lol..dat juist die opmerking van jou komtquote:Op maandag 28 mei 2007 14:28 schreef suus21 het volgende:
hoe vaak moet je smashen...meisjes en tennis![]()
Marlin (?) Laudin, vriend van de familie en een begeleiderquote:Op maandag 28 mei 2007 14:35 schreef TheGeneral het volgende:
Bij elk punt van Krajicek hoor je een Nederlander op de achtergrond 'Oké' roepen. Zal wel uit haar box zijn.
Voorlopig nog niet hoor, er zit altijd wel enige rek in het schema, dan hebben ze gewoon wat minder dagen rust. Uitwijken naar de maandag voor de finale gebeurt echt alleen bij hoge uitzondering, niet met een half dagje regen.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:43 schreef Mirri het volgende:
Hoe zit het met de wedstrijden die eigenlijk vandaag waren, maar vanwege de regen gisteren en vanmorgen uitgesteld zijn? Wordt alles opgeschoven en is de mannenfinale over 2 weken op maandag?
Nee, dat kan niet zomaar ineens een dag eerder i.v.m. andere toernooien daarvoor, reizen, enz. Dit stond gewoon in de planning.quote:Of zijn deze stortbuien de reden dat ze op zondag begonnen zijn?
Ook op baan 8.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:55 schreef Miracle_Drug het volgende:
De andere wedstrijden beginnen (of ik moet zeggen begonnen, ze zijn natuurlijk aan het inslaan) om 14.45![]()
Volgens mij zijn dat enkel braces, of niet?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:08 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik vind die zwarte sokken anders ook niet echt geslaagd! Maar het spel is wel aardig en daar gaat het om.
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:08 schreef morgane het volgende:
![]()
wel stom dat ze nog steeds niet aan het spelen zijn, morgen moet ik weer naar school enzo![]()
Dat Feds schoenen dat kunnenquote:
Zo is het.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:12 schreef gimme.shelter het volgende:
Whatever, maar die moeten wit zijn!
Als je toch van Franse meisjes houdt, zou ik eerder Sporza/Eurosport opzetten.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:17 schreef ThaSandman het volgende:
Ik kijk nooit tennis, maar voor die Bremond wil ik deze wedstrijd wel even kijken![]()
Die is 17, dus oppassen geblazen.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je toch van Franse meisjes houdt, zou ik eerder Sporza/Eurosport opzetten.
Nationaliteit maakt niet uitquote:Op maandag 28 mei 2007 15:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je toch van Franse meisjes houdt, zou ik eerder Sporza/Eurosport opzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |