Ik zie het probleem niet, ben jezelf niet een beetje gefrustreerdquote:
Het laatste natuurlijk. Volgens mij heb ik Amanda nog nooit na de sex richting het toilet zien lopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
Hebben A en B zich nog even opgefrist na de daad, of lopen de kokken al weer over en weer?
Welles, ik heb gedronken en ik wil het over hangtieten hebbenquote:
Hoezo? Amanda krijgt toch geen blaasonsteking van anale sex?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
Hebben A en B zich nog even opgefrist na de daad, of lopen de kokken al weer over en weer?
Bier gedronken ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welles, ik heb gedronken en ik wil het over hangtieten hebben
Doet Tas - voorbeeldfunctie - ook niet na de sex met loco.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het laatste natuurlijk. Volgens mij heb ik Amanda nog nooit na de sex richting het toilet zien lopen.
Het is na 12en, dan mag je er weer 5 toch?quote:
Misschien een peri-anaal abcesje...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Amanda krijgt toch geen blaasonsteking van anale sex?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, ben jezelf niet een beetje gefrustreerd![]()
als die daarna weer in een ander gaatje gaat welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Amanda krijgt toch geen blaasonsteking van anale sex?
Brian is nu bezig met een anaal-vaginaal transplantatie ........quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:04 schreef Lobasca het volgende:
Yep, catch !quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is na 12en, dan mag je er weer 5 toch?
oplettendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:08 schreef lorence1 het volgende:
[..]
als die daarna weer in een ander gaatje gaat wel![]()
Waarom neuk je haar dan nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:08 schreef Frasier het volgende:
[..]... de vriendin van m'n beste vriend is ook gewoon té geil
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |