Met een scheut whisky zekerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
off topic. ik heb echt koffie gezet, was de slappe thee beu
Dat is ze ook, zodra Huub haar laat vallen is ze het niet meer, maar dan wordt ze er meteen uitgestemd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
Lieke vindt het belangrijk haar mening te geven, omdat iedereen haar als Huubs voetveegje ziet.
Bingo.
Dank je vriendelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Google maar eens naar een afbeelding, kwa(a)k je wel anders![]()
Weer? Hmm, ik weet niet of dat zo juist bewoord is. Het karwei wordt immers nooit afgemaakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:13 schreef easysatellite het volgende:
ligge ze nu wer te neuke????????
Donderdag a.s. - volgens planningquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:14 schreef easysatellite het volgende:
gewoon eruit stemme die lieke wat n domme snol
Juist en verliest daarbij uit het oog dat de argumenten die ze gebruikt wel ten voordele vor haar kamp zou moeten blijven. Ze moet d'r statement maken in dr relatie en niet wanneer er een spel gespeeld word. Het lijkt er welhaast op dat ze ten koste van alles en publiekelijk een discussie van Huub wil winnen. En da's in principe ook nog wel wat voor te zeggen maar vanavond heeft ze ongelijk en dan moet ze ook zo'n vent wezen om dat gewoon toe te geven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
Lieke vindt het belangrijk haar mening te geven, omdat iedereen haar als Huubs voetveegje ziet.
Bingo.
It is I!!!! Le Stap!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom is men hier nog zo wakker(scherp)?
Like cream on topquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:14 schreef Dark het volgende:
[..]
en wratjes erop .......om het af te maken!![]()
iddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Slimme vraag van Lieke : "Waarom verzwakte mijn opmerking jouw positie ?"
Van pure verbazing weet Huub geen antwoord te geven. Knap van Lieke, de eerste keer dat Huub sprakeloos is.
Omdat ik morgen weer moet werken en over 3 uur de wekker gaatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom is men hier nog zo wakker(scherp)?
Slimme vraag? Als ze na 5 uur het nog niet begrijpt.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Van pure verbazing weet Huub geen antwoord te geven. Knap van Lieke, de eerste keer dat Huub sprakeloos is.
oeps... kun je dan niet beter wakker blijven?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Omdat ik morgen weer moet werken en over 2 uur de wekker gaat![]()
Jeetje... zet je altijd de wekker 24 uur van te voren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Omdat ik morgen weer moet werken en over 3 uur de wekker gaat![]()
Natuurlijk is Huub verbaasd, hij probeert het haar al 5 uur uit te leggen. Iedereen begrijpt het behalve Lieke. Als ze mij die vraag nu zou stellen zou mijn mond ook open vallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:16 schreef easysatellite het volgende:
[..]
is er al een stemming vor der aangevraagd??
Geen baan waar enige verantwoordelijkheid vereist is hoop ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heb je wel al voor-geslapen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee alleen voor Eric, door Huub.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:16 schreef easysatellite het volgende:
[..]
is er al een stemming vor der aangevraagd??
Ik denk dat bright_side_of_life nu ook wel even verbaasd isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:18 schreef Soho het volgende:
[..]
Natuurlijk is Huub verbaasd, hij probeert het haar al 5 uur uit te leggen. Iedereen begrijpt het behalve Lieke. Als ze mij die vraag nu zou stellen zou mijn mond ook open vallen.
Huub zegt nog maar eens "Ik ga echt wel naar Istanbul".
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Jeetje... zet je altijd de wekker 24 uur van te voren?
Tenzij het piloot is, de reis naar Istanboel gaat, Brian je enige passagier is, en jij superhandig met schietstoel en parachute bent..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Geen baan waar enige verantwoordelijkheid vereist is hoop ik
Ja oke.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat bright_side_of_life nu ook wel even verbaasd is(sommige dingen hebben geen verdere uitleg nodig)
Jawel, maar ben sinds DGK wel wat slaaptekort gewendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Geen baan waar enige verantwoordelijkheid vereist is hoop ik
Welja, je had het vandaag nog niet gezegd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:21 schreef STAP01 het volgende:
Ik haat Brain! Sorry, ik moest het ff kwijt.
Ligt hij nou met z'n boxer aan te err neuken?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Duidelijk .... Niks condooms !
[afbeelding]
Bij mijn weten niet....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:23 schreef Day het volgende:
[..]
Welja, je had het vandaag nog niet gezegd.![]()
Zeker weten. Ik had NOOIT verwacht dat Huub verbaasd wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat bright_side_of_life nu ook wel even verbaasd is(sommige dingen hebben geen verdere uitleg nodig)
Ha, had je gedacht, en we luiden de bel voor de volgende ronde !!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:23 schreef Soho het volgende:
Volgende stemming steekt Huub een fucking mes in haar rug. En nu houden ze erover op en gaat Huub slapen.
Reageer je nu op een bericht? Zo ja, welk bericht?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:24 schreef Soho het volgende:
Ik trouwens ook, alweer. Trusten!
Ja hoor, daar spuit hij dwars doorheenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ligt hij nou met z'n boxer aan te err neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |