Huub moet wel de aanval op Brian kiezen. Gewoon vertellen dat Lieke het anders bedoelde zal Brian toch nooit geloven. Zeker niet na 5 uur luidruchtige ruzie tussen Lieke en Huub.quote:
Ja maak er maar even een vicieuze cirkel van...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sommige streamers nemen streamers veel te serieus, zo is het
Kan je het mij uitleggen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Ik denk dat ik je nu begrijp, al ben ik niet meer zo helder![]()
Ja, de goedmaaksex geloof ik welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:43 schreef lorence1 het volgende:
nou hij verteld weer al zijn plannen dus hij zal dr wel weer vertrouwen![]()
Ik dacht zelf meer aan een dubbele zelfmoord.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat denken jullie ?
Morgen een sperma-vlekken-schaartje in die boxershort OF is Brian gewoon niet klaargekomen ?
[afbeelding]
Ik denk te weten dat hij wederom niet is klaargekomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat denken jullie ?
Morgen een sperma-vlekken-schaartje in die boxershort OF is Brian gewoon niet klaargekomen ?
[afbeelding]
truste en morgen veel aan brian denkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, de goedmaaksex geloof ik wel![]()
Ik ga maar even een powernapje doen![]()
Voor Brain en Netty, voor Brain en z'n alter-ego, voor Brain en Amanda, of.... Tja met Brain(enzo) weet je 't maar nooit...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan een dubbele zelfmoord.
Oeh geilquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Krab jij jezelf maar eens achter je donskop![]()
Dat is het beeld dat ik bij die stream krijg. Twee lijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voor Brain en Netty, voor Brain en z'n alter-ego, voor Brain en Amanda, of.... Tja met Brain weet je 't maar nooit...
Die kans is wel groot, want Amanda ligt niet op het afdruiprekje ....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk te weten dat hij wederom niet is klaargekomen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die kans is wel groot, want Amanda ligt niet op het afdruiprekje ....
Als ik dat doe zie ik een blauw gekleurde uil met een krant in z'n poten voor me... kan dat?quote:
Oh? Bij mij staat dan het beeld van die twee lijken op stream 1 nog na te branden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als ik dat doe zie ik een blauw gekleurde uil voor me met een krant in z'n poten...kan dat?
Shoopy, Gert en Schatje ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:55 schreef lorence1 het volgende:
inmiddels mogen er al 3 mensen met huub mee
Daarnaast oogt ze teleurgesteld en verward. Is het allemaal haar fout? zal ze zich afvragen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die kans is wel groot, want Amanda ligt niet op het afdruiprekje ....
Da's geen redenering maar een statement.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:55 schreef PC eend het volgende:
Huub: ik reageer even heel agressief en primitief, maar dat is dan maar even wat het is![]()
Goeie redenering![]()
Ja kan kloppen, veel beweging zal er uit 2 lijken niet meer komen denk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Bij mij staat dan het beeld van die twee lijken op stream 1 nog na te branden.
Lieke zal inmiddels wel natter zijn dan ooit tevoren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's geen redenering maar een statement.
Jammer dat de 6-urige ruzie nu toch over is.
Knevel en vd Brink mogen er ook wel een uurtje over lullen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daarnaast oogt ze teleurgesteld en verward. Is het allemaal haar fout? zal ze zich afvragen.
Ik vind dat Wilma Naninga er maar eens een artikel aan moet wijden. Veel boeiender dan een homotrio. Impotentie binnen DGK. Als ze aannemen dat seks goed scoort, zal een dergelijk artikel dat toch ook doen.
Ik wil het niet meer meemakenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke zal inmiddels wel natter zijn dan ooit tevoren.
Freudiaans?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:03 schreef PC eend het volgende:
Huub heeft een dagtaak aan manipuleren van oa eric.....
Goh wat een nieuws, dat zouden ze eend in de telegraaf moeten zetten
eerste keerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:03 schreef tipsch het volgende:
Dit wordt soppen. Het is voor het eerst dat Lieke ruzie heeft gemaakt met "haar man" om het vervolgens weer goed te neuken
Trouw is misschien een betere voor dergelijke onderwerpen, dixiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:03 schreef PC eend het volgende:
Huub heeft een dagtaak aan manipuleren van oa eric.....
Goh wat een nieuws, dat zouden ze eend in de telegraaf moeten zetten
Ik dzacht dat je me beter in zou schattenquote:
wat dacht jij dan dat ze bedoelde?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, "eend in de telegraaf" is zijn vurige wens
Ik neem je zoals je bentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dzacht dat je me beter in zou schatten![]()
Draai je wellicht oorzaak en gevolg om ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:11 schreef Disana het volgende:
Ik voel me al twee dagen ziek, en dan ga je met je klit op m'n hoofd slapen.
Verstond ik vast verkeerd.
Dat is fokkin niet normaalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:11 schreef Disana het volgende:
Ik voel me al twee dagen ziek, en dan ga je met je klit op m'n hoofd slapen.
Verstond ik vast verkeerd.
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Draai je wellicht oorzaak en gevolg om ?
Zijn a en b niet getest en hebben ze geen relatiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:13 schreef Lobasca het volgende:
Maar goed, A en B neuken zonder condoom en H en L praten met condoom![]()
Hmm, dat klinkt heel anders. Ik vond mijn interpretatie mooierquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is fokkin niet normaal
en dat verstond ik niet verkeerd
Handen en zichzelf slaan, echt iets voor Brian.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian slaat nog even de hand aan zichzelf, z'n boxershort moet toch al naar de wasserij
[afbeelding]
Zwangersschapstest telt niet in deze..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn a en b niet getest en hebben ze geen relatie
Waar bemoei je je mee
De ggd was toch geweestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zwangersschapstest telt niet in deze..
Hoe moet ik dat nu weten? Je denkt toch niet dat ik de godgansedag achter de streams hang?!!quote:
Truste! Bis später!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
Ik wens de ochtendploeg veel sterkte met Palma![]()
Ik ook, veel plezier nog en tot morgenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ook, veel plezier nog en tot morgen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:22 schreef Disana het volgende:
Welterustenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ook, veel plezier nog en tot morgen![]()
En zelfs dat al niet meer .......quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:32 schreef Lobasca het volgende:
Huub en Lieke zijn ook nog wakker...
Je bent er speciaal voor wakker gebleven?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En zelfs dat al niet meer .......
[afbeelding]
Dan is het een 'turk'snurkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:54 schreef Morwen het volgende:
Is dat Huub die zo enorm ligt te snurken?
Neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 04:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, een Tukker-snurker ......
"analytisch observeren" .... Een eend die uitkijkt ? Laat me niet lachenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 05:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee![]()
hij ademd zo zwaar om omdat hij met turkije in zijn maag zit
Leer mij analytisch observeren![]()
Ik kijk wel uitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 05:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
"analytisch observeren" .... Een eend die uitkijkt ? Laat me niet lachen![]()
geen ideequote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:01 schreef fredfik het volgende:
wat mag er niet gezegt worden tegen de andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |