Neequote:
De lens is sarcasmequote:Op donderdag 10 mei 2007 09:22 schreef OA het volgende:
[..]
2 maanden vrij.....![]()
En dan kom ik aan met 32 dagen totaal...![]()
Maar goed, die ideeën van jou zijn zo slecht nog niet.![]()
En je moet niet zeuren over een groothoeklensch...Als je een dergelijke vakantie kunt bekostigen, dan kan zoeen lens er ook wel bij...
![]()
owh.. niet gezienquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zei je alvast gedacht voordat ik te bed ging
da's 2 maanden aan vrije dagen.. damn.. da's veelquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
De lens is sarcasme
Ik heb 49 vrije dagen en heb ontslag genomen, dus zo kom je er wel aan
Ik ben dan ook 3 jaar al niet op vakantie geweest, door allemaal geouwehoer.
heb jij maar 2 maanden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:22 schreef OA het volgende:
[..]
2 maanden vrij.....![]()
En dan kom ik aan met 32 dagen totaal...![]()
Maar goed, die ideeën van jou zijn zo slecht nog niet.![]()
En je moet niet zeuren over een groothoeklensch...Als je een dergelijke vakantie kunt bekostigen, dan kan zoeen lens er ook wel bij...
![]()
Dat verklaart een hoop!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
De lens is sarcasme
Ik heb 49 vrije dagen en heb ontslag genomen, dus zo kom je er wel aan
Ik ben dan ook 3 jaar al niet op vakantie geweest, door allemaal geouwehoer.
Ik heb nog nietsquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:37 schreef OA het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop!![]()
Heb je wel al uitzicht op een nieuwe baan?![]()
Nou, daar klopt dus echt geen donder van....quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:36 schreef Bierik het volgende:
Zeg OA, had je nou 3 posts te weinig gister?
langdradig issie in ieder gevalquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Staat volgens mij nog ergens op mijn schijf
Alles voor de postcount?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, daar klopt dus echt geen donder van....![]()
Mijn postcount was 's ochtends 5721... een klein deel daarvan was na middernacht (van di op wo) al gepost, dus eigenlijk hoefde ik helemaal niet tot 6021...Om 12 uur vannacht had ik uiteindelijk iets van 6033 posts, dus dan zou je denken dat het er minstens 312 moeten zijn en ws nog meer...
![]()
Maar goed, het doet er uiteraard niet toe...![]()
Het zou me trouwens verbazen als ik vandaag boven de 100 uitkom... druk enzo op het werk...![]()
Morgen, zaterdag en zondag staat het ws helemaal stil...
Hij zegt toch, dat het er niet toe doetquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Alles voor de postcount?
[afbeelding]
Juischt!quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hij zegt toch, dat het er niet toe doet
Ik verbaas me er sowieso over hoeveel posts ik soms op een dag maak.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, daar klopt dus echt geen donder van....![]()
Mijn postcount was 's ochtends 5721... een klein deel daarvan was na middernacht (van di op wo) al gepost, dus eigenlijk hoefde ik helemaal niet tot 6021...Om 12 uur vannacht had ik uiteindelijk iets van 6033 posts, dus dan zou je denken dat het er minstens 312 moeten zijn en ws nog meer...
![]()
Maar goed, het doet er uiteraard niet toe...![]()
Het zou me trouwens verbazen als ik vandaag boven de 100 uitkom... druk enzo op het werk...![]()
Morgen, zaterdag en zondag staat het ws helemaal stil...
frutsquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:53 schreef Frutsel het volgende:
Ook maar even nieuwe koffie gehaald
Ah ok.quote:
Ik wil het allemaal niet eens weten, alhoewel ik het net opgevraagd heb.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik verbaas me er sowieso over hoeveel posts ik soms op een dag maak.
Ik had er gister 341 volgens JeRa, en ik heb nog bewust zoveel mogelijk reacties in 1 post gezet
Misschien staat jouw aantal onder mijn naam, en andersom
Het is niet dat ik het perse wil weten, maar ik vind het wel eens geinig om naar te kijken...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah ok..
maar je hebt toch al die nummertjes gevonden?!
[..]
Ik wil het allemaal niet eens weten, alhoewel ik het net opgevraagd heb.
[afbeelding]
Armoedquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:02 schreef Armoedzaaier het volgende:
Goedemorgen schatjes....!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeyquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:02 schreef Armoedzaaier het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gister hadden we ook nog een chick-topicquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:03 schreef Frutsel het volgende:
Eer-ik![]()
![]()
Het wordt een statistiekjes topic ipv een koffie topic
Hmm..die hek zeker gemistquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Gister hadden we ook nog een chick-topic
Ik zat op de fiets vanochtend te denken: volgens mij zitten Papier & JJ achter Armoedzaaier...quote:
Je hebt zelfs nog een herkansing gehad, want we hebben dat chick topic al 2 dagen gehad...quote:
Môgge Muckquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:02 schreef Armoedzaaier het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gebruikt muck ook altijd zoveel smilies?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zat op de fiets vanochtend te denken: volgens mij zitten Papier & JJ achter Armoedzaaier...![]()
Maar nu "het" schatjes zegt, verdenk ik Muck weer volop!![]()
whehequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:08 schreef Armoedzaaier het volgende:
Ik ga trouwens weer even werken. Anders hoef ik volgende week niet meer te komen en heb ik helemaal geen cent meer te makken![]()
Dus toch JJ...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:08 schreef Armoedzaaier het volgende:
Ik ga trouwens weer even werken. Anders hoef ik volgende week niet meer te komen en heb ik helemaal geen cent meer te makken![]()
Lekker, in dat kleine huisjequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Dus toch JJ...![]()
Zeg, moet jij werken dan van Papier je bezoek... hij verdient toch genoeg? Trek gewoon bij hem in!![]()
Dan trekt hij daar in!quote:
Ik doe met je meequote:Op donderdag 10 mei 2007 10:13 schreef Bierik het volgende:
Ik ga effe een bakkie doen.
Wold Trade Centerquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat is niet zo'n goeie film? [afbeelding]
niets...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:14 schreef Kuukske het volgende:
OA je avatar. Wat doe je.
Jawel. Je hebt 'm veranderd.quote:
Ja.. nucleaire koffie... jeweets...quote:
Hmm, zou kunnen, ik heb hem (nog) niet gezien.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wold Trade Center
Ik ben van Oliver Stone toch heel wat beter gewend.
Deze is grappig, maar net was het weer een andere?quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie zo'n nucleair tekentje.
Hey Bierick, zie jij net als eer-ick ook een omgekeerde senseo??quote:
Jij hackt de hele boel bijelkaar!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
niks aan de hand volgens mij hoor...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou zie ik 'm wel, maar dan bij kuukske!
[afbeelding]
JJ niet nee?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:28 schreef Frutsel het volgende:
JJ , Armoedzaaier, Puck, Papier...
ik snap er allemaal niets meer van![]()
Kom hier duidelijk te weinig![]()
![]()
Ken je JJ en papier niet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:28 schreef Frutsel het volgende:
![]()
Vind je leuk hè, Paint...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou zie ik 'm wel, maar dan bij kuukske!
[afbeelding]
quote:
Beetje vaker het topic opzoeken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:28 schreef Frutsel het volgende:
![]()
ja, precies.. schande is het gewoon.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ken je JJ en papier niet?
JJ moet je haast wel kennen...
Ik heb geen paintquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Vind je leuk hè, Paint...
[..]
[afbeelding]
[afbeelding] Hij doet het erom hoor...
[..]
Beetje vaker het topic opzoeken..
ik heb gewoon nie zoveel vrije tijd meer...quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt zelfs nog een herkansing gehad, want we hebben dat chick topic al 2 dagen gehad...
Bijde keren rond hetzelfde tijdstip
Waarom nietquote:
HEIDEN!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb geen paint
zit daar eignelijk een vervanger voor onder OSX?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |