Dan neem ik er nog 1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekker vrolijk eendje he
![]()
Hier, krijg je een knuffel![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Afluister-techniek van Brian
[afbeelding]
Het is ook raar. Aan de ene kant ziet ze Huub als haar vriend en denkt ze zelfs al aan de relatie buiten de Kooi. Aan de andere kant heeft ze een rare moraal die zegt dat je voor alles je poot stijf moet houden en desnoods je maatje verraden of voor paal zetten.quote:
Graag, vermaak me weer kostelijk om je postsquote:
Is 'ie weer aan het peilen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Afluister-techniek van Brian
[afbeelding]
Zalig zijn de simpelen van geest. En dan bedoel ik niet godin Lieke.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook raar. Aan de ene kant ziet ze Huub als haar vriend en denkt ze zelfs al aan de relatie buiten de Kooi. Aan de andere kant heeft ze een rare moraal die zegt dat je voor alles je poot stijf moet houden en desnoods je maatje verraden of voor paal zetten.
Dat snap ik dus niet. Vanmiddag zegt ze nog in dat interview van RNN 7 dat ze afknapt op mannen die roken. Verder keurt ze z'n drankgebruik af en houdt ze van breedgeschouderde mannen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook raar. Aan de ene kant ziet ze Huub als haar vriend en denkt ze zelfs al aan de relatie buiten de Kooi. Aan de andere kant heeft ze een rare moraal die zegt dat je voor alles je poot stijf moet houden en desnoods je maatje verraden of voor paal zetten.
En met die bewegingen is die lul nog niet in staat om te komen. Wat voor stalen muur heeft die gast om z'n pik heenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Graag, vermaak me weer kostelijk om je posts![]()
![]()
En Amanda zit weer eens bovenop![]()
Ach, ik denk dat Lieke een fantasie heeft dat ze Huub nog wel van die dingen af brengt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Vanmiddag zegt ze nog in dat interview van RNN 7 dat ze afknapt op mannen die roken. Verder keurt ze z'n drankgebruik af en houdt ze van breedgeschouderde mannen.
Volgens mij is het allemaal een groot spel van haar. Wat ze komt doen weet ik echt niet![]()
De sex met Huub moet wel geweldig zijn als ze alles zo van hem slikt...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Vanmiddag zegt ze nog in dat interview van RNN 7 dat ze afknapt op mannen die roken. Verder keurt ze z'n drankgebruik af en houdt ze van breedgeschouderde mannen.
Volgens mij is het allemaal een groot spel van haar. Wat ze komt doen weet ik echt niet![]()
Is gewoon homo eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
En met die bewegingen is die lul nog niet in staat om te komen. Wat voor stalen muur heeft die gast om een pik heen
Dan wens ik haar veel succes ......quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat Lieke een fantasie heeft dat ze Huub nog wel van die dingen af brengt.
misschien hopen dat ze wintquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien denkt ze wel dat ze in een spel zitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
idd ze lulde zich net klemquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
Huub: Ik ben blij. Dan heb je je eindelijk een keer uitgesproken wat je echt van me vindt (over het alleen maar drinken in Turkije).
Maar ook dit ontkent Lieke weer.
Lijkt me ook typisch iets vrouwelijks.... de man willen veranderen....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat Lieke een fantasie heeft dat ze Huub nog wel van die dingen af brengt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
Als je dat van dat drinken vindt, waarom gun je hem dat wel aan Amanda.
Goeie.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:53 schreef Soho het volgende:
Brian vond dit gedicht mooi genoeg om op zijn weblog te plaatsen:
Lieve Brian,
Ik had je gezien.
Ik dacht of was het misschien,
Maar nee het was op Tien.
.............
Dan win jij het programma De Gouden Kooi.
Ja, ze klinkt heel zeker elke keer als ze refereert naar een relatie buiten de Kooi.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien denkt ze wel dat ze in een spel zit![]()
Denk je echt de ze denkt dat huub haar na de kooi nog ziet staan?
dan kom je denk ik niet door de selectiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:55 schreef Soho het volgende:
Ik zou nooit zo lang kunnen lullen over één opmerking.
Aiaiai auquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:54 schreef Prospera het volgende:
Amai er gaat weer eentje anaal![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja. Ze hield haar poot stijf om het poot stijf houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke : "Ja, het was een beetje een slip-of-the tong"
En dat ook nog 5 uur lang volhouden ? Geloof jij het ?
Denk je dat Lieke ooit zo'n gestoorde alcoholistische grootbek teringdwerg zou zien staan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begin een beetje frustratie bij jou te ruiken...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Denk je dat Lieke ooit zo'n gestoorde alcoholistische grootbek teringdwerg zou zien staan?![]()
Ik zat net hetzelfde te denken...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik begin een beetje frustratie bij jou te ruiken...
Kan deze inside info doorgespeeld worden naar Eric?quote:
Slip of the tong, da's een beetje overdreven van Lieke. Ze had volgens mij wel haar reden om dit te zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke : "Ja, het was een beetje een slip-of-the tong"
En dat ook nog 5 uur lang volhouden ? Geloof jij het ?
OKquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze klinkt heel zeker elke keer als ze refereert naar een relatie buiten de Kooi.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan deze inside info doorgespeeld worden naar Eric?
Dan moet ze gewoon poot worden ...... Stoel-poot, tafel-poot, weet-ik-veel wat voor poot.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Ze hield haar poot stijf om het poot stijf houden.
ze heeft tegen hem gezegd dat ze hem in de buitenwereld zo voorbij zou lopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Denk je dat Lieke ooit zo'n gestoorde alcoholistische grootbek teringdwerg zou zien staan?![]()
Druk je je nu niet erg eufemistisch uit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ook niet neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Dus is ze niet eerlijk.... goede basis voor een relatie... alsof dat zou kunnen in DGK als je het spel wil winnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:59 schreef Soho het volgende:
[..]
Slip of the tong, da's een beetje overdreven van Lieke. Ze had volgens mij wel haar reden om dit te zeggen
Maar nadat Huub haar aanviel besefte ze al snel dat ze fout zat en durft nog steeds niet toe te geven wat ze op dat moment dacht. Dus zegt ze maar dat het een "Slip of the tongue" was.
aaaa, gelukkig - caramba, waarom zou hij ook verder gaan met een dom blondje dat hem publiekelijk voor een onverantwoordelijk alcoholist/drankorgel uitmaaktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:56 schreef lorence1 het volgende:
Yes Yes...... hij wil misschien niet verder met haar![]()
Wat moet je anders denken dan in zo'n spelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:59 schreef FdW het volgende:
De kaboutah: waarom denk je dat IK hier zit, ik ik ik![]()
![]()
![]()
![]()
Ballenbakje alleen op de wereld...![]()
ik vond positie voetveeg beterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan moet ze gewoon poot worden ...... Stoel-poot, tafel-poot, weet-ik-veel wat voor poot.
Hoe ruikt dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Iedereen zit voor zichzelf in de kooi.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:59 schreef FdW het volgende:
De kaboutah: waarom denk je dat IK hier zit, ik ik ik![]()
![]()
![]()
![]()
Ballenbakje alleen op de wereld...![]()
correctie: ze wil het niet begrijpenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:00 schreef Prospera het volgende:
Lieke gaat maar door, ze snapt nog steeds niet waar Huub het over heeft.
[afbeelding]
en andersom was natuurlijk ook het gevalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:00 schreef Day het volgende:
[..]
ze heeft tegen hem gezegd dat ze hem in de buitenwereld zo voorbij zou lopen.
Geen sprake van, ik erger me aan dat egocentrische gedoe.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sjesus, zijn we het alweer met elkaar eensch.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus is ze niet eerlijk.... goede basis voor een relatie... alsof dat zou kunnen in DGK als je het spel wil winnen.
Juist.... en ik zie dat Huub het dan ook prima doet... eigenlijk heeft die ervoor gezorgt dat de anderen in z'n groepje zich bij niemand aan kunnen sluiten of kunnen vertrouwen. Misschien dat Eric en Lieke noodgedwongen samen nog wat kunnen starten.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:03 schreef Kaleddis het volgende:
Huub heeft zich nog nooit zo vergist in iemand.
Dumpen die hapDumpen die hap
![]()
Zoiets heet bluffen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Geen sprake van, ik erger me aan dat egocentrische gedoe.
Alle 7 spelen hun spel en willen winnen.
Rozenwater heeft beslist dat hij in de finale koeflats gaat verslaan...????
quote:
Ik zie het probleem niet, ben jezelf niet een beetje gefrustreerdquote:
Het laatste natuurlijk. Volgens mij heb ik Amanda nog nooit na de sex richting het toilet zien lopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
Hebben A en B zich nog even opgefrist na de daad, of lopen de kokken al weer over en weer?
Welles, ik heb gedronken en ik wil het over hangtieten hebbenquote:
Hoezo? Amanda krijgt toch geen blaasonsteking van anale sex?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
Hebben A en B zich nog even opgefrist na de daad, of lopen de kokken al weer over en weer?
Bier gedronken ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welles, ik heb gedronken en ik wil het over hangtieten hebben
Doet Tas - voorbeeldfunctie - ook niet na de sex met loco.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het laatste natuurlijk. Volgens mij heb ik Amanda nog nooit na de sex richting het toilet zien lopen.
Het is na 12en, dan mag je er weer 5 toch?quote:
Misschien een peri-anaal abcesje...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Amanda krijgt toch geen blaasonsteking van anale sex?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, ben jezelf niet een beetje gefrustreerd![]()
als die daarna weer in een ander gaatje gaat welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Amanda krijgt toch geen blaasonsteking van anale sex?
Brian is nu bezig met een anaal-vaginaal transplantatie ........quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
Yep, catch !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is na 12en, dan mag je er weer 5 toch?
oplettendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:08 schreef lorence1 het volgende:
[..]
als die daarna weer in een ander gaatje gaat wel![]()
Waarom neuk je haar dan nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:08 schreef Frasier het volgende:
[..]... de vriendin van m'n beste vriend is ook gewoon té geil
![]()
Met een scheut whisky zekerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
off topic. ik heb echt koffie gezet, was de slappe thee beu
Dat is ze ook, zodra Huub haar laat vallen is ze het niet meer, maar dan wordt ze er meteen uitgestemd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
Lieke vindt het belangrijk haar mening te geven, omdat iedereen haar als Huubs voetveegje ziet.
Bingo.
Dank je vriendelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Google maar eens naar een afbeelding, kwa(a)k je wel anders![]()
Weer? Hmm, ik weet niet of dat zo juist bewoord is. Het karwei wordt immers nooit afgemaakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:13 schreef easysatellite het volgende:
ligge ze nu wer te neuke????????
Donderdag a.s. - volgens planningquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:14 schreef easysatellite het volgende:
gewoon eruit stemme die lieke wat n domme snol
Juist en verliest daarbij uit het oog dat de argumenten die ze gebruikt wel ten voordele vor haar kamp zou moeten blijven. Ze moet d'r statement maken in dr relatie en niet wanneer er een spel gespeeld word. Het lijkt er welhaast op dat ze ten koste van alles en publiekelijk een discussie van Huub wil winnen. En da's in principe ook nog wel wat voor te zeggen maar vanavond heeft ze ongelijk en dan moet ze ook zo'n vent wezen om dat gewoon toe te geven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
Lieke vindt het belangrijk haar mening te geven, omdat iedereen haar als Huubs voetveegje ziet.
Bingo.
It is I!!!! Le Stap!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom is men hier nog zo wakker(scherp)?
Like cream on topquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:14 schreef Dark het volgende:
[..]
en wratjes erop .......om het af te maken!![]()
iddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Slimme vraag van Lieke : "Waarom verzwakte mijn opmerking jouw positie ?"
Van pure verbazing weet Huub geen antwoord te geven. Knap van Lieke, de eerste keer dat Huub sprakeloos is.
Omdat ik morgen weer moet werken en over 3 uur de wekker gaatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom is men hier nog zo wakker(scherp)?
Slimme vraag? Als ze na 5 uur het nog niet begrijpt.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Van pure verbazing weet Huub geen antwoord te geven. Knap van Lieke, de eerste keer dat Huub sprakeloos is.
oeps... kun je dan niet beter wakker blijven?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Omdat ik morgen weer moet werken en over 2 uur de wekker gaat![]()
Jeetje... zet je altijd de wekker 24 uur van te voren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Omdat ik morgen weer moet werken en over 3 uur de wekker gaat![]()
Natuurlijk is Huub verbaasd, hij probeert het haar al 5 uur uit te leggen. Iedereen begrijpt het behalve Lieke. Als ze mij die vraag nu zou stellen zou mijn mond ook open vallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:16 schreef easysatellite het volgende:
[..]
is er al een stemming vor der aangevraagd??
Geen baan waar enige verantwoordelijkheid vereist is hoop ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb je wel al voor-geslapen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee alleen voor Eric, door Huub.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:16 schreef easysatellite het volgende:
[..]
is er al een stemming vor der aangevraagd??
Ik denk dat bright_side_of_life nu ook wel even verbaasd isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:18 schreef Soho het volgende:
[..]
Natuurlijk is Huub verbaasd, hij probeert het haar al 5 uur uit te leggen. Iedereen begrijpt het behalve Lieke. Als ze mij die vraag nu zou stellen zou mijn mond ook open vallen.
Huub zegt nog maar eens "Ik ga echt wel naar Istanbul".
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Jeetje... zet je altijd de wekker 24 uur van te voren?
Tenzij het piloot is, de reis naar Istanboel gaat, Brian je enige passagier is, en jij superhandig met schietstoel en parachute bent..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Geen baan waar enige verantwoordelijkheid vereist is hoop ik
Ja oke.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat bright_side_of_life nu ook wel even verbaasd is(sommige dingen hebben geen verdere uitleg nodig)
Jawel, maar ben sinds DGK wel wat slaaptekort gewendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Geen baan waar enige verantwoordelijkheid vereist is hoop ik
Welja, je had het vandaag nog niet gezegd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:21 schreef STAP01 het volgende:
Ik haat Brain! Sorry, ik moest het ff kwijt.
Ligt hij nou met z'n boxer aan te err neuken?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Duidelijk .... Niks condooms !
[afbeelding]
Bij mijn weten niet....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:23 schreef Day het volgende:
[..]
Welja, je had het vandaag nog niet gezegd.![]()
Zeker weten. Ik had NOOIT verwacht dat Huub verbaasd wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat bright_side_of_life nu ook wel even verbaasd is(sommige dingen hebben geen verdere uitleg nodig)
Ha, had je gedacht, en we luiden de bel voor de volgende ronde !!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:23 schreef Soho het volgende:
Volgende stemming steekt Huub een fucking mes in haar rug. En nu houden ze erover op en gaat Huub slapen.
Reageer je nu op een bericht? Zo ja, welk bericht?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:24 schreef Soho het volgende:
Ik trouwens ook, alweer. Trusten!
Ja hoor, daar spuit hij dwars doorheenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ligt hij nou met z'n boxer aan te err neuken?
"Hoi Kaleddis, blij dat er weer bent. Lekker uitgeslapen? Schrik niet, onze eerste patient is alweer een hartpatient. Deze man heeft 6 omleidingen nodig, 2 meer dan die van gisteren, dus koppie erbij."quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Jawel, maar ben sinds DGK wel wat slaaptekort gewend![]()
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:26 schreef Day het volgende:
ok, nu a.u.b. beide bekken dicht, neuken en pitten!
Oke...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:26 schreef Day het volgende:
ok, nu a.u.b. beide bekken dicht, neuken en pitten!
Slapen? Ja vast....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:23 schreef Soho het volgende:
Volgende stemming steekt Huub een fucking mes in haar rug. En nu houden ze erover op en gaat Huub slapen.
Ach, elke keer als de aandacht verslapt dan denk ik aan Brian. Adrenaline stroomt instant door m'n lijf en ik kan de hele wereld weer aan. Kom maar op met die scalpel, dit regel ik wel evenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
"Hoi Kaleddis, blij dat er weer bent. Lekker uitgeslapen? Schrik niet, onze eerste patient is alweer een hartpatient. Deze man heeft 6 omleidingen nodig, 2 meer dan die van gisteren, dus koppie erbij."
Zo ongeveer danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Als jij me ziet zoals je zei dat je me ziet, dan hoef ik je nooit meer te zien"
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:24 schreef Soho het volgende:
Ik trouwens ook, alweer. Trusten!
Ja op dit bericht:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Reageer je nu op een bericht? Zo ja, welk bericht?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:23 schreef Soho het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ach, elke keer als de aandacht verslapt dan denk ik aan Brian. Adrenaline stroomt instant door m'n lijf en ik kan de hele wereld weer aan. Kom maar op met die scalpel, dit regel ik wel even![]()
Wat een huichelachtige leugenaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:27 schreef Soho het volgende:
Huub zegt dat hij "1 of 2 biertjes" biertjes op heeft vanavond.
tehehequote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ach, elke keer als de aandacht verslapt dan denk ik aan Brian. Adrenaline stroomt instant door m'n lijf en ik kan de hele wereld weer aan. Kom maar op met die scalpel, dit regel ik wel even![]()
Hij heeft het over biertjes en niet over alcoholische versnaperingen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een huichelachtige leugenaar
Zeg ik ongezien
Heb een cap van (para)Brian ook als wallpaper ingesteld, werkt primaquote:
Hij zei dat ie nuchter was, omdat ie maar één of twee biertjes op had.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft het over biertjes en niet over alcoholische versnaperingen...
Beetje slapen is verstandig. Welterusten alvastquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb een cap van (para)Brian ook als wallpaper ingesteld, werkt prima![]()
Maar nu ga ik toch echt een poging doen om te pitten, of zal ik wakker blijven....
Met zo weinig slaap is het verstandiger om wakker te blijven. Die 2 uur slaap gaan echt niet werken...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar nu ga ik toch echt een poging doen om te pitten, of zal ik wakker blijven....
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Je bedoelt kansen op haar trouw, of iets anders?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mijn theorie : Als Huub NU Lieke uit bed gooit, maakt hij de meeste kansne. Lieke kan niet zonder sex (Huub ook niet, maar ff bluffen). Lieke kan niet uitwijken naar Japio of Eric. Dus moet ze haar pleziertje zoeken bij Brian. Dat zal Amanda niet accepteren, of Brian is haar kwijt aan Mitch.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb het aan de binnenkant van me plee geplakt, schijt ze kop iedere dag onder..
Trust or stay tuned
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen een TV-programma echt veel te serieus![]()
Anders komen ze er elke dag om 16:00 uur uit. Maakt mij niet uit, ik kijk toch altijd later.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:36 schreef akveor het volgende:
Wanneer wodrt die klote bedtijd weer eens opgeheven.... 't is toch eigenlijk een beetje te zielig voor woorden dat je als miljonair om 2.30u naar bed gestuurd wordt.
2:30u doordeweeks vind ik niet zo vroeg hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:36 schreef akveor het volgende:
Wanneer wodrt die klote bedtijd weer eens opgeheven.... 't is toch eigenlijk een beetje te zielig voor woorden dat je als miljonair om 2.30u naar bed gestuurd wordt.
idd daar word je vaak nog zelfs brakker vanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met zo weinig slaap is het verstandiger om wakker te blijven. Die 2 uur slaap gaan echt niet werken...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mijn theorie : Als Huub NU Lieke uit bed gooit, maakt hij de meeste kansen. Lieke kan niet zonder sex (Huub ook niet, maar ff bluffen). Lieke kan niet uitwijken naar Japio of Eric. Dus moet ze haar pleziertje zoeken bij Brian. Dat zal Amanda niet accepteren, of Brian is haar kwijt aan Mitch.
Manipulatief is hij altijd al geweestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft het over biertjes en niet over alcoholische versnaperingen...
Nou in dat geval, discuzeur dan nog maar ff door.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:37 schreef lorence1 het volgende:
[..]
idd daar word je vaak nog zelfs brakker van
Prima toch... heeft Palma alle tijd om op te ruimen en hoef ik niet naar haar geneuzel te luisteren...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:37 schreef Soho het volgende:
[..]
Anders komen ze er elke dag om 16:00 uur uit. Maakt mij niet uit, ik kijk toch altijd later.
Kansen om zijn 'schade' te beperken. Brian heeft veel punten gewonnen in zijn battle tegen Huub, alleen al doordat Huub zwak staat bij Lieke (in Brian's vermoeden). Huub kan dus het beste een manier zoeken om de kracht van Brian te breken. Lieke's woorden omkeren zal Brian altijd uitleggen als "Je hebt Lieke omgepraat".quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt kansen op haar trouw, of iets anders?
Net een goede inbreker... altijd zorgen voor een vluchtweg...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb het aan de binnenkant van me plee geplakt, schijt ze kop iedere dag onder..
Trust or stay tuned
Ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou in dat geval, discuzeur dan nog maar ff door.
Brian ligt nog steeds in z'n uitgelubberde onderbroek. Hebben ze nou geneukt of niet![]()
heb haar ook nog nooit gezien, ik zie de highlights wel in de uitzendingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Prima toch... heeft Palma alle tijd om op te ruimen en hoef ik niet naar haar geneuzel te luisteren...
Try me suckerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sommige streamers nemen streamers veel te serieus, zo is het
Ah. Ik denk dat ik je nu begrijp, al ben ik niet meer zo helderquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kansen om zijn 'schade' te beperken. Brian heeft veel punten gewonnen in zijn battle tegen Huub, alleen al doordat Huub zwak staat bij Lieke (in Brian's vermoeden). Huub kan dus het beste een manier zoeken om de kracht van Brian te breken. Lieke's woorden omkeren zal Brian altijd uitleggen als "Je hebt Lieke omgepraat".
Huub moet wel de aanval op Brian kiezen. Gewoon vertellen dat Lieke het anders bedoelde zal Brian toch nooit geloven. Zeker niet na 5 uur luidruchtige ruzie tussen Lieke en Huub.quote:
Ja maak er maar even een vicieuze cirkel van...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sommige streamers nemen streamers veel te serieus, zo is het
Kan je het mij uitleggen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Ik denk dat ik je nu begrijp, al ben ik niet meer zo helder![]()
Ja, de goedmaaksex geloof ik welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:43 schreef lorence1 het volgende:
nou hij verteld weer al zijn plannen dus hij zal dr wel weer vertrouwen![]()
Ik dacht zelf meer aan een dubbele zelfmoord.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat denken jullie ?
Morgen een sperma-vlekken-schaartje in die boxershort OF is Brian gewoon niet klaargekomen ?
[afbeelding]
Ik denk te weten dat hij wederom niet is klaargekomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat denken jullie ?
Morgen een sperma-vlekken-schaartje in die boxershort OF is Brian gewoon niet klaargekomen ?
[afbeelding]
truste en morgen veel aan brian denkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, de goedmaaksex geloof ik wel![]()
Ik ga maar even een powernapje doen![]()
Voor Brain en Netty, voor Brain en z'n alter-ego, voor Brain en Amanda, of.... Tja met Brain(enzo) weet je 't maar nooit...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan een dubbele zelfmoord.
Oeh geilquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Krab jij jezelf maar eens achter je donskop![]()
Dat is het beeld dat ik bij die stream krijg. Twee lijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voor Brain en Netty, voor Brain en z'n alter-ego, voor Brain en Amanda, of.... Tja met Brain weet je 't maar nooit...
Die kans is wel groot, want Amanda ligt niet op het afdruiprekje ....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk te weten dat hij wederom niet is klaargekomen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die kans is wel groot, want Amanda ligt niet op het afdruiprekje ....
Als ik dat doe zie ik een blauw gekleurde uil met een krant in z'n poten voor me... kan dat?quote:
Oh? Bij mij staat dan het beeld van die twee lijken op stream 1 nog na te branden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ik dat doe zie ik een blauw gekleurde uil voor me met een krant in z'n poten...kan dat?
Shoopy, Gert en Schatje ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:55 schreef lorence1 het volgende:
inmiddels mogen er al 3 mensen met huub mee
Daarnaast oogt ze teleurgesteld en verward. Is het allemaal haar fout? zal ze zich afvragen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die kans is wel groot, want Amanda ligt niet op het afdruiprekje ....
Da's geen redenering maar een statement.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:55 schreef PC eend het volgende:
Huub: ik reageer even heel agressief en primitief, maar dat is dan maar even wat het is![]()
Goeie redenering![]()
Ja kan kloppen, veel beweging zal er uit 2 lijken niet meer komen denk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Bij mij staat dan het beeld van die twee lijken op stream 1 nog na te branden.
Lieke zal inmiddels wel natter zijn dan ooit tevoren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's geen redenering maar een statement.
Jammer dat de 6-urige ruzie nu toch over is.
Knevel en vd Brink mogen er ook wel een uurtje over lullen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daarnaast oogt ze teleurgesteld en verward. Is het allemaal haar fout? zal ze zich afvragen.
Ik vind dat Wilma Naninga er maar eens een artikel aan moet wijden. Veel boeiender dan een homotrio. Impotentie binnen DGK. Als ze aannemen dat seks goed scoort, zal een dergelijk artikel dat toch ook doen.
Ik wil het niet meer meemakenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke zal inmiddels wel natter zijn dan ooit tevoren.
Freudiaans?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:03 schreef PC eend het volgende:
Huub heeft een dagtaak aan manipuleren van oa eric.....
Goh wat een nieuws, dat zouden ze eend in de telegraaf moeten zetten
eerste keerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:03 schreef tipsch het volgende:
Dit wordt soppen. Het is voor het eerst dat Lieke ruzie heeft gemaakt met "haar man" om het vervolgens weer goed te neuken
Trouw is misschien een betere voor dergelijke onderwerpen, dixiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:03 schreef PC eend het volgende:
Huub heeft een dagtaak aan manipuleren van oa eric.....
Goh wat een nieuws, dat zouden ze eend in de telegraaf moeten zetten
Ik dzacht dat je me beter in zou schattenquote:
wat dacht jij dan dat ze bedoelde?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, "eend in de telegraaf" is zijn vurige wens
Ik neem je zoals je bentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dzacht dat je me beter in zou schatten![]()
Draai je wellicht oorzaak en gevolg om ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:11 schreef Disana het volgende:
Ik voel me al twee dagen ziek, en dan ga je met je klit op m'n hoofd slapen.
Verstond ik vast verkeerd.
Dat is fokkin niet normaalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:11 schreef Disana het volgende:
Ik voel me al twee dagen ziek, en dan ga je met je klit op m'n hoofd slapen.
Verstond ik vast verkeerd.
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Draai je wellicht oorzaak en gevolg om ?
Zijn a en b niet getest en hebben ze geen relatiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:13 schreef Lobasca het volgende:
Maar goed, A en B neuken zonder condoom en H en L praten met condoom![]()
Hmm, dat klinkt heel anders. Ik vond mijn interpretatie mooierquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is fokkin niet normaal
en dat verstond ik niet verkeerd
Handen en zichzelf slaan, echt iets voor Brian.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian slaat nog even de hand aan zichzelf, z'n boxershort moet toch al naar de wasserij
[afbeelding]
Zwangersschapstest telt niet in deze..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn a en b niet getest en hebben ze geen relatie
Waar bemoei je je mee
De ggd was toch geweestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zwangersschapstest telt niet in deze..
Hoe moet ik dat nu weten? Je denkt toch niet dat ik de godgansedag achter de streams hang?!!quote:
Truste! Bis später!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
Ik wens de ochtendploeg veel sterkte met Palma![]()
Ik ook, veel plezier nog en tot morgenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ook, veel plezier nog en tot morgen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
Welterustenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ook, veel plezier nog en tot morgen![]()
En zelfs dat al niet meer .......quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
Huub en Lieke zijn ook nog wakker...
Je bent er speciaal voor wakker gebleven?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En zelfs dat al niet meer .......
[afbeelding]
Dan is het een 'turk'snurkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:54 schreef Morwen het volgende:
Is dat Huub die zo enorm ligt te snurken?
Neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, een Tukker-snurker ......
"analytisch observeren" .... Een eend die uitkijkt ? Laat me niet lachenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 05:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee![]()
hij ademd zo zwaar om omdat hij met turkije in zijn maag zit
Leer mij analytisch observeren![]()
Ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 05:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"analytisch observeren" .... Een eend die uitkijkt ? Laat me niet lachen![]()
geen ideequote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:01 schreef fredfik het volgende:
wat mag er niet gezegt worden tegen de andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |