"Hoi Kaleddis, blij dat er weer bent. Lekker uitgeslapen? Schrik niet, onze eerste patient is alweer een hartpatient. Deze man heeft 6 omleidingen nodig, 2 meer dan die van gisteren, dus koppie erbij."quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Jawel, maar ben sinds DGK wel wat slaaptekort gewend![]()
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:26 schreef Day het volgende:
ok, nu a.u.b. beide bekken dicht, neuken en pitten!
Oke...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:26 schreef Day het volgende:
ok, nu a.u.b. beide bekken dicht, neuken en pitten!
Slapen? Ja vast....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:23 schreef Soho het volgende:
Volgende stemming steekt Huub een fucking mes in haar rug. En nu houden ze erover op en gaat Huub slapen.
Ach, elke keer als de aandacht verslapt dan denk ik aan Brian. Adrenaline stroomt instant door m'n lijf en ik kan de hele wereld weer aan. Kom maar op met die scalpel, dit regel ik wel evenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
"Hoi Kaleddis, blij dat er weer bent. Lekker uitgeslapen? Schrik niet, onze eerste patient is alweer een hartpatient. Deze man heeft 6 omleidingen nodig, 2 meer dan die van gisteren, dus koppie erbij."
Zo ongeveer danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Als jij me ziet zoals je zei dat je me ziet, dan hoef ik je nooit meer te zien"
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:24 schreef Soho het volgende:
Ik trouwens ook, alweer. Trusten!
Ja op dit bericht:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Reageer je nu op een bericht? Zo ja, welk bericht?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:23 schreef Soho het volgende:
Volgende stemming steekt Huub een fucking mes in haar rug. En nu houden ze erover op en gaat Huub slapen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ach, elke keer als de aandacht verslapt dan denk ik aan Brian. Adrenaline stroomt instant door m'n lijf en ik kan de hele wereld weer aan. Kom maar op met die scalpel, dit regel ik wel even![]()
Wat een huichelachtige leugenaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:27 schreef Soho het volgende:
Huub zegt dat hij "1 of 2 biertjes" biertjes op heeft vanavond.
tehehequote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ach, elke keer als de aandacht verslapt dan denk ik aan Brian. Adrenaline stroomt instant door m'n lijf en ik kan de hele wereld weer aan. Kom maar op met die scalpel, dit regel ik wel even![]()
Hij heeft het over biertjes en niet over alcoholische versnaperingen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een huichelachtige leugenaar
Zeg ik ongezien
Heb een cap van (para)Brian ook als wallpaper ingesteld, werkt primaquote:
Hij zei dat ie nuchter was, omdat ie maar één of twee biertjes op had.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft het over biertjes en niet over alcoholische versnaperingen...
Beetje slapen is verstandig. Welterusten alvastquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb een cap van (para)Brian ook als wallpaper ingesteld, werkt prima![]()
Maar nu ga ik toch echt een poging doen om te pitten, of zal ik wakker blijven....
Met zo weinig slaap is het verstandiger om wakker te blijven. Die 2 uur slaap gaan echt niet werken...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar nu ga ik toch echt een poging doen om te pitten, of zal ik wakker blijven....
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Je bedoelt kansen op haar trouw, of iets anders?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mijn theorie : Als Huub NU Lieke uit bed gooit, maakt hij de meeste kansne. Lieke kan niet zonder sex (Huub ook niet, maar ff bluffen). Lieke kan niet uitwijken naar Japio of Eric. Dus moet ze haar pleziertje zoeken bij Brian. Dat zal Amanda niet accepteren, of Brian is haar kwijt aan Mitch.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb het aan de binnenkant van me plee geplakt, schijt ze kop iedere dag onder..
Trust or stay tuned
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen een TV-programma echt veel te serieus![]()
Anders komen ze er elke dag om 16:00 uur uit. Maakt mij niet uit, ik kijk toch altijd later.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:36 schreef akveor het volgende:
Wanneer wodrt die klote bedtijd weer eens opgeheven.... 't is toch eigenlijk een beetje te zielig voor woorden dat je als miljonair om 2.30u naar bed gestuurd wordt.
2:30u doordeweeks vind ik niet zo vroeg hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:36 schreef akveor het volgende:
Wanneer wodrt die klote bedtijd weer eens opgeheven.... 't is toch eigenlijk een beetje te zielig voor woorden dat je als miljonair om 2.30u naar bed gestuurd wordt.
idd daar word je vaak nog zelfs brakker vanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:34 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met zo weinig slaap is het verstandiger om wakker te blijven. Die 2 uur slaap gaan echt niet werken...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mijn theorie : Als Huub NU Lieke uit bed gooit, maakt hij de meeste kansen. Lieke kan niet zonder sex (Huub ook niet, maar ff bluffen). Lieke kan niet uitwijken naar Japio of Eric. Dus moet ze haar pleziertje zoeken bij Brian. Dat zal Amanda niet accepteren, of Brian is haar kwijt aan Mitch.
Manipulatief is hij altijd al geweestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft het over biertjes en niet over alcoholische versnaperingen...
Nou in dat geval, discuzeur dan nog maar ff door.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:37 schreef lorence1 het volgende:
[..]
idd daar word je vaak nog zelfs brakker van
Prima toch... heeft Palma alle tijd om op te ruimen en hoef ik niet naar haar geneuzel te luisteren...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:37 schreef Soho het volgende:
[..]
Anders komen ze er elke dag om 16:00 uur uit. Maakt mij niet uit, ik kijk toch altijd later.
Kansen om zijn 'schade' te beperken. Brian heeft veel punten gewonnen in zijn battle tegen Huub, alleen al doordat Huub zwak staat bij Lieke (in Brian's vermoeden). Huub kan dus het beste een manier zoeken om de kracht van Brian te breken. Lieke's woorden omkeren zal Brian altijd uitleggen als "Je hebt Lieke omgepraat".quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt kansen op haar trouw, of iets anders?
Net een goede inbreker... altijd zorgen voor een vluchtweg...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:36 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb het aan de binnenkant van me plee geplakt, schijt ze kop iedere dag onder..
Trust or stay tuned
Ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou in dat geval, discuzeur dan nog maar ff door.
Brian ligt nog steeds in z'n uitgelubberde onderbroek. Hebben ze nou geneukt of niet![]()
heb haar ook nog nooit gezien, ik zie de highlights wel in de uitzendingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Prima toch... heeft Palma alle tijd om op te ruimen en hoef ik niet naar haar geneuzel te luisteren...
Try me suckerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sommige streamers nemen streamers veel te serieus, zo is het
Ah. Ik denk dat ik je nu begrijp, al ben ik niet meer zo helderquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kansen om zijn 'schade' te beperken. Brian heeft veel punten gewonnen in zijn battle tegen Huub, alleen al doordat Huub zwak staat bij Lieke (in Brian's vermoeden). Huub kan dus het beste een manier zoeken om de kracht van Brian te breken. Lieke's woorden omkeren zal Brian altijd uitleggen als "Je hebt Lieke omgepraat".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |