quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan deze inside info doorgespeeld worden naar Eric?
Dan moet ze gewoon poot worden ...... Stoel-poot, tafel-poot, weet-ik-veel wat voor poot.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Ze hield haar poot stijf om het poot stijf houden.
ze heeft tegen hem gezegd dat ze hem in de buitenwereld zo voorbij zou lopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Denk je dat Lieke ooit zo'n gestoorde alcoholistische grootbek teringdwerg zou zien staan?![]()
Druk je je nu niet erg eufemistisch uit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik begin een beetje frustratie bij jou te ruiken...
Ook niet neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Denk je dat Lieke ooit zo'n gestoorde alcoholistische grootbek teringdwerg zou zien staan?![]()
Dus is ze niet eerlijk.... goede basis voor een relatie... alsof dat zou kunnen in DGK als je het spel wil winnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:59 schreef Soho het volgende:
[..]
Slip of the tong, da's een beetje overdreven van Lieke. Ze had volgens mij wel haar reden om dit te zeggen
Maar nadat Huub haar aanviel besefte ze al snel dat ze fout zat en durft nog steeds niet toe te geven wat ze op dat moment dacht. Dus zegt ze maar dat het een "Slip of the tongue" was.
aaaa, gelukkig - caramba, waarom zou hij ook verder gaan met een dom blondje dat hem publiekelijk voor een onverantwoordelijk alcoholist/drankorgel uitmaaktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:56 schreef lorence1 het volgende:
Yes Yes...... hij wil misschien niet verder met haar![]()
Wat moet je anders denken dan in zo'n spelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:59 schreef FdW het volgende:
De kaboutah: waarom denk je dat IK hier zit, ik ik ik![]()
![]()
![]()
![]()
Ballenbakje alleen op de wereld...![]()
ik vond positie voetveeg beterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan moet ze gewoon poot worden ...... Stoel-poot, tafel-poot, weet-ik-veel wat voor poot.
Hoe ruikt dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Iedereen zit voor zichzelf in de kooi.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:59 schreef FdW het volgende:
De kaboutah: waarom denk je dat IK hier zit, ik ik ik![]()
![]()
![]()
![]()
Ballenbakje alleen op de wereld...![]()
correctie: ze wil het niet begrijpenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:00 schreef Prospera het volgende:
Lieke gaat maar door, ze snapt nog steeds niet waar Huub het over heeft.
[afbeelding]
en andersom was natuurlijk ook het gevalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:00 schreef Day het volgende:
[..]
ze heeft tegen hem gezegd dat ze hem in de buitenwereld zo voorbij zou lopen.
Geen sprake van, ik erger me aan dat egocentrische gedoe.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sjesus, zijn we het alweer met elkaar eensch.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus is ze niet eerlijk.... goede basis voor een relatie... alsof dat zou kunnen in DGK als je het spel wil winnen.
Juist.... en ik zie dat Huub het dan ook prima doet... eigenlijk heeft die ervoor gezorgt dat de anderen in z'n groepje zich bij niemand aan kunnen sluiten of kunnen vertrouwen. Misschien dat Eric en Lieke noodgedwongen samen nog wat kunnen starten.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:03 schreef Kaleddis het volgende:
Huub heeft zich nog nooit zo vergist in iemand.
Dumpen die hapDumpen die hap
![]()
Zoiets heet bluffen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Geen sprake van, ik erger me aan dat egocentrische gedoe.
Alle 7 spelen hun spel en willen winnen.
Rozenwater heeft beslist dat hij in de finale koeflats gaat verslaan...????
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |