Vanaf morgen hebben we dan ook andere dingen te doenquote:Op maandag 28 mei 2007 11:56 schreef Mindlight het volgende:
Ja nogal,hoewel de weersverwachting sinds gisteren flink is opgeklaard. Vanaf morgen gaat het redelijk lopen is de verwachting. Vandaag is nog een bagger-dag.
Tsja ik heb het geluk dat ik van thuis uit werkquote:Op maandag 28 mei 2007 11:56 schreef mitt het volgende:
[..]
Vanaf morgen hebben we dan ook andere dingen te doen
welk jaar ook alweer ?quote:Op maandag 28 mei 2007 13:39 schreef TheGeneral het volgende:
Hingis - graf nu op Eurosport.
thx, leuk om terug te zienquote:
gewoon zoals in Hamburg een zeil over een baan plaatsen, ideaal.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Tijd voor een overdekte baan in Parijs, zodat er in ieder geval wat gespeeld kan worden.
Hehe, Truequote:Op maandag 28 mei 2007 14:22 schreef suus21 het volgende:
dat haar van die krajicek kan echt niet!
Nederland 1 Krajicek/quote:Op maandag 28 mei 2007 14:23 schreef Mirri het volgende:
Wat is dat met die streams? Ik begrijp er niets van, kunnen jullie iedere tenniswedstrijd bekijken?
Ik kijk alleen eurosport, maar daar is een Williams bezig, ik zie liever Kraijcek...
Zijn streams voor mensen die geen tv hebben?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:25 schreef Tim86 het volgende:
ik zit gewoon NL 1 te kijken op tv..makkelijker dan streams
lol..dat juist die opmerking van jou komtquote:Op maandag 28 mei 2007 14:28 schreef suus21 het volgende:
hoe vaak moet je smashen...meisjes en tennis![]()
Marlin (?) Laudin, vriend van de familie en een begeleiderquote:Op maandag 28 mei 2007 14:35 schreef TheGeneral het volgende:
Bij elk punt van Krajicek hoor je een Nederlander op de achtergrond 'Oké' roepen. Zal wel uit haar box zijn.
Voorlopig nog niet hoor, er zit altijd wel enige rek in het schema, dan hebben ze gewoon wat minder dagen rust. Uitwijken naar de maandag voor de finale gebeurt echt alleen bij hoge uitzondering, niet met een half dagje regen.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:43 schreef Mirri het volgende:
Hoe zit het met de wedstrijden die eigenlijk vandaag waren, maar vanwege de regen gisteren en vanmorgen uitgesteld zijn? Wordt alles opgeschoven en is de mannenfinale over 2 weken op maandag?
Nee, dat kan niet zomaar ineens een dag eerder i.v.m. andere toernooien daarvoor, reizen, enz. Dit stond gewoon in de planning.quote:Of zijn deze stortbuien de reden dat ze op zondag begonnen zijn?
Ook op baan 8.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:55 schreef Miracle_Drug het volgende:
De andere wedstrijden beginnen (of ik moet zeggen begonnen, ze zijn natuurlijk aan het inslaan) om 14.45![]()
Volgens mij zijn dat enkel braces, of niet?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:08 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik vind die zwarte sokken anders ook niet echt geslaagd! Maar het spel is wel aardig en daar gaat het om.
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:08 schreef morgane het volgende:
![]()
wel stom dat ze nog steeds niet aan het spelen zijn, morgen moet ik weer naar school enzo![]()
Dat Feds schoenen dat kunnenquote:
Zo is het.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:12 schreef gimme.shelter het volgende:
Whatever, maar die moeten wit zijn!
Als je toch van Franse meisjes houdt, zou ik eerder Sporza/Eurosport opzetten.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:17 schreef ThaSandman het volgende:
Ik kijk nooit tennis, maar voor die Bremond wil ik deze wedstrijd wel even kijken![]()
Die is 17, dus oppassen geblazen.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je toch van Franse meisjes houdt, zou ik eerder Sporza/Eurosport opzetten.
Nationaliteit maakt niet uitquote:Op maandag 28 mei 2007 15:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je toch van Franse meisjes houdt, zou ik eerder Sporza/Eurosport opzetten.
Aantal maanden al.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:38 schreef SteveBallmer het volgende:
Sinds wanneer heeft ze dat haar al zo?
(Ik kan er nog steeds niet over uit..)
Damn! Compleet gemist..quote:Op maandag 28 mei 2007 15:40 schreef TheGeneral het volgende:
Aantal maanden al.
lolquote:
Ik vond haar vooral op Richard lijkenquote:Op maandag 28 mei 2007 15:28 schreef Falco het volgende:
Ze lijkt wel veel op Francis van Hoenselaar trouwens.
ohja?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:14 schreef Cerubo het volgende:
Lijkt erop dat we weer gaan beginnen?
Het zeil is iig weg. Op Philippe Chartier komt nu Federer en op Suzanne Lenglen Ljubicicquote:Op maandag 28 mei 2007 16:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ohja?wie zijn er aan de beurt?
Haar van Krajicek is beetje jammer, kort opgeknipt met lelijke coupe soleil plukjes. Maar goed. Ik hoop dat ze in de 3e ronde Williams verslaat![]()
Altijd leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:45 schreef TheGeneral het volgende:
Federer op de baan!! We gaan tennissen!
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:45 schreef TheGeneral het volgende:
Federer op de baan!! We gaan tennissen!
Daar staat Kirilenko nu, ook niet verkeerd. Ik denk trouwens niet dat Martin vandaag nog gaat spelen, dan haalt 'ie iig de derde dagquote:Op maandag 28 mei 2007 16:52 schreef okee6 het volgende:
Jammer, Federer had nog beter in het voorprogramma van Verkerk gepast
Over een paar jaar zullen ze er wel weer staan.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tien jaar geleden hadden we gewoon nog 8 Nederlanders in het hoofdtoernooi.
Ik hoop het. Ik vond het altijd wel leuk dat er iig iemand de derde ronde bereikte. Maar goed, zo positief ben ik niet. Misschien hebben we van volgend jaar Haasse en krijgt Krajicek versterking van Tamaela en/of (waarschijnlijker) Thijssen, maar ik zie geen grote lichtingen opkomen. Misschien de Bakker of v.d. Duim, maar die gaan allebei niet zo hard als ik zou verwachten.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Over een paar jaar zullen ze er wel weer staan.
Mjah, of dat nou zo'n succes was..quote:Op maandag 28 mei 2007 17:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tien jaar geleden hadden we gewoon nog 8 Nederlanders in het hoofdtoernooi.
Bedankt voor de link. Wat een suf toernooi is dit tot nu toe zeg.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:54 schreef Cerubo het volgende:
Worden geen partijen meer gespeeld vandaag. (volgens NOS)
Ja, inderdaad. Best wel primitief. Het regent en het hele toernooi ligt plat.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:16 schreef Cerubo het volgende:
Ook de website van RG meldt nu dat er geen wedstrijden meer worden gespeeld. Gooi een dak op die stadiums, neem een voorbeeld aan de Australian Open.
Inderdaad. Bedankt voor de positieve berichten. Zijn dat je eigen voorspellingen?quote:
Jij bent er snel bij., Was elke minuut aan het kijken of het programma er al was en toen even 5 minuten niet en nu zie ik het hier. Hier ook nog een link naar het programma.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:43 schreef Cerubo het volgende:
[programma van morgen]
De bar is behoorlijk stil hoorde ik laatst.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:51 schreef komrad het volgende:
hoi Mirri,
kom je weer eens langs in de bar
je hebt ook een pm
ontopic, Misa moet de derde rond wel kunnen halen, tegenstand in de 2e ronde zal niet onoverkomelijk zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:54 schreef Mirri het volgende:
[..]
De bar is behoorlijk stil hoorde ik laatst.![]()
Maar dit is offtopic![]()
Ivanovic is mijn favoriet nu Hingis zich heeft teruggetrokken vanwege pijn in haar heup.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:54 schreef Cerubo het volgende:
Ow haha, was er idd snel bij. Geen Ivanovic morgen. Dan moet ze woensdag en dan wordt het later voor haar (als ze doorgaat) wel een erg krap schema
![]()
![]()
In de 3e ronde komt ze dan hoogstwaarschijnlijk Serena tegen.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:57 schreef komrad het volgende:
[..]
ontopic, Misa moet de derde rond wel kunnen halen, tegenstand in de 2e ronde zal niet onoverkomelijk zijn.
offtopic: de bar is open
Ja inderdaad. 12 dagen voor 7 partijen is krap ja, zeker met de bo-3 sets partijen bij de vrouwen en de walkovers die de gemiddelde top-10 speelster in de eerste 2/3 ronden heeftquote:Op maandag 28 mei 2007 20:54 schreef Cerubo het volgende:
Ow haha, was er idd snel bij. Geen Ivanovic morgen. Dan moet ze woensdag en dan wordt het later voor haar (als ze doorgaat) wel een erg krap schema
![]()
![]()
Ik zag laatst kaartjes voor ¤ 970. Volgens mij staat er in het eerste topic over Roland Garros 2007 een link naar een website waar ze kaartjes verkopen.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:28 schreef Salmonella het volgende:
Morgen Nadal! Als de regen ophoudt dan
Ik ga over twee weken voor een city trip naar Parijs, en zat net even te browsen voor kaartjes voor - hopelijk - een finale (en dan 't liefst heren), maar het wil niet echt lukken..
Weet iemand nog waar ik verder zou kunnen zoeken, of zal ik de hoop maar opgeven? Ik heb er wel grof geld voor over
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:42 schreef morgane het volgende:
Rafa!Ik hoop dat het wel even gaat regenen eigenlijk
hij moet om 11 uur spelen en da's precies terwijl ik mijn enige uurtje les heb
een uurtje regen graag!
Nadal? Die heeft nog 4 duels voor hem. Dus die is pas laat, als hij vandaag al in actie komt, aan de beurt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:42 schreef morgane het volgende:
Rafa!Ik hoop dat het wel even gaat regenen eigenlijk
hij moet om 11 uur spelen en da's precies terwijl ik mijn enige uurtje les heb
een uurtje regen graag!
Ok!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:06 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nadal? Die heeft nog 4 duels voor hem. Dus die is pas laat, als hij vandaag al in actie komt, aan de beurt.
Vaak beter dan 5 setters van baseline spelende mannenquote:
Meestal pas in de laatste setquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
O zeker niet, die rally's zijn stukken interessanter.
Hadden ze gister ook wel even kunnen doen dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:29 schreef Tim86 het volgende:
hernych geeft op na 1 game..Youzhny gaat verder
Maar wat er nu is, eens:quote:
Mooi zoo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:03 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Geen regen in Parijs en verre omgeving
1-4 0-40 achterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi zoo.
Hopelijk doet Verkerk het een beetje goed vandaag. Jammer dat er geen camera's staan
Wordt opgenomen met NOS camera en later uitgezonden. Hoe laat en waar weet ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi zoo.
Hopelijk doet Verkerk het een beetje goed vandaag. Jammer dat er geen camera's staan
Pfffffffquote:
Of de eerste week alle vrouwen verbannen naar baan 8 tm 100 ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:37 schreef Fukjoeman het volgende:
Vrouwentennis![]()
![]()
. Kunnen ze daar niet gewoon vast beginnen met eerste 16?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:45 schreef TheGeneral het volgende:
Pff, volgens mij gaat die partij tussen Vaidisova en Gagliardi erg lang duren... Terwijl het niet om aan te zien is...
hij spreekt het gewoon raar uitquote:
Op de Belg is een aardige match bezigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:45 schreef TheGeneral het volgende:
Pff, volgens mij gaat die partij tussen Vaidisova en Gagliardi erg lang duren... Terwijl het niet om aan te zien is...
gaaliaardiquote:
Maar loopt wel achterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef Falco het volgende:
Die livescore-tracker van de Roland Garros-site is wel ultrahip zeg.
En met je humeur ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:57 schreef MiLalaa het volgende:
ik ben verslaafd aan de live score op internet. Zit elk punt van Verkerk zo te volgen, gaat lekker met werken
![]()
Jup, tegenstander gaf na 1 game al op..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:03 schreef BVO het volgende:
Wat is er met Youzhny's partij aan de hand? Walkover?
goed, ik kan hier tenminste toch blij tennis volgen. En ik vind die match van Verkerk zo wel humorvolquote:
Klopt, hij wil genieten en dus zo lang mogelijk op de baan staan. Deze set was een warming up want je ziet dat hij nu op dreef is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Is volgens plan dit, nu komen de sets van Martin.
next:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:16 schreef Tim86 het volgende:
GSM Jankovic
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Is volgens plan dit
Heel het scoreboard zit vastquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:23 schreef TheGeneral het volgende:
Blessurebehandeling bij Verkerk - Bolelli? Het duurt zo lang eer ze weer gaan spelen?
Een verliespartij, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:47 schreef TheGeneral het volgende:
Een verliespartij op z'n tijd kan je de rust geven die je nodig hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Een verliespartij, inderdaad.
Van de 9e op rij zou ik wel nerveus worden..
Federer? bijnaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:47 schreef borisz het volgende:
op dit moment niet veel zinnige partijen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |