
door
voldoende
sommetjes
te
oefenen
.
Oefenen
doe
je
door
sommen
ZELFSTANDIG
te
maken
.
Op het moment dat je het begrijpt, hoef je niet meer te oefenen hehquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, daarom vond ik wiskunde klote. Ik ben iemand die dingen begrijpt.
Stom uit me kop leren of eindeloos oefenen is niet mijn ding.
![]()
Beetje bij beetje komt het goed!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb ongeveer 0.0025 deel van mijn posts hier staan en dat aantal groeit gestaag
Er zijn zat dingen die ik in 1 keer begrijp (evolutietheorie, microprcessortechniek, klimaat-indeling) dus waarom zou ik me druk maken over wiskunde?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Op het moment dat je het begrijpt, hoef je niet meer te oefenen heh
vertalen? Rofl= Rolling on the floor laughing.quote:
Omdat wiskunde de basis is van veel exacte wetenschap? Maar ik geef je groot gelijk dat teveel wiskunde onmogelijk gezond kan zijn hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn zat dingen die ik in 1 keer begrijp (evolutietheorie, microprcessortechniek, klimaat-indeling) dus waarom zou ik me druk maken over wiskunde?
je mag, maar je kunt niet, ik had je namelijk allaaaaaang gevraagdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:20 schreef eer-ik het volgende:
edit: ohja, house of the rising sun o.a.
Goeie shit.
Waar is dat, mag ik ook komen, gratis uiteraard?
hmm.. ik kan ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
je mag, maar je kunt niet, ik had je namelijk allaaaaaang gevraagd
enne, tis gratisch
aankomende zaterdag in wijk bij duurstede
en ja, ik was even weg
was mijn moeder aan het helpen
ja, in mijn 2 uur college heb ik niet veul gemist hier geloof ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
Rustig hier.
ik kan welquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
vertalen? Rofl= Rolling on the floor laughing.
Het ging dus over 200 delen die stats, ben pas bij topic 100+ komen posten maar sta toch in de top.Einde vertaling.
typo van ene eer-ik...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk de link naar de reden dat je mij quotte, maar die is vooralsnog nog steeds onduidelijk
Maareh, 200 delen? Dit is pas #121 lees ik
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Wiskunde
leer
je
alleen
door
voldoende
sommetjes
te
oefenen
.
Oefenen
doe
je
door
sommen
ZELFSTANDIG
te
maken
.
Ik heb dat ook wel, maar ik snap 't nooit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, daarom vond ik wiskunde klote. Ik ben iemand die dingen begrijpt.
Stom uit me kop leren of eindeloos oefenen is niet mijn ding.
![]()
Whehe, ja, kijk maar naar de stats, zo'n newbie ben ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Weet die ene eer-ik niet hoe het hier werkt?
Vast een newbie hier dan
Jij quotte weer Jera, als je op de link naast z'n naam klikt, kom je op de post die hij gemaakt heeft met de stats. en daar sta ik dus ook in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk de link naar de reden dat je mij quotte, maar die is vooralsnog nog steeds onduidelijk
Maareh, 200 delen? Dit is pas #121 lees ik
Dat is omdat de stats standaard de bovenste dertig topposters weergeven, maar er hier (en in de meeste SCs) slechts een handjevol diehards zit. Je staat dus al vrij gauw in zo'n rijtje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:42 schreef Jo0Lz het volgende:
Het ging dus over 200 delen die stats, ben pas bij topic 100+ komen posten maar sta toch in de top.Einde vertaling.
Dat is toch godverredomme geen instellingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar...
Ik hoef het niet te leren, ik moet het alleen halen.
Ga dan sommetjes oefenen, allemaal verschillende, dan komt het begrip vanzelf en heb je die GR bijna niet meer nodigquote:[..]
Ik heb dat ook wel, maar ik snap 't nooit.
Hoewel, uit m'n hoofd leren gaat prima, maar dan weet ik 1 som uit m'n hoofd, en dan krijg ik een ander, en dan begrijp ik nog niet hoe ik het moet oplossen.
Daarom zet ik gewoon alles in m'n GR, dan komt het wel goed.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:01 schreef Muck het volgende:
ik ben altijd verbazingwekkend goed geweest in wiskunde.... ik had er een 8 voor op mijn diploma
Je kon niet bij mij in de buurt neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ja, kijk maar naar de stats, zo'n newbie ben ik
Niet gezien, maar verklaart wel waarom het zo rustig is daarquote:heb je het gezien trouwens, de heer P is een maand weg
Je bent geen echte koffiemod?quote:Maar ja, klein typotje, en ik kan de TT niet aanpassen
ja joh, maar ik heb het nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is toch godverredomme geen instelling! Je leert iets om het voor het leven te begrijpen. Het examen is dan een test dat je het inderdaad begrijpt. Die mentaliteit van tegenwoordig
.
[..]
Ga dan sommetjes oefenen, allemaal verschillende, dan komt het begrip vanzelf en heb je die GR bijna niet meer nodig
Het is dus geen stoer lijstje?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is omdat de stats standaard de bovenste dertig topposters weergeven, maar er hier (en in de meeste SCs) slechts een handjevol diehards zit. Je staat dus al vrij gauw in zo'n rijtje.
haha, qua overall postaantal niet denk ik neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kon niet bij mij in de buurt nee
[..]
Niet gezien, maar verklaart wel waarom het zo rustig is daar
[..]
Je bent geen echte koffiemod?
Voor bijna alle zinnige vakken, muv de talen, heb je een wiskundige basiskennis nodig. Enige wil om het te begrijpen is dus wel prettig. Dat je mag spieken is een goede reden het te doen. Daarnaast leer je ook van het voorprogrammeren van je GR. Zeker aan te raden dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja joh, maar ik heb het nergens voor nodig.
Ik wil het niet voor het leven begrijpen, ik hoef het niet voor het leven te begrijpen en ik mag spieken tijdens het examen, waarom zou ik dat dan niet doen
Ik kan nu wel allemaal tijd gaan steken in iets wat ik niet begrijp, maar dat heeft ook niet echt veel zin denk ik.
Best leuk, dat sommetjes oefenen, maar 't heeft geen zin, want ik heb er het hele jaar niet zoveel aan gedaan.
Bij jou dus ook al...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, qua overall postaantal niet denk ik nee
piepklein bannetje heeft ie. Effe een maandje. Wat een leuke topics heeft die kerel toch
Neuh, ik ben stiekem geen echte koffiemod, de admins verzaken nogal met mij de mod-rechten geven
idem hierquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
piepklein bannetje heeft ie. Effe een maandje. Wat een leuke topics heeft die kerel toch
Neuh, ik ben stiekem geen echte koffiemod, de admins verzaken nogal met mij de mod-rechten geven
Ik had het over de cijfers hierquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nooit in verdiept eigenlijkquote:piepklein bannetje heeft ie. Effe een maandje. Wat een leuke topics heeft die kerel toch
De crew hier verzaakt vakerquote:Neuh, ik ben stiekem geen echte koffiemod, de admins verzaken nogal met mij de mod-rechten geven
Je hebt idd enige kennis nodig!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor bijna alle zinnige vakken, muv de talen, heb je een wiskundige basiskennis nodig. Enige wil om het te begrijpen is dus wel prettig. Dat je mag spieken is een goede reden het te doen. Daarnaast leer je ook van het voorprogrammeren van je GR. Zeker aan te raden dus.
Succes met leren nog
Dus zalt hij IETS van t vak moeten begrijpen en niet enkel zn GR vol moeten stampenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt idd enige kennis nodig!
Dan hoef je dat vak dus niet van binnen en buiten te kennen...Daarom is een GR een verdomd handig apparaat!
![]()
Dankjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor bijna alle zinnige vakken, muv de talen, heb je een wiskundige basiskennis nodig. Enige wil om het te begrijpen is dus wel prettig. Dat je mag spieken is een goede reden het te doen. Daarnaast leer je ook van het voorprogrammeren van je GR. Zeker aan te raden dus.
Succes met leren nog
en bij mij ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
Bij jou dus ook al...![]()
Zou wel mooi zijn.. mod in slechts één topic!![]()
welke onderdelen vind jij onzin dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dankje
Ik denk ook wel dat het zin heeft.
Nou is het ook niet zo dat ik geen wiskundige basiskennis heb hoor, ik heb het jaren volgehouden om het wel te maken.
Maar de wiskunde die ik nu krijg vind ik ronduit onzin, en ik zie het werkelijk niet gebeuren dat ik dat ooit nog nodig ga hebben voor welk vak dan ook.
ambtenaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:13 schreef Kuukske het volgende:
Nog 45 minuutjes.
Oh, over deze cijfers, nee, dan sta ik ver weg van jequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik had het over de cijfers hier
[..]
nooit in verdiept eigenlijk
[..]
De crew hier verzaakt vaker
44quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:13 schreef Kuukske het volgende:
Nog 45 minuutjes.
ambtenaarquote:
exponenten en logaritmen, goniometrie, normale- en binomiale verdeling.quote:
dat lijkt mij ook wel watquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
Bij jou dus ook al...![]()
Zou wel mooi zijn.. mod in slechts één topic!![]()
preciesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, over deze cijfers, nee, dan sta ik ver weg van je
Ach, dat neem ik niet te serieus, heeft ie daarvoor een ban dan?quote:deurgaans hekel ik zijn reacties, én topics, je hebt vast wel eens een supra topic doorgelezen, dan weet je voldoende
Ah, vrjwillig verzaken, nee dan is het goedquote:Wat de crew betreft, 't is en blijft vrijwillig he, dus ja, dan zou ik ook wel eens verzaken
ik weet eigenlijk niet waarvoor ie een ban heeft...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies
[..]
Ach, dat neem ik niet te serieus, heeft ie daarvoor een ban dan?
[..]
Ah, vrjwillig verzaken, nee dan is het goed
De kans dat het wél logisch wordt is nihil...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
exponenten en logaritmen, goniometrie, normale- en binomiale verdeling.
Dat vind ik je reinste onzin.
En mócht ik het onverhoopt toch een keer tegenkomen voor welk vak dan ook, is er altijd wel de kans om het opnieuw op te zoeken, en er veel mee te werken zodat het wel logisch wordt en ik er wél mee om kan gaan.
Dat zei ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je hebt sowieso weer een kwartet op je naam staan.
statistiekquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:23 schreef OA het volgende:
[..]
De kans dat het wél logisch wordt is nihil...![]()
Ik vond dat ook altijd de minst boeiende onderdelen bij wiskunde en daar heb ik op de HBO, bij het door mij verguisde vak statistiek, de grootst mogelijke moeite mee gehad....![]()
Helaas zie ik ernstig veel verbanden tussen exponentieel/logaritmische functies, diverse kansverdelingen, etc en jouw wens een economische opleiding te doenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En mócht ik het onverhoopt toch een keer tegenkomen voor welk vak dan ook, is er altijd wel de kans om het opnieuw op te zoeken, en er veel mee te werken zodat het wel logisch wordt en ik er wél mee om kan gaan.
Ondanks herhaaldelijke waarschuwingen, doorgaan met iets dat niet de bedoeling was....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet waarvoor ie een ban heeft...
Daar heb ik dan weer niet op gelet
eenschquote:
Heuuuj.quote:
Helaas heb je helemaal gelijk en ik kan het weten!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Helaas zie ik ernstig veel verbanden tussen exponentieel/logaritmische functies, diverse kansverdelingen, etc en jouw wens een economische opleiding te doen
Goniometrie komt dan meer van pas bij de betawetenschappen dan de economische wetenschappen
Whehe.... gonio is wel aardigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:23 schreef OA het volgende:
[..]
De kans dat het wél logisch wordt is nihil...![]()
Ik vond dat ook altijd de minst boeiende onderdelen bij wiskunde en daar heb ik op de HBO, bij het door mij verguisde vak statistiek, de grootst mogelijke moeite mee gehad....![]()
linkje?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ondanks herhaaldelijke waarschuwingen, doorgaan met iets dat niet de bedoeling was....![]()
Veel Amerikanen zijn hele gezellige leuke mensen hoorquote:Eigenwijs, zelfingenomen en bovenal dom als een ware Amerikaan!!![]()
mijn vriend bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:28 schreef D.Rose het volgende:
Veel Amerikanen zijn hele gezellige leuke mensen hoor
Wiskunde?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:03 schreef MPG het volgende:
Dat VMBO Examen Wiskunde <- dit is overigens geen wiskunde. Dit is een aanfluiting!
Glacekoek.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:29 schreef D.Rose het volgende:
he lekker ding
*eigenlijk helemaal niet weet welke koekje kuukske is
Je vriend is een halve?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:29 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn vriend bijvoorbeeld
maar das geen hele amerikaan
quote:zucht.... je molletje
Dat zeg ik... een aanfluitingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wiskunde?Dit is rekenen brugklas!
![]()
Zelfs ik snap dit
Dat voorrecht is reeds geclaimed door iemand anders. Maar inderdaad.quote:
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaalquote:
Oh, ongetwijfeld!quote:Veel Amerikanen zijn hele gezellige leuke mensen hoor
statistiek over het algemeen heb ik dan weer geen moeite mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Helaas zie ik ernstig veel verbanden tussen exponentieel/logaritmische functies, diverse kansverdelingen, etc en jouw wens een economische opleiding te doen
Goniometrie komt dan meer van pas bij de betawetenschappen dan de economische wetenschappen
VMBO jeweets...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zeg ik... een aanfluiting. Devaluatie van het middelbaar onderwijs
![]()
HW!quote:
zelfs maar een kwartquote:
hij is zo liiiiiievquote:[..]
Dag schatjequote:
dat is makkelijke zooi inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wiskunde?Dit is rekenen brugklas!
![]()
Zelfs ik snap dit
ik heb zitten kijken, en serieus, dit is echt een belediging voor de inteligentie van die kindertjesquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
statistiek over het algemeen heb ik dan weer geen moeite mee.
Kansverdeling heb ik niet genoemd, dat kan je ook prima uitrekenen zonder goniometrische berekeningen
Als dat geen kansverdelingen zijn vreet ik een bezemsteelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oke oke... ik krijg jou toch niet omgeluld. Succes met leren nogmaals en maak dr wat moois vanquote:En zoals gezegd, ik ben best bereid om het te leren als het móet, maar ik vind het nu niet nodig, en ik zie ook niet gebeuren dat ik het krijg voorlopig voor m'n opleiding.
De toelatingstest op het HBO voor wiskunde was voor mijn doen nogal gemakkelijk, daar heb ik dan ook een 7.5 voor gehaald.
Mede daardoor kan ik me dus niet voorstellen dat het écht zo moeilijk is wat je daar krijgt.
De basiskennis heb ik dus voor die opleiding, anders zou ik die test niet halen, toch?
Ik voorzie echt geen problemen hoor...
Zeg dat wel. Jouw examen had tenminste nog inhoud voor zover ik dat vanaf hier kan beoordelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zitten kijken, en serieus, dit is echt een belediging voor de inteligentie van die kindertjes
oh my fucking god, dit is echt TE makkelijk
ik moest voor mijn examen toentertijd hoeken berekenen, en formues maken en toepassen en dat soort shit, geen euro-muntjes en 50cent-muntjes optellen
whehequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is makkelijke zooi inderdaad.
Op de mavo had ik dan ook een 8 voor wiskunde.
ja, ok, rustig maar MPGquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Als dat geen kansverdelingen zijn vreet ik een bezemsteel. Wel kun je die krengen uitrekenen zonder gonio. sterker nog, ze staan gewoon in je GR.
[..]
Oke oke... ik krijg jou toch niet omgeluld. Succes met leren nogmaals en maak dr wat moois van
Whehe.. t is toch echt allemaal kansberekening.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ok, rustig maar MPG
Maar 'kansberekening' en 'normale- en binomiale verdelingen' staan apart beschreven in mijn boeken, dus zie ik het even apart
Denk het ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef MPG het volgende:
Oke oke... ik krijg jou toch niet omgeluld. Succes met leren nogmaals en maak dr wat moois van
Niet dat ie 'm had, maar waar ie 'm opgelopen wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Maar da's overal zoquote:Oh, ongetwijfeld!![]()
Maar dat zijn dus de mensen waarop je je mening niet kunt baseren, omdat zij niet opvallen tussen de hordes minder intelligente landgenoten republikeinen....![]()
jahaa, maar voor de eventuele kansen die ik moet berekenen zou ik nog even niet weten waar ik die verdelingen voor moet weten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. t is toch echt allemaal kansberekening.![]()
Wat?!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:43 schreef crossover het volgende:
De kapster heeft mijn bakkenbaarden afgeknipt
En dalijk naar de tandarts
15 juni, ik hoop dat ik er dan nog ben eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Wanneer krijg je de uitslag eer?
Dat heb je toch wel ingepland?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:46 schreef eer-ik het volgende:
15 juni, ik hoop dat ik er dan nog ben eigenlijk
Het is idd vééééééls te makkelijk....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zitten kijken, en serieus, dit is echt een belediging voor de inteligentie van die kindertjes
oh my fucking god, dit is echt TE makkelijk
ik moest voor mijn examen toentertijd hoeken berekenen, en formues maken en toepassen en dat soort shit, geen euro-muntjes en 50cent-muntjes optellen
Ik zei dat ze het wel wat mocht bijwerken, 'maar er hoeft niet per se iets af'.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat?!
Dat vragen ze toch altijd netjes...
anne krijgt 5 euro zakgeld per week, hiervan spaart ze elke week 1 munt van 1 euro, en 1 munt van 50 eurocent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Het is idd vééééééls te makkelijk....![]()
Vind je het gek dat er niets terecht komt van die kindertjes....![]()
Als dit een serieus examen moet voorstellen....Dit zijn groep 6 vragen....
![]()
En? Heb je dr eens ff flink geswaffeld?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:43 schreef crossover het volgende:
De kapster heeft mijn bakkenbaarden afgeknipt
En dalijk naar de tandarts
Geen 2 maanden toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Ik zei dat ze het wel wat mocht bijwerken, 'maar er hoeft niet per se iets af'.
MIJN SIDEBURS, WAT DOE JE!!!! Nu moet ik weer twee maanden sparen![]()
Nee ik weet niet hoe lang dat duurt eigenlijk.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:48 schreef Muck het volgende:
[..]
anne krijgt 5 euro zakgeld per week, hiervan spaart ze elke week 1 munt van 1 euro, en 1 munt van 50 eurocent.
welk bedarg heeft anne na 8 weken gespaard?
en je mag je rekenmachine erbij houden
Jaquote:
ach nee, een dag of 4, dan staan ze er weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zei dat ze het wel wat mocht bijwerken, 'maar er hoeft niet per se iets af'.
MIJN SIDEBURS, WAT DOE JE!!!! Nu moet ik weer twee maanden sparen![]()
Nee ik weet niet hoe lang dat duurt eigenlijk.
Haha nee ik roep maar ietsquote:
Ik vertrouw toch geen andere dan haarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
En? Heb je dr eens ff flink geswaffeld?
Kapsters![]()
![]()
Ja, maar jij bent zoeen behaarde aapquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ach nee, een dag of 4, dan staan ze er weer.
Hier wel tenminste.
Dan moeten ze nog wel wat bijgroeien ja, maar dan is het wel weer zichtbaar.
na een volle maand staat er wel een behoorlijke baal hoor, als ik 't niet bijwerk
doe ze de groetenquote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent zoeen behaarde aap
Een a 2 weken hier schat ik zo.
Jij hebt gewoon overmatige haargroeiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Bedankt he
Ik ben gewoon volwassen
whehe, ik heb even kijken....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon overmatige haargroei
Vandaar dat al die kapstertjes op je vallen
Sure!quote:
Whehe... valt nog mee danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ik heb even kijken....
zo'n 10 weelderige haartjes op m'n welgevormde borstkas staan
Verder heb ik gewoon fatsoenlijke baardgroei, en een prachtige bos hoofdhaar
Nooou vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Top.
Zou je dan eve #221 ervan kunnen maken, en een 'e' achter 'caf' zetten?
niks ze, eetse muzieksequote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:00 schreef Muck het volgende:
lievers, i kga even niksen, dan eten en dan naar de muziek
egwel...quote:
as usualquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
egwel...
De ambtenaren zijn allemaal met stille trom vertrokken
ik zit NOG wel @TU/e (UT is in enschedequote:
ja, bedoel ik natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:29 schreef MPG het volgende:
[..]
ik zit NOG wel @TU/e (UT is in enschede)... wilde net eens langzaamaan op huus aan gaan
laturquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:30 schreef MPG het volgende:
Oftewel:
Linkerspoor
Ome MPG gaat op huus aan![]()
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag en tot later
ovenschotel prei kerrie gevalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:41 schreef Kuukske het volgende:
Gehaktballetjes, aardappeltjes en boontjes. Jummie.
Ook lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:42 schreef D.Rose het volgende:
ovenschotel prei kerrie geval
Niet echt mijn ding, maar goed, je moet wat
Je gaat volgende week weer?quote:
quote:
Dan kun je je teenhaar laten bijknippen.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan kun je je teenhaar laten bijknippen.
Niet naar de Thomas gaan! Verder wens ik je veel plezierquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:30 schreef crossover het volgende:
Ik ga lekker naar eindhoven de kroeg in!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:30 schreef crossover het volgende:
Ik ga lekker naar eindhoven de kroeg in!
Die kroeg ken ik niet, ik ga naar een cafe waar een klasgenoot werkt. Dus da's lekker goedkoopquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet naar de Thomas gaan! Verder wens ik je veel plezier.
wat voor klasgenoot is dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Die kroeg ken ik niet, ik ga naar een cafe waar een klasgenoot werkt. Dus da's lekker goedkoop
Ik heb nog 10 minuten tot ik aan moet fietsen voor de trein..
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat voor klasgenoot is dat?
De vrouwelijke?
Succes Cross! Doe geen dingen die ik ook niet zou doen. Enzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef crossover het volgende:
Die waarvan de naam met een L begint
![]()
Schone kleren: check. Haar gedaan: check. Gedouched: check. Geurtje op: check.
Nou, ik ben d'r weg van![]()
de ballenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Die waarvan de naam met een L begint
![]()
Schone kleren: check. Haar gedaan: check. Gedouched: check. Geurtje op: check.
Nou, ik ben d'r weg van![]()
quote:
quote:
quote:
wat is dat danquote:
vlaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |