Ik dzacht dat je me beter in zou schattenquote:
wat dacht jij dan dat ze bedoelde?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, "eend in de telegraaf" is zijn vurige wens
Ik neem je zoals je bentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dzacht dat je me beter in zou schatten![]()
Draai je wellicht oorzaak en gevolg om ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:11 schreef Disana het volgende:
Ik voel me al twee dagen ziek, en dan ga je met je klit op m'n hoofd slapen.
Verstond ik vast verkeerd.
Dat is fokkin niet normaalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:11 schreef Disana het volgende:
Ik voel me al twee dagen ziek, en dan ga je met je klit op m'n hoofd slapen.
Verstond ik vast verkeerd.
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Draai je wellicht oorzaak en gevolg om ?
Zijn a en b niet getest en hebben ze geen relatiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:13 schreef Lobasca het volgende:
Maar goed, A en B neuken zonder condoom en H en L praten met condoom![]()
Hmm, dat klinkt heel anders. Ik vond mijn interpretatie mooierquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is fokkin niet normaal
en dat verstond ik niet verkeerd
Handen en zichzelf slaan, echt iets voor Brian.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian slaat nog even de hand aan zichzelf, z'n boxershort moet toch al naar de wasserij
[afbeelding]
Zwangersschapstest telt niet in deze..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn a en b niet getest en hebben ze geen relatie
Waar bemoei je je mee
De ggd was toch geweestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zwangersschapstest telt niet in deze..
Hoe moet ik dat nu weten? Je denkt toch niet dat ik de godgansedag achter de streams hang?!!quote:
Truste! Bis später!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
Ik wens de ochtendploeg veel sterkte met Palma![]()
Ik ook, veel plezier nog en tot morgenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ook, veel plezier nog en tot morgen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
Welterustenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ook, veel plezier nog en tot morgen![]()
En zelfs dat al niet meer .......quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
Huub en Lieke zijn ook nog wakker...
Je bent er speciaal voor wakker gebleven?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En zelfs dat al niet meer .......
[afbeelding]
Dan is het een 'turk'snurkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:54 schreef Morwen het volgende:
Is dat Huub die zo enorm ligt te snurken?
Neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, een Tukker-snurker ......
"analytisch observeren" .... Een eend die uitkijkt ? Laat me niet lachenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 05:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee![]()
hij ademd zo zwaar om omdat hij met turkije in zijn maag zit
Leer mij analytisch observeren![]()
Ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 05:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"analytisch observeren" .... Een eend die uitkijkt ? Laat me niet lachen![]()
geen ideequote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:01 schreef fredfik het volgende:
wat mag er niet gezegt worden tegen de andere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |