mja, daar zit wel wat in jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
daarom wonen ze ook in dat klote land
quote:
vampier ken ik niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:32 schreef Pheno het volgende:
StefanP is net als vampier een relnicht
Heee Ph.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:32 schreef Pheno het volgende:
StefanP is net als vampier een relnicht
Ja, goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe staat het leven?
Naast dat je wakker gebeld bent?
En je zei niks tegen hem omdat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heee Ph.
Ik heb je gezien op pinkpop
Pinguins toch niet terugpraten....quote:
haha, net zo grappig als die ene mop van zegt een koelkast tegen een andere koelkast zo van maar hey koelkasten kunnen toch helemaal niet praten enzo, ha.quote:
Ik zat thuis droog en warm op de bank en ik zag Pheno aan een touwtje boven het publiek zweven. Dan ga ik toch niks tegen hem zeggen, of jij wel?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
haha, net zo grappig als die ene mop van zegt een koelkast tegen een andere koelkast zo van maar hey koelkasten kunnen toch helemaal niet praten enzo, ha.
pinguins kunnen niet zweven... ook niet aan touwtjes....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zat thuis droog en warm op de bank en ik zag Pheno aan een touwtje boven het publiek zweven. Dan ga ik toch niks tegen hem zeggen, of jij wel?![]()
tuuk wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zat thuis droog en warm op de bank en ik zag Pheno aan een touwtje boven het publiek zweven. Dan ga ik toch niks tegen hem zeggen, of jij wel?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:02 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
pinguins kunnen niet zweven... ook niet aan touwtjes....![]()
Misschien was het een blonquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:02 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
pinguins kunnen niet zweven... ook niet aan touwtjes....![]()
Dat zou zo maar niet kunnenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:39 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Heee Ph.
Ik heb je gezien op pinkpop
Weet je, het gebeurt tegenwoordig maar al te vaak dat mensen bij het zien van een pinguin aan mij denken. Briljantquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik heb het niet op kuikenkutjesquote:
Ech wel.quote:
verkeerde topicquote:
quote:
Kwartet moet een ban op staanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:37 schreef Kuukske het volgende:
Eer-ik. Gij Spemmert.
Nah.. Dat is lichtelijk overdreven. Dan nog liever een smilie ban én PI verplichting.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef Pheno het volgende:
Kwartet moet een ban op staan
Ook goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah.. Dat is lichtelijk overdreven. Dan nog liever een smilie ban én PI verplichting.
Ja, ik had eigenlijk niet verwacht dat het zo bar met me gesteld zou zijn....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:37 schreef Kuukske het volgende:
Eer-ik. Gij Spemmert.
Ik ben niet degene met de meeste kwartetten denk ik hoorquote:
iddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef OA het volgende:
Het is trouwens ook overduidelijk wie het minst te doen heeft....![]()
Heul niet. Das Eer-ik.quote:
Ja, dat ja...quote:
Ja maar , nee maar, ik kan thuis nauwelijks spammen posten.quote:
Dat ben jequote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, nou, ik kan niet echt zeggen dat ik daar trots op ben...
Über spammerTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |