dat is makkelijke zooi inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wiskunde?Dit is rekenen brugklas!
![]()
Zelfs ik snap dit
ik heb zitten kijken, en serieus, dit is echt een belediging voor de inteligentie van die kindertjesquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
statistiek over het algemeen heb ik dan weer geen moeite mee.
Kansverdeling heb ik niet genoemd, dat kan je ook prima uitrekenen zonder goniometrische berekeningen
Als dat geen kansverdelingen zijn vreet ik een bezemsteelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
exponenten en logaritmen, goniometrie, normale- en binomiale verdeling.
Dat vind ik je reinste onzin.
En mócht ik het onverhoopt toch een keer tegenkomen voor welk vak dan ook, is er altijd wel de kans om het opnieuw op te zoeken, en er veel mee te werken zodat het wel logisch wordt en ik er wél mee om kan gaan.
Oke oke... ik krijg jou toch niet omgeluld. Succes met leren nogmaals en maak dr wat moois vanquote:En zoals gezegd, ik ben best bereid om het te leren als het móet, maar ik vind het nu niet nodig, en ik zie ook niet gebeuren dat ik het krijg voorlopig voor m'n opleiding.
De toelatingstest op het HBO voor wiskunde was voor mijn doen nogal gemakkelijk, daar heb ik dan ook een 7.5 voor gehaald.
Mede daardoor kan ik me dus niet voorstellen dat het écht zo moeilijk is wat je daar krijgt.
De basiskennis heb ik dus voor die opleiding, anders zou ik die test niet halen, toch?
Ik voorzie echt geen problemen hoor...
Zeg dat wel. Jouw examen had tenminste nog inhoud voor zover ik dat vanaf hier kan beoordelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zitten kijken, en serieus, dit is echt een belediging voor de inteligentie van die kindertjes
oh my fucking god, dit is echt TE makkelijk
ik moest voor mijn examen toentertijd hoeken berekenen, en formues maken en toepassen en dat soort shit, geen euro-muntjes en 50cent-muntjes optellen
whehequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is makkelijke zooi inderdaad.
Op de mavo had ik dan ook een 8 voor wiskunde.
ja, ok, rustig maar MPGquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Als dat geen kansverdelingen zijn vreet ik een bezemsteel. Wel kun je die krengen uitrekenen zonder gonio. sterker nog, ze staan gewoon in je GR.
[..]
Oke oke... ik krijg jou toch niet omgeluld. Succes met leren nogmaals en maak dr wat moois van
Whehe.. t is toch echt allemaal kansberekening.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ok, rustig maar MPG
Maar 'kansberekening' en 'normale- en binomiale verdelingen' staan apart beschreven in mijn boeken, dus zie ik het even apart
Denk het ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef MPG het volgende:
Oke oke... ik krijg jou toch niet omgeluld. Succes met leren nogmaals en maak dr wat moois van
Niet dat ie 'm had, maar waar ie 'm opgelopen wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
[..]
Maar da's overal zoquote:Oh, ongetwijfeld!![]()
Maar dat zijn dus de mensen waarop je je mening niet kunt baseren, omdat zij niet opvallen tussen de hordes minder intelligente landgenoten republikeinen....![]()
jahaa, maar voor de eventuele kansen die ik moet berekenen zou ik nog even niet weten waar ik die verdelingen voor moet weten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. t is toch echt allemaal kansberekening.![]()
Wat?!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:43 schreef crossover het volgende:
De kapster heeft mijn bakkenbaarden afgeknipt
En dalijk naar de tandarts
15 juni, ik hoop dat ik er dan nog ben eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Wanneer krijg je de uitslag eer?
Dat heb je toch wel ingepland?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:46 schreef eer-ik het volgende:
15 juni, ik hoop dat ik er dan nog ben eigenlijk
Het is idd vééééééls te makkelijk....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zitten kijken, en serieus, dit is echt een belediging voor de inteligentie van die kindertjes
oh my fucking god, dit is echt TE makkelijk
ik moest voor mijn examen toentertijd hoeken berekenen, en formues maken en toepassen en dat soort shit, geen euro-muntjes en 50cent-muntjes optellen
Ik zei dat ze het wel wat mocht bijwerken, 'maar er hoeft niet per se iets af'.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat?!
Dat vragen ze toch altijd netjes...
anne krijgt 5 euro zakgeld per week, hiervan spaart ze elke week 1 munt van 1 euro, en 1 munt van 50 eurocent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:46 schreef OA het volgende:
[..]
Het is idd vééééééls te makkelijk....![]()
Vind je het gek dat er niets terecht komt van die kindertjes....![]()
Als dit een serieus examen moet voorstellen....Dit zijn groep 6 vragen....
![]()
En? Heb je dr eens ff flink geswaffeld?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:43 schreef crossover het volgende:
De kapster heeft mijn bakkenbaarden afgeknipt
En dalijk naar de tandarts
Geen 2 maanden toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Ik zei dat ze het wel wat mocht bijwerken, 'maar er hoeft niet per se iets af'.
MIJN SIDEBURS, WAT DOE JE!!!! Nu moet ik weer twee maanden sparen![]()
Nee ik weet niet hoe lang dat duurt eigenlijk.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:48 schreef Muck het volgende:
[..]
anne krijgt 5 euro zakgeld per week, hiervan spaart ze elke week 1 munt van 1 euro, en 1 munt van 50 eurocent.
welk bedarg heeft anne na 8 weken gespaard?
en je mag je rekenmachine erbij houden
Jaquote:
ach nee, een dag of 4, dan staan ze er weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik zei dat ze het wel wat mocht bijwerken, 'maar er hoeft niet per se iets af'.
MIJN SIDEBURS, WAT DOE JE!!!! Nu moet ik weer twee maanden sparen![]()
Nee ik weet niet hoe lang dat duurt eigenlijk.
Haha nee ik roep maar ietsquote:
Ik vertrouw toch geen andere dan haarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
En? Heb je dr eens ff flink geswaffeld?
Kapsters![]()
![]()
Ja, maar jij bent zoeen behaarde aapquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ach nee, een dag of 4, dan staan ze er weer.
Hier wel tenminste.
Dan moeten ze nog wel wat bijgroeien ja, maar dan is het wel weer zichtbaar.
na een volle maand staat er wel een behoorlijke baal hoor, als ik 't niet bijwerk
doe ze de groetenquote:
Neequote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent zoeen behaarde aap
Een a 2 weken hier schat ik zo.
Jij hebt gewoon overmatige haargroeiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Bedankt he
Ik ben gewoon volwassen
whehe, ik heb even kijken....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon overmatige haargroei
Vandaar dat al die kapstertjes op je vallen
Sure!quote:
Whehe... valt nog mee danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ik heb even kijken....
zo'n 10 weelderige haartjes op m'n welgevormde borstkas staan
Verder heb ik gewoon fatsoenlijke baardgroei, en een prachtige bos hoofdhaar
Nooou vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Top.
Zou je dan eve #221 ervan kunnen maken, en een 'e' achter 'caf' zetten?
niks ze, eetse muzieksequote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:00 schreef Muck het volgende:
lievers, i kga even niksen, dan eten en dan naar de muziek
egwel...quote:
as usualquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
egwel...
De ambtenaren zijn allemaal met stille trom vertrokken
ik zit NOG wel @TU/e (UT is in enschedequote:
ja, bedoel ik natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:29 schreef MPG het volgende:
[..]
ik zit NOG wel @TU/e (UT is in enschede)... wilde net eens langzaamaan op huus aan gaan
laturquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:30 schreef MPG het volgende:
Oftewel:
Linkerspoor
Ome MPG gaat op huus aan![]()
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag en tot later
ovenschotel prei kerrie gevalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:41 schreef Kuukske het volgende:
Gehaktballetjes, aardappeltjes en boontjes. Jummie.
Ook lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:42 schreef D.Rose het volgende:
ovenschotel prei kerrie geval
Niet echt mijn ding, maar goed, je moet wat
Je gaat volgende week weer?quote:
quote:
Dan kun je je teenhaar laten bijknippen.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan kun je je teenhaar laten bijknippen.
Niet naar de Thomas gaan! Verder wens ik je veel plezierquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:30 schreef crossover het volgende:
Ik ga lekker naar eindhoven de kroeg in!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:30 schreef crossover het volgende:
Ik ga lekker naar eindhoven de kroeg in!
Die kroeg ken ik niet, ik ga naar een cafe waar een klasgenoot werkt. Dus da's lekker goedkoopquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet naar de Thomas gaan! Verder wens ik je veel plezier.
wat voor klasgenoot is dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Die kroeg ken ik niet, ik ga naar een cafe waar een klasgenoot werkt. Dus da's lekker goedkoop
Ik heb nog 10 minuten tot ik aan moet fietsen voor de trein..
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat voor klasgenoot is dat?
De vrouwelijke?
Succes Cross! Doe geen dingen die ik ook niet zou doen. Enzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef crossover het volgende:
Die waarvan de naam met een L begint
![]()
Schone kleren: check. Haar gedaan: check. Gedouched: check. Geurtje op: check.
Nou, ik ben d'r weg van![]()
de ballenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Die waarvan de naam met een L begint
![]()
Schone kleren: check. Haar gedaan: check. Gedouched: check. Geurtje op: check.
Nou, ik ben d'r weg van![]()
quote:
quote:
quote:
wat is dat danquote:
vlaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |