Huub moet wel de aanval op Brian kiezen. Gewoon vertellen dat Lieke het anders bedoelde zal Brian toch nooit geloven. Zeker niet na 5 uur luidruchtige ruzie tussen Lieke en Huub.quote:
Ja maak er maar even een vicieuze cirkel van...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sommige streamers nemen streamers veel te serieus, zo is het
Kan je het mij uitleggen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Ik denk dat ik je nu begrijp, al ben ik niet meer zo helder![]()
Ja, de goedmaaksex geloof ik welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:43 schreef lorence1 het volgende:
nou hij verteld weer al zijn plannen dus hij zal dr wel weer vertrouwen![]()
Ik dacht zelf meer aan een dubbele zelfmoord.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat denken jullie ?
Morgen een sperma-vlekken-schaartje in die boxershort OF is Brian gewoon niet klaargekomen ?
[afbeelding]
Ik denk te weten dat hij wederom niet is klaargekomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat denken jullie ?
Morgen een sperma-vlekken-schaartje in die boxershort OF is Brian gewoon niet klaargekomen ?
[afbeelding]
truste en morgen veel aan brian denkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, de goedmaaksex geloof ik wel![]()
Ik ga maar even een powernapje doen![]()
Voor Brain en Netty, voor Brain en z'n alter-ego, voor Brain en Amanda, of.... Tja met Brain(enzo) weet je 't maar nooit...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan een dubbele zelfmoord.
Oeh geilquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Krab jij jezelf maar eens achter je donskop![]()
Dat is het beeld dat ik bij die stream krijg. Twee lijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voor Brain en Netty, voor Brain en z'n alter-ego, voor Brain en Amanda, of.... Tja met Brain weet je 't maar nooit...
Die kans is wel groot, want Amanda ligt niet op het afdruiprekje ....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk te weten dat hij wederom niet is klaargekomen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die kans is wel groot, want Amanda ligt niet op het afdruiprekje ....
Als ik dat doe zie ik een blauw gekleurde uil met een krant in z'n poten voor me... kan dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |